Ik ben eigenwijs en ga dat ook zo weer proberenquote:Op zondag 19 juni 2005 13:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah best lastig. Ik ga zo denk ik ook nog een beetje van het weer genieten echter.
Ik vind het wel ok, zit al helemaal in de afrika mode.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:44 schreef Reya het volgende:
Het mag trouwens van mij best wat minder warm buiten...
Je kunt ook moeilijk iets even snel doen. Vooral denken gaat gewoon traag als het warm is.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:52 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ik vind het wel ok, zit al helemaal in de afrika mode.
Dat houdt dus in dat ik alles gewoon 2 keer zo langzaam doe
Helaas gaat dan de tijd wel 2 keer zo snel, maar door de warmte lijkt het langer te duren dus dat heft elkaar weer op.
quote:Op zondag 19 juni 2005 14:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt ook moeilijk iets even snel doen. Vooral denken gaat gewoon traag als het warm is.
Morgen wordt het net zo warm, en waarschijnlijk moet er morgen een deadline worden gehaald.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:59 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]En ik moet leren voor een tentamen van morgen. Schiet lekker op met dit weer
.
Als ik op school zat zou ik bij zulk soort temperaturen spijbelenquote:Op zondag 19 juni 2005 16:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik schat dat morgenochtend de temperatuur 32 graden is.
Ik ga er maar weer eens gezellig over ruzieen.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Als ik op school zat zou ik bij zulk soort temperaturen spijbelen
Ruzieën lucht op!quote:Op zondag 19 juni 2005 16:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ga er maar weer eens gezellig over ruzieen.
Prettige werksfeer danquote:Op zondag 19 juni 2005 16:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet wanneer het een gevolg is van het niets doen met een normaal verzoek.
De werksfeer op de afdeling is goed hoor, maar dit soort zaken moeten via een niveautje hoger. Goede koeling kost geld, en alles wat geld kost moet flink voor geruzied worden.quote:
ijsblokjes zijn goedkoopquote:Op zondag 19 juni 2005 16:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
De werksfeer op de afdeling is goed hoor, maar dit soort zaken moeten via een niveautje hoger. Goede koeling kost geld, en alles wat geld kost moet flink voor geruzied worden.
Aha. Nou ja, het wordt gedurende volgende week weer wat koelerquote:Op zondag 19 juni 2005 16:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
De werksfeer op de afdeling is goed hoor, maar dit soort zaken moeten via een niveautje hoger. Goede koeling kost geld, en alles wat geld kost moet flink voor geruzied worden.
Gelukkig maar. Ik vrees alleen voor morgen, vooral ivm een deadline (De deadline is eik dinsdag, maar gezien ik er dinsdag niet ben kan dat dus een lang dagje worden morgen).quote:Op zondag 19 juni 2005 16:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Aha. Nou ja, het wordt gedurende volgende week weer wat koeler
's Nachts is het koeler, dus dan wordt de temperatuur tijdens het overwerken in ieder geval wat dragelijkerquote:Op zondag 19 juni 2005 16:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik vrees alleen voor morgen, vooral ivm een deadline (De deadline is eik dinsdag, maar gezien ik er dinsdag niet ben kan dat dus een lang dagje worden morgen).
Ja, 's avonds zakt de temperatuur tot ongeveer 32 graden.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:59 schreef Reya het volgende:
[..]
's Nachts is het koeler, dus dan wordt de temperatuur tijdens het overwerken in ieder geval wat dragelijker
Ik zei toch, best dragelijkquote:Op zondag 19 juni 2005 17:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, 's avonds zakt de temperatuur tot ongeveer 32 graden.
Dat kan ook best positief zijnquote:Op zondag 19 juni 2005 17:05 schreef Alicey het volgende:
Het lijkt wel alsof de gevoeligheid van mijn borsten met dit weer ook sterk toeneemt.
Ik zag laatst nog op BBC World dat het in Bagdad vijftig graden was. En dat is al niet zo'n prettige plek om te zitten qua veiligheid en gangbare kleding voor vrouwen. Dus je bent eigenlijk hartstikke goed bedeeldquote:Op zondag 19 juni 2005 17:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is beter dan tegen de 40, dat dan weer wel.
Je kunt altijd je buurman vragenquote:Op zondag 19 juni 2005 17:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet als er niemand is om er iets mee te doen.
Mijn ene buurman is een soort aap van 2x2 meter die zo te ruiken zelden in nabijheid van stromend water verkeert. Mijn andere buurman is een leuke Turkse man, maar die is vast veel te netjes om iets te doen.quote:
Het had erger gekund inderdaad. Ach, is altijd wel iets te kankeren over het weer. Dat is Nederland.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zag laatst nog op BBC World dat het in Bagdad vijftig graden was. En dat is al niet zo'n prettige plek om te zitten qua veiligheid en gangbare kleding voor vrouwen. Dus je bent eigenlijk hartstikke goed bedeeld
Je hebt in ieder geval altijd munitie voor je frustratiesquote:Op zondag 19 juni 2005 17:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het had erger gekund inderdaad. Ach, is altijd wel iets te kankeren over het weer. Dat is Nederland.
Misschien is Haus of Doffy dan wel in voor een spontane mini-meetquote:Op zondag 19 juni 2005 17:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mijn ene buurman is een soort aap van 2x2 meter die zo te ruiken zelden in nabijheid van stromend water verkeert. Mijn andere buurman is een leuke Turkse man, maar die is vast veel te netjes om iets te doen.
Daar was ik al achter. Ik doe niets en voel al overal zweet.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is echt geen weer om te werken.
Het is natuurlijk altijd te proberen.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Misschien is Haus of Doffy dan wel in voor een spontane mini-meet
Drom, en discussiestof.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval altijd munitie voor je frustraties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |