quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Qu, je bent altijd veel te snel. Wij willen ook wel eens een nieuw topic openen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Qu, je bent altijd veel te snel. Wij willen ook wel eens een nieuw topic openen.
Ik kan de TT helaas niet veranderen.. anders had ik er "lief doen allemaal, behalve Doffy" van gemaakt...quote:
en net nu is Alicey weg...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik kan de TT helaas niet veranderen.. anders had ik er "lief doen allemaal, behalve Doffy" van gemaakt...
Haus huppelt straks wel ff voorbijquote:
Ik wil geen seks met livE.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[WFL-LFC #130] Make love, not war...
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wil geen seks met livE.
Nee, écht niet.
Nee, die gaat zo meteen borrelen.quote:
Doen jullie daar ook wel eens iets anders?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:43 schreef Maethor het volgende:
Nee, die gaat zo meteen borrelen.
Ik ook, trouwens.
Ja. Koffiedrinken.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Doen jullie daar ook wel eens iets anders?![]()
Als ik daar op druk, krijg ik dan die kikker te horen? Dan druk ik er namelijk niet op.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:46 schreef descendent1 het volgende:
Dit doe ik nu...
http://hatethatfrog.desktopcreatures.com/index.asp?q=Ringtones
Allemaal jongens en meisjes.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die jongelui van tegenwoordig...
Nee, wil ik niet.quote:Geef Haus een zoen van me, wil je?
Nou je krijgt m even te horen, totdat je m wegschiet....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als ik daar op druk, krijg ik dan die kikker te horen? Dan druk ik er namelijk niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |