wat? waar? wanneer? waarom?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:07 schreef DionysuZ het volgende:
ik eis gerechtigheid
Ja en schoenen en sokkenquote:
Met dit weer mag je ook zonder sokken!quote:
gerechtigheid. hier. nu. daaromquote:
True truequote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:18 schreef miss_sly het volgende:
Net even de uitwerkingen van de examens nagekeken: ik heb er echt wederom niets van gebakken. Einde van deze opleiding, for sure!
Misschien moeten vrouwen het vaker op gevoel doen i.p.v. kaartlezen proberenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:31 schreef Alicey het volgende:
Zelfs ik kon het vinden zonder kaarten of wat dan ook.
Ik kan prima kaartlezenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Misschien moeten vrouwen het vaker op gevoel doen i.p.v. kaartlezen proberen![]()
Het zou best kunnen dat juist kaarten roet in het eten gooien ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Misschien moeten vrouwen het vaker op gevoel doen i.p.v. kaartlezen proberen![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:31 schreef Alicey het volgende:
Zo op de fiets eens de buurt verkend. Het was een stuk dichterbij dan ik dacht. Ik had gegokt op 5 kwartier-anderhalf uur fietsen, maar het was drie kwartier.Op een intellectuele uitdaging bij de Maastunnel en de verkeerde kant op na de maastunnel na was het ook behoorlijk straight-forward. Zelfs ik kon het vinden zonder kaarten of wat dan ook.
Werkelijk alles wat je zo ongeveer kunt bedenken zit op loopafstand, dus dat is allemaal prima in orde.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En was het ook leuk? Winkels in de buurt van je nieuwe huisje?
Ow, da's fijn!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Werkelijk alles wat je zo ongeveer kunt bedenken zit op loopafstand, dus dat is allemaal prima in orde.
Klopt ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, da's fijn!
Het komt ook al dichterbij; vrijdag krijg je de sleutel toch?
Haus!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:06 schreef Haushofer het volgende:
Hoi,ik steek ook ff mn kop uit de zon en laat me hier zien
quote:Echte bezetenheid kenmerkt zich door verklaarbare én onverklaarbare symptomen, zoals een buitengewone krachtontwikkeling, pupilverwijding en het uitkramen van een taal die men niet verondersteld wordt te kennen.
quote:
Het is lekker weer buiten ja, absoluut.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:19 schreef Haushofer het volgende:
[..]
![]()
Ga zo weer in het zonnetje zitten hoorEn mn vriendin moet verder met haar werkstukje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |