truste!quote:op zondag 19 juni 2005 23:05 schreef miss_sly het volgende:
ik denk dat ik maar eens ga proberen of ik kan slapen
truste
quote:op zondag 19 juni 2005 23:05 schreef miss_sly het volgende:
ik denk dat ik maar eens ga proberen of ik kan slapen
truste
truste y'all!quote:
slaap ze!quote:op zondag 19 juni 2005 23:07 schreef alicey het volgende:
* alicey gaat zo ook eens een koude douche pakken en kijken of slapen wil.
truste!
hier ook niet!!quote:op zondag 19 juni 2005 23:10 schreef lupa_solitaria het volgende:
het is hier in huis helemaal niet zo warm meer.
kom hierheen danquote:
idd..quote:op zondag 19 juni 2005 23:14 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
niet helemaal vol jammergenoeg.
http://qu63.nl/index/modules/mod_topotmoon/moon_info.php nog 2 dagenquote:op zondag 19 juni 2005 23:14 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
niet helemaal vol jammergenoeg.
vanaf waar?quote:
quote:op zondag 19 juni 2005 23:35 schreef livelived het volgende:
ik heb trouwens net alle slowchat die ik gemist heb nagelezen
duurde wel even ja maar ben nu weer helemaal bijquote:
ik ga zo ook maar eens douchen denk ik.quote:
*knuffel* knuffelt atuinhekquote:op maandag 20 juni 2005 00:44 schreef atuin-hek het volgende:
beetje laat mss maaruh..
knuffelen is goed!!
die tandarts wil ik niet aankomen, hij is lelijkquote:op maandag 20 juni 2005 08:06 schreef alicey het volgende:
kijken of aankomen?
de tandarts heb ik zelf geen problemen mee, het is een leuke dame. alleen vind ik niet al haar behandelingen even prettig.quote:op maandag 20 juni 2005 08:09 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
die tandarts wil ik niet aankomen, hij is lelijk![]()
maar gewoon controle. ik heb eik nooit iets. vind het ook niet vervelend om naar de tandarts te gaan.
het valt wel mee. er zijn een stuk minder problemen dan ik dacht.quote:op maandag 20 juni 2005 08:22 schreef lupa_solitaria het volgende:
als het goed is wel ja.
hoe gaat het met de deadline? ben je schrik'lijk hard aan het werk?
mooi zo.quote:op maandag 20 juni 2005 08:22 schreef alicey het volgende:
het valt wel mee. er zijn een stuk minder problemen dan ik dacht.
ik ook ja, hoewel ik verder natuurlijk de hele dag werk.quote:op maandag 20 juni 2005 08:48 schreef lupa_solitaria het volgende:
ik vind het zelf ook een beetje zonde om met zulk zeldzaam mooi weer in bed te blijven liggen.
ik lekker nietquote:op maandag 20 juni 2005 08:49 schreef alicey het volgende:
ik ook ja, hoewel ik verder natuurlijk de hele dag werk.
daar ben ik met deze temperaturen maar wát blij mee, moet er niet aan denken om nu in een grote stad te zitten.quote:op maandag 20 juni 2005 08:53 schreef alicey het volgende:
jij niet nee. maar jij zit dan weer in friesland.
het is wel te overleven hoor, ook in de stad zijn er nog stukjes groen.quote:op maandag 20 juni 2005 08:55 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
daar ben ik met deze temperaturen maar wát blij mee, moet er niet aan denken om nu in een grote stad te zitten.
da's lekker ja, mits je zo'n ding kunt onderhouden.quote:op maandag 20 juni 2005 08:55 schreef lupa_solitaria het volgende:
en mijn ouders zijn met de boot weg. die hebben natuurlijk weer dikke mazzel.
hoe bedoel je? financieel? boot hoeft niet veel te kosten hoor.quote:op maandag 20 juni 2005 08:56 schreef alicey het volgende:
da's lekker ja, mits je zo'n ding kunt onderhouden.
zowel financieel als qua tijd. maar misschien hangt het ook af van de kwaliteit van de boot, maar mijn moeder heeft vroeger met haar zussen een boot gehad, en daar hoor ik alleen maar drama-verhalen over.quote:op maandag 20 juni 2005 08:57 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
hoe bedoel je? financieel? boot hoeft niet veel te kosten hoor.
dat hangt natuurlijk van de boot af. vroeger hadden wij een vooroorlogse tjalk; die vergde idd veel onderhoud. maar nu hebben mijn ouders een moderne motorboot en dan valt het wel mee.quote:op maandag 20 juni 2005 08:59 schreef alicey het volgende:
zowel financieel als qua tijd. maar misschien hangt het ook af van de kwaliteit van de boot, maar mijn moeder heeft vroeger met haar zussen een boot gehad, en daar hoor ik alleen maar drama-verhalen over.
ik meen echter dat een boot best onderhoudsintensief is..
ah, ok.quote:op maandag 20 juni 2005 09:00 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
dat hangt natuurlijk van de boot af. vroeger hadden wij een vooroorlogse tjalk; die vergde idd veel onderhoud. maar nu hebben mijn ouders een moderne motorboot en dan valt het wel mee.
boot niet, ligplaats en winterstalling welquote:op maandag 20 juni 2005 08:57 schreef lupa_solitaria het volgende:
hoe bedoel je? financieel? boot hoeft niet veel te kosten hoor.
tuuwk.quote:op maandag 20 juni 2005 09:05 schreef bensel het volgende:
morgen.. het gaat nog steefs rap hier he..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |