Je kan ook zonder gaanquote:Op zondag 19 juni 2005 17:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik moet dinsdag in R'dam ook maar even een bikini kopen. Die heb ik namelijk helemaal niet.
Dan wel verstandig ja.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik moet dinsdag in R'dam ook maar even een bikini kopen. Die heb ik namelijk helemaal niet.
Waarom in R'damquote:Op zondag 19 juni 2005 17:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat kan, en op een naaktstrand vind ik dat persoonlijk heel prettig. Op het balkon waar de hele buurt me ziet iets minder. Niet zozeer omdat ik er problemen mee heb, maar meer omdat zij dat hebben.quote:
Ahaquote:Op zondag 19 juni 2005 17:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat kan, en op een naaktstrand vind ik dat persoonlijk heel prettig. Op het balkon waar de hele buurt me ziet iets minder. Niet zozeer omdat ik er problemen mee heb, maar meer omdat zij dat hebben.
Rotterdam is inderdaad heel prettig om te shoppen, vooral omdat het allemaal een beetje ruim is opgezet.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ga met een vriendin shoppen in R'dam. Gewoon omdat het daar fijn shopt.
Ahaquote:Op zondag 19 juni 2005 17:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ga met een vriendin shoppen in R'dam. Gewoon omdat het daar fijn shopt.
Er is niets afgesproken, en ik weet niet of Lupa het wel aandurft om haar vriendin met fokkers te confronteren.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Aha
Gezellig
Meteen een minimeetje zeker?
Ja, ik opende hem ook al met de gedachte "Welke halve zool gaat er nou verband eten?!quote:Op zondag 19 juni 2005 17:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Altijd leuk, dubbelzinnige topictitels: "Verband eten en zweten".
Ik vond het al een wat vreemde bezigheid.
Ik ben daar zelf ook nog niet helemaal uit. Maar de betreffende vriendin overweegt om zich te laten registreren op Fok.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:28 schreef Alicey het volgende:
Er is niets afgesproken, en ik weet niet of Lupa het wel aandurft om haar vriendin met fokkers te confronteren.
ik zou het niet doenquote:Op zondag 19 juni 2005 17:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er is niets afgesproken, en ik weet niet of Lupa het wel aandurft om haar vriendin met fokkers te confronteren.
ben je niet bang dat ze je anders gaat kennen?quote:Op zondag 19 juni 2005 17:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben daar zelf ook nog niet helemaal uit. Maar de betreffende vriendin overweegt om zich te laten registreren op Fok.
Mocht je een mini meet willen kun je me in ieder geval SMS'en dinsdag (Bellen kan ook, maar ik heb dinsdagmiddag iets te doen waarbij mijn telefoon een paar uurtjes uitstaat).quote:Op zondag 19 juni 2005 17:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben daar zelf ook nog niet helemaal uit. Maar de betreffende vriendin overweegt om zich te laten registreren op Fok.
Ik ben nog niet eens buiten geweestquote:Op zondag 19 juni 2005 17:28 schreef Reya het volgende:
Hmmm, het begint toch al aardig te wennen dat het 30+ is
Ik denk dat Lupa daar niet bang voor is. Die vriendin kent haar vast langer dan vandaag.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
ben je niet bang dat ze je anders gaat kennen?
Er bestaat een kans dat ik al een minimeet met jeweetwelwie heb.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:30 schreef Alicey het volgende:
Mocht je een mini meet willen kun je me in ieder geval SMS'en dinsdag (Bellen kan ook, maar ik heb dinsdagmiddag iets te doen waarbij mijn telefoon een paar uurtjes uitstaat).
Nee hoor, zo anders ben ik niet op Fok. Hooguit wat feller. En ik zeg hier misschien soms dingen die ik niet in het openbaar (alsof dit niet openbaar isquote:Op zondag 19 juni 2005 17:30 schreef qu63 het volgende:
ben je niet bang dat ze je anders gaat kennen?
Ik ben trouwens vanmorgen wel buiten geweest!quote:Op zondag 19 juni 2005 17:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Toch eens doen. Het is heerlijk buiten, en zon is goed voor positieve gedachten.
Zou ook wel weer tijd worden.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Er bestaat een kans dat ik al een minimeet met jeweetwelwie heb.
Dan kan ze zich dus best laten registreren!quote:Op zondag 19 juni 2005 17:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee hoor, zo anders ben ik niet op Fok. Hooguit wat feller. En ik zeg hier misschien soms dingen die ik niet in het openbaar (alsof dit niet openbaar is) zou zeggen, maar dat zijn voor het merendeel dingen die ik tegen haar juist wel zou zeggen.
Scant ze je eigenlijk wel al, Lupa?quote:Op zondag 19 juni 2005 17:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan kan ze zich dus best laten registreren!
Denk dat ze dat ook wel gaat doen. Ze heeft alleen geen internet thuis, dus heel erg actief zal ze niet worden. Maar het leek haar erg interessant. Ze is nog niet zo vertrouwd met internet.quote:
Met hem weet je het nooit idd.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft het erg druk. Ik reken er voorlopig maar niet te veel op.
Nee, want ze heeft dus geen i-net thuis. Ik laat haar wel eens een leuk topic lezen, verder niet.quote:
Ah, je laat haar een selectief beeld zien.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, want ze heeft dus geen i-net thuis. Ik laat haar wel eens een leuk topic lezen, verder niet.
Ik kan haar moeilijk die ene keer per week dat ze hier is alles laten lezen wat ik in de week ervoor geschreven heb.quote:
Maar je laat haar vast niet de meest vunzige dingen zien die je schrijft.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kan haar moeilijk die ene keer per week dat ze hier is alles laten lezen wat ik in de week ervoor geschreven heb.
Als het om seks gaat? Ik bespreek alle vunzige dingen met haar. Ik bespreek zelfs dingen met haar die ik hier nog niet heb besproken.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:41 schreef Alicey het volgende:
Maar je laat haar vast niet de meest vunzige dingen zien die je schrijft.
Dat bedoel ik, je laat haar vast de meest beschaafde topics zien, om zodoende te proberen haar beeld van jou bij te schaven.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als het om seks gaat? Ik bespreek alle vunzige dingen met haar. Ik bespreek zelfs dingen met haar die ik hier nog niet heb besproken.
Da's nou weer een beetje de omgekeerde wereld. Maar ze is ongeveer net zo vunzig als ik.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:43 schreef Alicey het volgende:
Dat bedoel ik, je laat haar vast de meest beschaafde topics zien, om zodoende te proberen haar beeld van jou bij te schaven.
Plan jij die dingen?quote:Op zondag 19 juni 2005 17:43 schreef Alicey het volgende:
Vanavond ga ik eens vervelend zijn denk ik.
Nee. Ik ben geloof ik ook erg moe, zo te voelen. Het kan zijn dat dat vanavond tot uiting komt. Het kan ook zijn dat dat niet zo is.quote:
Wel een gezellige meid dus.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's nou weer een beetje de omgekeerde wereld. Maar ze is ongeveer net zo vunzig als ik.
"Watch out guys, she's gonna blow!quote:Op zondag 19 juni 2005 17:45 schreef Alicey het volgende:
Nee. Ik ben geloof ik ook erg moe, zo te voelen. Het kan zijn dat dat vanavond tot uiting komt. Het kan ook zijn dat dat niet zo is.
Dat zouden sommige guys wel willen.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
"Watch out guys, she's gonna blow!"
Hahaha het wordt zeker altijd helemaal stil in jullie coupe, en jullie worden aangestaard bij vertrek?quote:Op zondag 19 juni 2005 17:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Erg gezellig. Het wordt meegenieten voor onze medereizigers in de trein.
Ik hoop hetquote:Op zondag 19 juni 2005 17:47 schreef Alicey het volgende:
Hahaha het wordt zeker altijd helemaal stil in jullie coupe, en jullie worden aangestaard bij vertrek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |