dat zie je veel bij fundamentalistenquote:Op zondag 19 juni 2005 19:02 schreef Alicey het volgende:
Wat ook meespeelde is dat ze een fundamenteel verkeerde interpretatie (... )maakte.
Ah, een klassiek misverstand, verergert met een flinke scheut religie. Wat er ook gebeurt, je hebt altijd ons nogquote:Op zondag 19 juni 2005 19:02 schreef Alicey het volgende:
Dank je.
We hebben intussen weer bijgelegd. Wat ook meespeelde is dat ze een fundamenteel verkeerde interpretatie van mijn lichaamstaal maakte.
quote:
ja, alle 'e'tjes waren geselecteerd als ik op die link kliktequote:Gele 'e'tjes?Ik heb nergens last van...?
Vaag. Nou ja, het zal wel komen omdat ik dat citaat met de search vond, en alle relevante woorden blauw en geel werden weergegeven...quote:Op zondag 19 juni 2005 19:08 schreef het_fokschaap het volgende:
ja, alle 'e'tjes waren geselecteerd als ik op die link klikte
in dit geval alleen relevante 'e'tjes...quote:Op zondag 19 juni 2005 19:09 schreef Doffy het volgende:
[..]
Vaag. Nou ja, het zal wel komen omdat ik dat citaat met de search vond, en alle relevante woorden blauw en geel werden weergegeven...![]()
Het bleek dus dat toen ik in tranen schoot ze dacht dat ik haar aan het uitlachen was.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat zie je veel bij fundamentalisten
Nog een teken dat de Jongste Dag nabij isquote:Op zondag 19 juni 2005 19:11 schreef het_fokschaap het volgende:
nou, dat waren weer een paar posts over geselecteerde 'e'tjes
en dat je moest huilen van het lachen ?quote:Op zondag 19 juni 2005 19:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het bleek dus dat toen ik in tranen schoot ze dacht dat ik haar aan het uitlachen was.
Dat is dan weer heel erg lief!quote:Op zondag 19 juni 2005 19:07 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ah, een klassiek misverstand, verergert met een flinke scheut religie. Wat er ook gebeurt, je hebt altijd ons nog![]()
![]()
ja, dit is ook een subtiele manier om je te laten merken dat je altijd first and foremost WFL-mod bent
Ik zag ze ook, de e'tjes waren gemarkeerd?quote:Gele 'e'tjes?Ik heb nergens last van...?
voortaan voordat je een link post even testen zodat je zeker weet dat er geen 'e'tjes zijn geselecteerdquote:
Kennelijk, maar het is bij mij inderdaad niet altijd duidelijk te zien of ik lach of huil.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en dat je moest huilen van het lachen ?
Dat heb ik dus gedaan, maar ik zie geen gele e'tjesquote:Op zondag 19 juni 2005 19:14 schreef het_fokschaap het volgende:
voortaan voordat je een link post even testen zodat je zeker weet dat er geen 'e'tjes zijn geselecteerd
misschien iets voor de FAQ
Zou dit een Goddelijk teken zijn?quote:Op zondag 19 juni 2005 19:15 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gedaan, maar ik zie geen gele e'tjes
iedereen ziet gele 'e'tjes Doffy. En dan zou jij geen gele 'e'tjes zien. Dat kan natuurlijk nietquote:Op zondag 19 juni 2005 19:15 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gedaan, maar ik zie geen gele e'tjes
Als al die dingen uit Openbaringen gaan gebeuren, dan wil ik dat best zien. Best wel spectaculair enzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |