Mijn inspiratie was even op. Die heb ik losgelaten op het bureau van mijn collega..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:27 schreef Flappekz het volgende:
Ik denk: Die Koekie zal wel een onwijs unieke TT bedacht hebben
Maar je dwangneurose vertelde je dat je toch per se een topic moest openen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn inspiratie was even op. Die heb ik losgelaten op het bureau van mijn collega..
Yup.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:30 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maar je dwangneurose vertelde je dat je toch per se een topic moest openen?
Ik ben me maar aan het inschrijven voor vlaggetjes in die fed, moet je ook maar gewoon doen (als er al vlaggen bij zitten die je nog niet hebt). En dan zien we wel, toch? Het is nog niet helemaal duidelijk wat ie nou precies wil...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:30 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maar je dwangneurose vertelde je dat je toch per se een topic moest openen?
Nee, het is me idd nog een beetje vaag allemaal!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben me maar aan het inschrijven voor vlaggetjes in die fed, moet je ook maar gewoon doen (als er al vlaggen bij zitten die je nog niet hebt). En dan zien we wel, toch? Het is nog niet helemaal duidelijk wat ie nou precies wil...
Pfoe, dat valt niet mee!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:12 schreef rompompom het volgende:
http://www.spele.nl/game/hamsterrace/hamstervliegen.html
Kom maar terug als je de 800 ft hebt gehaald. Tot na Lowlands in ieder geval..
De eerste hamster die ik uberhaupt raakte zat al in mn derde spelletjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:19 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Pfoe, dat valt niet mee!!
Veel plezier op Lowlands!!![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kwam toevallig een Italiaan tegen waar je op had geboden idd. Dan mag ik er van mezelf niet meer op bieden
Er is net een speler weer op de TL gekomen die ik graag wilde hebben vorige keer...was alleen niet thuisquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dank
doe ik zelf ook zo.. als ik zie dat een mede-Fok!ker geboden heeft, dan bied ik er ook niet op..
altijd lekkerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Er is net een speler weer op de TL gekomen die ik graag wilde hebben vorige keer...was alleen niet thuisHij was toen niet verkocht, en nu voor 3ton minder
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
altijd lekkerwelke is het? kan ik daar rekening mee houden in mijn zoektocht vanavond.. niet dat ik er per ongeluk op ga bieden of zo..
Al durf ik nu nog niet te zeggen of iik m ook echt ga kopen. Hangt o.a. af van de trainingsresultaten van vannacht.quote:Eelco Plooij [playerid=254557619]
17 jaar en 30 dagen, volgende verjaardag: 10-11-2009
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Eigenaar: Hackfleisch (sinds 04-08-2009 (12/39), 2w 2d)
Total Skill Index (TSI): 2 410
Loon: 530 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Deadline: 23-08-2009 15:34
(2 dagen 22u 3m)
Vraagprijs: 1 600 000 ¤
quote:
Sorry ik train zelf verdedigen en de rest gaat of voor degradatie tot de XII div of ze kunnen t niet betalenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:40 schreef One_conundrum het volgende:
Iemand nog een buitenaards verdediger nodig?
hoe oud is die en wat is ze salaris?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:40 schreef One_conundrum het volgende:
Iemand nog een buitenaards verdediger nodig?
Jammer...... Kan wel wat versterking gebruiken volgend seizoenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:15 schreef One_conundrum het volgende:
25 jaar en tis geen nederlander ben ik bang...
37k ...
159183263
Yup, 19u begonnen. Live radio-verslag op OF en wat haperende streams her en der op het net...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
moeten ze spelen vanavond dan?
Niet nodig op dit moment..quote:[..]
Sorry ik train zelf verdedigen en de rest gaat of voor degradatie tot de XII div of ze kunnen t niet betalen
aha.. nou ja ik zal hem in ieder geval in de gaten houdenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
[..]
Al durf ik nu nog niet te zeggen of iik m ook echt ga kopen. Hangt o.a. af van de trainingsresultaten van vannacht.
Ben nu offline, ga proberen Windows7 op mn laptop te krijgen
Het zit je niet mee he, qua tegenstand in het bieden...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
aha.. nou ja ik zal hem in ieder geval in de gaten houdenmocht je em toch niet gaan kopen..
haha misschien moet ik maar gewoon met geld gaan smijten..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het zit je niet mee he, qua tegenstand in het bieden...
Ja, dat heb ik ook al een paar keer moeten doen...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha misschien moet ik maar gewoon met geld gaan smijten..
ik heb nog een goeie verdedigerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha misschien moet ik maar gewoon met geld gaan smijten..
ik wil die Italiaan eigenlijk hoe dan ook.. maar ik ga wel laatste moment biedingen doen..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook al een paar keer moeten doen...
Ja idd, nu kan je beter ff wachtenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik wil die Italiaan eigenlijk hoe dan ook.. maar ik ga wel laatste moment biedingen doen..
god damn ik begin echt te veel te missen als ik zo bezig ben. (gister gewerkt van 6.30 tot 22.00quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Yup, 19u begonnen. Live radio-verslag op OF en wat haperende streams her en der op het net...
Voor zover het je boeit, Ajax, NAC, PSV en Twente spelen ook vanavond...
[..]
Niet nodig op dit moment..
Als je nog maar geld over houd voor mn U17 spelertquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik wil die Italiaan eigenlijk hoe dan ook.. maar ik ga wel laatste moment biedingen doen..
Dan kan het altijd alleen nog maar beter wordenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
god damn ik begin echt te veel te missen als ik zo bezig ben. (gister gewerkt van 6.30 tot 22.00) En dan heb ik nog wel als motto gehad : je werkt om te leven en niet andersom
![]()
Gaat niet helemaal op op t moment dus
Is dat die vleugelspelert? Wat zijn zn stats nu?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je nog maar geld over houd voor mn U17 spelert
Ja ik weet t en ik bedoel t ook niet als klagen want ik ben blij dat ik weer eens wat doen kan. Maar t valt niet mee in de bouw als je zo lang taxi chauffeur bent geweest en een aardig tijdje niets gedaan hebt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan kan het altijd alleen nog maar beter worden
Ik snap t niet maar goed misschien moeten ze niet scouten op sterren oidquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is dat die vleugelspelert? Wat zijn zn stats nu?
Ik train m nu voor 18 dagen op positiespel en passen. Zn gemiddelde is redelijk dus als ie op ergens op matig blijft hangen moet ie nog ergens een leuke stat hebben imo.quote:Rob Verlaat [1 maal een kaart gekregen]
16 jaar en 94 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: 5/? matig (max. onbekend)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: 7/87/7 goed (max. goed)
Passen: 5/? matig (max. onbekend)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
eigenlijk niet goed genoegquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik weet t en ik bedoel t ook niet als klagen want ik ben blij dat ik weer eens wat doen kan. Maar t valt niet mee in de bouw als je zo lang taxi chauffeur bent geweest en een aardig tijdje niets gedaan hebt.
Ik heb goffer pijn in spieren waar ik t bestaan niet eens van wist
[..]
Ik snap t niet maar goed misschien moeten ze niet scouten op sterren oid
[..]
Ik train m nu voor 18 dagen op positiespel en passen. Zn gemiddelde is redelijk dus als ie op ergens op matig blijft hangen moet ie nog ergens een leuke stat hebben imo.
all1 omdat ie maar goed is in vleugelspel? Straks heeft ie ook goed in positiespel en 17j 0 d.quote:
was ook maar een grapje.. geef maar een seintje als je em promoveert.. ik ben wel geïnteresseerd..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
all1 omdat ie maar goed is in vleugelspel? Straks heeft ie ook goed in positiespel en 17j 0 d.
Feli.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
was ook maar een grapje.. geef maar een seintje als je em promoveert.. ik ben wel geïnteresseerd..
en ik heb de Italiaan
ow dan begreep ik je PI nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
was ook maar een grapje.. geef maar een seintje als je em promoveert.. ik ben wel geïnteresseerd..
en ik heb de Italiaan
Dat is zo vaag maar gebeurt zo vaak..... Verklaarbaar?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
Jeeuj. Bidwar op mijn speler.
En weer... Eerst niet verkocht voor 350k, nu staat die al op 417k...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |