dus eigenlijk vind je mij nu niet liefquote:
vloeibare ontstopper is okéquote:op zondag 19 juni 2005 22:59 schreef reya het volgende:
het doucheputje is verstopt en wil niet meer ontstopt worden en nu krijg ik de schuld
spreek hem bestraffend toe.quote:op zondag 19 juni 2005 22:59 schreef reya het volgende:
het doucheputje is verstopt en wil niet meer ontstopt worden en nu krijg ik de schuld
er zijn goddank geen foto's vanquote:
openmaken en alle prut eruit halen ook!!quote:
das veel te weinigquote:op zondag 19 juni 2005 23:00 schreef doffy het volgende:
[..]
er zijn goddank geen foto's van
maar laten we volstaan met te zeggen dat ik niet altijd even saai ben![]()
jep, al is de versie om een lijk mee op te lossen waarsch. iets geconcentreerder dan gootsteenontstopper.quote:op zondag 19 juni 2005 23:01 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
en het komt ook van pas als je met een lijk in je maag zit.
je bent niet slap. das gewoon natuurlijk!quote:op zondag 19 juni 2005 23:01 schreef recreative het volgende:
rc is een slappeling. ik sprong stoer onder een koude douche, sloeg een merkwaardig geluid uit terwijl ik mij vlotjes weer uit de douche begaf, en daarna zette ik een beetje de warme kraan aan
.
jij creërt de illusie van aanhang door jezelf te kwootenquote:op zondag 19 juni 2005 23:01 schreef qu63 het volgende:
ja!
andersom is het lekkerder. lauw beginnen, en dan de warme kraan geleidelijk aan uitdraaien.quote:op zondag 19 juni 2005 23:01 schreef recreative het volgende:
rc is een slappeling. ik sprong stoer onder een koude douche, sloeg een merkwaardig geluid uit terwijl ik mij vlotjes weer uit de douche begaf, en daarna zette ik een beetje de warme kraan aan
.
ja!quote:op zondag 19 juni 2005 23:02 schreef recreative het volgende:
[..]
jij creërt de illusie van aanhang door jezelf te kwooten.
truste!quote:op zondag 19 juni 2005 23:05 schreef miss_sly het volgende:
ik denk dat ik maar eens ga proberen of ik kan slapen
truste
quote:op zondag 19 juni 2005 23:05 schreef miss_sly het volgende:
ik denk dat ik maar eens ga proberen of ik kan slapen
truste
truste y'all!quote:
slaap ze!quote:op zondag 19 juni 2005 23:07 schreef alicey het volgende:
* alicey gaat zo ook eens een koude douche pakken en kijken of slapen wil.
truste!
hier ook niet!!quote:op zondag 19 juni 2005 23:10 schreef lupa_solitaria het volgende:
het is hier in huis helemaal niet zo warm meer.
kom hierheen danquote:
idd..quote:op zondag 19 juni 2005 23:14 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
niet helemaal vol jammergenoeg.
http://qu63.nl/index/modules/mod_topotmoon/moon_info.php nog 2 dagenquote:op zondag 19 juni 2005 23:14 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
niet helemaal vol jammergenoeg.
vanaf waar?quote:
quote:op zondag 19 juni 2005 23:35 schreef livelived het volgende:
ik heb trouwens net alle slowchat die ik gemist heb nagelezen
duurde wel even ja maar ben nu weer helemaal bijquote:
ik ga zo ook maar eens douchen denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |