Heel veel "potentiele toppers" worden gericht bij managers ondergebracht om verder te laten trainen. Die worden meestal netjes doorgetraind ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:46 schreef One_conundrum het volgende:
Ik krijg trouwens ook de indruk dat lang niet iedereen de moeite neemt om ze door te trainen tot het NT. Klopt dat?
Yup.. Hun belangrijkste skill (hoofdskill), in dit geval Verdedigen, is bij jouw spelers al een stuk lager dan bij die speler die ik postte.. Die van jou zijn zo'n 1,5-2 seizoen ouder en hebben (even achter de komma daargelaten) slechts 1 niveau hoger Verdedigen..quote:
Ja, vooral HOG houdt zich daar druk mee bezig. Maar alles voor het nationale team he..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:52 schreef One_conundrum het volgende:
Dat is ook zo ja. Heb ik ook meegemaakt in mijn jacht op potentiele u20's
Mag ik vragen wat je onderbouwing daarvoor is?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:44 schreef foetre het volgende:
[..]
Nu een serieuze reactie.
Ik zou over gaan stappen naar def training als ik jou was.
Dat was ik dan sowieso al van plan.. Misschien af en toe 4-4-2, waar de tegenstander dat toe laat.. Twee keer 5-x-x is echter bijna onhaalbaar in de hogere divisies..quote:Maar wel 352 zondags spelen dan kan je wat oudere mids houden met meer ervaring en word het salaris ook niet te duur.
Spierings, Den Bieman, Cordang en Remmerswaal kunnen / gaan dan sowieso weg. Wat vind je van Viskil? Is 'ie te oud of de moeite van het optrainen nog wel waard?quote:Al je mids verkopen en daar 27 jarige mids voor terugkopen(plus wat versterkingen waar je ze nodig hebt)
Heb met Zvodz (ofzo) ook redelijk contact met de scouts. toen ik em kocht gelijk al. Ben toen ook nog wat pareltjes misgelopen... Zieke bedragen gaan daar in om, maar je weet gelijk dat je goed zit als je tijdens het bieden al bericht krijgt van de scouts.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:56 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ja, vooral HOG houdt zich daar druk mee bezig. Maar alles voor het nationale team he..
Helaas. Ik heb alleen U20 connecties... En dan met de keeperscout...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:58 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ja, maar mocht je nog connecties hebben, wend ze dan aan. Kijk mijn vorige post ook nog even, die heb ik ge edit
Ik adviseer je om naar de DEF-training om te gaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Zij die nog niet afgehaakt zijn, wat adviseren jullie me?
Ik ben met 17j goed begonnen. Deze zitten inmiddels op uitmuntend en briljant (19j).quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
M'n loon is momenteel 130k
Met Wereldklasse/Bovennatuurlijk mids.. Na hun verjaardagen (Den Bieman, Cordang) zal dat waarschijnlijk iets van 150k worden maar toch. Buitenaardse NL-mids is misschien wat overdreven, maar op zich wel lekker..
Wat voor niveau Def-trainees heb je als instap genomen?? Ik heb er nu een 33-jarige Briljant keeper (formidabel ervaring) naast..
Dat ben ik wel met je eens. Of je hebt ook een aantal oudjes, zoals ik hadquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben met 17j goed begonnen. Deze zitten inmiddels op uitmuntend en briljant (19j).
@flap:
Om overtuigd eerste te worden in V en te overleven in IV zul je toch wat hoger moeten, tenzij je echt goede multiskillers hebt.
Ik ben destijds met 17 en 18jarigen in de verdediging kampioen geworden in VIquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Oudjes is ook waardoor ik het loon laag houd. Keeper, 2 Defs en 1 Spits zijn 28+, dat scheelt wel..
17j goed is een mooi begin voor je B-trainees, maar om nu met 3 17-jarige Goed-trainees in de V te gaan spelen komend seizoen
Nuja, ik heb dan Viskil met wat ervaring, kan er een wat oudere trainee bij nemen ter compensatie van de totale ratings, Tebbens met z'n PM en dan 5 17-jarigen met goed Verdedigen voor m'n B-team.. In een 3-5-2 en met m'n huidige aanvalskracht hoef ik het op zich nog niet van m'n Def-ratings te hebben. Dat scheelt ook weer. En mocht het niet voldoende zijn, dan heb ik een seizoen later in de VI ze al een 2 (?) niveau's hoger.. Kleine 8 weken per niveau, toch?
Dan zul je moeten kiezen voor een 19j met briljant of iets in die richting.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Oudjes is ook waardoor ik het loon laag houd. Keeper, 2 Defs en 1 Spits zijn 28+, dat scheelt wel..
17j goed is een mooi begin voor je B-trainees, maar om nu met 3 17-jarige Goed-trainees in de V te gaan spelen komend seizoen
Nuja, ik heb dan Viskil met wat ervaring, kan er een wat oudere trainee bij nemen ter compensatie van de totale ratings, Tebbens met z'n PM en dan 5 17-jarigen met goed Verdedigen voor m'n B-team.. In een 3-5-2 en met m'n huidige aanvalskracht hoef ik het op zich nog niet van m'n Def-ratings te hebben. Dat scheelt ook weer. En mocht het niet voldoende zijn, dan heb ik een seizoen later in de VI ze al een 2 (?) niveau's hoger.. Kleine 8 weken per niveau, toch?
Die keep is natuurlijk leuk maar ik zou toch voor een combi gaan van die andere als ik jou was.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Op dit moment voor de verdediger en de keeper aangezien de winger geblesseerd was tijdens mijn vakantie. Nu maar even mn plan gaan trekken weer
Ik nu met 18 en 19 jarigen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben destijds met 17 en 18jarigen in de verdediging kampioen geworden in VI
En nu ga ik het verhaal van DF ff lezenquote:First I would like to thank all my sponsors!
Geschreven door Agent_Cooper
In Hattrick you don’t win to make money, you make money to win. So instead of going for glory every Sunday at 10 a.m I shove my terrified 18-year-olds out on the pitch for some character building humiliation. That’s where the money is.
I’m happily falling down in the league system. And what’s wrong with that? That’s where the money is. I make 0.3 million EUR per fortnight just by reducing my arena size and salaries under 10k.
I sold off all my players and my sponsors just loved it. Who knows, maybe they thought they would get a bigger piece of the cake. As the rest of us know, they won’t, but they seem merry enough just to be around the cash register every time it rattles. I guess they haven’t found out about the possibilities of beneficial trademark exposure and media coverage in the top leagues, or maybe they just can’t connect it with making money. My particular sponsors probably inherited their fortune or won the lottery, because business just isn’t their thing. Of course I’m glad to have them on-board though - since they’re my current meal ticket – and I wouldn’t dream of calling them pathetic. At least not when they’re around.
As opposed to the sponsors my fans are murderous. Since they leave the club in hoards I guess I should change the way I run things around here…yeah, right! This is my club. They could go find a club of their own!
So now, surrounded by the people that are good for my club, I’m training young scorers. I spend more time with my wife and kids now that I drive my team with the nail of my little toe. Sure, I log on a lot but I’m not as active anymore. I’m getting a lot of fresh air these days and a likely gastric ulcer seems further away now that I finally found a way to deal with the match engine. Who needs it?
In Hattrick you don’t win to make money, you make money to win. So instead of going for glory every Sunday at 10 a.m I shove my terrified 18-year-olds out on the pitch for some character building humiliation. That’s where the money is.
quote:
De eerste gedacht die in mij opkomt bij het lezen van de stats van je trainees is: Korte pass trainen. Op zondag 3-5-2, op woensdag 2-5-3. 1 keer per week 3-5-2 spelen is voldoende om je opstellingservaring hoog genoeg te houden, en je houdt altijd nog 4-4-2 achter de hand voor noodgevallen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[lap tekst]
Ga je ons nou een beetje lekker zitten maken of heb je ook nog wat over Hattrick te melden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tips anyone?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:30 schreef The_Hives het volgende:
alsof ik ooit wel eens wat over hattrick te melden heb
Behalve dat ik in mijn super sterke klasse ongeslagen kampioen ben geworden
Daar heb je ook wel weer een puntquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:30 schreef The_Hives het volgende:
alsof ik ooit wel eens wat over hattrick te melden heb
Behalve dat ik in mijn super sterke klasse ongeslagen kampioen ben geworden
ja heel je team verkopen, je terug laten zakken en opnieuw beginnen is de bom tegenwoordig dus.......quote:
Hij is net opnieuw begonnenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar heb je ook wer een punt
Gefeliciteerd!
[..]
ja heel je team verkopen, je terug laten zakken en opnieuw beginnen is de bom tegenwoordig dus.......
ahja....quote:
Wat kost ie?Ben nog op zoek naar een invalkeeperquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
ahja....
Er moet binnen 24 minuten iemand over mn openingsbod op Koekies keeper heen bieden...anders zit ik ineens met een wonderbaarlijk keeper opgescheept
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
ahja....
Er moet binnen 24 minuten iemand over mn openingsbod op Koekies keeper heen bieden...anders zit ik ineens met een wonderbaarlijk keeper opgescheept
2,5M...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:47 schreef foetre het volgende:
[..]
Wat kost ie?Ben nog op zoek naar een invalkeeper
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:47 schreef foetre het volgende:
[..]
quote:Sebastián Larios [playerid=120070307]
28 jaar en 107 dagen, volgende verjaardag: 26-08-2009
Geboren in: México
matig in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: TeamKoekje (sinds 31-12-2007 (9/34), 5s 5w 4d)
Total Skill Index (TSI): 21 800
Loon: 12 492 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: wonderbaarlijk
Positiespel: waardeloos Passen: niet-bestaand
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
Deadline: 21-08-2009 20:06
(19m)
Vraagprijs: 2 500 000 ¤
Hoogste bod: 2 500 000 ¤ door YMFC
Klopt, maar nog steeds eronder. We zien wel, dan mag ie lekker spelen en verkoop ik m weer doorquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:49 schreef foetre het volgende:
[..]
Te duur voor mij.Bod is ook wel vlak bij de tv he
Zijn spelers als Spierings, Grimmius en Den Bieman daar niet al te oud voor? Even los van het feit dat ook m'n beide A-spitsen (Briljant Passen - 29 jaar en Formidabel Passen - 25 jaar) al 'op leeftijd' zijn?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De eerste gedacht die in mij opkomt bij het lezen van de stats van je trainees is: Korte pass trainen. Op zondag 3-5-2, op woensdag 2-5-3. 1 keer per week 3-5-2 spelen is voldoende om je opstellingservaring hoog genoeg te houden, en je houdt altijd nog 4-4-2 achter de hand voor noodgevallen.
inval keeper?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:47 schreef foetre het volgende:
[..]
Passen trainen kan prima tot hun 24/25ste. En je spitsen zul je idd wel moeten vervangen ja...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zijn spelers als Spierings, Grimmius en Den Bieman daar niet al te oud voor? Even los van het feit dat ook m'n beide A-spitsen (Briljant Passen - 29 jaar en Formidabel Passen - 25 jaar) al 'op leeftijd' zijn?
En dan wordt Tebbens niet op een hoofdskill getraind, hoewel ik van hem natuurlijk ook een fantastische multi-skiller kan maken die de rest van z'n carrière de club trouw blijft
is dat nieuw? Een toatle elftal?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:54 schreef The_Hives het volgende:
een miljoentje had ik wel geboden![]()
had ik meteen een keeper die 10x zoveel waard was als de rest van mijn toatle elftal![]()
Niet als je vaste keep +2 heeftquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
inval keeper?![]()
Mijn reserve is matig
LB man zo een reserve keep!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
is dat nieuw? Een toatle elftal?
quote:Sebastián Larios [playerid=120070307]
28 jaar en 107 dagen, volgende verjaardag: 26-08-2009
Geboren in: México
matig in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: TeamKoekje (sinds 31-12-2007 (9/34), 5s 5w 4d)
Total Skill Index (TSI): 21 800
Loon: 12 492 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: wonderbaarlijk
Positiespel: waardeloos Passen: niet-bestaand
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
Deadline: 21-08-2009 20:06
(0m)
Vraagprijs: 2 500 000 ¤
Hoogste bod: 2 500 000 ¤ door YMFC
Het bieden is geëindigd!
Ik verkoop m begin komend seizoen denk ik wel, ook al issie dan 29quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Sorry flap...
Als ik het geweten had, had ik hem lager gelist. Maar ik heb natuurlijk even verder gekeken. De hele markt voor keepers is in elkaar gezakt... Er gaat bijna geen enkele keeper meer uit voor de TV op dit moment...
En dat net als ik geen geld heb...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Sorry flap...
Als ik het geweten had, had ik hem lager gelist. Maar ik heb natuurlijk even verder gekeken. De hele markt voor keepers is in elkaar gezakt... Er gaat bijna geen enkele keeper meer uit voor de TV op dit moment...
Das mooi! dan kan ik me slag slaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Sorry flap...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |