Serieus?quote:Op zondag 19 juni 2005 12:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoewel Lupje de discussie enorm boeiend vindt, ziet zij zich genoodzaakt zich zometeen te begeven naar haar werk, aangezien zij dat gisteren heeft verzuimd.
Werk zequote:Op zondag 19 juni 2005 12:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoewel Lupje de discussie enorm boeiend vindt, ziet zij zich genoodzaakt zich zometeen te begeven naar haar werk, aangezien zij dat gisteren heeft verzuimd.
Ah, ok. Mits voor een bepaalde tijd uitgevoerd oid?quote:Op zondag 19 juni 2005 12:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik mag gewoon zelf weten wanneer ik werk, hoor. Dat maakt dus niks uit.
Ik verkeerde toch onder de indruk dat wij van mening verschilden. Is dat erg dan?quote:Op zondag 19 juni 2005 12:43 schreef miss_sly het volgende:
We verschillen niet van mening, dat roep jij nogal snel, heb ik de indruk.
Hier misinterpreteer je me. Ik heb niets tegen handelen vanuit emoties, sterker nog, dat is heel prettig. Ik heb wel iets tegen het beheerst worden dóór je emoties.quote:Als jij zegt dat je gekozen hebt gelukkig te zijn, en je praat over je rationaliteit en je tegenzin tegen handelen vanuit emoties,
Wat is het verschil? Je zegt hier tweemaal hetzelfde imo. Ik heb besloten door mijn kijk op het leven gelukkig te worden, en réken maar dat dat echt geluk is. Ik ben happier dan ooit.quote:dan lijkt het erop dat je op puur rationele gronden hebt besloten gelukkig te zijn. Dat lijkt mij persoonlijk geen echt geluk. Als je zegt dat je besloten hebt om op een dusdanige manier met je leven en je emoties om te gaan dat je een positieve kijk op het leven en een gelukkig gevoel de boventoon wilt laten voeren en je dus gelukkig voelen, kan ik me daar wel degelijk in vinden.
In principe tweemaal per week. Maar als ik een keer oversla is er niemand die het merkt. Vandaag is het echter mooi weer om de ramen even te lappen. Ik heb een spijkerbroek kortgeknipt, dan worden mijn benen intussen misschien ook een beetje bruin.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:46 schreef Alicey het volgende:
Ah, ok. Mits voor een bepaalde tijd uitgevoerd oid?
quote:Op zondag 19 juni 2005 12:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik verkeerde toch onder de indruk dat wij van mening verschilden. Is dat erg dan?
[..]
Hier misinterpreteer je me. Ik heb niets tegen handelen vanuit emoties, sterker nog, dat is heel prettig. Ik heb wel iets tegen het beheerst worden dóór je emoties.
[..]
Wat is het verschil? Je zegt hier tweemaal hetzelfde imo. Ik heb besloten door mijn kijk op het leven gelukkig te worden, en réken maar dat dat echt geluk is. Ik ben happier dan ooit.
Ik zou ook wel wat zon kunnen gebruiken op mijn benen ja.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In principe tweemaal per week. Maar als ik een keer oversla is er niemand die het merkt. Vandaag is het echter mooi weer om de ramen even te lappen. Ik heb een spijkerbroek kortgeknipt, dan worden mijn benen intussen misschien ook een beetje bruin.
Op zichzelf genomen niet. De toonzetting zou echter verkeerd opgevat kunnen worden.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heb ik nou zoiets raars gezegd dat Sly offline gegaan is...?
Nou ja, dat zal dan wel. Ik had verder geen kwade bedoelingen, ik snap Sly soms gewoon niet.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:58 schreef Alicey het volgende:
Op zichzelf genomen niet. De toonzetting zou echter verkeerd opgevat kunnen worden.
Dan vat je de toonzetting anders op dan 'ie bedoeld is. Je kunt dat dan toch gewoon zeggen, in plaats van 'laat maar' te zeggen? Daar heeft toch niemand iets aan...? Als mijn toonzetting jou stoort en je zegt dat gewoon expliciet, dan kan ik dat aanpassen en kunnen we misschien tot een beter begrip van elkaar komen. Dat lijkt me constructiever...quote:Op zondag 19 juni 2005 12:59 schreef miss_sly het volgende:
Zoals Alicey zegt, is de toonzetting minder prettig. En dat ervaar ik wel vaker bij je. Geeft niet, ik stop er gewoon mee om met je in discussie te gaan, want ik voel me daar niet fijn bij.
Ik was niet offline trouwens.
Ik vind mijn laatste reply naar Sly helemaal niet zo fel eigenlijk. Ik zet er heel bewust termen in als 'imo', omdat ik wil voorkomen dat men denkt dat ik iets probeer op te leggen. Gisteren was ik onprettig bezig, maar nu wil ik gewoon een beter begrip van elkaar bereiken.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:01 schreef Alicey het volgende:
Ik vertrouw op je goede bedoelingen Lupa, maar ik moet zelf wel zeggen dat het mij opvalt dat je de laatste week een stuk feller uit de hoek komt dan ik gewend van je ben, en van jezelf ben je al best redelijk fel..
Ik heb niet de indruk dat je direct constructiever wil zijn of wilt aanpassen.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan vat je de toonzetting anders op dan 'ie bedoeld is. Je kunt dat dan toch gewoon zeggen, in plaats van 'laat maar' te zeggen? Daar heeft toch niemand iets aan...? Als mijn toonzetting jou stoort en je zegt dat gewoon expliciet, dan kan ik dat aanpassen en kunnen we misschien tot een beter begrip van elkaar komen. Dat lijkt me constructiever...
Tja, ik heb niet zo'n zin om aan jouw wisselvallige buien onderhevig te zijn.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind mijn laatste reply naar Sly helemaal niet zo fel eigenlijk. Ik zet er heel bewust termen in als 'imo', omdat ik wil voorkomen dat men denkt dat ik iets probeer op te leggen. Gisteren was ik onprettig bezig, maar nu wil ik gewoon een beter begrip van elkaar bereiken.
Dit vind ìk een onprettige opmerking...quote:Op zondag 19 juni 2005 13:03 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb niet de indruk dat je direct constructiever wil zijn of wilt aanpassen.
Maar als ik niet een wéét dat jij je ergens onprettig bij voelt, dan kan ik het toch ook niet veranderen...? Ik kan dat toch niet ruiken...? Als jij echter uitgaat van mijn onwil, dan komen we inderdaad nergens en dat vind ik jammer.quote:je begrijpt me niet, dat kan en dat hoeft ook helemaal niet, maar de manier waarop je reageert staat me tegen. Ik heb een aantal keren geprobeerd om toch een discussie aan te gaan, maar het werkt niet. Dan stop ik er liever mee en besteed mijn energie aan dingen waar ik me wel fijn bij voel.
Sorry, maar dit slaat imo gewoon nergens op.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:04 schreef miss_sly het volgende:
Tja, ik heb niet zo'n zin om aan jouw wisselvallige buien onderhevig te zijn.
Een probleem is dat je op een forum geen stem hebt, dus probeer je dat op te maken uit de tekst, gezien in het licht zoals je die persoon kent. Het stuk tekst waar het om gaat, kan minachtend en schreeuwerig opgevat worden. Ik weet dat het niet zo bedoeld is, maar het is moeilijk om als je iemand onvoldoende kent dat op juiste waarde te schatten.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind mijn laatste reply naar Sly helemaal niet zo fel eigenlijk. Ik zet er heel bewust termen in als 'imo', omdat ik wil voorkomen dat men denkt dat ik iets probeer op te leggen. Gisteren was ik onprettig bezig, maar nu wil ik gewoon een beter begrip van elkaar bereiken.
Nou ja, dat was wederzijds. Ik was gewoon erg moe gisteravond en daardoor vrij chagrijnig.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:08 schreef Schorpioen het volgende:
Haha, het komt vast door gisteren, ik heb Lupa geloof ik een beetje tegen de haren in zitten strijken.
Ik zeg wat ik denk en hoe het op mij overkomt. Hoe dat met jouw werkelikheid overeenstemt, weet je alleen zelf.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dit vind ìk een onprettige opmerking...
Kom op zeg. Je hebt een manier van je mening verkondigen die op z'n vriendelijkst gezegd erg stellig is. Dat moet je zelf weten.quote:Maar als ik niet een wéét dat jij je ergens onprettig bij voelt, dan kan ik het toch ook niet veranderen...? Ik kan dat toch niet ruiken...? Als jij echter uitgaat van mijn onwil, dan komen we inderdaad nergens en dat vind ik jammer.
Oh, ik vond het een leuke discussie, ik kan zeker wel tegen een stootje hoor.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ja, dat was wederzijds. Ik was gewoon erg moe gisteravond en daardoor vrij chagrijnig.
Ik heb al eens gezegd dat ik regelmatig mensen op de kast jaag terwijl ik dat zelf helemaal niet door heb. Ik ben welwillend, wil mensen graag begrijpen. Ik heb alleen vaak niet door dat de manier waarop ik dingen zeg op sommige mensen blijkbaar heel anders, of veel zwaarder, overkomt dan ik ze bedoeld heb. Ik heb dus graag dat mensen het tegen me zeggen als ze vinden dat ik me verkeerd uitdruk, dan kan ik er iets aan doen. Maar als mensen er van uit gaan dat ik er niks aan wíl doen, dan houdt het op.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:08 schreef Alicey het volgende:
Het stuk tekst waar het om gaat, kan minachtend en schreeuwerig opgevat worden. Ik weet dat het niet zo bedoeld is, maar het is moeilijk om als je iemand onvoldoende kent dat op juiste waarde te schatten.
Ik kan mij niet herinneren dat je zoiets ooit eerder expliciet tegen me heb gezegd. Misschien helpt het als je net doet of ik een man ben. Ik ben op dat gebied namelijk net een kerel.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:10 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb echter ook al een aantal keren aangegeven dat ik dat zo ervaar en niet prettig vind. Da's mijn pakkie, dus daar hoef je niet iets aan te doen als je niet wilt. Kan ik prima mee leven hoor.
Op zich is het een interessante discussie, maar wat mij betreft even wrong time, wrong place. Ik had gewoon eerder naar bed moeten gaan.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:11 schreef Schorpioen het volgende:
Oh, ik vond het een leuke discussie, ik kan zeker wel tegen een stootje hoor.
Bij deze dan zeer expliciet en duidelijk: ik vind de manier waarop je je mening verkondigt niet altijd even prettig en soms strijk je me niet zozeer met wat je zegt maar de manier waarop, ernstig tegen mijn haren in. Ik trek dat best een tijdje, maar een keer houd het op.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat je zoiets ooit eerder expliciet tegen me heb gezegd. Misschien helpt het als je net doet of ik een man ben. Ik ben op dat gebied namelijk net een kerel.Verder, zie boven. Ik ben werkelijk de kwaadste niet. Misschien dat het beter zou gaan als we elkaar eens op een meet zouden ontmoeten. Ik zal eerlijk toegeven dat ik soms niks van jou snap, maar ik vind het jammer dat je denkt dat ik dat ook niet wil.
Zou je misschien willen beloven dat je het voortaan gewoon zegt? Ik weet best dat ik heel fel en stellig uit de hoek kan komen, maar het is zelden gemeen bedoeld. Ik ben stiekem best een liev meisje.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:19 schreef miss_sly het volgende:
Bij deze dan zeer expliciet en duidelijk: ik vind de manier waarop je je mening verkondigt niet altijd even prettig en soms strijk je me niet zozeer met wat je zegt maar de manier waarop, ernstig tegen mijn haren in. Ik trek dat best een tijdje, maar een keer houd het op.
Het intrigeert mij ook, daarom vind ik het jammer als het zo loopt. We ergeren ons aan elkaar in plaats van tot een beter begrip te komen. Ik zal proberen om naar jou toe anders te communiceren.quote:Bovendien heb ik de indruk dat ik je irriteer met wie ik ben (misschien wel omdat je me vaak niet snapt) en dat vind ik dan jammer. Ik snap jou ook vaak niet, en veel mensen niet, maar dat intrigeert mij juist altijd.
En ik ook, dus dat treftquote:Op zondag 19 juni 2005 13:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zou je misschien willen beloven dat je het voortaan gewoon zegt? Ik weet best dat ik heel fel en stellig uit de hoek kan komen, maar het is zelden gemeen bedoeld. Ik ben stiekem best een liev meisje.
En dan zal ik mijn best doen om het beter te lezenquote:Het intrigeert mij ook, daarom vind ik het jammer als het zo loopt. We ergeren ons aan elkaar in plaats van tot een beter begrip te komen. Ik zal proberen om naar jou toe anders te communiceren.
Ja *pruillip* Ik háát ruzie.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:24 schreef miss_sly het volgende:
En ik ook, dus dat treft
Ik zal mijn best doen om het de volgende keer gewoon te zeggen.
En dan zal ik mijn best doen om het beter te lezen
Vriendjes?
Ik ook, daarom maak ik het niet zo vaak.quote:
Have fun!quote:Op zondag 19 juni 2005 13:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dan ga ik nu écht weg. Ik zou vanmorgen alleen even hallo zeggen en dan weggaan.Ik heb al uren zon gemist.
Dat speelt zeker mee. Op dit forum lijkt het er in ieder geval wel op, want de algehele sfeer is een stuk feller en vijandiger lijkt het, niet alleen in WFL. Dat moet toch een reden hebben. Op zich niet vreemd, want je slaapt minder goed met warm weer, en ik word altijd heel vervelend, lastig, en emotioneel bij vermoeidheid.quote:
Ik wil eigenlijk lekker in de zon gaan zitten. En dat doe ik ook telkens eventjes: boekje, glaasje drinken, sigaretje, lekker genieten. En voor mijn sigaretje helemaal op is, heb ik er alweer genoeg van, want het is gewoon TE warmquote:Op zondag 19 juni 2005 13:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat speelt zeker mee. Op dit forum lijkt het er in ieder geval wel op, want de algehele sfeer is een stuk feller en vijandiger lijkt het, niet alleen in WFL. Dat moet toch een reden hebben. Op zich niet vreemd, want je slaapt minder goed met warm weer, en ik word altijd heel vervelend, lastig, en emotioneel bij vermoeidheid.
Ga maar werken enzo, en dan kijken we op de meet hoe we in werkelijkheid zijnquote:Op zondag 19 juni 2005 13:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het lijkt de surprise-show wel.En ik zat hier serieus met tranen in m'n ogen, dus het valt allemaal wel wat mee met die rationaliteit van mij, hoor.
Mjah best lastig. Ik ga zo denk ik ook nog een beetje van het weer genieten echter.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk lekker in de zon gaan zitten. En dat doe ik ook telkens eventjes: boekje, glaasje drinken, sigaretje, lekker genieten. En voor mijn sigaretje helemaal op is, heb ik er alweer genoeg van, want het is gewoon TE warm
Ik ben eigenwijs en ga dat ook zo weer proberenquote:Op zondag 19 juni 2005 13:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah best lastig. Ik ga zo denk ik ook nog een beetje van het weer genieten echter.
Ik vind het wel ok, zit al helemaal in de afrika mode.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:44 schreef Reya het volgende:
Het mag trouwens van mij best wat minder warm buiten...
Je kunt ook moeilijk iets even snel doen. Vooral denken gaat gewoon traag als het warm is.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:52 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ik vind het wel ok, zit al helemaal in de afrika mode.
Dat houdt dus in dat ik alles gewoon 2 keer zo langzaam doe
Helaas gaat dan de tijd wel 2 keer zo snel, maar door de warmte lijkt het langer te duren dus dat heft elkaar weer op.
quote:Op zondag 19 juni 2005 14:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt ook moeilijk iets even snel doen. Vooral denken gaat gewoon traag als het warm is.
Morgen wordt het net zo warm, en waarschijnlijk moet er morgen een deadline worden gehaald.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:59 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]En ik moet leren voor een tentamen van morgen. Schiet lekker op met dit weer
.
Als ik op school zat zou ik bij zulk soort temperaturen spijbelenquote:Op zondag 19 juni 2005 16:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik schat dat morgenochtend de temperatuur 32 graden is.
Ik ga er maar weer eens gezellig over ruzieen.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Als ik op school zat zou ik bij zulk soort temperaturen spijbelen
Ruzieën lucht op!quote:Op zondag 19 juni 2005 16:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ga er maar weer eens gezellig over ruzieen.
Prettige werksfeer danquote:Op zondag 19 juni 2005 16:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet wanneer het een gevolg is van het niets doen met een normaal verzoek.
De werksfeer op de afdeling is goed hoor, maar dit soort zaken moeten via een niveautje hoger. Goede koeling kost geld, en alles wat geld kost moet flink voor geruzied worden.quote:
ijsblokjes zijn goedkoopquote:Op zondag 19 juni 2005 16:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
De werksfeer op de afdeling is goed hoor, maar dit soort zaken moeten via een niveautje hoger. Goede koeling kost geld, en alles wat geld kost moet flink voor geruzied worden.
Aha. Nou ja, het wordt gedurende volgende week weer wat koelerquote:Op zondag 19 juni 2005 16:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
De werksfeer op de afdeling is goed hoor, maar dit soort zaken moeten via een niveautje hoger. Goede koeling kost geld, en alles wat geld kost moet flink voor geruzied worden.
Gelukkig maar. Ik vrees alleen voor morgen, vooral ivm een deadline (De deadline is eik dinsdag, maar gezien ik er dinsdag niet ben kan dat dus een lang dagje worden morgen).quote:Op zondag 19 juni 2005 16:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Aha. Nou ja, het wordt gedurende volgende week weer wat koeler
's Nachts is het koeler, dus dan wordt de temperatuur tijdens het overwerken in ieder geval wat dragelijkerquote:Op zondag 19 juni 2005 16:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik vrees alleen voor morgen, vooral ivm een deadline (De deadline is eik dinsdag, maar gezien ik er dinsdag niet ben kan dat dus een lang dagje worden morgen).
Ja, 's avonds zakt de temperatuur tot ongeveer 32 graden.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:59 schreef Reya het volgende:
[..]
's Nachts is het koeler, dus dan wordt de temperatuur tijdens het overwerken in ieder geval wat dragelijker
Ik zei toch, best dragelijkquote:Op zondag 19 juni 2005 17:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, 's avonds zakt de temperatuur tot ongeveer 32 graden.
Dat kan ook best positief zijnquote:Op zondag 19 juni 2005 17:05 schreef Alicey het volgende:
Het lijkt wel alsof de gevoeligheid van mijn borsten met dit weer ook sterk toeneemt.
Ik zag laatst nog op BBC World dat het in Bagdad vijftig graden was. En dat is al niet zo'n prettige plek om te zitten qua veiligheid en gangbare kleding voor vrouwen. Dus je bent eigenlijk hartstikke goed bedeeldquote:Op zondag 19 juni 2005 17:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is beter dan tegen de 40, dat dan weer wel.
Je kunt altijd je buurman vragenquote:Op zondag 19 juni 2005 17:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet als er niemand is om er iets mee te doen.
Mijn ene buurman is een soort aap van 2x2 meter die zo te ruiken zelden in nabijheid van stromend water verkeert. Mijn andere buurman is een leuke Turkse man, maar die is vast veel te netjes om iets te doen.quote:
Het had erger gekund inderdaad. Ach, is altijd wel iets te kankeren over het weer. Dat is Nederland.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zag laatst nog op BBC World dat het in Bagdad vijftig graden was. En dat is al niet zo'n prettige plek om te zitten qua veiligheid en gangbare kleding voor vrouwen. Dus je bent eigenlijk hartstikke goed bedeeld
Je hebt in ieder geval altijd munitie voor je frustratiesquote:Op zondag 19 juni 2005 17:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het had erger gekund inderdaad. Ach, is altijd wel iets te kankeren over het weer. Dat is Nederland.
Misschien is Haus of Doffy dan wel in voor een spontane mini-meetquote:Op zondag 19 juni 2005 17:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mijn ene buurman is een soort aap van 2x2 meter die zo te ruiken zelden in nabijheid van stromend water verkeert. Mijn andere buurman is een leuke Turkse man, maar die is vast veel te netjes om iets te doen.
Daar was ik al achter. Ik doe niets en voel al overal zweet.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is echt geen weer om te werken.
Het is natuurlijk altijd te proberen.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Misschien is Haus of Doffy dan wel in voor een spontane mini-meet
Drom, en discussiestof.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval altijd munitie voor je frustraties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |