mijn ouders hebben een ligplaats voor de deur. en die boot heeft geen winterstalling nodig.quote:op maandag 20 juni 2005 09:03 schreef recreative het volgende:
boot niet, ligplaats en winterstalling wel. bovendien is er van waar ik vandaan kom een wachtlijst dus je kunt beter eerst een ligplaats bemachtigen en daarna een boot
.
maar ik zie mezelf nog wel eens een valkje of fox of centaur oid kopen.
beter kan het haast niet.quote:op maandag 20 juni 2005 09:07 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
mijn ouders hebben een ligplaats voor de deur. en die boot heeft geen winterstalling nodig.
ik heb helemaal niet het idee dat ik gister zo belachelijk veel gepost heb.quote:op maandag 20 juni 2005 09:06 schreef alicey het volgende:
lupa!
[centraal-postings] stand & dagcijfers
dit is gewoon te erg voor woorden, het was gisteren zo warm!
en dan qu ook nog eensquote:op maandag 20 juni 2005 09:06 schreef alicey het volgende:
lupa!
[centraal-postings] stand & dagcijfers
dit is gewoon te erg voor woorden, het was gisteren zo warm!
ik weet niet of je online-tijd direct kunt relateren aan postcount. ik denk het niet eigenlijk. misschien posten ze gewoon veel en lurken anderen meer of hebben ze veel langere posts.quote:op maandag 20 juni 2005 09:08 schreef bensel het volgende:
en dan qu ook nog eensjullie hebben volgens mij echt geen leven...
mwoah, de lfc ging gisteren op een gegeven moment wel erg hard..quote:op maandag 20 juni 2005 09:08 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
ik heb helemaal niet het idee dat ik gister zo belachelijk veel gepost heb.mijn gemiddelde is in niet al te lange tijd verhoogd van 42 naar 59.
en vergeet ook de nacht van zaterdag op zondag niet.quote:op maandag 20 juni 2005 09:22 schreef alicey het volgende:
[..]
mwoah, de lfc ging gisteren op een gegeven moment wel erg hard..
ik denk het ook niet, want ik heb gisteren toch ook het nodige werk gedaan, en heb ook nog van het mooie weer genoten.quote:op maandag 20 juni 2005 09:15 schreef livelived het volgende:
[..]
ik weet niet of je online-tijd direct kunt relateren aan postcount. ik denk het niet eigenlijk. misschien posten ze gewoon veel en lurken anderen meer of hebben ze veel langere posts.
mijn gemiddelde is 49, het was ooit 18.quote:op maandag 20 juni 2005 09:08 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
ik heb helemaal niet het idee dat ik gister zo belachelijk veel gepost heb.mijn gemiddelde is in niet al te lange tijd verhoogd van 42 naar 59.
ik ben wel benieuwd naar de gemiddelde lengte van de posts van iemand. daar zouden ze een keer een query voor moeten doenquote:op maandag 20 juni 2005 09:23 schreef alicey het volgende:
ik denk het ook niet, want ik heb gisteren toch ook het nodige werk gedaan, en heb ook nog van het mooie weer genoten.
dat is vrijwel niet te doen, want je zit ook met gequote tekst.quote:op maandag 20 juni 2005 09:34 schreef livelived het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd naar de gemiddelde lengte van de posts van iemand. daar zouden ze een keer een query voor moeten doen![]()
quote:op maandag 20 juni 2005 09:36 schreef doffy het volgende:![]()
ik heb nauwelijks geslapen vannacht... *beroerd voel*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
moge!quote:op maandag 20 juni 2005 09:37 schreef reya het volgende:
98 posts. het gaat helemaal mis met me
goedemorgen trouwens![]()
ik ook niet, gelovigen mogen ook van mij.quote:op maandag 20 juni 2005 09:39 schreef fokcrash het volgende:
ik ben ut niet eens met de tt, ik vind ut : belachelijk![]()
ik ken het, vreselijk is dat.quote:op maandag 20 juni 2005 09:39 schreef reya het volgende:
de plansoendienst begon hier trouwens op een abnormaal vroeg tijdstip met het snoeien van de groenstrook die aan de overkant ligt van de weg die vlak langs mijn huis loopt. en uiteraard maakten ze daarbij de nodige kabaal![]()
nou ja op zich is dat best wel te doen hoor (laat ik het op 30 minuten klussen houden en dan neem ik het heel ruim). het zal wel een indicatie blijven ja en dat ding zal een tijdje aan het ratelen zijn. niet iets om op dit moment vaak te doen nee. maar wel leuk om een keer te wetenquote:op maandag 20 juni 2005 09:36 schreef alicey het volgende:
dat is vrijwel niet te doen, want je zit ook met gequote tekst.
*kinderen naar binnen doetquote:op maandag 20 juni 2005 09:37 schreef alicey het volgende:
ik heb ook slecht geslapen. ik heb net al ruzie gemaakt met het energiebedrijf, en ik hoop voor mijn omgeving dat ze niet vervelend tegen me doen vandaag.
door de warmte?quote:op maandag 20 juni 2005 09:36 schreef doffy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
en copy/pasten van teksten doen sommigen ook erg veel.quote:op maandag 20 juni 2005 09:42 schreef livelived het volgende:
[..]
nou ja op zich is dat best wel te doen hoor (laat ik het op 30 minuten klussen houden en dan neem ik het heel ruim). het zal wel een indicatie blijven ja en dat ding zal een tijdje aan het ratelen zijn. niet iets om op dit moment vaak te doen nee. maar wel leuk om een keer te weten![]()
ja, en het verkeer buitenquote:op maandag 20 juni 2005 09:43 schreef livelived het volgende:
door de warmte?
quote:op maandag 20 juni 2005 09:36 schreef doffy het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat is wel lastig ja. maar indicatie is wel te doen. misschien engels eruit filterenquote:op maandag 20 juni 2005 09:46 schreef alicey het volgende:
en copy/pasten van teksten doen sommigen ook erg veel.
maar dan heb je weer maar een deel.quote:op maandag 20 juni 2005 10:14 schreef livelived het volgende:
[..]
dat is wel lastig ja. maar indicatie is wel te doen. misschien engels eruit filteren![]()
balenquote:op maandag 20 juni 2005 10:13 schreef doffy het volgende:
ja, en het verkeer buiten
ik had de keuze tussen smoren in de hitte, of liggen in de herrie van het verkeer voor mijn deur.
hier echt nooit(!!!!!) ladst van het verkeer!quote:op maandag 20 juni 2005 10:13 schreef doffy het volgende:
[..]
ja, en het verkeer buiten
ik had de keuze tussen smoren in de hitte, of liggen in de herrie van het verkeer voor mijn deur.
alles zonder taalfouten is vast ook niet door een fokker geschrevenquote:
daar gaat mijn post-lengte.quote:op maandag 20 juni 2005 10:18 schreef livelived het volgende:
[..]
alles zonder taalfouten is vast ook niet door een fokker geschreven![]()
![]()
absoluut.quote:mja het blijft een indicatie idd. maar het zegt wel iets. vergelijk bv amd64 met ryan3 en het zou toch een duidelijk, en terecht, verschil moeten laten zien.
dat heb ik ook al bedacht jaquote:op maandag 20 juni 2005 10:17 schreef livelived het volgende:
balen
oordoppen voor vanavond aanschaffen?sterkte in ieder geval vandaag en veel
![]()
dan had jij me weer wakker gehoudenquote:op maandag 20 juni 2005 10:18 schreef qu63 het volgende:
hier echt nooit(!!!!!) ladst van het verkeer!
had je toch maar hierheen moeten komen![]()
ik snurk nietquote:
hoe moet ik dat 'weer' lezenquote:
ik ook niet!quote:op maandag 20 juni 2005 10:25 schreef bensel het volgende:
ben ik de enige die vannachts wel geoe geslapen heeft? okee, het was redelijk warm, maar ben niet echt bezweet van bed afgekomen.
volgens mij wel ja.. het was gisteren pas laat enigszins slaapbaar, en al vroeg niet meer.quote:op maandag 20 juni 2005 10:25 schreef bensel het volgende:
ben ik de enige die vannachts wel geoe geslapen heeft? okee, het was redelijk warm, maar ben niet echt bezweet van bed afgekomen.
na twaalfen viel het goed te doen...maar de zon schijnt 's ochtends al van vrij vroeg in mijn slaapkamerquote:op maandag 20 juni 2005 10:35 schreef alicey het volgende:
[..]
volgens mij wel ja.. het was gisteren pas laat enigszins slaapbaar, en al vroeg niet meer.
dat heb ik dus ook.quote:op maandag 20 juni 2005 10:38 schreef reya het volgende:
[..]
na twaalfen viel het goed te doen...maar de zon schijnt 's ochtends al van vrij vroeg in mijn slaapkamer![]()
heerlijk is dat ja.. zij komen geen problemen tegen, dus moet het wel goed zijn.quote:op maandag 20 juni 2005 10:41 schreef qu63 het volgende:
net een reactie terug van mijn hostingprovider.
hallo,
ik kom geen problemen tegen op uw account. kan u het nogmaals proberen?
met vriendelijke groet,
d***** s****
websspace
eikels. ik kan geen bestand aanpassen omdat ik alleen maar foutmeldingen krijg
unable to edit file /httpdocs/ticker.html: filemng cp failed: cp: writing `/home/httpd/vhosts/qu63.nl/httpdocs/ticker.html': disk quota exceeded filemng: error occured during /bin/cp command.
en ik heb nog genoeg ruimte over
meteen maar weer gerepleyed..quote:op maandag 20 juni 2005 10:44 schreef alicey het volgende:
[..]
heerlijk is dat ja.. zij komen geen problemen tegen, dus moet het wel goed zijn.
troost je, hier heb ik geen airco.quote:op maandag 20 juni 2005 10:51 schreef fokcrash het volgende:
vanmorgen ging ik met plezier naar mijn werk-we hebben airco-
eenmaal hier blijkt ut onding stuk te wezen![]()
mooizo!quote:op maandag 20 juni 2005 10:55 schreef lupa_solitaria het volgende:
ben d'r weer.tandarts zei dat ik een veel te goed gebit heb.
heerlijk met dit weer!quote:ik heb een hele watermeloen gekocht.
wie maakt alvast het nieuwe topic want nu zal het wel hard gaanquote:
ik mag niet meerquote:op maandag 20 juni 2005 10:58 schreef livelived het volgende:
[..]
wie maakt alvast het nieuwe topic want nu zal het wel hard gaan![]()
quote:op maandag 20 juni 2005 10:55 schreef lupa_solitaria het volgende:
ben d'r weer.tandarts zei dat ik een veel te goed gebit heb.
ik heb een hele watermeloen gekocht.
klaag ze aan of open een topic in feedbackquote:
rellenquote:op maandag 20 juni 2005 11:01 schreef alicey het volgende:
ik heb alleen nog maar de op gelezen, maar het zou wel eens een reltopic kunnen zijn/worden : kunnen baby's denken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |