Onze jeugdcomp zit weer vol in ieder geval.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Bah, alweer een nieuw topic.. Gaat veel te snel zo op 2 verschillende forums
Goed bezigquote:Op woensdag 18 november 2009 17:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Onze jeugdcomp zit weer vol in ieder geval.
Wacht maar totdat ik weer internet thuis hebquote:Op woensdag 18 november 2009 17:29 schreef NelisZ het volgende:
We hebben meer als een week over 1 topic gedaan?Wat een schande!
Dat kan langer zeg ik!
Dat is ie zekerquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:29 schreef NelisZ het volgende:
We hebben meer als dan een week over 1 topic gedaan?Wat een schande!
Dat kan langer zeg ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel suc6 in je nieuwe appartementje! Dat je er maar heul veul plezier mag beleven.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:56 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik ook weer effe... ik zit nu sinds twee dagen in mijn eigen appartement maar zit nu nog een week zonder internet schat ik... en op mijn werk is het zo druk dat ik amper tijd heb om te Fokken
Maar ik ben jullie niet vergeten hoor
Waar heb jij het over...quote:Op woensdag 18 november 2009 22:10 schreef Outpost76 het volgende:
Waarom ben ik 1 van de weinigen die niet meer geïnteresseerd is in vriendschappelijke wedstrijden van t Nederlands elftal? Snap ik dan als enige dat er 9 van de 10x toch geen hol aan is?
Fijn vervolg van de 2e helft mensen. Ik ga wel film kijken oid.
Je bent niet de enige...quote:Op woensdag 18 november 2009 22:10 schreef Outpost76 het volgende:
Waarom ben ik 1 van de weinigen die niet meer geïnteresseerd is in vriendschappelijke wedstrijden van t Nederlands elftal? Snap ik dan als enige dat er 9 van de 10x toch geen hol aan is?
NL elftal vriendschappelijke wedstrijden ->Saai -> Poessie denkt dattie de enige is die dat denkt ->Niet dus.quote:
Ja ok jij bent een uitzondering op de regel. (Net als ik op t moment blijkbaar)quote:
ik denk niet dat ik de enige ben die t saai vind. Ik denk dat ik de einige ben die er niet meer naar kijkt! Zie :quote:Op woensdag 18 november 2009 22:42 schreef GotC het volgende:
[..]
NL elftal vriendschappelijke wedstrijden ->Saai -> Poessie denkt dattie de enige is die dat denkt ->Niet dus.
Ik heb net Iron Man gekeken, en nu ben ik verder aan het werken aan mijn IRC-bot. Ik heb dus geen seconde van die hele wedstrijd gezien. Ook wist ik niet eens dat er een wedstrijd was...quote:Op woensdag 18 november 2009 22:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ok jij bent een uitzondering op de regel. (Net als ik op t moment blijkbaar)
[..]
ik denk niet dat ik de enige ben die t saai vind. Ik denk dat ik de einige ben die er niet meer naar kijkt! Zie :
De wedstrijd is (bijna) afgelopen en er volgen ineens reacties.
Lekker bezig man!quote:Op woensdag 18 november 2009 23:41 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik ga misschien nog wel kampieon worden! Zondag tegen de nummer één. Als ik Hattrick organizer goed begrijp dan is de kans dag het 4 1 voor mij wordt het grootst
Lekker bezig man!quote:Op donderdag 19 november 2009 00:02 schreef rompompom het volgende:
Ik zie nu trouwens pas dat ik zondag officieus gedegradeerd ben. 4 wedstrijden te gaan en twaalf punten + hoop doelsaldo achter op plek 6. Doelstelling bereikt!!
Spelers in waardeloos vorm zijn wel minder in trek. TSI is lager, dus het ziet er allemaal wat minder kek uit. Met 19j25d zou je hem nog wel op Uitmuntend moeten krijgen voor z'n 20e.. Ik zou 'm dan dus gewoon nog een niveautje door trainen, kan bijna niet anders dat z'n vorm in die periode weer matig/redelijk of misschien zelfs goed isquote:Op donderdag 19 november 2009 08:52 schreef augurkenkoning het volgende:
Een Trainee vraagje;
Ik heb een trainee getraind van redelijk (positiespel) naar (bijna formidabel). Mijn plan was om'm dan te verkopen. Nu heb ik bij het kopen blijkbaar niet gelet op de vorm.. Want die is nu waardeloos. Nu vraag ik me af of't wel slim is om'm te verkopen omdat hij zo'n lage vorm heeft. Maar wie weet hoe lang het nog duurt voordat hij dan wel verkoopbaar is.
Moet ik hem maar gewoon verkopen en er niet zoveel voor krijgen en een nieuwe trainee kopen? Of gewoon door blijven trainen en hopen dat't beter wordt? (Edit: als hij popt is hij 19 en 25 dagen, z'n conditie is 'goed')
Als je hem met redelijk gekocht heb, en met formidabel wilt verkopen, dan heeft hij een kleine 25 vormupdates gehad. Dus wat de vorm tijdens het aankopen er mee te maken had snap ik even niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:52 schreef augurkenkoning het volgende:
Een Trainee vraagje;
Ik heb een trainee getraind van redelijk (positiespel) naar (bijna formidabel). Mijn plan was om'm dan te verkopen. Nu heb ik bij het kopen blijkbaar niet gelet op de vorm.. Want die is nu waardeloos. Nu vraag ik me af of't wel slim is om'm te verkopen omdat hij zo'n lage vorm heeft. Maar wie weet hoe lang het nog duurt voordat hij dan wel verkoopbaar is.
Moet ik hem maar gewoon verkopen en er niet zoveel voor krijgen en een nieuwe trainee kopen? Of gewoon door blijven trainen en hopen dat't beter wordt? (Edit: als hij popt is hij 19 en 25 dagen, z'n conditie is 'goed')
Wat ik wilde aangeven was dat de vorm tijdens het kopen totaal niet interessant is in jouw vraag.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:00 schreef augurkenkoning het volgende:
Voor de duidelijkheid: wat de vorm was tijdens aankoop weet ik niet (:
de 'redelijk' gaat over het positiespel.
Maar ik zie twee verschillende adviezen (: Lastig!
Nee, wat Koekje aan geeft is dat het voor de vraag of het wijs is hem nu met waardeloos vorm te verkopen totaal niet relevant is wat voor vorm hij indertijd hadquote:Op donderdag 19 november 2009 12:03 schreef augurkenkoning het volgende:
Als dat waar is dan zou mijn speler met deze vorm logischerwijs ook neit veel minder op moeten brengen op de transfermarkt?
Ik heb ook helemaal niks van de wedstrijd gezien en naar wat ik heb gehoord ook helemaal niks gemistquote:Op woensdag 18 november 2009 22:10 schreef Outpost76 het volgende:
Deze wedstrijd was zelfs met die flinke dosis fantasie niet meer te redden.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:25 schreef Gijs_ het volgende:
Een wedstrijd die nergens om gaat is dan ook als een beha zonder borsten... weinig waard om naar te kijken zonder een flinke dosis fantasie!
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:25 schreef Gijs_ het volgende:
Een wedstrijd die nergens om gaat is dan ook als een beha zonder borsten... weinig waard om naar te kijken zonder een flinke dosis fantasie!
Nee dan eerder een hemt zonder vent. Hij gaat toch ook niet meteen voor een slip zonder kutjequote:Op donderdag 19 november 2009 14:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
een beha zonder borsten... mag dat ook een boxer zonder piemel zijn
Wat moet jij met een vrouwenboxerquote:Op donderdag 19 november 2009 14:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
een beha zonder borsten... mag dat ook een boxer zonder piemel zijn
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wat moet jij met een vrouwenboxer
Wat is een hemt?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee dan eerder een hemt zonder vent. Hij gaat toch ook niet meteen voor een slip zonder kutje
Bij mij is net een uitdaging in Hong Kong geaccepteerdquote:Op donderdag 19 november 2009 13:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Deze wedstrijd was zelfs met die flinke dosis fantasie niet meer te redden.
Volgende week naar Ijsland, dankzij een random challenge
mannenboxers zijn te grootquote:Op donderdag 19 november 2009 14:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wat moet jij met een vrouwenboxer
mijn hol is niet dik... de muur eromheen is best stevigquote:Op donderdag 19 november 2009 15:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Ook voor die dikke hol van jou?![]()
Je moet je boeltje goed beschermen hequote:Op donderdag 19 november 2009 15:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
mijn hol is niet dik... de muur eromheen is best stevig
beschermen? Het is tegenwoordig gewoon open huisquote:Op donderdag 19 november 2009 15:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je moet je boeltje goed beschermen he
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
beschermen? Het is tegenwoordig gewoon open huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |