quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Qu, je bent altijd veel te snel. Wij willen ook wel eens een nieuw topic openen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Qu, je bent altijd veel te snel. Wij willen ook wel eens een nieuw topic openen.
Ik kan de TT helaas niet veranderen.. anders had ik er "lief doen allemaal, behalve Doffy" van gemaakt...quote:
en net nu is Alicey weg...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik kan de TT helaas niet veranderen.. anders had ik er "lief doen allemaal, behalve Doffy" van gemaakt...
Haus huppelt straks wel ff voorbijquote:
Ik wil geen seks met livE.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[WFL-LFC #130] Make love, not war...
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wil geen seks met livE.
Nee, écht niet.
Nee, die gaat zo meteen borrelen.quote:
Doen jullie daar ook wel eens iets anders?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:43 schreef Maethor het volgende:
Nee, die gaat zo meteen borrelen.
Ik ook, trouwens.
Ja. Koffiedrinken.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Doen jullie daar ook wel eens iets anders?![]()
Als ik daar op druk, krijg ik dan die kikker te horen? Dan druk ik er namelijk niet op.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:46 schreef descendent1 het volgende:
Dit doe ik nu...
http://hatethatfrog.desktopcreatures.com/index.asp?q=Ringtones
Allemaal jongens en meisjes.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die jongelui van tegenwoordig...
Nee, wil ik niet.quote:Geef Haus een zoen van me, wil je?
Nou je krijgt m even te horen, totdat je m wegschiet....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als ik daar op druk, krijg ik dan die kikker te horen? Dan druk ik er namelijk niet op.
Nou, vooruit dan maar, ik ga eens kijken.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:51 schreef descendent1 het volgende:
Nou je krijgt m even te horen, totdat je m wegschiet....![]()
Deal.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Nou, vooruit. Als je erbij zegt dat het eigenlijk een zoen had moeten zijn.
maar pas op...hoe verder je hem schiet...hoe meer je hem hoortquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar, ik ga eens kijken.
Die laatste zin volg ik niet helemaal...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:55 schreef het_fokschaap het volgende:
maar om nog even terug te komen op het topic uit het vorige topic
ik wil niet oordelen over iemands gevoelsleven...dat is puur persoonlijk en gebaseerd op ervaringen. mijn punt is slechts dat je kunt praten over relevantie in de context van een bepaalde kijk op het leven. zoals Lupa eerder opmerkte is de evt. constructiviteit van een lange rouwperiode twijfelachtig. daarbij valt wel op te merken dat de oorzaak van de rouwperiode ook twijfelachtig is op basis van constructiviteit
Dan schiet ik zeker niet zo ver, ik hoor hem alleen vóór het schieten een kikje geven.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:56 schreef het_fokschaap het volgende:
maar pas op...hoe verder je hem schiet...hoe meer je hem hoort
mja, komt niet zo goed uit de verfquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die laatste zin volg ik niet helemaal...
Dat is waar en daar is ook niets mis mee. Maar iedereen kan zelf kiezen op welke manier hij omgaat met problemen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:05 schreef het_fokschaap het volgende:
ik wil eigenlijk zeggen dat de evt. oorzaak natuurlijk in meerdere gradaties kan plaatsvinden en bij iedereen op een bepaald moment een emotionele grens doorbreken en dat daardoor een langere periode van inconstructiviteit aanbreekt dan eigenlijk gewenst of vantevoren gedacht. het ligt maar aan je evt. weerbaarheid of eerdere ervaringen op dit gebied.
Ik zag gister een programma op de IKON over bejaarden. zag er heel treurig uit. allemaal klagende mensen, maar ze gingen door vanwege het GELOOF. Als ze dat niet hadden dan...nou ja vul maar in.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is waar en daar is ook niets mis mee. Maar iedereen kan zelf kiezen op welke manier hij omgaat met problemen.
Een mooi voorbeeld vind ik altijd mensen die een ernstige (dodelijke) ziekte krijgen. Sommigen zijn vanaf dat moment volledig geïmmobiliseerd en kwijnen weg. Anderen vechten keihard en maken van de tijd die hen rest de beste tijd van hun leven. Ik ken iemand die zo wegkwijnde, heel erg triest. Maar wel een keus die ze maakte. Geen vreemde keus, want ze stond altijd al zeer negatief in het leven en zag altijd alleen maar het slechte. Was dus te verwachten.
Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik geen klagend oud mannetje word.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:11 schreef het_fokschaap het volgende:
Ik hoop dat ik niet zo'n klagend oud mannetje wordt ofzo. Je hoopt dat je alles nog kan, maar het kan best tegenvallen. Hoe ga je daar mee om. Ga je zoeken naar mogelijkheden die je nog wel hebt of ga je inderdaad wegkwijnen. Ik weet niet hoe dat zal gaan. Ik hoop er het beste van. Hoop doet leven
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik geen klagend oud mannetje word.
vrouwtje dan...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik geen klagend oud mannetje word.
het was toch gay-weekend in Utrecht ?...zoiets hoorde ik op radio 1quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:16 schreef Doffy het volgende:
[..]
Waarvan akte.
Ik ga ervandoor, ga met mijnnaar "Fort Europa" van ZT Hollandia, in Utrecht. File, here I come!
![]()
Ow, joyquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:17 schreef het_fokschaap het volgende:
het was toch gay-weekend in Utrecht ?...zoiets hoorde ik op radio 1
quote:anyway...de groeten
van jou misschien niet, maar van jequote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:24 schreef Doffy het volgende:
Dat is dus níet de reden...
soort van godver.. maar dan anders.quote:
Dag dag!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:24 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ow, joy![]()
Dat is dus níet de reden...
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |