*knuffel* knuffelt atuinhekquote:op maandag 20 juni 2005 00:44 schreef atuin-hek het volgende:
beetje laat mss maaruh..
knuffelen is goed!!
die tandarts wil ik niet aankomen, hij is lelijkquote:op maandag 20 juni 2005 08:06 schreef alicey het volgende:
kijken of aankomen?
de tandarts heb ik zelf geen problemen mee, het is een leuke dame. alleen vind ik niet al haar behandelingen even prettig.quote:op maandag 20 juni 2005 08:09 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
die tandarts wil ik niet aankomen, hij is lelijk![]()
maar gewoon controle. ik heb eik nooit iets. vind het ook niet vervelend om naar de tandarts te gaan.
het valt wel mee. er zijn een stuk minder problemen dan ik dacht.quote:op maandag 20 juni 2005 08:22 schreef lupa_solitaria het volgende:
als het goed is wel ja.
hoe gaat het met de deadline? ben je schrik'lijk hard aan het werk?
mooi zo.quote:op maandag 20 juni 2005 08:22 schreef alicey het volgende:
het valt wel mee. er zijn een stuk minder problemen dan ik dacht.
ik ook ja, hoewel ik verder natuurlijk de hele dag werk.quote:op maandag 20 juni 2005 08:48 schreef lupa_solitaria het volgende:
ik vind het zelf ook een beetje zonde om met zulk zeldzaam mooi weer in bed te blijven liggen.
ik lekker nietquote:op maandag 20 juni 2005 08:49 schreef alicey het volgende:
ik ook ja, hoewel ik verder natuurlijk de hele dag werk.
daar ben ik met deze temperaturen maar wát blij mee, moet er niet aan denken om nu in een grote stad te zitten.quote:op maandag 20 juni 2005 08:53 schreef alicey het volgende:
jij niet nee. maar jij zit dan weer in friesland.
het is wel te overleven hoor, ook in de stad zijn er nog stukjes groen.quote:op maandag 20 juni 2005 08:55 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
daar ben ik met deze temperaturen maar wát blij mee, moet er niet aan denken om nu in een grote stad te zitten.
da's lekker ja, mits je zo'n ding kunt onderhouden.quote:op maandag 20 juni 2005 08:55 schreef lupa_solitaria het volgende:
en mijn ouders zijn met de boot weg. die hebben natuurlijk weer dikke mazzel.
hoe bedoel je? financieel? boot hoeft niet veel te kosten hoor.quote:op maandag 20 juni 2005 08:56 schreef alicey het volgende:
da's lekker ja, mits je zo'n ding kunt onderhouden.
zowel financieel als qua tijd. maar misschien hangt het ook af van de kwaliteit van de boot, maar mijn moeder heeft vroeger met haar zussen een boot gehad, en daar hoor ik alleen maar drama-verhalen over.quote:op maandag 20 juni 2005 08:57 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
hoe bedoel je? financieel? boot hoeft niet veel te kosten hoor.
dat hangt natuurlijk van de boot af. vroeger hadden wij een vooroorlogse tjalk; die vergde idd veel onderhoud. maar nu hebben mijn ouders een moderne motorboot en dan valt het wel mee.quote:op maandag 20 juni 2005 08:59 schreef alicey het volgende:
zowel financieel als qua tijd. maar misschien hangt het ook af van de kwaliteit van de boot, maar mijn moeder heeft vroeger met haar zussen een boot gehad, en daar hoor ik alleen maar drama-verhalen over.
ik meen echter dat een boot best onderhoudsintensief is..
ah, ok.quote:op maandag 20 juni 2005 09:00 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
dat hangt natuurlijk van de boot af. vroeger hadden wij een vooroorlogse tjalk; die vergde idd veel onderhoud. maar nu hebben mijn ouders een moderne motorboot en dan valt het wel mee.
boot niet, ligplaats en winterstalling welquote:op maandag 20 juni 2005 08:57 schreef lupa_solitaria het volgende:
hoe bedoel je? financieel? boot hoeft niet veel te kosten hoor.
tuuwk.quote:op maandag 20 juni 2005 09:05 schreef bensel het volgende:
morgen.. het gaat nog steefs rap hier he..
mijn ouders hebben een ligplaats voor de deur. en die boot heeft geen winterstalling nodig.quote:op maandag 20 juni 2005 09:03 schreef recreative het volgende:
boot niet, ligplaats en winterstalling wel. bovendien is er van waar ik vandaan kom een wachtlijst dus je kunt beter eerst een ligplaats bemachtigen en daarna een boot
.
maar ik zie mezelf nog wel eens een valkje of fox of centaur oid kopen.
beter kan het haast niet.quote:op maandag 20 juni 2005 09:07 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
mijn ouders hebben een ligplaats voor de deur. en die boot heeft geen winterstalling nodig.
ik heb helemaal niet het idee dat ik gister zo belachelijk veel gepost heb.quote:op maandag 20 juni 2005 09:06 schreef alicey het volgende:
lupa!
[centraal-postings] stand & dagcijfers
dit is gewoon te erg voor woorden, het was gisteren zo warm!
en dan qu ook nog eensquote:op maandag 20 juni 2005 09:06 schreef alicey het volgende:
lupa!
[centraal-postings] stand & dagcijfers
dit is gewoon te erg voor woorden, het was gisteren zo warm!
ik weet niet of je online-tijd direct kunt relateren aan postcount. ik denk het niet eigenlijk. misschien posten ze gewoon veel en lurken anderen meer of hebben ze veel langere posts.quote:op maandag 20 juni 2005 09:08 schreef bensel het volgende:
en dan qu ook nog eensjullie hebben volgens mij echt geen leven...
mwoah, de lfc ging gisteren op een gegeven moment wel erg hard..quote:op maandag 20 juni 2005 09:08 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
ik heb helemaal niet het idee dat ik gister zo belachelijk veel gepost heb.mijn gemiddelde is in niet al te lange tijd verhoogd van 42 naar 59.
en vergeet ook de nacht van zaterdag op zondag niet.quote:op maandag 20 juni 2005 09:22 schreef alicey het volgende:
[..]
mwoah, de lfc ging gisteren op een gegeven moment wel erg hard..
ik denk het ook niet, want ik heb gisteren toch ook het nodige werk gedaan, en heb ook nog van het mooie weer genoten.quote:op maandag 20 juni 2005 09:15 schreef livelived het volgende:
[..]
ik weet niet of je online-tijd direct kunt relateren aan postcount. ik denk het niet eigenlijk. misschien posten ze gewoon veel en lurken anderen meer of hebben ze veel langere posts.
mijn gemiddelde is 49, het was ooit 18.quote:op maandag 20 juni 2005 09:08 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
ik heb helemaal niet het idee dat ik gister zo belachelijk veel gepost heb.mijn gemiddelde is in niet al te lange tijd verhoogd van 42 naar 59.
ik ben wel benieuwd naar de gemiddelde lengte van de posts van iemand. daar zouden ze een keer een query voor moeten doenquote:op maandag 20 juni 2005 09:23 schreef alicey het volgende:
ik denk het ook niet, want ik heb gisteren toch ook het nodige werk gedaan, en heb ook nog van het mooie weer genoten.
dat is vrijwel niet te doen, want je zit ook met gequote tekst.quote:op maandag 20 juni 2005 09:34 schreef livelived het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd naar de gemiddelde lengte van de posts van iemand. daar zouden ze een keer een query voor moeten doen![]()
quote:op maandag 20 juni 2005 09:36 schreef doffy het volgende:![]()
ik heb nauwelijks geslapen vannacht... *beroerd voel*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
moge!quote:op maandag 20 juni 2005 09:37 schreef reya het volgende:
98 posts. het gaat helemaal mis met me
goedemorgen trouwens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |