De sterkte van je middenveld heeft te maken met de kwaliteiten van je (aanvallende) verdedigers, je vleugelspelers, je middenvelders en eventueel defensieve forwards.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Toch snap ik niet dat mijn middenveld maar zwak is, zó slecht is het nou ook weer niet?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach ja, vakantie of een ambtenaar op vrijdagmiddag...what's the difference?![]()
hoewel we hier nu een storing hebben![]()
Ik zie net dat die keeper al ruim 1 jaar en 8 maanden in mijn selectie zit. Dus iets van 5 seizoenen ongeveer.quote:
Ik speel maar met 1 vleugel en die heeft uitmuntend PM.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De sterkte van je middenveld heeft te maken met de kwaliteiten van je (aanvallende) verdedigers, je vleugelspelers, je middenvelders en eventueel defensieve forwards.
http://www.hagonline.org/?id=70
Om een goed middeveld te halen met 343, zullen met name je vleugelspelers dan aardig wat positiespel moeten hebben.
Dat is netjes.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik speel maar met 1 vleugel en die heeft uitmuntend PM.
Zou bijna je ere gallerij in moeten..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zie net dat die keeper al ruim 1 jaar en 8 maanden in mijn selectie zit. Dus iets van 5 seizoenen ongeveer.
Dit zijn mijn midjes.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is netjes.
En wat hebben je mids dan?
Daarnaast, heb je een aanvallende of verdedigende coach?
Pas als mijn eigen spelers in het NT komenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:50 schreef elby1988 het volgende:
Volgens jullie ook NT en U20? Ik ben wel een fanatiekeling.. Alleen dan vooral lezendeWeet dat diepfries bijvoorbeeld ook vaak meeleest.
Vroeger keek ik wel eens wanneer die een wedstrijd hadden en wat het werd, maar nu echt nooit meer. Zou niet weten of ze iets presteren, waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:50 schreef elby1988 het volgende:
Volgens jullie ook NT en U20? Ik ben wel een fanatiekeling.. Alleen dan vooral lezendeWeet dat diepfries bijvoorbeeld ook vaak meeleest.
NT heeft vanavond belangrijke wedstrijd voor beste 8.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vroeger keek ik wel eens wanneer die een wedstrijd hadden en wat het werd, maar nu echt nooit meer. Zou niet weten of ze iets presteren, waarschijnlijk niet.
Dan heb je of een slechte TG waardoor je middenveld zwak is. Of je geeft individuele orders mee die niet goed zijn voor het middenveld. Als je dat laatste doet, dan kijk je waarschijnlijk naar de sterren die de spelers halen. Dit moet je dan niet doen.quote:
Deze wil ik in het NT hebbenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:51 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Pas als mijn eigen spelers in het NT komen
En deze iig in de U20quote:Freek-Jan van Sonnen
22 jaar en 83 dagen, TSI = 61 830
redelijk in vorm, conditie goed [Snel]
Keepen: rampzalig
Verdedigen: reusachtig
Positiespel: waardeloos
Vleugelspel: slecht
Passen: goed
Scoren: slecht
Spelhervatting: redelijk
16-08-2009 (Centrale verdediger)
Olivier Bijleveld
22 jaar en 107 dagen, TSI = 53 420
redelijk in vorm, conditie goed [Technisch]
Verdedigen: bovennatuurlijk
Positiespel: zwak
Vleugelspel: redelijk
Passen: uitstekend
Scoren: slecht
Spelhervatting: zwak
16-08-2009 (Centrale verdediger
Daarna doek ik mijn team opquote:Ferdo Zdovc
18 jaar en 86 dagen, TSI = 11 330
redelijk in vorm, conditie redelijk
Verdedigen: briljant
Positiespel: matig
Vleugelspel: zwak
Passen: matig
Scoren: matig
Spelhervatting: slecht
19-08-2009 (Centrale verdediger)
Teamgeest: moorddadigquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan heb je of een slechte TG waardoor je middenveld zwak is. Of je geeft individuele orders mee die niet goed zijn voor het middenveld. Als je dat laatste doet, dan kijk je waarschijnlijk naar de sterren die de spelers halen. Dit moet je dan niet doen.
Je conditiepercentage staat op 5% en je hebt een uitstekende coach?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:54 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Deze wil ik in het NT hebben
[..]
En deze iig in de U20
[..]
Daarna doek ik mijn team op
Dat is dus het probleem. Je hebt te vaak MOTS gespeeld waarschijnlijk zonder hierbij PIC te spelen erna of ervoor. Als je dat blijft doen, haal je nooit een goed middenveld.quote:
En de conditie van die 2 midjes is ook geen pluspunt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan heb je of een slechte TG waardoor je middenveld zwak is. Of je geeft individuele orders mee die niet goed zijn voor het middenveld. Als je dat laatste doet, dan kijk je waarschijnlijk naar de sterren die de spelers halen. Dit moet je dan niet doen.
Ja, maar mocht je nog connecties hebben, wend ze dan aan. Kijk mijn vorige post ook nog even, die heb ik ge editquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je spelers staan in de DB en zijn gemeld bij de scouts?
IS trouwens bekend hoeveel invloed iets als moorddadig op je team heeft precies? Qua middenveld dan..quote:
Idd normaal gesproken probeer ik altijd te PICcen .Heb dit seizoen pas 2 x normaal gespeeld.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:57 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Uhh ja, dat is niet zo best mee.. Niet te veel MotSen in een seizoenof meer PiCcen..
Denk dat het zo 30% minder is dan kalmquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:59 schreef elby1988 het volgende:
[..]
IS trouwens bekend hoeveel invloed iets als moorddadig op je team heeft precies? Qua middenveld dan..
Ik heb een coach met rampzalig leiderschap.. Heeft voor mij dus geen ruk zin..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:59 schreef foetre het volgende:
[..]
Idd normaal gesproken probeer ik altijd te PICcen .Heb dit seizoen pas 2 x normaal gespeeld.
Zit zelfs tussen Normaal en MOTS inquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:02 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ik heb een coach met rampzalig leiderschap.. Heeft voor mij dus geen ruk zin..
Maar is bijvoorbeeld PIC bij in de wolken, vergelijkbaar met Normaal als het kalm is?
quote:
Hattrick made me do it.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem. Je hebt te vaak MOTS gespeeld waarschijnlijk zonder hierbij PIC te spelen erna of ervoor. Als je dat blijft doen, haal je nooit een goed middenveld.
Ja, staat al een goed trainer klaar met goed leiderschap, maar wil deze eerst even opmaken.. Je krijgt er toch niets meer voor terug bij het inruilenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:04 schreef foetre het volgende:
[..]
Zit zelfs tussen Normaal en MOTS in
Helaas gaat leiderschap erg snel naar beneden.Die van mij is al matig leiderschap dit seizoenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:06 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ja, staat al een goed trainer klaar met goed leiderschap, maar wil deze eerst even opmaken.. Je krijgt er toch niets meer voor terug bij het inruilen
dus eigenlijk MOTS ik elke wedstrijd als ik pic met in de wolken... Kan niet wachten op mijn volgende coach!
1 lvl per seizoen toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:11 schreef foetre het volgende:
[..]
Helaas gaat leiderschap erg snel naar beneden.Die van mij is al matig leiderschap dit seizoen
Koop je eens per 3 seizoenen een nieuwe...quote:
Zonder die coach had ik nooit 1e gestaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:16 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Koop je eens per 3 seizoenen een nieuwe...
Ik heb nog nooit een goed leiderschap coach gehad. Volgens mij gaat er een wereld voor me open..
Hier stopte ik met lezenquote:Op dit moment speel ik na iets meer dan 2 jaar HT
*proest* Mijn koffie!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:28 schreef foetre het volgende:
Als ik hem was zou ik alles verkopen en af laten zakken.Zoals iedereen tegenwoordig![]()
Die 2 NL'ers komen hoofdskill tekort, daarbij moet je meer denken aan dit niveau:quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:54 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Deze wil ik in het NT hebben
[..]
En deze iig in de U20
[..]
Daarna doek ik mijn team op
Okee, die van jou hebben meer Passen (alleen nuttig als je wilt counteren). Ze zijn echter ook aanzienlijk ouder..quote:Mark Bianchi (202473257)
Nederland 21 jaar en 17 dagen, volgende verjaardag: 24-11-2009
goed in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Bella Kakàta (sinds 16-05-2008)
Total Skill Index (TSI): 53 400
Loon: 20 772 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
Laden... Laden...
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Zet op hotlist Herinneringen
Deadline: 24-08-2009 16:00
Vraagprijs: 5 499 000 ¤
alleen cijfers
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: bovennatuurlijk
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Nu een serieuze reactie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Alles verkopen en af laten zakken is niet echt / echt niet een optie... Ik zit nu echter wel op het punt dat ik een beslissing kan / moet maken tussen doorgaan met PM / Passen of het maken van een trainingsswitch (ook met het oog op de toekomst van Tebbens). En volgens mij kan dat laatste best nog gepaard gaan met handhaving op niveau V / VI..
hoofdskill?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die 2 NL'ers komen hoofdskill tekort, daarbij moet je meer denken aan dit niveau:
Een def waarvan een hele leuke NT-wingback kan worden gemaakt!
[..]
Okee, die van jou hebben meer Passen (alleen nuttig als je wilt counteren). Ze zijn echter ook aanzienlijk ouder..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |