Mijn inspiratie was even op. Die heb ik losgelaten op het bureau van mijn collega..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:27 schreef Flappekz het volgende:
Ik denk: Die Koekie zal wel een onwijs unieke TT bedacht hebben
Maar je dwangneurose vertelde je dat je toch per se een topic moest openen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn inspiratie was even op. Die heb ik losgelaten op het bureau van mijn collega..
Yup.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:30 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maar je dwangneurose vertelde je dat je toch per se een topic moest openen?
Ik ben me maar aan het inschrijven voor vlaggetjes in die fed, moet je ook maar gewoon doen (als er al vlaggen bij zitten die je nog niet hebt). En dan zien we wel, toch? Het is nog niet helemaal duidelijk wat ie nou precies wil...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:30 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maar je dwangneurose vertelde je dat je toch per se een topic moest openen?
Nee, het is me idd nog een beetje vaag allemaal!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben me maar aan het inschrijven voor vlaggetjes in die fed, moet je ook maar gewoon doen (als er al vlaggen bij zitten die je nog niet hebt). En dan zien we wel, toch? Het is nog niet helemaal duidelijk wat ie nou precies wil...
Pfoe, dat valt niet mee!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:12 schreef rompompom het volgende:
http://www.spele.nl/game/hamsterrace/hamstervliegen.html
Kom maar terug als je de 800 ft hebt gehaald. Tot na Lowlands in ieder geval..
De eerste hamster die ik uberhaupt raakte zat al in mn derde spelletjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:19 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Pfoe, dat valt niet mee!!
Veel plezier op Lowlands!!![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kwam toevallig een Italiaan tegen waar je op had geboden idd. Dan mag ik er van mezelf niet meer op bieden
Er is net een speler weer op de TL gekomen die ik graag wilde hebben vorige keer...was alleen niet thuisquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dank
doe ik zelf ook zo.. als ik zie dat een mede-Fok!ker geboden heeft, dan bied ik er ook niet op..
altijd lekkerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Er is net een speler weer op de TL gekomen die ik graag wilde hebben vorige keer...was alleen niet thuisHij was toen niet verkocht, en nu voor 3ton minder
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
altijd lekkerwelke is het? kan ik daar rekening mee houden in mijn zoektocht vanavond.. niet dat ik er per ongeluk op ga bieden of zo..
Al durf ik nu nog niet te zeggen of iik m ook echt ga kopen. Hangt o.a. af van de trainingsresultaten van vannacht.quote:Eelco Plooij [playerid=254557619]
17 jaar en 30 dagen, volgende verjaardag: 10-11-2009
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Eigenaar: Hackfleisch (sinds 04-08-2009 (12/39), 2w 2d)
Total Skill Index (TSI): 2 410
Loon: 530 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Deadline: 23-08-2009 15:34
(2 dagen 22u 3m)
Vraagprijs: 1 600 000 ¤
quote:
Sorry ik train zelf verdedigen en de rest gaat of voor degradatie tot de XII div of ze kunnen t niet betalenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:40 schreef One_conundrum het volgende:
Iemand nog een buitenaards verdediger nodig?
hoe oud is die en wat is ze salaris?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:40 schreef One_conundrum het volgende:
Iemand nog een buitenaards verdediger nodig?
Jammer...... Kan wel wat versterking gebruiken volgend seizoenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:15 schreef One_conundrum het volgende:
25 jaar en tis geen nederlander ben ik bang...
37k ...
159183263
Yup, 19u begonnen. Live radio-verslag op OF en wat haperende streams her en der op het net...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
moeten ze spelen vanavond dan?
Niet nodig op dit moment..quote:[..]
Sorry ik train zelf verdedigen en de rest gaat of voor degradatie tot de XII div of ze kunnen t niet betalen
aha.. nou ja ik zal hem in ieder geval in de gaten houdenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
[..]
Al durf ik nu nog niet te zeggen of iik m ook echt ga kopen. Hangt o.a. af van de trainingsresultaten van vannacht.
Ben nu offline, ga proberen Windows7 op mn laptop te krijgen
Het zit je niet mee he, qua tegenstand in het bieden...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
aha.. nou ja ik zal hem in ieder geval in de gaten houdenmocht je em toch niet gaan kopen..
haha misschien moet ik maar gewoon met geld gaan smijten..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het zit je niet mee he, qua tegenstand in het bieden...
Ja, dat heb ik ook al een paar keer moeten doen...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha misschien moet ik maar gewoon met geld gaan smijten..
ik heb nog een goeie verdedigerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha misschien moet ik maar gewoon met geld gaan smijten..
ik wil die Italiaan eigenlijk hoe dan ook.. maar ik ga wel laatste moment biedingen doen..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook al een paar keer moeten doen...
Ja idd, nu kan je beter ff wachtenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik wil die Italiaan eigenlijk hoe dan ook.. maar ik ga wel laatste moment biedingen doen..
god damn ik begin echt te veel te missen als ik zo bezig ben. (gister gewerkt van 6.30 tot 22.00quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Yup, 19u begonnen. Live radio-verslag op OF en wat haperende streams her en der op het net...
Voor zover het je boeit, Ajax, NAC, PSV en Twente spelen ook vanavond...
[..]
Niet nodig op dit moment..
Als je nog maar geld over houd voor mn U17 spelertquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik wil die Italiaan eigenlijk hoe dan ook.. maar ik ga wel laatste moment biedingen doen..
Dan kan het altijd alleen nog maar beter wordenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
god damn ik begin echt te veel te missen als ik zo bezig ben. (gister gewerkt van 6.30 tot 22.00) En dan heb ik nog wel als motto gehad : je werkt om te leven en niet andersom
![]()
Gaat niet helemaal op op t moment dus
Is dat die vleugelspelert? Wat zijn zn stats nu?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je nog maar geld over houd voor mn U17 spelert
Ja ik weet t en ik bedoel t ook niet als klagen want ik ben blij dat ik weer eens wat doen kan. Maar t valt niet mee in de bouw als je zo lang taxi chauffeur bent geweest en een aardig tijdje niets gedaan hebt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan kan het altijd alleen nog maar beter worden
Ik snap t niet maar goed misschien moeten ze niet scouten op sterren oidquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is dat die vleugelspelert? Wat zijn zn stats nu?
Ik train m nu voor 18 dagen op positiespel en passen. Zn gemiddelde is redelijk dus als ie op ergens op matig blijft hangen moet ie nog ergens een leuke stat hebben imo.quote:Rob Verlaat [1 maal een kaart gekregen]
16 jaar en 94 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: 5/? matig (max. onbekend)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: 7/87/7 goed (max. goed)
Passen: 5/? matig (max. onbekend)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
eigenlijk niet goed genoegquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik weet t en ik bedoel t ook niet als klagen want ik ben blij dat ik weer eens wat doen kan. Maar t valt niet mee in de bouw als je zo lang taxi chauffeur bent geweest en een aardig tijdje niets gedaan hebt.
Ik heb goffer pijn in spieren waar ik t bestaan niet eens van wist
[..]
Ik snap t niet maar goed misschien moeten ze niet scouten op sterren oid
[..]
Ik train m nu voor 18 dagen op positiespel en passen. Zn gemiddelde is redelijk dus als ie op ergens op matig blijft hangen moet ie nog ergens een leuke stat hebben imo.
all1 omdat ie maar goed is in vleugelspel? Straks heeft ie ook goed in positiespel en 17j 0 d.quote:
was ook maar een grapje.. geef maar een seintje als je em promoveert.. ik ben wel geïnteresseerd..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
all1 omdat ie maar goed is in vleugelspel? Straks heeft ie ook goed in positiespel en 17j 0 d.
Feli.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
was ook maar een grapje.. geef maar een seintje als je em promoveert.. ik ben wel geïnteresseerd..
en ik heb de Italiaan
ow dan begreep ik je PI nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
was ook maar een grapje.. geef maar een seintje als je em promoveert.. ik ben wel geïnteresseerd..
en ik heb de Italiaan
Dat is zo vaag maar gebeurt zo vaak..... Verklaarbaar?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
Jeeuj. Bidwar op mijn speler.
En weer... Eerst niet verkocht voor 350k, nu staat die al op 417k...![]()
De eerste keer heb ik ze beide voor 350k gelist, en nu voor 0...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is zo vaag maar gebeurt zo vaak..... Verklaarbaar?![]()
Maar daarom niet minder leuk natuurlijk![]()
dankquote:
die had ik er ook niet bij volgens mijquote:
primaquote:Ik zal t laten weten zoals ik altijd doe als ik een toppertje promoveer. Ik heb helaas geen reactie meer gehad van de U17 scout terwijl hij wel online is geweest![]()
dank..quote:Felie man! Das wel een lekkere!![]()
quote:7. Nicola Tascio (VL) (253317607)
Italia 17 jaar en 34 dagen, volgende verjaardag: 06-11-2009
redelijk in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Dynamo Groningen (sinds 20-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 3 100
Loon: 828 ¤ (690 ¤) /week inclusief 20% bonus
13 248 ¤ / seizoen
Specialiteit: Koppen
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 7/20 goed
Vleugelspel: 8/20 uitstekend
Passen: 5/20 matig
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 4/20 zwak
Met een weekje keepen trainen zal die wel op waardeloos zitten...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dank
[..]
die had ik er ook niet bij volgens mij
[..]
primaach ik verwacht eigenlijk niet dat ie goed genoeg is voor u-20
[..]
dank..
hij is zeker erg leuk qua stats..alleen rampzalig keepen is een beetje jammer
![]()
[..]
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:12 schreef MrMoon het volgende:
dank..
![]()
[..]
Ik weet hoe t werkt. Maar daarom niet minder vaag.......quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De eerste keer heb ik ze beide voor 350k gelist, en nu voor 0...
Ow dan was dat tquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:12 schreef MrMoon het volgende:
die had ik er ook niet bij volgens mij
ik ook niet maar er zijn nog 2 stats die intersant zijn niet bekent en met zn redelijk allround........ .quote:
primaach ik verwacht eigenlijk niet dat ie goed genoeg is voor u-20
quote:dank..
![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met een weekje keepen trainen zal die wel op waardeloos zitten...
das zonde zegquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
Heb een nieuwe excellent speler in de jeugd. Excellent passen en helaas al 16j30d. Kijk wel wat ik ermee doe als mn andere toppers klaar zijn.
Verder baal ik van mn terreinverlies in de teauteau, bejubel ik mijn 5-0 winst op de nummer twee en ben ik zeer content met mijn 172 hatstats record.
Ach ik mag niet klagen, een kleine greep uit de selectie brengt al een excellent winger, solid keeper en solid defender die klaar zouden moeten zijn voor hun 17de. een matig PM met uitstekend passen daar nog bij wordt bijna te veel van het goedequote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
das zonde zeg![]()
Dat dacht ik al ja. Zal je zien dat je t verspeelt op de laatste wedstrijds dag......
Met die 172 doe je mee voor degradatie in mjin divIk hoop dan ook voor je dat Altid gelijk heeft met t feit dat je niet bij me in de div komt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ach ik mag niet klagen, een kleine greep uit de selectie brengt al een excellent winger, solid keeper en solid defender die klaar zouden moeten zijn voor hun 17de. een matig PM met uitstekend passen daar nog bij wordt bijna te veel van het goede
Op dit moment voor de verdediger en de keeper aangezien de winger geblesseerd was tijdens mijn vakantie. Nu maar even mn plan gaan trekken weerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wil jou de komende 10 jaar dan ook niet meer horen klagen over de JO!
Ik hoop wel voor je dat je t een beetje kan combineren. Wat train je nu en voor welke spelers ga je nu?
helaas train ik geen keepen..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met een weekje keepen trainen zal die wel op waardeloos zitten...
ik heb nu nog 1 op het oog (van wat er op de TL staat en daarna is het wachten wat er de komende weken nog op komt..quote:Libertário Cancela (252834385)
Portugal 17 jaar en 43 dagen, volgende verjaardag: 28-10-2009
goed in vorm, conditie matig
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Dynamo Groningen (sinds 20-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 1 760
Loon: 468 ¤ (390 ¤) /week inclusief 20% bonus
7 488 ¤ / seizoen
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 6/20 redelijk
Vleugelspel: 8/20 uitstekend
Passen: 5/20 matig
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 4/20 zwak
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:03 schreef Ruudt het volgende:
Heuj!
ik snap niet waarom ik reageer, want ik krijg de kans niet om bij te lezen.
gekocht voor 50.000quote:Manolo Mura [playerid=255155465]
17 jaar en 9 dagen, volgende verjaardag: 02-12-2009
Geboren in: Italia
matig in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 16-08-2009 (13/39), 5d)
Total Skill Index (TSI): 740
Loon: 516 ¤/week inclusief 20% bonus
Specialiteit: Snel
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Gekocht voor 82.000quote:Fredje Oudhuis [playerid=255150069]
17 jaar en 42 dagen, volgende verjaardag: 30-10-2009
Geboren in: Nederland
matig in vorm, conditie matig
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 16-08-2009 (13/39), 5d)
Total Skill Index (TSI): 940
Loon: 450 ¤/week
Waarschuwingen: 1
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Lekker. Heel lekker zelfs.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:00 schreef Flappekz het volgende:
Mn eerste wingtraining, 2 poppers na een halve training![]()
[..]
gekocht voor 50.000
[..]
Gekocht voor 82.000
Ik ben tevree
Ben er ook blij meequote:
Nee inderdaad. Een domme Romeen... Maar Ladderzat heeft ook nog geboden tussendoor. Ik ga nu gewoon wachten totdat die bijna afloopt...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ben er ook blij meeSucces vanmorgen in je kleine bidwar, die Arlechino wil niet ophouden geloof ik
Dat is idd ook de manier als je bij vroege boden direct wordt overboden. Heeft MrMoon gisteren ook een mooie trainee opgeleverdquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Een domme Romeen... Maar Ladderzat heeft ook nog geboden tussendoor. Ik ga nu gewoon wachten totdat die bijna afloopt...
Dat zul je altijd hebben.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is idd ook de manier als je bij vroege boden direct wordt overboden. Heeft MrMoon gisteren ook een mooie trainee opgeleverd
Heb nu toch wel een nadeeltje van wing-training gevonden. Zie allemaal lekkere potentiele trainees voorbij komen, maar mn 4 100%-plaatsen zijn al (over)bezet
Ik weet niet of ik het altijd zal hebben, maar nu in ieder geval welquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:38 schreef Psychonikeo het volgende:
Bij deze verklaar ik dit topic officieel voor geopend.
Sweeeeeeeeeeeeeeeetquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:59 schreef MrMoon het volgende:2 poppers waarvan 1 17 jarige naar goed verdedigen en mn formi multiskiller naar formidabel verdedigen
Ja, dat is in principe het ideale moment jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:37 schreef Dynia het volgende:
een van mijn verdedigers is vandaag naar Briljant gegaan...is dit het juiste moment om te gaan cashen voor hem? Hij is bijna 22.
17 jaar 91 dagen!!quote:Tomᨠ¦á¨ik Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van uitstekend naar formidabel.
oeh!quote:
Oja.....die trainees, die je nu alvast aan het kopen bent enzo....krijgen die al meteen wat training, of niet?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]nog 2 te gaan en ik kan positiespel gaan trainen
M'n 25-jarige [Snel] Briljant-winger.. 3 seizoenen geleden gekocht met matig PMquote:Treningsferslach
Dyn trener Loek Pruim hat it folgjende opskreaun:
Feardigens nivo stegen! Kauko Rasmus It hurde wurkjen en it litten fan donderjeien mei syn ploechmaten hie resultaat, syn posysjespul is stegen fan bêst nei poerbêst.
Bijna 23-jarige A-trainee met ook nog goed Passen. Gaat denk ik in de verkoop..quote:Feardigens nivo stegen! Michael den Bieman Syn trenings litte in goed resultaat sjen. Syn posysjespul feardigens ferbettere fan wrâldklasse nei boppennatuerlik.
Bijna 22-jarige A-trainee met ook nog eens formidabel Passenquote:Feardigens nivo stegen! Adri Cordang It hurde wurkjen en it litten fan donderjeien mei syn ploechmaten hie resultaat, syn posysjespul is stegen fan bjusterbaarlik nei wrâldklasse.
Net 18-jarige Skilltrade na 2 trainingen op 50%quote:Feardigens nivo stegen! Alfonso Foix Syn trenings litte in goed resultaat sjen. Syn posysjespul feardigens ferbettere fan bêst nei poerbêst.
17-jarige Skilltrade na 15 minuten als IM en 90 minuten op 50%quote:Feardigens nivo stegen! Felipe Vicente Alfambra Syn posysjespul feardigens ferbettere fan aardich nei bêst.
Och, Den Bieman en Cordang is wel te achterhalen.. Op basis van leeftijden en achtergrondinfo haal je de rest er ook wel uit, toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:37 schreef Flappekz het volgende:
Ik moet toch maar weer ns wat aan mn Fries gaan doen geloof ik
Uiteindelijk kom ik er inderdaad ook wel uit hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Och, Den Bieman en Cordang is wel te achterhalen.. Op basis van leeftijden en achtergrondinfo haal je de rest er ook wel uit, toch?
Dit gaat de dure kant op...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Een domme Romeen... Maar Ladderzat heeft ook nog geboden tussendoor. Ik ga nu gewoon wachten totdat die bijna afloopt...
ja ik zit er wel aan te denken om die gewoon maar verdedigen mee te laten trainen.. kan geen kwaad lijkt me..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
oeh!![]()
[..]
Oja.....die trainees, die je nu alvast aan het kopen bent enzo....krijgen die al meteen wat training, of niet?
Als je de plaatsen vrij hebt, zou ik het inderdaad gewoon doenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ik zit er wel aan te denken om die gewoon maar verdedigen mee te laten trainen.. kan geen kwaad lijkt me..
Helaas. 6 miljoen is iets te overpriced...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dit gaat de dure kant op...
EDIT - dat heb jij dan weer.....een idiote roemeen![]()
Idd zegquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Helaas. 6 miljoen is iets te overpriced...
Ik heb hem wel flink wat geld lichter gemaakt...
Zeker ook als ze al een beetje Verdedigen (minimaal zwak) hebben.. Wie weet zit er nog een stijgertje tussenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je de plaatsen vrij hebt, zou ik het inderdaad gewoon doen
Ik ga nu voor deze. Ook iets duurder dan de TV, maar zijn loon is met 20% extra evenveel als dat van die van grumps.quote:
quote:1. Fred Schmidt-Stelter (93002346)
Deutschland 30 jaar en 7 dagen, volgende verjaardag: 04-12-2009
goed in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Spartak de Santiago
(sinds 28-05-2009 (2/39), 12w 1d)
Total Skill Index (TSI): 86 750
Loon: 38 652 ¤ (32 210 ¤) /week inclusief 20% bonus
Deadline: 21-08-2009 14:22 (2u 31m)
Vraagprijs: 5 000 000 ¤
Huidige vaardigheden
Keepen: 17/20 mythisch
Verdedigen: 2/20 waardeloos
Positiespel: 2/20 waardeloos
Vleugelspel: 1/20 rampzalig
Passen: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
Ik denk niet dat Grumpey zal klagen...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Helaas. 6 miljoen is iets te overpriced...
Ik heb hem wel flink wat geld lichter gemaakt...
Grumps zeker niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Grumpey zal klagen...
Nu nog hopen dat Larios over de 2,5 mln gaat
Hij kan gewoon spelen hoor, (rode) kaarten in friendlies hebben geen gevolgen, behalve wat minuten trainingsverliesquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:58 schreef elby1988 het volgende:
Trouwens. Als je speler in je vriendschappelijke wedstrijd rood krijg, is hij dan voor de volgende vriendschappelijke wedstrijd geschorst, of kan hij gewoon spelen? Anders spel ik hem zondag op voor training ipv woensdag..
Ben ambtenaar, en het is vrijdagmiddag. Wat verwacht jequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:01 schreef elby1988 het volgende:
Ahh, prima dus.
Oja, ben blij dat je altijd zo snel reageert hoor, maar altijd binnen een minuut doet me vermoeden dat je weinig anders aan het doen bent
Kom me opzoeken in VII.622quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:03 schreef Xummon het volgende:
ík ga het zondag denkelijk niet redden om een puntje te pakken, waarwel VI, hello VII
Gelukkig heb ik nog vakantie tot 7 september, heeft ook watquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ben ambtenaar, en het is vrijdagmiddag. Wat verwacht je
Ach ja, vakantie of een ambtenaar op vrijdagmiddag...what's the difference?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:07 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog vakantie tot 7 september, heeft ook wat
Ik denk aan het einde van de maand onze bankrekeningen..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach ja, vakantie of een ambtenaar op vrijdagmiddag...what's the difference?![]()
hoewel we hier nu een storing hebben![]()
30+ of wat...?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:21 schreef foetre het volgende:
Grrr Ik ben op zoek naar een wat oudere uitmuntende mid ,spits en keep voor totaal 2 mil maar het wil nog niet echt lukken.
Maar aan het begin van de maand is de mijne weer net zo leeg als de jouwequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:24 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ik denk aan het einde van de maand onze bankrekeningen..
Je hebt 1 trainee??quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:10 schreef Puala het volgende:
Res Meile Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op scoren steeg hij van goed naar uitstekend.
Mijn trainee
Dan hoop ik niet dat je er hetzelfde uitziet als je managerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar aan het begin van de maand is de mijne weer net zo leeg als de jouwe![]()
Was mn HT-rekening maar mn echt rekening.... *zucht*
Die is veel knapperquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:34 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat je er hetzelfde uitziet als je manager
quote:Christian Fenu (60212612)
33 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 11-12-2009
goed in vorm, conditie uitstekend
Een sympathiek persoon die opvliegend en berucht is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: United Black Panthers (sinds 21-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 2 710
Loon: 1 404 ¤/week inclusief 20% bonus
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: matig
Best wel prijzig ja..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:40 schreef foetre het volgende:
1e invaller heb ik inmiddels .Beetje duur maar je moet wat
[..]
Ik heb hem zondag nodig dus met z'n slecht vorm is dat niks.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:49 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Best wel prijzig ja..
Dit niets als mid? 82479187 (is 1,5 ton, niets, maar dan krijg je ook niet heel veel)
Nja, uitmuntend mid's van 32-33 zijn sowieso niet heel duur. en van 1 miljoen kan je nog wel een uitmuntend keep kopen.
quote:1. Fred Schmidt-Stelter (93002346)
Deutschland 30 jaar en 7 dagen, volgende verjaardag: 04-12-2009
Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is.
Eigenaar: Spartak de Santiago
(sinds 28-05-2009 (2/39), 12w 1d)
Total Skill Index (TSI): 86 750
Loon: 38 652 ¤ (32 210 ¤) /week inclusief 20% bonus
Huidige vaardigheden
Keepen: 17/20 mythisch
Verdedigen: 2/20 waardeloos
Positiespel: 2/20 waardeloos
Passen: 2/20 waardeloos
Je bedoeld zijn vleugelspel zeker...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:26 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Jammer van zijn rampzalig keepenuhmm..
Mooie speler!
Hij heeft 1 niveau lager dan mijn oude keeper. Dus dat zal wel meevallen...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:33 schreef elby1988 het volgende:
Nja, oprecht wel jammer van zijn spelhervatting, Kost je wel wat doelpunten denk ik?
Nee dank je.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:50 schreef One_conundrum het volgende:
Iedereen op jacht naar keepers?
Ik verwacht dat mijn wonderbaarlijk keepen binnenkort naar uitstekend verdedigen stijgt. Interesse ?
Dan zal het wel meevallenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij heeft 1 niveau lager dan mijn oude keeper. Dus dat zal wel meevallen...
Dat kan ik je zo vertellenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:54 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Dan zal het wel meevallenMaar hoe sterk was je vorige keeper in keepen dan?
quote:Sebastián Larios (120070307)
México 28 jaar en 107 dagen, volgende verjaardag: 26-08-2009
matig in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Eigenaar: TeamKoekje (sinds 31-12-2007)
Total Skill Index (TSI): 21 800
Loon: 12 492 ¤/week inclusief 20% bonus
Laden... Laden...
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Herinneringen
Deadline: 21-08-2009 20:06
Vraagprijs: 2 500 000 ¤
Hoogste bod: 2 500 000 ¤ door YMFC
alleen cijfers
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: wonderbaarlijk
Positiespel: waardeloos Passen: niet-bestaand
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
Mijn ervaring leert dat de keepers niet snel in waarde afnemen in de 20. Op 1 of andere manier lijkt ervaring ook erg boeiend te zijn..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:57 schreef One_conundrum het volgende:
Levert mijn keeper toch 2 mil meer op, al komt natuurlijk ook doordat hij nog maar 22 is
Keepers winnen echter m.i. ook het snelst ervaringquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:00 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Mijn ervaring leert dat de keepers niet snel in waarde afnemen in de 20. Op 1 of andere manier lijkt ervaring ook erg boeiend te zijn..
Dat ligt er maar net aan in welke divisie je speelt....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:05 schreef Paaskonijn het volgende:
En ik wil ook nog wel wat hulp eigenlijk![]()
. Want voor volgend seizoen moet er sowieso veel veranderen bij mij. Aanval zit wel goed maar de rest is me net wat te zwak. Welke aanvallers moet ik houden en welke verkopen?
Daantje Gillhaus
21 jaar en 109 dagen, TSI = 40 620
goed in vorm, conditie uitstekend [Snel]
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: zwak
Mieczysław Bielarz (A)
22 jaar en 12 dagen, TSI = 34 570
zwak in vorm, conditie uitstekend [Snel]
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: rampzalig
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: slecht
Filomen Hajda
19 jaar en 8 dagen, TSI = 7 820
redelijk in vorm, conditie goed [Snel]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: briljant Spelhervatting: matig
Frank Tuvbo
19 jaar en 86 dagen, TSI = 11 340
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: briljant Spelhervatting: waardeloos
Ygram Groenewoud
17 jaar en 45 dagen, TSI = 3 070
goed in vorm, conditie redelijk [Krachtig]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
Zdzisław Wituszyński
17 jaar en 106 dagen, TSI = 1 570
matig in vorm, conditie redelijk [Koppen]
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: matig
Zevende en als hattrick me niet pest volgend seizoen zesde. Voor die eerste twee kan ik wel veel vangen maar dan is mijn aanval juist weer niet goed genoeg voor de zesde..I don't know what to doquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan in welke divisie je speelt....
Daarnaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:08 schreef One_conundrum het volgende:
Daantje levert het meeste op, en daarna die andere![]()
Hangt idd van je concurrentie af. en van je opstelling trouwens.
3-4-3 is 1 van de redenen waarom je aanval wel goed genoeg is, en je middenveld bijvoorbeeld niet. Of je moet investeren in hele sterke middenveldersquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zevende en als hattrick me niet pest volgend seizoen zesde. Voor die eerste twee kan ik wel veel vangen maar dan is mijn aanval juist weer niet goed genoeg voor de zesde..I don't know what to do.
[..]
DaarnaBielarz
ja, maar ik speel 3-4-3.
Ik wil ook niet kampioen worden, maar ik denk dat ik gelijk weer degradeer zonder een sterke aanval.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:17 schreef One_conundrum het volgende:
Nouja je wordt dan toch geen kampioen in de 6e. Handhaven en wachten tot de jongere garde sterk genoeg is.
Geen ideequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:18 schreef One_conundrum het volgende:
waarom koop je ze zonder passen trouwens ....
Ik moet wel met 3 aanvallers spelen omdat ik scoren train. En kan ik dus het beste gewoon Daantje of Bielarz verkopen en al mijn middenvelders en heule goede terugkaufen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
3-4-3 is 1 van de redenen waarom je aanval wel goed genoeg is, en je middenveld bijvoorbeeld niet. Of je moet investeren in hele sterke middenvelders
Ik zou niet direct mn middenvelders allemaal verkopen, slechts 1 is eerst voldoende.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik wil ook niet kampioen worden, maar ik denk dat ik gelijk weer degradeer zonder een sterke aanval.
[..]
Geen idee.
[..]
Ik moet wel met 3 aanvallers spelen omdat ik scoren train. En kan ik dus het beste gewoon Daantje of Bielarz verkopen en al mijn middenvelders en heule goede terugkaufen?
Aan een sterke aanval heb je niets zonder een sterk middenveld.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik wil ook niet kampioen worden, maar ik denk dat ik gelijk weer degradeer zonder een sterke aanval.
[..]
Geen idee.
[..]
Ik moet wel met 3 aanvallers spelen omdat ik scoren train. En kan ik dus het beste gewoon Daantje of Bielarz verkopen en al mijn middenvelders en heule goede terugkaufen?
Toch snap ik niet dat mijn middenveld maar zwak is, zó slecht is het nou ook weer niet?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Aan een sterke aanval heb je niets zonder een sterk middenveld.
Als je geen kansen creeert, dan kun je ze ook niet afmaken.
Dus ik kan het beste Tuvbo of Hajda verkopen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou niet direct mn middenvelders allemaal verkopen, slechts 1 is eerst voldoende.
Verkoop 1 trainee, van die opbrengst koop je een nieuwe (jonge) trainee, die kan beginnen in je B-team.
Dan hou je geld over. Dit geld + de opbrengst van je verkochte middenvelder = geld voor 1 nieuwe middenvelder.
En zo ga je ze stuk voor stuk allemaal af zodra je trainees voldoende gerijpt zijn voor de verkoop
De sterkte van je middenveld heeft te maken met de kwaliteiten van je (aanvallende) verdedigers, je vleugelspelers, je middenvelders en eventueel defensieve forwards.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Toch snap ik niet dat mijn middenveld maar zwak is, zó slecht is het nou ook weer niet?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach ja, vakantie of een ambtenaar op vrijdagmiddag...what's the difference?![]()
hoewel we hier nu een storing hebben![]()
Ik zie net dat die keeper al ruim 1 jaar en 8 maanden in mijn selectie zit. Dus iets van 5 seizoenen ongeveer.quote:
Ik speel maar met 1 vleugel en die heeft uitmuntend PM.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De sterkte van je middenveld heeft te maken met de kwaliteiten van je (aanvallende) verdedigers, je vleugelspelers, je middenvelders en eventueel defensieve forwards.
http://www.hagonline.org/?id=70
Om een goed middeveld te halen met 343, zullen met name je vleugelspelers dan aardig wat positiespel moeten hebben.
Dat is netjes.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik speel maar met 1 vleugel en die heeft uitmuntend PM.
Zou bijna je ere gallerij in moeten..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zie net dat die keeper al ruim 1 jaar en 8 maanden in mijn selectie zit. Dus iets van 5 seizoenen ongeveer.
Dit zijn mijn midjes.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is netjes.
En wat hebben je mids dan?
Daarnaast, heb je een aanvallende of verdedigende coach?
Pas als mijn eigen spelers in het NT komenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:50 schreef elby1988 het volgende:
Volgens jullie ook NT en U20? Ik ben wel een fanatiekeling.. Alleen dan vooral lezendeWeet dat diepfries bijvoorbeeld ook vaak meeleest.
Vroeger keek ik wel eens wanneer die een wedstrijd hadden en wat het werd, maar nu echt nooit meer. Zou niet weten of ze iets presteren, waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:50 schreef elby1988 het volgende:
Volgens jullie ook NT en U20? Ik ben wel een fanatiekeling.. Alleen dan vooral lezendeWeet dat diepfries bijvoorbeeld ook vaak meeleest.
NT heeft vanavond belangrijke wedstrijd voor beste 8.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vroeger keek ik wel eens wanneer die een wedstrijd hadden en wat het werd, maar nu echt nooit meer. Zou niet weten of ze iets presteren, waarschijnlijk niet.
Dan heb je of een slechte TG waardoor je middenveld zwak is. Of je geeft individuele orders mee die niet goed zijn voor het middenveld. Als je dat laatste doet, dan kijk je waarschijnlijk naar de sterren die de spelers halen. Dit moet je dan niet doen.quote:
Deze wil ik in het NT hebbenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:51 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Pas als mijn eigen spelers in het NT komen
En deze iig in de U20quote:Freek-Jan van Sonnen
22 jaar en 83 dagen, TSI = 61 830
redelijk in vorm, conditie goed [Snel]
Keepen: rampzalig
Verdedigen: reusachtig
Positiespel: waardeloos
Vleugelspel: slecht
Passen: goed
Scoren: slecht
Spelhervatting: redelijk
16-08-2009 (Centrale verdediger)
Olivier Bijleveld
22 jaar en 107 dagen, TSI = 53 420
redelijk in vorm, conditie goed [Technisch]
Verdedigen: bovennatuurlijk
Positiespel: zwak
Vleugelspel: redelijk
Passen: uitstekend
Scoren: slecht
Spelhervatting: zwak
16-08-2009 (Centrale verdediger
Daarna doek ik mijn team opquote:Ferdo Zdovc
18 jaar en 86 dagen, TSI = 11 330
redelijk in vorm, conditie redelijk
Verdedigen: briljant
Positiespel: matig
Vleugelspel: zwak
Passen: matig
Scoren: matig
Spelhervatting: slecht
19-08-2009 (Centrale verdediger)
Teamgeest: moorddadigquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan heb je of een slechte TG waardoor je middenveld zwak is. Of je geeft individuele orders mee die niet goed zijn voor het middenveld. Als je dat laatste doet, dan kijk je waarschijnlijk naar de sterren die de spelers halen. Dit moet je dan niet doen.
Je conditiepercentage staat op 5% en je hebt een uitstekende coach?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:54 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Deze wil ik in het NT hebben
[..]
En deze iig in de U20
[..]
Daarna doek ik mijn team op
Dat is dus het probleem. Je hebt te vaak MOTS gespeeld waarschijnlijk zonder hierbij PIC te spelen erna of ervoor. Als je dat blijft doen, haal je nooit een goed middenveld.quote:
En de conditie van die 2 midjes is ook geen pluspunt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan heb je of een slechte TG waardoor je middenveld zwak is. Of je geeft individuele orders mee die niet goed zijn voor het middenveld. Als je dat laatste doet, dan kijk je waarschijnlijk naar de sterren die de spelers halen. Dit moet je dan niet doen.
Ja, maar mocht je nog connecties hebben, wend ze dan aan. Kijk mijn vorige post ook nog even, die heb ik ge editquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je spelers staan in de DB en zijn gemeld bij de scouts?
IS trouwens bekend hoeveel invloed iets als moorddadig op je team heeft precies? Qua middenveld dan..quote:
Idd normaal gesproken probeer ik altijd te PICcen .Heb dit seizoen pas 2 x normaal gespeeld.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:57 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Uhh ja, dat is niet zo best mee.. Niet te veel MotSen in een seizoenof meer PiCcen..
Denk dat het zo 30% minder is dan kalmquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:59 schreef elby1988 het volgende:
[..]
IS trouwens bekend hoeveel invloed iets als moorddadig op je team heeft precies? Qua middenveld dan..
Ik heb een coach met rampzalig leiderschap.. Heeft voor mij dus geen ruk zin..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:59 schreef foetre het volgende:
[..]
Idd normaal gesproken probeer ik altijd te PICcen .Heb dit seizoen pas 2 x normaal gespeeld.
Zit zelfs tussen Normaal en MOTS inquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:02 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ik heb een coach met rampzalig leiderschap.. Heeft voor mij dus geen ruk zin..
Maar is bijvoorbeeld PIC bij in de wolken, vergelijkbaar met Normaal als het kalm is?
quote:
Hattrick made me do it.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem. Je hebt te vaak MOTS gespeeld waarschijnlijk zonder hierbij PIC te spelen erna of ervoor. Als je dat blijft doen, haal je nooit een goed middenveld.
Ja, staat al een goed trainer klaar met goed leiderschap, maar wil deze eerst even opmaken.. Je krijgt er toch niets meer voor terug bij het inruilenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:04 schreef foetre het volgende:
[..]
Zit zelfs tussen Normaal en MOTS in
Helaas gaat leiderschap erg snel naar beneden.Die van mij is al matig leiderschap dit seizoenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:06 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ja, staat al een goed trainer klaar met goed leiderschap, maar wil deze eerst even opmaken.. Je krijgt er toch niets meer voor terug bij het inruilen
dus eigenlijk MOTS ik elke wedstrijd als ik pic met in de wolken... Kan niet wachten op mijn volgende coach!
1 lvl per seizoen toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:11 schreef foetre het volgende:
[..]
Helaas gaat leiderschap erg snel naar beneden.Die van mij is al matig leiderschap dit seizoen
Koop je eens per 3 seizoenen een nieuwe...quote:
Zonder die coach had ik nooit 1e gestaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:16 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Koop je eens per 3 seizoenen een nieuwe...
Ik heb nog nooit een goed leiderschap coach gehad. Volgens mij gaat er een wereld voor me open..
Hier stopte ik met lezenquote:Op dit moment speel ik na iets meer dan 2 jaar HT
*proest* Mijn koffie!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:28 schreef foetre het volgende:
Als ik hem was zou ik alles verkopen en af laten zakken.Zoals iedereen tegenwoordig![]()
Die 2 NL'ers komen hoofdskill tekort, daarbij moet je meer denken aan dit niveau:quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:54 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Deze wil ik in het NT hebben
[..]
En deze iig in de U20
[..]
Daarna doek ik mijn team op
Okee, die van jou hebben meer Passen (alleen nuttig als je wilt counteren). Ze zijn echter ook aanzienlijk ouder..quote:Mark Bianchi (202473257)
Nederland 21 jaar en 17 dagen, volgende verjaardag: 24-11-2009
goed in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Bella Kakàta (sinds 16-05-2008)
Total Skill Index (TSI): 53 400
Loon: 20 772 ¤/week inclusief 20% bonus
Specialiteit: Koppen
Laden... Laden...
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Zet op hotlist Herinneringen
Deadline: 24-08-2009 16:00
Vraagprijs: 5 499 000 ¤
alleen cijfers
Huidige vaardigheden
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: bovennatuurlijk
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Nu een serieuze reactie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Alles verkopen en af laten zakken is niet echt / echt niet een optie... Ik zit nu echter wel op het punt dat ik een beslissing kan / moet maken tussen doorgaan met PM / Passen of het maken van een trainingsswitch (ook met het oog op de toekomst van Tebbens). En volgens mij kan dat laatste best nog gepaard gaan met handhaving op niveau V / VI..
hoofdskill?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die 2 NL'ers komen hoofdskill tekort, daarbij moet je meer denken aan dit niveau:
Een def waarvan een hele leuke NT-wingback kan worden gemaakt!
[..]
Okee, die van jou hebben meer Passen (alleen nuttig als je wilt counteren). Ze zijn echter ook aanzienlijk ouder..
Heel veel "potentiele toppers" worden gericht bij managers ondergebracht om verder te laten trainen. Die worden meestal netjes doorgetraind ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:46 schreef One_conundrum het volgende:
Ik krijg trouwens ook de indruk dat lang niet iedereen de moeite neemt om ze door te trainen tot het NT. Klopt dat?
Yup.. Hun belangrijkste skill (hoofdskill), in dit geval Verdedigen, is bij jouw spelers al een stuk lager dan bij die speler die ik postte.. Die van jou zijn zo'n 1,5-2 seizoen ouder en hebben (even achter de komma daargelaten) slechts 1 niveau hoger Verdedigen..quote:
Ja, vooral HOG houdt zich daar druk mee bezig. Maar alles voor het nationale team he..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:52 schreef One_conundrum het volgende:
Dat is ook zo ja. Heb ik ook meegemaakt in mijn jacht op potentiele u20's
Mag ik vragen wat je onderbouwing daarvoor is?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:44 schreef foetre het volgende:
[..]
Nu een serieuze reactie.
Ik zou over gaan stappen naar def training als ik jou was.
Dat was ik dan sowieso al van plan.. Misschien af en toe 4-4-2, waar de tegenstander dat toe laat.. Twee keer 5-x-x is echter bijna onhaalbaar in de hogere divisies..quote:Maar wel 352 zondags spelen dan kan je wat oudere mids houden met meer ervaring en word het salaris ook niet te duur.
Spierings, Den Bieman, Cordang en Remmerswaal kunnen / gaan dan sowieso weg. Wat vind je van Viskil? Is 'ie te oud of de moeite van het optrainen nog wel waard?quote:Al je mids verkopen en daar 27 jarige mids voor terugkopen(plus wat versterkingen waar je ze nodig hebt)
Heb met Zvodz (ofzo) ook redelijk contact met de scouts. toen ik em kocht gelijk al. Ben toen ook nog wat pareltjes misgelopen... Zieke bedragen gaan daar in om, maar je weet gelijk dat je goed zit als je tijdens het bieden al bericht krijgt van de scouts.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:56 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ja, vooral HOG houdt zich daar druk mee bezig. Maar alles voor het nationale team he..
Helaas. Ik heb alleen U20 connecties... En dan met de keeperscout...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:58 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ja, maar mocht je nog connecties hebben, wend ze dan aan. Kijk mijn vorige post ook nog even, die heb ik ge edit
Ik adviseer je om naar de DEF-training om te gaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Zij die nog niet afgehaakt zijn, wat adviseren jullie me?
Ik ben met 17j goed begonnen. Deze zitten inmiddels op uitmuntend en briljant (19j).quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
M'n loon is momenteel 130k
Met Wereldklasse/Bovennatuurlijk mids.. Na hun verjaardagen (Den Bieman, Cordang) zal dat waarschijnlijk iets van 150k worden maar toch. Buitenaardse NL-mids is misschien wat overdreven, maar op zich wel lekker..
Wat voor niveau Def-trainees heb je als instap genomen?? Ik heb er nu een 33-jarige Briljant keeper (formidabel ervaring) naast..
Dat ben ik wel met je eens. Of je hebt ook een aantal oudjes, zoals ik hadquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben met 17j goed begonnen. Deze zitten inmiddels op uitmuntend en briljant (19j).
@flap:
Om overtuigd eerste te worden in V en te overleven in IV zul je toch wat hoger moeten, tenzij je echt goede multiskillers hebt.
Ik ben destijds met 17 en 18jarigen in de verdediging kampioen geworden in VIquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Oudjes is ook waardoor ik het loon laag houd. Keeper, 2 Defs en 1 Spits zijn 28+, dat scheelt wel..
17j goed is een mooi begin voor je B-trainees, maar om nu met 3 17-jarige Goed-trainees in de V te gaan spelen komend seizoen
Nuja, ik heb dan Viskil met wat ervaring, kan er een wat oudere trainee bij nemen ter compensatie van de totale ratings, Tebbens met z'n PM en dan 5 17-jarigen met goed Verdedigen voor m'n B-team.. In een 3-5-2 en met m'n huidige aanvalskracht hoef ik het op zich nog niet van m'n Def-ratings te hebben. Dat scheelt ook weer. En mocht het niet voldoende zijn, dan heb ik een seizoen later in de VI ze al een 2 (?) niveau's hoger.. Kleine 8 weken per niveau, toch?
Dan zul je moeten kiezen voor een 19j met briljant of iets in die richting.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Oudjes is ook waardoor ik het loon laag houd. Keeper, 2 Defs en 1 Spits zijn 28+, dat scheelt wel..
17j goed is een mooi begin voor je B-trainees, maar om nu met 3 17-jarige Goed-trainees in de V te gaan spelen komend seizoen
Nuja, ik heb dan Viskil met wat ervaring, kan er een wat oudere trainee bij nemen ter compensatie van de totale ratings, Tebbens met z'n PM en dan 5 17-jarigen met goed Verdedigen voor m'n B-team.. In een 3-5-2 en met m'n huidige aanvalskracht hoef ik het op zich nog niet van m'n Def-ratings te hebben. Dat scheelt ook weer. En mocht het niet voldoende zijn, dan heb ik een seizoen later in de VI ze al een 2 (?) niveau's hoger.. Kleine 8 weken per niveau, toch?
Die keep is natuurlijk leuk maar ik zou toch voor een combi gaan van die andere als ik jou was.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Op dit moment voor de verdediger en de keeper aangezien de winger geblesseerd was tijdens mijn vakantie. Nu maar even mn plan gaan trekken weer
Ik nu met 18 en 19 jarigen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben destijds met 17 en 18jarigen in de verdediging kampioen geworden in VI
En nu ga ik het verhaal van DF ff lezenquote:First I would like to thank all my sponsors!
Geschreven door Agent_Cooper
In Hattrick you don’t win to make money, you make money to win. So instead of going for glory every Sunday at 10 a.m I shove my terrified 18-year-olds out on the pitch for some character building humiliation. That’s where the money is.
I’m happily falling down in the league system. And what’s wrong with that? That’s where the money is. I make 0.3 million EUR per fortnight just by reducing my arena size and salaries under 10k.
I sold off all my players and my sponsors just loved it. Who knows, maybe they thought they would get a bigger piece of the cake. As the rest of us know, they won’t, but they seem merry enough just to be around the cash register every time it rattles. I guess they haven’t found out about the possibilities of beneficial trademark exposure and media coverage in the top leagues, or maybe they just can’t connect it with making money. My particular sponsors probably inherited their fortune or won the lottery, because business just isn’t their thing. Of course I’m glad to have them on-board though - since they’re my current meal ticket – and I wouldn’t dream of calling them pathetic. At least not when they’re around.
As opposed to the sponsors my fans are murderous. Since they leave the club in hoards I guess I should change the way I run things around here…yeah, right! This is my club. They could go find a club of their own!
So now, surrounded by the people that are good for my club, I’m training young scorers. I spend more time with my wife and kids now that I drive my team with the nail of my little toe. Sure, I log on a lot but I’m not as active anymore. I’m getting a lot of fresh air these days and a likely gastric ulcer seems further away now that I finally found a way to deal with the match engine. Who needs it?
In Hattrick you don’t win to make money, you make money to win. So instead of going for glory every Sunday at 10 a.m I shove my terrified 18-year-olds out on the pitch for some character building humiliation. That’s where the money is.
quote:
De eerste gedacht die in mij opkomt bij het lezen van de stats van je trainees is: Korte pass trainen. Op zondag 3-5-2, op woensdag 2-5-3. 1 keer per week 3-5-2 spelen is voldoende om je opstellingservaring hoog genoeg te houden, en je houdt altijd nog 4-4-2 achter de hand voor noodgevallen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[lap tekst]
Ga je ons nou een beetje lekker zitten maken of heb je ook nog wat over Hattrick te melden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tips anyone?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:30 schreef The_Hives het volgende:
alsof ik ooit wel eens wat over hattrick te melden heb
Behalve dat ik in mijn super sterke klasse ongeslagen kampioen ben geworden
Daar heb je ook wel weer een puntquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:30 schreef The_Hives het volgende:
alsof ik ooit wel eens wat over hattrick te melden heb
Behalve dat ik in mijn super sterke klasse ongeslagen kampioen ben geworden
ja heel je team verkopen, je terug laten zakken en opnieuw beginnen is de bom tegenwoordig dus.......quote:
Hij is net opnieuw begonnenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar heb je ook wer een punt
Gefeliciteerd!
[..]
ja heel je team verkopen, je terug laten zakken en opnieuw beginnen is de bom tegenwoordig dus.......
ahja....quote:
Wat kost ie?Ben nog op zoek naar een invalkeeperquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
ahja....
Er moet binnen 24 minuten iemand over mn openingsbod op Koekies keeper heen bieden...anders zit ik ineens met een wonderbaarlijk keeper opgescheept
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
ahja....
Er moet binnen 24 minuten iemand over mn openingsbod op Koekies keeper heen bieden...anders zit ik ineens met een wonderbaarlijk keeper opgescheept
2,5M...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:47 schreef foetre het volgende:
[..]
Wat kost ie?Ben nog op zoek naar een invalkeeper
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:47 schreef foetre het volgende:
[..]
quote:Sebastián Larios [playerid=120070307]
28 jaar en 107 dagen, volgende verjaardag: 26-08-2009
Geboren in: México
Eigenaar: TeamKoekje (sinds 31-12-2007 (9/34), 5s 5w 4d)
(19m)
Klopt, maar nog steeds eronder. We zien wel, dan mag ie lekker spelen en verkoop ik m weer doorquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:49 schreef foetre het volgende:
[..]
Te duur voor mij.Bod is ook wel vlak bij de tv he
Zijn spelers als Spierings, Grimmius en Den Bieman daar niet al te oud voor? Even los van het feit dat ook m'n beide A-spitsen (Briljant Passen - 29 jaar en Formidabel Passen - 25 jaar) al 'op leeftijd' zijn?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De eerste gedacht die in mij opkomt bij het lezen van de stats van je trainees is: Korte pass trainen. Op zondag 3-5-2, op woensdag 2-5-3. 1 keer per week 3-5-2 spelen is voldoende om je opstellingservaring hoog genoeg te houden, en je houdt altijd nog 4-4-2 achter de hand voor noodgevallen.
inval keeper?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:47 schreef foetre het volgende:
[..]
Passen trainen kan prima tot hun 24/25ste. En je spitsen zul je idd wel moeten vervangen ja...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zijn spelers als Spierings, Grimmius en Den Bieman daar niet al te oud voor? Even los van het feit dat ook m'n beide A-spitsen (Briljant Passen - 29 jaar en Formidabel Passen - 25 jaar) al 'op leeftijd' zijn?
En dan wordt Tebbens niet op een hoofdskill getraind, hoewel ik van hem natuurlijk ook een fantastische multi-skiller kan maken die de rest van z'n carrière de club trouw blijft
is dat nieuw? Een toatle elftal?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:54 schreef The_Hives het volgende:
een miljoentje had ik wel geboden![]()
had ik meteen een keeper die 10x zoveel waard was als de rest van mijn toatle elftal![]()
Niet als je vaste keep +2 heeftquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
inval keeper?![]()
Mijn reserve is matig
LB man zo een reserve keep!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
is dat nieuw? Een toatle elftal?
quote:Sebastián Larios [playerid=120070307]
28 jaar en 107 dagen, volgende verjaardag: 26-08-2009
Geboren in: México
Eigenaar: TeamKoekje (sinds 31-12-2007 (9/34), 5s 5w 4d)
(0m)
Het bieden is geëindigd!
Ik verkoop m begin komend seizoen denk ik wel, ook al issie dan 29quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Sorry flap...
Als ik het geweten had, had ik hem lager gelist. Maar ik heb natuurlijk even verder gekeken. De hele markt voor keepers is in elkaar gezakt... Er gaat bijna geen enkele keeper meer uit voor de TV op dit moment...
En dat net als ik geen geld heb...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Sorry flap...
Als ik het geweten had, had ik hem lager gelist. Maar ik heb natuurlijk even verder gekeken. De hele markt voor keepers is in elkaar gezakt... Er gaat bijna geen enkele keeper meer uit voor de TV op dit moment...
Das mooi! dan kan ik me slag slaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Sorry flap...
das dan geen inval maar een vervangerquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:07 schreef Flappekz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Die gast verdrievoudigd mn salarispost ook nog eens een keer![]()
Is misschien het beste inderdaad. Dan zal de markt ook wat beter zijn. En als FVP zorgt dat ie dan wat geld heeft, dan kan hij die kopen...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik verkoop m begin komend seizoen denk ik wel, ook al issie dan 29
Gaat vast wel goedkomenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Is misschien het beste inderdaad. Dan zal de markt ook wat beter zijn. En als FVP zorgt dat ie dan wat geld heeft, dan kan hij die kopen...
Ik hoop dat je er niet teveel verlies op zult draaien.
Voor jouw wel ja...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:09 schreef foetre het volgende:
[..]
Das mooi! dan kan ik me slag slaan
Dan moeten we hem samen krijgen... Het is ook mijn schuld namelijk...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gaat vast wel goedkomen
Ben ik nu genomineerd?![]()
Ok dan me tijdelijke vervangerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
das dan geen inval maar een vervanger
[..]
Op de TL zetten dat ie op een gunstiger tijdstip afloopt.![]()
Haha, alle 2 een runderlap?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moeten we hem samen krijgen... Het is ook mijn schuld namelijk...
Jij wil te graagquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moeten we hem samen krijgen... Het is ook mijn schuld namelijk...
Vrijdag avond heeft mij de vorige keren geen windeieren gelegd. En gisteren had ik ook geen slechte avond. Het valt me wel op, dat er alleen op zaterdag en zondag nog meer dan 30.000 man online zijn 's avonds...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
das dan geen inval maar een vervanger
[..]
Op de TL zetten dat ie op een gunstiger tijdstip afloopt.![]()
??quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:07 schreef Flappekz het volgende:
Flap heeft toch zijn team verkocht. En die keeper kost 12k aan loon...quote:
Na mijn loonbesparingen zit ik toch weer op 350k dankzij die keeper. Gelukt is er binnenkort weer iemand jarig en gaat het loon omlaag...quote:TSI 625 850
Loon 351 800
Nationaliteiten 14
quote:Jens Henckel (50886174)
32 jaar en 46 dagen, volgende verjaardag: 26-10-2009
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Agricultorul Bivolari (sinds 11-11-2008)
Total Skill Index (TSI): 10 680
Loon: 8 676 ¤/week inclusief 20% bonus
Deadline: 21-08-2009 20:18
Vraagprijs: 500 000 ¤
Hoogste bod: 500 000 ¤ door United Black Panthers
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Positiespel: wereldklasse Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
TSI 33 770quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
TSI 74 570
Wage 19 880
Nationalities 11
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:21 schreef foetre het volgende:
Weer een tijdelijke invaller gehaald
Prijs maakt me ni uit.
Heb nu nog 1,1 mil voor een keeper
[..]
TV gemiddeld is onder de 1,1M...quote:Deniz Gschmeidler (36496988)
36 jaar en 33 dagen, volgende verjaardag: 08-11-2009
Deutschland
goed in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft wereldklasse ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: FRAPADONIA
(sinds 15-05-2009 (16/38), 14w)
Total Skill Index (TSI): 11 780
Loon: 2 124 ¤ (1 770 ¤) /week inclusief 20% bonus
33 984 ¤ / seizoen
Deadline: 21-08-2009 20:37 (14m)
Vraagprijs: 850 000 ¤
Hoogste bod: 850 000 ¤ door Enterprise United
alleen cijfers
Huidige vaardigheden
Keepen: 12/20 wonderbaarlijk
Verdedigen: 1/20 rampzalig
Positiespel: 0/20 niet-bestaand
Vleugelspel: 0/20 niet-bestaand
Passen: 0/20 niet-bestaand
Scoren: 1/20 rampzalig
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
thnxquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
TV gemiddeld is onder de 1,1M...
Veel meer sympathieke keepers vind ik niet de komende 24 uur met minimaal wonderbaarlijk en onder de 1,1M...quote:
quote:Matthias Lüchinger (20784440)
36 jaar en 43 dagen, volgende verjaardag: 29-10-2009
Schweiz
goed in vorm, conditie zwak
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft wereldklasse ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: FC Pidu
(sinds 15-08-2009 (13/39), 6d)
Total Skill Index (TSI): 14 920
Loon: 2 868 ¤ (2 390 ¤) /week inclusief 20% bonus
45 888 ¤ / seizoen
Deadline: 22-08-2009 19:53 (23u 25m)
Vraagprijs: 1 000 000 ¤
alleen cijfers
Huidige vaardigheden
Keepen: 13/20 wereldklasse
Verdedigen: 0/20 niet-bestaand
Positiespel: 0/20 niet-bestaand
Passen: 0/20 niet-bestaand
Scoren: 0/20 niet-bestaand
Ws gemist tijdens mn absentie, maar ga jij je ook af laten zakken?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
TSI 33 770
Loon 19 694
Nationaliteiten 14
Waarvan dus 12k van die keeper
Correctquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ws gemist tijdens mn absentie, maar ga jij je ook af laten zakken?
Eigenlijk moet ik vandaag kopen want morgen heb ik weinig tijd en zondag is me budgte 3 ton lager door de updatequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ah. Deze nog.
Maar die is 1,3M gemiddeld. Maar die zou je nu ook goedkoper kunnen krijgen waarschijnlijk...
[..]
Feli met Deniz.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:33 schreef foetre het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik vandaag kopen want morgen heb ik weinig tijd en zondag is me budgte 3 ton lager door de update
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Michael den Bieman (185890070) staat te koop voor de gefortuneerde liefhebbers...
quote:Erich Flück (40368246)
34 jaar en 19 dagen, volgende verjaardag: 23-11-2009
goed in vorm, conditie redelijk
Een populair persoon die evenwichtig en berucht is.
Eigenaar: United Black Panthers (sinds 21-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 950
Loon: 1 548 ¤/week inclusief 20% bonus
Huidige vaardigheden
Positiespel: briljant Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Gewoon zo door blijven trainen. Als nummer 1 of 3 klaar is met hun hoofdskill training, kun je omgaan naar vleugeltraining voor speler 2. Speler 4 moet je niet te veel aandacht aan besteden. Het is leuk dat uitstekend passen, maar zonder een hoofdskill die de moeite waard is, heb je daar niet veel aan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zoals eerder aangegeven heb ik een luxeprobleem in de jeugd. Ik weet niet meer wat ik moet trainen.
Allereerst, de toppers:
1) Joshua Linssen 16j2d zwak allrounder
Potentieel goed keepen
huidig slecht verdedigen, slecht positiespel
6,5 sterren maximaal als keeper
2) Gabriel Erwich 15j97d [Snel]
Potentieel uitstekend vleugelspel
huidig slecht passen
5 sterren maximaal als winger
3)Bart Bergers 16j11d (kan op 17.0 worden gepromoveerd)
potentieel goed verdedigen
huidig redelijk verdedigen, zwak positiespel
6 sterren maximaal als centrale def
4)Benjamin van Soldt 16j32d, vandaag (vrijdag) gepromoveerd
Potentieel uitstekend passen
huidig matig positiespel
Nog geen wedstrijden gespeeld.
Daarnaast nog wat kleintjes die vooral positiespel en passen training kunnen gebruiken, maar geen echte toppers.
De keeper is naar ik denk het verst, dus die wil ik sowieso trainen. Wat ik voor de rest moet doen is me even niet duidelijk, iig train ik niet door na een pop, omdat de spelers dan met gratis training de deur uitgaan, en ik die training kan gebruiken voor een andere topper. Eventueel geldt dit niet voor van Soldt, omdat ik die met matig PM en uitstekend passen nog op kan trainen in het eerste.
Iemand suggesties?
P.S. Op dit moment train ik keeper en def
Een kleine 3 seizoenen geleden (hij zal net 20 zijn geweest dus) met Briljant PM en Redelijk Passen..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
![]()
Met welke stats en leeftijd heb jij die aangekocht?
Hier ben ik het toch niet helemaal met je eens. Met name voor die Keeper kan het interessant zijn om hem na de pop door te trainen. De max van een Keeper is goed (hoog) of goed (zeer hoog), 1 of 2 trainingen van uitstekend. Voor zo'n speler (met dus ook significant hoger TSI / salaris) wordt echt dik meer betaald dan voor een goed (zeer laag) Keeper. Zeker ook aangezien die van jou over minimaal slecht Verdedigen beschikt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
De keeper is naar ik denk het verst, dus die wil ik sowieso trainen. Wat ik voor de rest moet doen is me even niet duidelijk, iig train ik niet door na een pop, omdat de spelers dan met gratis training de deur uitgaan, en ik die training kan gebruiken voor een andere topper. Eventueel geldt dit niet voor van Soldt, omdat ik die met matig PM en uitstekend passen nog op kan trainen in het eerste.
Iemand suggesties?
P.S. Op dit moment train ik keeper en def
quote:22-08-2009 (14/39) Je hebt je stadion uitgebreid en de aannemer 346 750 ¤ betaald.
Het stadion is omringd door hijskranen en bouwmateriaal. Waarschijnlijk zijn de werkzaamheden afgerond om en nabij 02-09-2009.
Staanplaatsen: 3125
Gewone zitplaatsen: 1325
Overdekte zitplaatsen: 325
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 225
lekker.Ik moet ook ff vergroten voor in de 4e klasse.Moet wel even zien waar ik het geld vandaan haal.quote:
Als je die 'reserve' spelers verpatst hebt, moet je toch weer geld hebben?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:24 schreef foetre het volgende:
[..]
lekker.Ik moet ook ff vergroten voor in de 4e klasse.Moet wel even zien waar ik het geld vandaan haal.
Dat wel maar ik moet ook versterking kopen dus kijken wat nog in me salarispost past.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je die 'reserve' spelers verpatst hebt, moet je toch weer geld hebben?
Naar hoeveel ga je toe?quote:
Naar 50.000.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:27 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Naar hoeveel ga je toe?
Mijn stadion zat laatst ook vol, dat terwijl ik matig presteer (sta nu 4e, heel lang 7e) Volgend jaar ga ik voor promotie, maar dan zal stadion ook mee moeten,, en mijn FC wordt een coach waarschijnlijk. Veel geld nodig
Ik zit nu op 50k .Als ik in de 4e kom ga ik even kijken wat m;n kans op overleven is.Als ik waarschijnlijk degradeer ga ik het niet vergroten omdat ik het in de 5e niet nodig heb.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Naar 50.000.
Als je stadion vol zat, dan ben je al te laat met uitbreiden. Mijn stadion zat de afgelopen 6 wedstrijden voor meer dan 94% vol (gemiddeld), daarom heb ik uiitgebreid.
Ik heb een stadion met 25.000. Deze zat laatste wedstrijd vol, Daarvoor was het resp 20k en 2x 16k. Ik had gewoonweg een 3tal keer achter elkaar gewonnen, en de uitploeg had veel supporters, èn de zon scheen ook nog eens! Verwacht dus ook niet dat hij vanavond vol zit..quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Naar 50.000.
Als je stadion vol zat, dan ben je al te laat met uitbreiden. Mijn stadion zat de afgelopen 6 wedstrijden voor meer dan 94% vol (gemiddeld), daarom heb ik uiitgebreid.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:07 schreef Flappekz het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Dus wat doet een verstandig man? Die laat zn speler zondag ochtend vroeg aflopenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vrijdag avond heeft mij de vorige keren geen windeieren gelegd. En gisteren had ik ook geen slechte avond. Het valt me wel op, dat er alleen op zaterdag en zondag nog meer dan 30.000 man online zijn 's avonds...
quote:STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Herinneringen
Deadline: 23-08-2009 05:36
Och, je hebt dan best nog kans dat er een dronken droppie thuis komt en een bod plaatst. Bovendien staat er al een 20k. Niet slecht voor een 34-jarige met die skillsquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus wat doet een verstandig man? Die laat zn speler zondag ochtend vroeg aflopen
[..]
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Och, je hebt dan best nog kans dat er een dronken droppie thuis komt en een bod plaatst. Bovendien staat er al een 20k. Niet slecht voor een 34-jarige met die skills
quote:26-03-2009 (9/38) Arecco'96 RKDEO ¤ 280 000 tsi 970
Ik heb jullie beiden gebookmarkt en zal dat van de keeper ook in mijn achterhoofd houden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hier ben ik het toch niet helemaal met je eens. Met name voor die Keeper kan het interessant zijn om hem na de pop door te trainen. De max van een Keeper is goed (hoog) of goed (zeer hoog), 1 of 2 trainingen van uitstekend. Voor zo'n speler (met dus ook significant hoger TSI / salaris) wordt echt dik meer betaald dan voor een goed (zeer laag) Keeper. Zeker ook aangezien die van jou over minimaal slecht Verdedigen beschikt.
Mijn advies:
1) Linssen helemaal uittrainen in Keepen, daarna in Verdedigen en als het kan ook nog wat Spelhervatting mee geven..
2) Bergers proberen op goed Verdedigen te
3) Uitvogelen hoe hoog Erwich en Van Soldt in respectievelijk Vleugelspel, Passen en andere skills zitten. Een kale uitstekend Vleugelspeler levert je niet zo veel op. I.c.m. [Snel] en bijstats echter wordt 'ie interessant. Datzelfde geldt eigenlijk ook voor Van Soldt, alleen dat uitstekend Passen is nog niet bijster interessant, minimaal matig PM wordt echter al interessanter, zeker wanneer er nog wat Verdedigen of Vleugelspel bij zit..
Dat 'uitvogelen' kun je uiteraard doen door op hun positie de spelers individuele orders te geven (aanvallend, verdedigend, naar de vleugel / naar het midden), zodat je met name Passen / Verdedigen kunt indiceren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |