Mag ik ook eens een keertje vunzige gedachten hebben?quote:Op zondag 19 juni 2005 17:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het ging me om je vunzige gedachten.
Nou, vooruit dan maar.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:49 schreef Alicey het volgende:
Mag ik ook eens een keertje vunzige gedachten hebben?
Is dat een kromme zin of snap ik 'm gewoon niet?quote:Op zondag 19 juni 2005 17:49 schreef Alicey het volgende:
True, maar de mate waarin betwijfel je wel ligt mij bij.
Ik had wat meer interpunctie kunnen gebruiken inderdaad.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Is dat een kromme zin of snap ik 'm gewoon niet?
Kun je 'm misschien ook even verduidelijken? Dan kan ik er antwoord op geven.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:50 schreef Alicey het volgende:
Ik had wat meer interpunctie kunnen gebruiken inderdaad.
ommaatje geplaatst.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kun je 'm misschien ook even verduidelijken? Dan kan ik er antwoord op geven.
Ah, met ommaatjequote:
Een kommaatje, doos.quote:
Heerlijk!quote:Ja, ik zit in een soort tweede puberteit als het om seks gaat. Ik ben mijzelf aan het herontdekken.
Ah jaa juh (da's Liwadders).quote:
quote:Heerlijk!
Dacht ik al.quote:
Is het niet vooral angst die weg is?quote:Allerlei dingen die ik eerst niks vond, vind ik nu leuk, ik durf veel meer, wil graag experimenteren.
Stuur een mailtje naar static.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weet je wat ik erg vervelend vind? Dat die cheerleadersmilie niet symmetrisch cheerleadt. Ze gaat alleen maar naar links met haar pompons en één keer houdt ze haar rechterarmpje hoger dan de andere. Ik kan daar niet goed tegen.
Angst en een zekere mate van preutsheid. En een herwonnen zelfvertrouwen. Ik schaam me nergens meer voor.quote:
Ga er zelf een maken danquote:Op zondag 19 juni 2005 17:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weet je wat ik erg vervelend vind? Dat die cheerleadersmilie niet symmetrisch cheerleadt. Ze gaat alleen maar naar links met haar pompons en één keer houdt ze haar rechterarmpje hoger dan de andere. Ik kan daar niet goed tegen.
Dat laatste was me al duidelijk ja.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Angst en een zekere mate van preutsheid. En een herwonnen zelfvertrouwen. Ik schaam me nergens meer voor.
Zou wel lollig zijn om daar een enorm dramatische e-mail aan te wijden waarin ik gewag maak van de desastreuze gevolgen die dit alles heeft op mijn leven.quote:
Het kan. Op mijn werk heb ik iets dergelijks ook gedaan. Daar wordt met een smiley de status aangegeven, en ik vond dat de smiley voor "OK" erg sip keek. Daar is nog 5 minuten aan besteed bij werkoverleg, en we kwamen tot de unanieme conclusie dat het inderdaad een erg sippe smiley was.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zou wel lollig zijn om daar een enorm dramatische e-mail aan te wijden waarin ik gewag maak van de desastreuze gevolgen die dit alles heeft op mijn leven.
Dat is toch heerlijk? Niet alleen in gesprekken hier bedoel ik, maar ook tijdens seks zelf. Ik vind niks meer raar of gênant.quote:
Kweenie, ik vond sommige dingen ook 'vies' en wilde ze dus niet.quote:Het was dus niet zo dat je het niet leuk vond, maar je was er angstig voor.
En nu is het de cheerliesmilie geworden?quote:Op zondag 19 juni 2005 18:00 schreef Alicey het volgende:
Het kan. Op mijn werk heb ik iets dergelijks ook gedaan. Daar wordt met een smiley de status aangegeven, en ik vond dat de smiley voor "OK" erg sip keek. Daar is nog 5 minuten aan besteed bij werkoverleg, en we kwamen tot de unanieme conclusie dat het inderdaad een erg sippe smiley was.
Flink ruzie met mijn zus.quote:Op zondag 19 juni 2005 18:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh jee, wat nu? Mot met je ouders of zus?
quote:Op zondag 19 juni 2005 18:22 schreef Alicey het volgende:
Godverdomme ik zit nu al gewoon de hele tijd te janken, omdat dit gewoon zoiets is waar je nooit uit komt
Ik word helemaal week van binnen.quote:Op zondag 19 juni 2005 18:28 schreef Doffy het volgende:
Je komt er wel weer op. Maar ik ook van jou hoor![]()
Mensen zijn toch meestal week van binnen?quote:
quote:Je bent een toffe peer!
Ik moest even nadenken.quote:Op zondag 19 juni 2005 18:35 schreef Doffy het volgende:
En jij als vrouw weet natuurlijk alles van appels![]()
![]()
Daarom ging het ook niet zo snel.quote:
Dat is hem dan in ieder geval goed gelukt.quote:Op zondag 19 juni 2005 18:56 schreef Doffy het volgende:
[..]
Alicey!
Wellicht kan Mattheus 10:34 je enige troost schenken![]()
Dank je.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:01 schreef Doffy het volgende:
[..]
Zoals het geschreven staat, zal het geschieden![]()
Sterkte iig
waarom zijn alle e'tjes geel ?quote:Op zondag 19 juni 2005 18:56 schreef Doffy het volgende:
[..]
Alicey!
Wellicht kan Mattheus 10:34 je enige troost schenken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |