De eerste keer heb ik ze beide voor 350k gelist, en nu voor 0...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is zo vaag maar gebeurt zo vaak..... Verklaarbaar?![]()
Maar daarom niet minder leuk natuurlijk![]()
dankquote:
die had ik er ook niet bij volgens mijquote:
primaquote:Ik zal t laten weten zoals ik altijd doe als ik een toppertje promoveer. Ik heb helaas geen reactie meer gehad van de U17 scout terwijl hij wel online is geweest![]()
dank..quote:Felie man! Das wel een lekkere!![]()
quote:7. Nicola Tascio (VL) (253317607)
Italia 17 jaar en 34 dagen, volgende verjaardag: 06-11-2009
redelijk in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Dynamo Groningen (sinds 20-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 3 100
Loon: 828 ¤ (690 ¤) /week inclusief 20% bonus
13 248 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 7/20 goed
Vleugelspel: 8/20 uitstekend
Passen: 5/20 matig
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 4/20 zwak
Met een weekje keepen trainen zal die wel op waardeloos zitten...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dank
[..]
die had ik er ook niet bij volgens mij
[..]
primaach ik verwacht eigenlijk niet dat ie goed genoeg is voor u-20
[..]
dank..
hij is zeker erg leuk qua stats..alleen rampzalig keepen is een beetje jammer
![]()
[..]
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:12 schreef MrMoon het volgende:
dank..
![]()
[..]
Ik weet hoe t werkt. Maar daarom niet minder vaag.......quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De eerste keer heb ik ze beide voor 350k gelist, en nu voor 0...
Ow dan was dat tquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:12 schreef MrMoon het volgende:
die had ik er ook niet bij volgens mij
ik ook niet maar er zijn nog 2 stats die intersant zijn niet bekent en met zn redelijk allround........ .quote:
primaach ik verwacht eigenlijk niet dat ie goed genoeg is voor u-20
quote:dank..
![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met een weekje keepen trainen zal die wel op waardeloos zitten...
das zonde zegquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
Heb een nieuwe excellent speler in de jeugd. Excellent passen en helaas al 16j30d. Kijk wel wat ik ermee doe als mn andere toppers klaar zijn.
Verder baal ik van mn terreinverlies in de teauteau, bejubel ik mijn 5-0 winst op de nummer twee en ben ik zeer content met mijn 172 hatstats record.
Ach ik mag niet klagen, een kleine greep uit de selectie brengt al een excellent winger, solid keeper en solid defender die klaar zouden moeten zijn voor hun 17de. een matig PM met uitstekend passen daar nog bij wordt bijna te veel van het goedequote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
das zonde zeg![]()
Dat dacht ik al ja. Zal je zien dat je t verspeelt op de laatste wedstrijds dag......
Met die 172 doe je mee voor degradatie in mjin divIk hoop dan ook voor je dat Altid gelijk heeft met t feit dat je niet bij me in de div komt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ach ik mag niet klagen, een kleine greep uit de selectie brengt al een excellent winger, solid keeper en solid defender die klaar zouden moeten zijn voor hun 17de. een matig PM met uitstekend passen daar nog bij wordt bijna te veel van het goede
Op dit moment voor de verdediger en de keeper aangezien de winger geblesseerd was tijdens mijn vakantie. Nu maar even mn plan gaan trekken weerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wil jou de komende 10 jaar dan ook niet meer horen klagen over de JO!
Ik hoop wel voor je dat je t een beetje kan combineren. Wat train je nu en voor welke spelers ga je nu?
helaas train ik geen keepen..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met een weekje keepen trainen zal die wel op waardeloos zitten...
ik heb nu nog 1 op het oog (van wat er op de TL staat en daarna is het wachten wat er de komende weken nog op komt..quote:Libertário Cancela (252834385)
Portugal 17 jaar en 43 dagen, volgende verjaardag: 28-10-2009
goed in vorm, conditie matig
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Dynamo Groningen (sinds 20-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 1 760
Loon: 468 ¤ (390 ¤) /week inclusief 20% bonus
7 488 ¤ / seizoen
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 6/20 redelijk
Vleugelspel: 8/20 uitstekend
Passen: 5/20 matig
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 4/20 zwak
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:03 schreef Ruudt het volgende:
Heuj!
ik snap niet waarom ik reageer, want ik krijg de kans niet om bij te lezen.
gekocht voor 50.000quote:Manolo Mura [playerid=255155465]
17 jaar en 9 dagen, volgende verjaardag: 02-12-2009
Geboren in: Italia
matig in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 16-08-2009 (13/39), 5d)
Total Skill Index (TSI): 740
Loon: 516 ¤/week inclusief 20% bonus
Specialiteit: Snel
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Gekocht voor 82.000quote:Fredje Oudhuis [playerid=255150069]
17 jaar en 42 dagen, volgende verjaardag: 30-10-2009
Geboren in: Nederland
matig in vorm, conditie matig
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 16-08-2009 (13/39), 5d)
Total Skill Index (TSI): 940
Loon: 450 ¤/week
Waarschuwingen: 1
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Lekker. Heel lekker zelfs.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:00 schreef Flappekz het volgende:
Mn eerste wingtraining, 2 poppers na een halve training![]()
[..]
gekocht voor 50.000
[..]
Gekocht voor 82.000
Ik ben tevree
Ben er ook blij meequote:
Nee inderdaad. Een domme Romeen... Maar Ladderzat heeft ook nog geboden tussendoor. Ik ga nu gewoon wachten totdat die bijna afloopt...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ben er ook blij meeSucces vanmorgen in je kleine bidwar, die Arlechino wil niet ophouden geloof ik
Dat is idd ook de manier als je bij vroege boden direct wordt overboden. Heeft MrMoon gisteren ook een mooie trainee opgeleverdquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Een domme Romeen... Maar Ladderzat heeft ook nog geboden tussendoor. Ik ga nu gewoon wachten totdat die bijna afloopt...
Dat zul je altijd hebben.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is idd ook de manier als je bij vroege boden direct wordt overboden. Heeft MrMoon gisteren ook een mooie trainee opgeleverd
Heb nu toch wel een nadeeltje van wing-training gevonden. Zie allemaal lekkere potentiele trainees voorbij komen, maar mn 4 100%-plaatsen zijn al (over)bezet
Ik weet niet of ik het altijd zal hebben, maar nu in ieder geval welquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:38 schreef Psychonikeo het volgende:
Bij deze verklaar ik dit topic officieel voor geopend.
Sweeeeeeeeeeeeeeeetquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:59 schreef MrMoon het volgende:2 poppers waarvan 1 17 jarige naar goed verdedigen en mn formi multiskiller naar formidabel verdedigen
Ja, dat is in principe het ideale moment jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:37 schreef Dynia het volgende:
een van mijn verdedigers is vandaag naar Briljant gegaan...is dit het juiste moment om te gaan cashen voor hem? Hij is bijna 22.
17 jaar 91 dagen!!quote:Tomᨠ¦á¨ik Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van uitstekend naar formidabel.
oeh!quote:
Oja.....die trainees, die je nu alvast aan het kopen bent enzo....krijgen die al meteen wat training, of niet?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]nog 2 te gaan en ik kan positiespel gaan trainen
M'n 25-jarige [Snel] Briljant-winger.. 3 seizoenen geleden gekocht met matig PMquote:Treningsferslach
Dyn trener Loek Pruim hat it folgjende opskreaun:
Feardigens nivo stegen! Kauko Rasmus It hurde wurkjen en it litten fan donderjeien mei syn ploechmaten hie resultaat, syn posysjespul is stegen fan bêst nei poerbêst.
Bijna 23-jarige A-trainee met ook nog goed Passen. Gaat denk ik in de verkoop..quote:Feardigens nivo stegen! Michael den Bieman Syn trenings litte in goed resultaat sjen. Syn posysjespul feardigens ferbettere fan wrâldklasse nei boppennatuerlik.
Bijna 22-jarige A-trainee met ook nog eens formidabel Passenquote:Feardigens nivo stegen! Adri Cordang It hurde wurkjen en it litten fan donderjeien mei syn ploechmaten hie resultaat, syn posysjespul is stegen fan bjusterbaarlik nei wrâldklasse.
Net 18-jarige Skilltrade na 2 trainingen op 50%quote:Feardigens nivo stegen! Alfonso Foix Syn trenings litte in goed resultaat sjen. Syn posysjespul feardigens ferbettere fan bêst nei poerbêst.
17-jarige Skilltrade na 15 minuten als IM en 90 minuten op 50%quote:Feardigens nivo stegen! Felipe Vicente Alfambra Syn posysjespul feardigens ferbettere fan aardich nei bêst.
Och, Den Bieman en Cordang is wel te achterhalen.. Op basis van leeftijden en achtergrondinfo haal je de rest er ook wel uit, toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:37 schreef Flappekz het volgende:
Ik moet toch maar weer ns wat aan mn Fries gaan doen geloof ik
Uiteindelijk kom ik er inderdaad ook wel uit hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Och, Den Bieman en Cordang is wel te achterhalen.. Op basis van leeftijden en achtergrondinfo haal je de rest er ook wel uit, toch?
Dit gaat de dure kant op...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Een domme Romeen... Maar Ladderzat heeft ook nog geboden tussendoor. Ik ga nu gewoon wachten totdat die bijna afloopt...
ja ik zit er wel aan te denken om die gewoon maar verdedigen mee te laten trainen.. kan geen kwaad lijkt me..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
oeh!![]()
[..]
Oja.....die trainees, die je nu alvast aan het kopen bent enzo....krijgen die al meteen wat training, of niet?
Als je de plaatsen vrij hebt, zou ik het inderdaad gewoon doenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ik zit er wel aan te denken om die gewoon maar verdedigen mee te laten trainen.. kan geen kwaad lijkt me..
Helaas. 6 miljoen is iets te overpriced...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dit gaat de dure kant op...
EDIT - dat heb jij dan weer.....een idiote roemeen![]()
Idd zegquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Helaas. 6 miljoen is iets te overpriced...
Ik heb hem wel flink wat geld lichter gemaakt...
Zeker ook als ze al een beetje Verdedigen (minimaal zwak) hebben.. Wie weet zit er nog een stijgertje tussenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je de plaatsen vrij hebt, zou ik het inderdaad gewoon doen
Ik ga nu voor deze. Ook iets duurder dan de TV, maar zijn loon is met 20% extra evenveel als dat van die van grumps.quote:
quote:1. Fred Schmidt-Stelter (93002346)
Deutschland 30 jaar en 7 dagen, volgende verjaardag: 04-12-2009
goed in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Spartak de Santiago
(sinds 28-05-2009 (2/39), 12w 1d)
Total Skill Index (TSI): 86 750
Loon: 38 652 ¤ (32 210 ¤) /week inclusief 20% bonus
Deadline: 21-08-2009 14:22 (2u 31m)
Vraagprijs: 5 000 000 ¤
Huidige vaardigheden
Keepen: 17/20 mythisch
Verdedigen: 2/20 waardeloos
Positiespel: 2/20 waardeloos
Vleugelspel: 1/20 rampzalig
Passen: 2/20 waardeloos
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
Ik denk niet dat Grumpey zal klagen...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Helaas. 6 miljoen is iets te overpriced...
Ik heb hem wel flink wat geld lichter gemaakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |