jaquote:op maandag 20 juni 2005 11:01 schreef livelived het volgende:
[..]
klaag ze aan of open een topic in feedback![]()
nee, ze kunnen niet denken en daarom dienen ze te worden uitgeroeid.quote:op maandag 20 juni 2005 11:01 schreef alicey het volgende:
ik heb alleen nog maar de op gelezen, maar het zou wel eens een reltopic kunnen zijn/worden : kunnen baby's denken ?
de sfeer zit er goed in: kunnen baby's denken ?quote:op maandag 20 juni 2005 11:01 schreef alicey het volgende:
ik heb alleen nog maar de op gelezen, maar het zou wel eens een reltopic kunnen zijn/worden : kunnen baby's denken ?
ga je dat posten?quote:op maandag 20 juni 2005 11:03 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
nee, ze kunnen niet denken en daarom dienen ze te worden uitgeroeid.![]()
dat zei iemand in de bijbel ook ooitquote:op maandag 20 juni 2005 11:03 schreef lupa_solitaria het volgende:
moet je vooral hier bij mij in de buurt zeggenquote:
k vroeg me trouwens, als nieuwsgierig aapje, af waar dat gesprek met schorpioen zaterdagavond over ging (waar is dat uberhaupt gevoerd? irc/msn/...). wil je het vertellen?quote:op maandag 20 juni 2005 11:03 schreef lupa_solitaria het volgende:
juist dan is het leuk om te posten. kun je bij terugkomst genieten van de reacties.quote:op maandag 20 juni 2005 11:04 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
nee want ik moet straks naar de bieb.
quote:op maandag 20 juni 2005 11:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
moet je vooral hier bij mij in de buurt zeggen
dat ging over 'werkelijkheid'. ik was alleen strontchagrijnig, dus het liep niet zo.quote:op maandag 20 juni 2005 11:05 schreef livelived het volgende:
k vroeg me trouwens, als nieuwsgierig aapje, af waar dat gesprek met schorpioen zaterdagavond over ging (waar is dat uberhaupt gevoerd? irc/msn/...). wil je het vertellen?
leuke wijk, lijkt wel wat op de mijne.quote:op maandag 20 juni 2005 11:06 schreef qu63 het volgende:
[afbeelding]
hier kijk ik dus op uit, maar dan vanaf de andere kant..
vaag he
ik kreeg ook een sterke neiging om iets in die trant te posten toen ik dat topic lasquote:op maandag 20 juni 2005 11:03 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
tja hebben we allemaal wel eensquote:op maandag 20 juni 2005 11:06 schreef lupa_solitaria het volgende:
dat ging over 'werkelijkheid'. ik was alleen strontchagrijnig, dus het liep niet zo.![]()
het is een beetje een nutteloze discussie. je kunt het niet echt weten, zoals je ook niet echt kunt weten wat en hoe een dier denkt.quote:op maandag 20 juni 2005 11:07 schreef reya het volgende:
ik kreeg ook een sterke neiging om iets in die trant te posten toen ik dat topic las
http://www.tgooi.info/meent/bijen.htmlquote:op maandag 20 juni 2005 11:07 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
leuke wijk, lijkt wel wat op de mijne.
lekker veel groen enzo. woonde jij nog bij je ouders, nee toch?quote:op maandag 20 juni 2005 11:09 schreef qu63 het volgende:
http://www.tgooi.info/meent/bijen.html
hier nog meer foto's alle foto's die je op die pagina ziet zijn uit dezelfde straat
ach, op zich viel het wel mee, het ging gewoon redelijk hard tegen hard en ik ben het nog steeds totaal niet met schorpioens beweringen eens, maar op het laatst werd het een beetje onprettig. daarbij komt dat argumenteren gewoon minder lekker gaat om 02:00 's nachts.quote:
jopschquote:op maandag 20 juni 2005 11:10 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
lekker veel groen enzo. woonde jij nog bij je ouders, nee toch?
je hoeft het ook niet eens te worden met iemand, sommige dingen kun je het niet over eens worden.quote:op maandag 20 juni 2005 11:11 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
ach, op zich viel het wel mee, het ging gewoon redelijk hard tegen hard en ik ben het nog steeds totaal niet met schorpioens beweringen eens, maar op het laatst werd het een beetje onprettig. daarbij komt dat argumenteren gewoon minder lekker gaat om 02:00 's nachts.
ik geef volmondig toe dat ik soms gemeen word als ik 'het heb gehad'.quote:op maandag 20 juni 2005 11:12 schreef alicey het volgende:
alleen speelde je het wel een beetje gemeen (ook tegen mij).
zou kunnen dat er ook appartementjes waren ofzo.quote:op maandag 20 juni 2005 11:12 schreef qu63 het volgende:
jopsch
het is ook een beetje duur om hier te wonen als student zonder inkomen
[afbeelding]
dan ga ik maar niet met jou in discussiequote:op maandag 20 juni 2005 11:14 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
ik geef volmondig toe dat ik soms gemeen word als ik 'het heb gehad'.
het was te merken.quote:op maandag 20 juni 2005 11:14 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
ik geef volmondig toe dat ik soms gemeen word als ik 'het heb gehad'.
citroensmaak klinkt nog wel lekker.quote:op maandag 20 juni 2005 11:15 schreef lupa_solitaria het volgende:
oplosthee met citroensmaak van de lidl is oké
inderdaad. ik moet gewoon kappen dan, maar dat is soms nogal moeilijk voor me.quote:op maandag 20 juni 2005 11:16 schreef alicey het volgende:
het was te merken.je had het echter zelf in de gaten, want je bond wel in op een gegeven moment.
ach ik kan zelf ook heel vervelend worden als ik moe ben.. het begint dan al met dat ik niet goed meer lees.
heb je die suiker er zelf in gedaan, of zit dat er al in?quote:op maandag 20 juni 2005 11:17 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
ja. er zit wel suiker in, maar het is helemaal niet zoet. lekker met dit weer.
nope, hier is alles huur of koop.quote:op maandag 20 juni 2005 11:15 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
zou kunnen dat er ook appartementjes waren ofzo.
na een zacht duwtje doe je dat wel.quote:op maandag 20 juni 2005 11:17 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
inderdaad. ik moet gewoon kappen dan, maar dat is soms nogal moeilijk voor me.
er zit suiker in, maar zo te proeven niet veel.quote:op maandag 20 juni 2005 11:18 schreef alicey het volgende:
heb je die suiker er zelf in gedaan, of zit dat er al in?
quote:op maandag 20 juni 2005 11:15 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
oh nee? en waarom dan niet, eikel?![]()
![]()
hmmm. ik blijf me afvragen waarom die achterlijke gewoonte er is.quote:op maandag 20 juni 2005 11:18 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
er zit suiker in, maar zo te proeven niet veel.
dat is duidelijk merkbaar inderdaad, ook omdat je net al opmerkte dat je het nog steeds niet eens bent over bepaalde dingen.quote:op maandag 20 juni 2005 11:19 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
ja, maar ik moet leren om de eer aan mezelf te houden. ik wil te graag gelijk krijgen.
kom in friesland wonen.quote:op maandag 20 juni 2005 11:18 schreef qu63 het volgende:
nope, hier is alles huur of koop.
even een koop en een huur overzichtje
duur dus
de wijk is bijna 30 jaar oud geloof ik. alle huizen zijn dus ook uit die tijd, behalve een paar appartementen in de buurt van het winkelcentrum. die dingen kosten nu ook minsten 1,5 ton
ik denk dat het eerder geldingsdrang dan onzekerheid is.quote:op maandag 20 juni 2005 11:20 schreef alicey het volgende:
dat is duidelijk merkbaar inderdaad, ook omdat je net al opmerkte dat je het nog steeds niet eens bent over bepaalde dingen.
een tikje onzekerheid dat je misschien nog moet wegwerken.
doe jij eens funda-en bij jou in de buurtquote:op maandag 20 juni 2005 11:20 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
kom in friesland wonen.hier kun je nog voor 80.000 een huisje kopen.
geldingsdrang komt imo uiteindelijk echter ook voort uit onzekerheid.. het is een vorm van controle die je "nodig" hebt.quote:op maandag 20 juni 2005 11:20 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
ik denk dat het eerder geldingsdrang dan onzekerheid is.
zou kunnen. daarnaast denk ik natuurlijk ook gewoon dat ik gelijk heb.quote:op maandag 20 juni 2005 11:22 schreef alicey het volgende:
geldingsdrang komt imo uiteindelijk echter ook voort uit onzekerheid.. het is een vorm van controle die je "nodig" hebt.
uiteraard, dat laatste denkt iedereen.quote:op maandag 20 juni 2005 11:23 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
zou kunnen. daarnaast denk ik natuurlijk ook gewoon dat ik gelijk heb.
ziet er nog allemaal erg netjes uit ook.quote:op maandag 20 juni 2005 11:24 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
klik
heb ik even alles onder de ton gedaan.
dit huis is nog een beetje te vergelijken met hier.. de prijs is dus wel ongeveer hetzelfdequote:op maandag 20 juni 2005 11:24 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
klik
heb ik even alles onder de ton gedaan.
ja das niet altijd handigquote:op maandag 20 juni 2005 11:19 schreef lupa_solitaria het volgende:
ja, maar ik moet leren om de eer aan mezelf te houden. ik wil te graag gelijk krijgen.
hier meer dan genoeg, ook wel eengezinswoningen.quote:op maandag 20 juni 2005 11:28 schreef reya het volgende:
voor beneden een ton kun je hier praktisch geen woning krijgen...
natuurlijk, dat weet ik ook wel.quote:op maandag 20 juni 2005 11:29 schreef livelived het volgende:
ja das niet altijd handig![]()
misschien ook wel een weg die gedoemd is om vroeg of laat te mislukken
dit zijn wat huizen uit mijn straat. mijn ouders hebbe dit huis gekocht voor ongeveer 100.00 guldenquote:op maandag 20 juni 2005 11:26 schreef lupa_solitaria het volgende:
mijn woning is er zo eentje als die aan de bongastate. ik heb voor de mijne 40.000 betaald.
winst, winst, winst!
in rotterdam kan het wel, maar dan moet je er wel het nodige werk aan verrichten.quote:op maandag 20 juni 2005 11:28 schreef reya het volgende:
voor beneden een ton kun je hier praktisch geen woning krijgen...
kun je het niet onder controle krijgen, net als je verliefdheid (hetgeen ik trouwens gelukkig niet heb met verliefdheid)quote:op maandag 20 juni 2005 11:30 schreef lupa_solitaria het volgende:
natuurlijk, dat weet ik ook wel.
vet cool. misschien dat ik na mijn studie mijn huis verkoop om mijn studieschuld in één keer af te betalen. neem ik daarna gewoon een nieuwe hypotheek.quote:op maandag 20 juni 2005 11:30 schreef qu63 het volgende:
dit zijn wat huizen uit mijn straat. mijn ouders hebbe dit huis gekocht voor ongeveer 100.00 gulden
tel uit je winst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |