nogal, daarom prent ik de data er nu vast goed in. Misschien helpt datquote:
inderdaad, je leert ze snel kennen. Als ze nu over een bepaalde datum begint dan gooi ik er maar uit dat we dan al zolang samen zijnquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je gaat te veel met vrouwen om de laatste tijd...![]()
jawel.. ik ben een lesbische vrouw in een mannenlichaamquote:[..]
Je bent dan ook geen vrouw he.
en terecht!quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:53 schreef Flappekz het volgende:
Jeetje, dan heb ik bijna een week een realnametopic gehad
Is het dan heel erg dat ik weet op welke dag we elkaar hebben leren ontmoeten...quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nogal, daarom prent ik de data er nu vast goed in. Misschien helpt dat
[..]
inderdaad, je leert ze snel kennen. Als ze nu over een bepaalde datum begint dan gooi ik er maar uit dat we dan al zolang samen zijn
[..]
jawel.. ik ben een lesbische vrouw in een mannenlichaam
Ik kom er nog steeds niet voor in aanmerking.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:53 schreef Gijs_ het volgende:
Hoi
Nieuws over de Fok!Hattrick Awards seizoen 28
Dit seizoen de Márcio Santos- Award voor de snelste rode kaart en...
De Hans Kraay jr.- Award voor de snelste gele kaart!
Speel je dit seizoen een wedstrijd en denk je van 'Hey, dat is een snelle kaart!', laat het mij dan even weten middels een PM en misschien kom je in aanmerking voor één van deze twee Awards!
Voor de duidelijkheid: Het telt vanaf het moment dat een speler in het veld staat! Een basisspeler die 5 min na rust een kaart pakt zal dus al 50 minuten spelen en dat is niet bijster snel! Wanneer een wisselspeler er in de 75ste minuut in komt en in de 77ste een gele kaart pakt, is dit wel snel!!
Er zal regelmatig even een tussenstand voorbij komen met de snelsten tot dat moment, zodat je weet of het wel of niet zinvol is nog een inzending te doen!
Tussenstand:
Snelste tijd rode kaart: -
Snelste tijd gele kaart:4 min.
Jij en Nico?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Is het dan heel erg dat ik weet op welke dag we elkaar hebben leren ontmoeten...
ik weet het ook, maar dat is voor mij pas een maand en 2 dagen geledenquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Is het dan heel erg dat ik weet op welke dag we elkaar hebben leren ontmoeten...
8 jaar, 8 maanden en 2 dagen gelden...quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik weet het ook, maar dat is voor mij pas een maand en 2 dagen geleden
Tenminste dat was online en een maand en 1 dag geleden was de eerste echte ontmoeting
De Nederlandse blijft cooler.quote:Maar goed.. even ontopic:
Ik heb over een paar uur ook de Duitse Nico Martens binnen![]()
19 jaar Uitmuntend verdedigen
Ik had m'n vrouwelijke momentje!quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Zo las ik m eerst ook en ik hoopte dat niemand het zou zien
dus over 6 dagen verwacht ze iets van jequote:Op woensdag 3 juni 2009 13:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
8 jaar, 8 maanden en 2 dagen gelden...![]()
die is er nietquote:[..]
De Nederlandse blijft cooler.
Euhm. Over 4 al. Dan is ze jarig...quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dus over 6 dagen verwacht ze iets van je
[..]
Dus jij heet geen Nico Martens?quote:die is er niet
Dat is een Limburger... Belg dus!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
Dus jij heet geen Nico Martens?
Ah, ja die mag je ook niet vergeten inderdaadquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Euhm. Over 4 al. Dan is ze jarig...![]()
Oooh.. Ik dacht even dat het over hattrick ging hierquote:[..]
Dus jij heet geen Nico Martens?
Het ging over leren kennen toch!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Al zo lang. Ik dacht dat jullie minder lang bij elkaar waren.
Die in HT welquote:
Dat stellen ze wel op prijs inderdaad ja.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ah, ja die mag je ook niet vergeten inderdaad
[..]
En je wilt ze alle 4 hebben?quote:Oooh.. Ik dacht even dat het over hattrick ging hier
Maar in hattrick zijn er nu 4. er zijn 2 Belgen en 2 Duitsers
Om een paar weken 'hoofdpijn' te voorkomen is het slim idd om hem niet te vergeten!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ah, ja die mag je ook niet vergeten inderdaad
[..]
Dit is de tweede verdachte opmerking die je maakt als je het over Nico hebt!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat is HT? We hebben het over liefde en zo...
ook goed onderwegquote:
hoeft niet. Maar de 2 die ik nu heb zijn nog redelijk jong en hebben aardige verdedigingstats. Dus die wil ik dan wel een beetje optrainenquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat stellen ze wel op prijs inderdaad ja.
[..]
En je wilt ze alle 4 hebben?
Volgens mij hoef ik daar niet zo bang voor de zijn. Waarschijnlijk ben ik de eerste die hoofdpijn krijg als ik zoiets vergeetquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:03 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Om een paar weken 'hoofdpijn' te voorkomen is het slim idd om hem niet te vergeten!
Het is nog veel verdachter dat jij alles aan Nico linkt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dit is de tweede verdachte opmerking die je maakt als je het over Nico hebt!
Jij reageert op mijn opmerking over de HT Nico dat je het niet over HT hebt en over echte liefde praatquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het is nog veel verdachter dat jij alles aan Nico linkt.
Dat je enkel uberhaupt iets kan linken is al knap.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:08 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Jij reageert op mijn opmerking over de HT Nico dat je het niet over HT hebt en over echte liefde praat![]()
Die link verbaasde me enkel!
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:10 schreef Psychonikeo het volgende:
mijn speler die zondag een +1 kreeg en de volgende dag al zonder dokters weer op een pleister stond is bijna weer fit
Hij linkt ook m'n voet met m'n been anders...quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat je enkel uberhaupt iets kan linken is al knap.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:10 schreef Psychonikeo het volgende:
mijn speler die zondag een +1 kreeg en de volgende dag al zonder dokters weer op een pleister stond is bijna weer fit
Ook voor het record wat je geëvenaard hebt!quote:
welke record?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:12 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ook voor het record wat je geëvenaard hebt!
Record?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:12 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ook voor het record wat je geëvenaard hebt!
Ik keek even bij de Pilesquote:
Zoek maar op google images naar lekker ding. Daar staat er meer dan genoeg.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:13 schreef TheVulture het volgende:
Zo je bent even weg en gelijk een nieuw topic... nog bedankt voor de halfnaakte kerel
Ik wil meer.....
Waarom worden die lekkere wijven hier wel neergespamt en moet ik het weer zelf doenquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zoek maar op google images naar lekker ding. Daar staat er meer dan genoeg.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom worden die lekkere wijven hier wel neergespamt en moet ik het weer zelf doen
Ik word gediscrimineerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tot zover de dramaqueen
je liegtquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:17 schreef Flappekz het volgende:
Ik vond die van drnet nou niet echt lekker ofzo
Tsss. Ik heb er toch al een neergeplempt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom worden die lekkere wijven hier wel neergespamt en moet ik het weer zelf doen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tot zover de dramaqueen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciaal voor jou dan omdat ik toch bezig ben:quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:17 schreef Flappekz het volgende:
Ik vond die van drnet nou niet echt lekker ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees dan ook gewoon eens normaal!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tot zover de dramaqueen
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan omdat ik toch bezig ben:Kudo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van pindavlees
quote:
quote:
En een vriendelijke bijdrage vanuit Fryslânquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tot zover de dramaqueen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan omdat ik toch bezig ben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De homo wil ook wat
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
En een vriendelijke bijdrage vanuit Fryslândoe me dan maar een onvriendelijke bijdrageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Het was al 14 minuten stil... het tempo is er inmiddels wel weer uit!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:37 schreef MrMoon het volgende:
tvp..
voor het geval ik überhaupt nog zin heb om dit allemaal terug te lezen..
vast nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:37 schreef MrMoon het volgende:
tvp..
voor het geval ik überhaupt nog zin heb om dit allemaal terug te lezen..
sorry, was even rokenquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het was al 14 minuten stil... het tempo is er inmiddels wel weer uit!
En Koekje zoekt een fles cola?quote:
je kan altijd wel een competitie vinden via de advertenties volgens mij.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:41 schreef airedale1002 het volgende:
Ik ga dan toch maar proberen een nieuwe jeugdopleiding te starten. Wat nu als er in mijn competitie geen deelnemers zijn?
Je kunt in het begin zoeken naar competities en dan één selecteren waar je in wilt! Je kunt dan ook zien hoe groot de competitie is en voor hoe ver die al gevuld is!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:41 schreef airedale1002 het volgende:
Ik ga dan toch maar proberen een nieuwe jeugdopleiding te starten. Wat nu als er in mijn competitie geen deelnemers zijn?
Net wat je zelf wilt! Als je er weinig naar om wilt kijken kun je in een grote stappen. Wil je bijvoorbeeld straks nog switchen om mij een bekende of wat dan ook in de competitie te komen kun je beter in een kleine beginnen!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:44 schreef airedale1002 het volgende:
Wat is een goede competitie om in mee te gaan draaien een grote of juist een kleine?
Ik ben ook benieuwd naar die van mij. Eens kijken of ik dat van vorige woensdag kan evenaren...quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:49 schreef Gijs_ het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar mijn aanvalsratings vanavond! Ik haal sowieso een hatstats record als alles goed gaat en iedereen heel blijft!
Verder zal ik jullie niet teveel vervelen met ontopic geblaat!
Drie juffrouw Jannies? Goed bezig!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die hoef ik zelf niet meer te zoeken. Sinds ik 3 nieuwe collegea heb die dat voor me doen.
Voordat ik bij die van jou kom ben ik twee seizoenen verder! Maar daarvoor trainen we!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd naar die van mij. Eens kijken of ik dat van vorige woensdag kan evenaren...
Ik heb die spelers die daar nu staan aangekocht, niet zelf getrained.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Voordat ik bij die van jou kom ben ik twee seizoenen verder! Maar daarvoor trainen we!
Dat weet ik!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb die spelers die daar nu staan aangekocht, niet zelf getrained.
Dan mag je trainen tot buitenaards. Haal je dat in 2 seizoenen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:56 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat weet ik!Ik had het over m'n eigen scoren trainees samen met het stemmetje in m'n hoofd, vandaar dat ik over 'we' sprak!
Dat kost me een extra seizoen, maar aangezien ik met 3 spitsen speel moeten de aanvalsratings dan wel in de buurt komen...quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan mag je trainen tot buitenaards. Haal je dat in 2 seizoenen?
Ik ben er denk ik wel even!quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Succes voor alle bekerhelden vanavond.
Zijn er nog mensen op IRC te vinden straks?
Weet je dat heel zeker? Zo nee, scroll dan maar snel door...quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
doe me dan maar een onvriendelijke bijdrage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, en als je aan 1 niet genoeg hebt, dan zijn er hier 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je overigens tot adoptie over willen gaan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal ws. wel even een kijkje nemen.. Nog minder dan 2 uur.. Eens zien of ik de 3e ronde overleef (het halen daarvan was al een clubrecordquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Succes voor alle bekerhelden vanavond.
Zijn er nog mensen op IRC te vinden straks?)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Hattrick: SC diepFries (1295088)![]()
Ik heb mijn opstelling met mijn B team goed doorgenomen.Zij hebben mij beloofd te gaan spelen alsog ze tegen Barcalona aan d slag gaan(geen MOTS)
Nu maar kijken of ik mooie stats haal.Hattrick: Dutch Airedales
#1 VII 511
Deeelnemer aan de FOK! cup in poule C![]()
goed zo. Gewoon zeggen dat ze nu de kans hebben om zich te bewijzen. Dit soort wedstrijden kunnen ze een plekje bij het A team veroveren natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:20 schreef airedale1002 het volgende:
Ik heb mijn opstelling met mijn B team goed doorgenomen.Zij hebben mij beloofd te gaan spelen alsog ze tegen Barcalona aan d slag gaan(geen MOTS)
Nu maar kijken of ik mooie stats haal.![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker? Zo nee, scroll dan maar snel door...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, en als je aan 1 niet genoeg hebt, dan zijn er hier 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je overigens tot adoptie over willen gaan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Bekeren doen we straks toch.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
vvolgens mij probeert tie je te bekeren ofzo.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker? Zo nee, scroll dan maar snel door...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, en als je aan 1 niet genoeg hebt, dan zijn er hier 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je overigens tot adoptie over willen gaan:En als je dan nog een hond wil:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:30 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En als je dan nog een hond wil:Die is helaas overleden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zat trouwens even te kijken, ik heb eind vorig seizoen een briljant middenvelder met goed passen verkocht voor 2,6 miljoen. Die is gister verkocht voor 5 miljoen!Hij kan hooguit in passen nog een level gestegen zijn...
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
Fokhattrick.org!![]()
Wat gaf de TV aan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:36 schreef Gijs_ het volgende:
Ik zat trouwens even te kijken, ik heb eind vorig seizoen een briljant middenvelder met goed passen verkocht voor 2,6 miljoen. Die is gister verkocht voor 5 miljoen!Hij kan hooguit in passen nog een level gestegen zijn...
![]()
Ik heb het verder niet gezien toen ie op de lijst stond! Maar toen ik hem verkocht lag de gemiddelde grens net onder de 2,4 voor een 21-jarige briljant middenvelder met goed passen. Lijkt me heel stug dat ie nu ruim 2 keer zoveel waard is.quote:Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
Fokhattrick.org!![]()
Cheat rapportje sturen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb het verder niet gezien toen ie op de lijst stond! Maar toen ik hem verkocht lag de gemiddelde grens net onder de 2,4 voor een 21-jarige briljant middenvelder met goed passen. Lijkt me heel stug dat ie nu ruim 2 keer zoveel waard is.
Maar als hij 1 level passen en 1 leven positiespel gestegen is, dan kan dat aardig in prijs oplopen.![]()
![]()
Alleen op passen haalt ie dat niet, positiespel was ie net gestegen, daarom verkocht ik hem... hij is ook maar een kleine 2000 gestegen in TSI, dat is geen level PM.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Cheat rapportje sturen.
Maar als hij 1 level passen en 1 leven positiespel gestegen is, dan kan dat aardig in prijs oplopen.
edit: Wonderbaarlijk PM met uitstekend Passen gaat voor rond de 3,2 miljoen weg... en het lijkt me heel sterk dat ie die stats ook in zo'n korte tijd bereikt heeft!Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
Fokhattrick.org!![]()
oohwjaquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:16 schreef Psychonikeo het volgende:
oh ja.. denk aan de strafschopnemers!
Voor de mensen die er nog wel in zitten
* NelisZ gaat nog ff aan zn opstelling sleutelenLack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)![]()
Mijn speler is 20k TSI gezakt na een vormdaling, dus dat die niet veel gestegen is zegt niet veel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:43 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Alleen op passen haalt ie dat niet, positiespel was ie net gestegen, daarom verkocht ik hem... hij is ook maar een kleine 2000 gestegen in TSI, dat is geen level PM.
Maar dan moet je gewoon een cheatrapport sturen.![]()
![]()
Je hebt nog een uurtje ongeveer, dus neem de tijd.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:45 schreef NelisZ het volgende:
[..]
oohwja
* NelisZ gaat nog ff aan zn opstelling sleutelen
![]()
![]()
Hij is nu in goed vorm... redelijk toen ik hem verkocht volgens mij!quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn speler is 20k TSI gezakt na een vormdaling, dus dat die niet veel gestegen is zegt niet veel.
Maar dan moet je gewoon een cheatrapport sturen.
Vandaar dat ik m'n twijfels heb, heb even een melding gedaan!
Fokhattrick.org!![]()
graag gedaanquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:45 schreef NelisZ het volgende:
[..]
oohwja
* NelisZ gaat nog ff aan zn opstelling sleutelen![]()
![]()
Trouwens daarnet nog 2 supporterslotjes vrijgemaakt en vergeven aan mijn trouwe supporters yurtjuh en Ruudt.. Aan de overige fok!kers die mijn avonturen volgen dmv supporterschap: wanneer er nieuwe slots vrij komen/aangevraagd kunnen worden zijn jullie aan de beurt
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
ik kan niet wachten!!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Trouwens daarnet nog 2 supporterslotjes vrijgemaakt en vergeven aan mijn trouwe supporters yurtjuh en Ruudt.. Aan de overige fok!kers die mijn avonturen volgen dmv supporterschap: wanneer er nieuwe slots vrij komen/aangevraagd kunnen worden zijn jullie aan de beurt![]()
![]()
Ik geloof niet dat jij mij supportertquote:
uhm.. niet?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij mij supportert![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Trouwens daarnet nog 2 supporterslotjes vrijgemaakt en vergeven aan mijn trouwe supporters yurtjuh en Ruudt.. Aan de overige fok!kers die mijn avonturen volgen dmv supporterschap: wanneer er nieuwe slots vrij komen/aangevraagd kunnen worden zijn jullie aan de beurt
Ik ben van pindavlees![]()
Nope... Uiteraard mag het nog wel, maar ik moet je waarschuwen dat er nog een aantal je voor zijnquote:
Ik ben gewoon supporterquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nope... Uiteraard mag het nog wel, maar ik moet je waarschuwen dat er nog een aantal je voor zijn![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:35 schreef MrMoon het volgende:
Ik heb overigens ook weer een supporterslotje vrij..
![]()
Ik heb er volgende week ook weer 1 vrij! Zal sowieso eens kijken of ik er niet iemand uit kan mieteren!
Fokhattrick.org!![]()
ik heb JD er maar uit gegooid. DIe verdient het niet meer.
jaaaaa jongens, kijk maar uit wat jullie doen![]()
![]()
Hmmm, ik heb er nog een oud klasgenoot in staan, die kan er wel uit! Die is in dik drie jaar nooit verder gekomen dan een 7de plaats in de VII
Fokhattrick.org!![]()
quote:
Als je gaat voor succesvolle managersquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:42 schreef Gijs_ het volgende:
Hmmm, ik heb er nog een oud klasgenoot in staan, die kan er wel uit! Die is in dik drie jaar nooit verder gekomen dan een 7de plaats in de VII
successupporter!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:42 schreef Gijs_ het volgende:
Hmmm, ik heb er nog een oud klasgenoot in staan, die kan er wel uit! Die is in dik drie jaar nooit verder gekomen dan een 7de plaats in de VII![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Als je gaat voor succesvolle managers
Dan had ik Possie er na vorig seizoen ook wel uitgemieterd hoor!quote:
Fokhattrick.org!![]()
ja, mooi zo'n gastquote:
Fokhattrick.org!![]()
Support your locals!!quote:Fryslân Boppe!!
er is maar 1 konkrlul in dat filmpje en dat is die gozer die dat roeptquote:zo'n onzinquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Support your locals!!Fryslân Boppe!!
![]()
![]()
Nou, ik zal naar huis! Tot straks op IRC![]()
Hopelijk bij een leuke stand!Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
Fokhattrick.org!![]()
ik supporter je alquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
Ik heb er volgende week ook weer 1 vrij! Zal sowieso eens kijken of ik er niet iemand uit kan mieteren!
omdat je zo aandringtquote:
dan supporter ik een stelletje
HT: FC Dinamo Assen (504765)![]()
echt vet stoerquote:quote:ik supporter nu een stelletje en wordt door een stelletje gesupporterd
kijk maar uit dat het niet uitloopt op gekke dingen!quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]ik supporter nu een stelletje en wordt door een stelletje gesupporterd
![]()
![]()
Kijk we zijn weer lekker ontopic aan t spammen. Ik las nog iets wat me deed realizeren dat t niveau hier wel erg laag is.....
quote:Ik wil niet weten wat jullie er allemaal mee bedoelde.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
in die van je (bijna) afgestudeerde hond?![]()
![]()
en tweede ook alquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:06 schreef One_conundrum het volgende:
eerste kans uit een counter al gemist
![]()
hij al 2 gele kaarten en 0 kansen. ik wel een pleister. kom op :p"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
jij zoekt alleen de dingen bij elkaar die je wil zien he?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:17 schreef Outpost76 het volgende:
Kijk we zijn weer lekker ontopic aan t spammen. Ik las nog iets wat me deed realizeren dat t niveau hier wel erg laag is.....![]()
[..]
[..]
Ik wil niet weten wat jullie er allemaal mee bedoelde.![]()
![]()
geef je eens op voor de Fok!Cupquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:17 schreef Outpost76 het volgende:
Kijk we zijn weer lekker ontopic aan t spammen. Ik las nog iets wat me deed realizeren dat t niveau hier wel erg laag is.....![]()
[..]
[..]
Ik wil niet weten wat jullie er allemaal mee bedoelde.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij zoekt alleen de dingen bij elkaar die je wil zien he?Ik had geen zin om al dat spam door te lezen maar met een reload van die pagina viel me dat wel t meeste op ja
Ik moet denk maar eens gaan praten met mn dokter![]()
![]()
![]()
Doe nou gewoon mee met de cup als de meerderheid er een wil. Wat een reden om totaal niet meer mee te doen zeg![]()
![]()
dat worden ook maar 1 hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan helaas. Misschien volgend seizoen of die daarna weer eens.
Dat vind jij. Niet lullig bedoeld t.o. jou hoor maar t introduceert me werkelijk geen ene reet wat men van mijn beweeg redenen denkt. Als ik me er maar goed bij voel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
Doe nou gewoon mee met de cup als de meerderheid er een wil. Wat een reden om totaal niet meer mee te doen zeg![]()
![]()
Ja dat snap ik ook wel maar misschien kan ik dan wel de motivatie vinden om er aan mee te doen.quote:![]()
Ik snap niet waarom je het allemaal zo opblaast.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel maar misschien kan ik dan wel de motivatie vinden om er aan mee te doen.
![]()
In de derde ronde ben je nog nauwelijks een held te noemen hoor...Er zijn er nog genoegquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:42 schreef One_conundrum het volgende:
niet meer bekerhelden?
Ik blaas niets op. Ben geen moslim hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:38 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je het allemaal zo opblaast.
Ik heb seizoenen mn energie er in gestoken om 2 leuke cups te organiseren mbv andere en ik vind dat jammer dat dat zomaar weg gegooit wordt. Nooit klachten gehad en das nu in eens foetsie. Mede door dat ik gestopt ben omdat ik geen motivatie meer had om t te organiseren ga ik er ook niet aan mee doen want die lol vergaat me op t moment.![]()
Dan maar raar bevonden worden of niet begrepen worden door anderen. Dat (zoals ik net al zei) Interesseert me geen reet. That's me take it or leave it.![]()
Ik snap niet wat iedereen het opblaast. Possie wil niet meedoen klaar.. Waarom en hoe moet hij lekker zelf weten toch?![]()
tvp en in de bekerquote:De ruststand was 0-0. Gentleman had het meeste balbezit, namelijk 59 procent.![]()
Mijn wedstrijd zou nog weleens spannend kunnen worden. Ik sta weliswaar 4-2 achter met PIC, maar dankzij een blessure op zijn middenveld (in de 32ste minuut) heb ik uiteindelijk toch 51% balbezit kunnen pakken in de eerste helft. Dit zou dus in de tweede helft hoger moeten zijn. Wie weet....Ik ben van pindavlees![]()
Iddquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:44 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik snap niet wat iedereen het opblaast. Possie wil niet meedoen klaar.. Waarom en hoe moet hij lekker zelf weten toch?![]()
Thx voor t begrip.![]()
![]()
Zo lang de sfeer er niet onder lijdt, moet iedereen lekker doen wat hij of zij zelf wil
0-0quote:
63% bb voor de ander, maar 0 kansen door mijn uber-def's.
hopen dat ik zelf even scoor
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Ik zie net dat ik mn friendly gisteren al gespeeld heb.Lekker voorbeeld als aanvoerder en FC.quote:Dinis Inácio van DEO dacht in de 44e minuut blijkbaar dat hij in de boksring stond. Hij gaf een tegenstander een keiharde stoot in de maag, maar was even vergeten dat de scheidsrechter vlak achter hem stond. Met een dieprode kaart op zak mocht de boosdoener de trieste aftocht naar de kleedkamer maken. De aanvoerdersband bij DEO werd overgenomen door Raymond Suykerbuijck![]()
![]()
![]()
haha, neej nog niet echt helden, maar t ging hier niet over de beker, dus ik twijfelde wat
Eenschquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:47 schreef Flappekz het volgende:
Zo lang de sfeer er niet onder lijdt, moet iedereen lekker doen wat hij of zij zelf wilZolang er niet steeds op gehamert wordt dat ik ook mee moet doen vind ik t gezellie hiero.
Ik vind t lief van de pogingen (ook al via msn en pm gebeurd ) omdat mensen t schijnbaar leuk vinden als ik ook mee doe maar dat veranderd de situatie niet.
![]()
![]()
dat zeg ik! 47ste minuut 4-3quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:46 schreef Flappekz het volgende:
Mijn wedstrijd zou nog weleens spannend kunnen worden. Ik sta weliswaar 4-2 achter met PIC, maar dankzij een blessure op zijn middenveld (in de 32ste minuut) heb ik uiteindelijk toch 51% balbezit kunnen pakken in de eerste helft. Dit zou dus in de tweede helft hoger moeten zijn. Wie weet....
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:49 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
0-0
63% bb voor de ander, maar 0 kansen door mijn uber-def's.
hopen dat ik zelf even scoor
aaaaaaaaahquote:Het publiek trakteerde Nuno Santos Silva op een fluitconcert toen hij een vrije trap verprutste die Minnertsga op voorsprong had kunnen zetten."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Dat wist je toch vorige maand al?quote:
Koek had je verkozen net als jij iemand moet kiezen voor de maand juli![]()
![]()
Ze was het alweer vergetenquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je had niet gelezen dat jij het was?
dat is al een andere benadering dan je eerdere motivatie omdat je het niet eerlijk zou vinden voor de lager spelende teams.. en ik vind het prima hoor dat je niet mee doet, maar ik probeer je natuurlijk wel over te halen om mee te doen omdat dat wel zo leuk is..quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik blaas niets op. Ben geen moslim hoor
Ik heb seizoenen mn energie er in gestoken om 2 leuke cups te organiseren mbv andere en ik vind dat jammer dat dat zomaar weg gegooit wordt. Nooit klachten gehad en das nu in eens foetsie. Mede door dat ik gestopt ben omdat ik geen motivatie meer had om t te organiseren ga ik er ook niet aan mee doen want die lol vergaat me op t moment.![]()
Dan maar raar bevonden worden of niet begrepen worden door anderen. Dat (zoals ik net al zei) Interesseert me geen reet. That's me take it or leave it.
daarnaast zijn er in die jaren wel degelijk geluiden geweest voor 1 cup.. vandaar dat ik het ook geopperd heb..HT: FC Dinamo Assen (504765)![]()
quote:Team van de Maand mei
Naam team: Scottish Peanuts
Coach: Graceyy
Intro:
Wat leuk, team vd maand!
Jullie kennen me vast wel als de vriendin van Flappekz, of het enige meisje op de meet bij Nico Ik ben pas 1 seizoen bezig, maar toch al kampioen geworden in de 10e divisie. Nu in de 9e, ga ik natuurlijk ook weer kampioen worden!
Vragen:
1.-Vertel eens wat over je irl leven...
Mijn echte naam is Grace vd Berg. Ik ben 21 jaar jong, geboren op 14 oktober 1987 in Delft. Na 20 jaar in Naaldwijk te hebben gewoond, woon ik nu heerlijk samen met m'n vriend Yöran oftewel Flappekz.
Qua school ben ik nu bezig verpleegkundige te worden, een uitermate logische stap na de opleiding marketing en communicatie te hebben voltooid!
Ik vind t leuk om te fitnessen, naar korfbal te kijken, commentaar te geven op andere autobestuurders en naar Schotland te gaan (mits zon ). Natuurlijk maak je me ook gelukkig door een filmpje te gaan kijken, naar het casino te gaan of gewoon heerlijk met Yur op de bank te hangen!
2.-Hoe ben je op hattrick terecht gekomen?
Via Flappekz. Ik was wel benieuwd waar hij nou elke avond naar zat te kijken op internet. Nja, misschien was ik het gewoon zat. If you can't beat them, join them gevalletje . En het beviel, vreemd genoeg. Heb hiervoor ook wel onlinesoccermanager gespeeld, waar geen ruk aan is uiteraard.
3.-Hoeveel vrienden heb je al enthousiast aan het hattricken gezet?
Heh, geen!
4.-Hoe kom je aan je teamnaam?
Scottish Peanuts..nou, ik ben half Schots, dat is een verklaring voor dat 1e. Peanuts, omdat Yur ergens een deeltje pinda is Logisch, I know.
5.-Op welke hattrick prestatie ben je het meest trots?
Op het feit dat ik gelijk bij m'n 1e seizoen Hattrick kampioen ben geworden! Ok ok, het was het 10e..maar toch! Nu speel ik in een divisie met 1 echte speler en verder bots dus.. Voorzie geen problemen
6.-Welke grote blunder staat daar tegenover?
Af en toe vergeten opstelling te maken voor woensdag.. Geen grote blunders dus nog, maar dat komt vast nog wel
7.-Als je opnieuw mocht beginnen, wat had je dan anders gedaan?
Niks! Door veel te lezen, veel te vragen aan Yur of anderen op het forum, heb ik de grove fouten kunnen vermijden (geen jeugdteam begonnen, niks met stadion gedaan..dat soort dingen)
8.-Wat voor soort manager ben jij? Bijv. gericht op trainen, snel succes, daytraden voor zover nog mogelijk enz.
1 die geirriteerd raakt als er in de laatste minuut nog over me heen wordt geboden! ARGH!
Nee, verder 1 die voornamelijk op het middenveld concentreerd, en gewoon een algemeen goed team wil neerzetten voor zo min mogelijk geld.
9. -Wat train je en waarom?
Positiespel. Eerst middenveld in orde, de rest komt later wel. Merk het goed, middenveld is tot nu toe bijna altijd sterker geweest dan die van de tegenstander.
10.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?
Mmm..alle mensen die me hebben geholpen, en nog steeds helpen. Soms komen de meest lompe vragen om de hoek bij mij, en toch is iedereen wel lief en geduldig.
11.-Hoe veel uur zit je gemiddeld prive achter je pc (en dus Hattrick) per week?
Hattrick niet zooo vaak, iig niet ivm Yur, maar ik kijk elke dag wel eventjes. Dat ik dan alsnog vergeet een opstelling te maken blijf ik knap vinden .
12.-In hoeverre speelt Hattrick een rol in jouw leven?
Het is wel zo dat elke zondagavond, tenzij we iets belangrijks aan de hand hebben, we gezellig hier met z'n 2en achter de laptops zitten.. Best een aardige rol als je het mij vraagt, voor een spelletje
13. Verzin een eigen vraag die je van de volgende geďnterviewde FOK!Hattricker wilt weten en beantwoord die van de vorige geďnterviewde.
De vraag van de vorige keer was:
Vind je de ME van HT realistisch genoeg, of kan het nog veel beter (met uitleg graag)?
Ik heb persoonlijk geen problemen met ME, vind het wel grappig. Natuurlijk kan het altijd realistischer, maar er is maar zo veel mogelijk. Omdat ik nog zo laag zit, word ik ook praktisch niet genaaid door ME (he Silver_Shark? ).
Nu mijn vraag:
Wat zou voor jou een reden zijn om met Hattrick te stoppen?
14. -Wie wil jij dat er volgende maand geďnterviewd wordt?
TheVulture![]()
Leuk interview! Komt morgen ook op de site!quote:
Fokhattrick.org!![]()
Dat is ook 1 van mn redenen ja.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is al een andere benadering dan je eerdere motivatie omdat je het niet eerlijk zou vinden voor de lager spelende teams.. en ik vind het prima hoor dat je niet mee doet, maar ik probeer je natuurlijk wel over te halen om mee te doen omdat dat wel zo leuk is..
daarnaast zijn er in die jaren wel degelijk geluiden geweest voor 1 cup.. vandaar dat ik het ook geopperd heb..
Proberen mag altijd maar ik ben niet over tehalen. Als ik mn besluit heb genomen dan krijg je me daar niet makkelijk meer van af dat weet je.
Er waren er 1 of 2 die dat wel eens riepen ja meer niet.![]()
Trouwens he. Is het niet mogelijk dat het versturen van een FOK hattrick brief ofzo intern wat beter gecoördineerd word? Ik vind het best irritant namelijk dat er binnen een half uur 2 verzonden worden ofzo![]()
![]()
Nee.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:37 schreef Puala het volgende:
Trouwens he. Is het niet mogelijk dat het versturen van een FOK hattrick brief ofzo intern wat beter gecoördineerd word? Ik vind het best irritant namelijk dat er binnen een half uur 2 verzonden worden ofzo
![]()
Same here, mijn tegenstander weer 65% bb, maar ook nog steeds geen kans gehadquote:
en dat was hun eerste kans, geen goal
Wij hebben allebei 1 kans gehad uit een SHquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:46 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Same here, mijn tegenstander weer 65% bb, maar ook nog steeds geen kans gehad
![]()
![]()
3-1 gewonnen en een hatstatsrecord!![]()
Heel lekker dit, nog een weekje dik 200k extra en zondag een botje! Maar het avontuur zal hier wel eindigen ben ik bang...Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
Fokhattrick.org!![]()
Hmmzzz jammer das te ver weg.quote:![]()
Dat maakt toch niet uit. Ze hebben allemaal hun eiogen taak en zo is het all1 maar een teken dat de Fed weer leeftquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:37 schreef Puala het volgende:
Trouwens he. Is het niet mogelijk dat het versturen van een FOK hattrick brief ofzo intern wat beter gecoördineerd word? Ik vind het best irritant namelijk dat er binnen een half uur 2 verzonden worden ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
Feli ik hoop dst je blij bent met die ruk bekerwedstrijdenquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
1-4 Gewonnen. 4e ronde beker gehaald.
Rest van de beker winnaars ook felie!![]()
![]()
Meer geld en gewoon training? Wat is daar ruk aan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Feli ik hoop dst je blij bent met die ruk bekerwedstrijdenBedankt.quote:Rest van de beker winnaars ook felie!
![]()
![]()
ff normaal doen jij he, met je:quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan maar raar bevonden worden of niet begrepen worden door anderen. Dat (zoals ik net al zei) Interesseert me geen reet. That's me take it or leave it.
Debiel dat je bent.Lehme met Kruiden![]()
Troll...quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:05 schreef Lehme het volgende:
[..]
ff normaal doen jij he, met je:
Debiel dat je bent.
![]()
ik snap dus niet dat je dat als reden noemt terwijl de lager spelenden daar zelf helemaal geen probleem mee hebbenquote:blijkbaar is de meerderheid het wel met die 1 of 2 eens..quote:Er waren er 1 of 2 die dat wel eens riepen ja meer niet.
Voor mij ook. Helaas had ik de wedstrijd achteraf gewoon moeten winnen, maar het mocht helaas niet zo zijn. Komend seizoen nog maar eens proberen!quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:10 schreef Ruudt het volgende:
Beker = exit.Ik ben van pindavlees![]()
idd.. maar goed, het scheelt natuurlijk dat je je er van te voren al bij had neergelegd..quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor mij ook. Helaas had ik de wedstrijd achteraf gewoon moeten winnen, maar het mocht helaas niet zo zijn. Komend seizoen nog maar eens proberen!
Je was gewaarschuwd door Nico.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:15 schreef foetre het volgende:
grrr strafschoppen en die heb ik ni ingesteld hehe
![]()
![]()
Ik had me er ook bij neergelegd maar was vandaag toch wel dichtbij de volgende ronde..quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
idd.. maar goed, het scheelt natuurlijk dat je je er van te voren al bij had neergelegd..
![]()
ja dat maakt het dan nog wel zuur..quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:18 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik had me er ook bij neergelegd maar was vandaag toch wel dichtbij de volgende ronde..
iemand nog een oefenpotje voor de jeugd?
die van mij zijn uitdaagbaar (11723)HT: FC Dinamo Assen (504765)![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Omdat de stand nog steeds gelijk was, moest er verlengd worden. Nog altijd gelijk na de verlenging. Op het veld maakten de strafschopnemers zich klaar.
António Sottomayor van Gentleman wees de keeper aan in welke hoek hij de bal ging spelen, en passeerde Bobbie Treur daar inderdaad: 1-0. Hessel Dijk van Panthers liet zien over stalen zenuwen te beschikken toen hij de strafschop nam. Hij bracht de score daarmee op 1-1. Vincent Rodriguez nam namens Gentleman de penalty perfect, maar Bobbie Treur plukte de bal uit de kruising. De stand bleef 1-1. Het snoeiharde schot van Bobbie Treur in de benedenhoek leverde Panthers geen doelpunt op: Yip de Rijk dook er fraai op. Het bleef 1-1. Noah Brekelmans van Gentleman aarzelde geen seconde en schoot resoluut in, maar Bobbie Treur verrichtte een wereldredding en voorkwam daarmee een doelpunt. Het bleef 1-1. De zelfverzekerde Renaat Zillissen van Panthers plaatste de bal precies waar hij hem hebben wilde, maar Yip de Rijk liet zien dat hij zijn tegenstanders goed bestudeerd had: geen treffer. Diego Alberto Rivero van Gentleman stond te bibberen op zijn benen en schoot zeer slecht in, een makkelijke prooi voor Bobbie Treur. Het bleef 1-1. De zelfverzekerde Lou Haagsman van Panthers plaatste de bal precies waar hij hem hebben wilde, maar Yip de Rijk liet zien dat hij zijn tegenstanders goed bestudeerd had: geen treffer. Het snoeiharde schot van Antti Sasi in de benedenhoek leverde Gentleman geen doelpunt op: Bobbie Treur dook er fraai op. Het bleef 1-1. Frederic van Hoek nam namens Panthers de penalty perfect, maar Yip de Rijk plukte de bal uit de kruising. De stand bleef 1-1. De zelfverzekerde Barry-Ad van de Kraats van Gentleman plaatste de bal precies waar hij hem hebben wilde, maar Bobbie Treur liet zien dat hij zijn tegenstanders goed bestudeerd had: geen treffer. Ronald Helmink nam namens Panthers de penalty perfect, maar Yip de Rijk plukte de bal uit de kruising. De stand bleef 1-1. Hélton Capela van Gentleman aarzelde geen seconde en schoot resoluut in, maar Bobbie Treur verrichtte een wereldredding en voorkwam daarmee een doelpunt. Het bleef 1-1. Als het erop aankomt een bal precies te plaatsen, dan is Oralcan Ildır een ware tovenaar. Hij legde hem er feilloos in voor Panthers: 1-2.![]()
quote:! Waren jullie ze allebei vergeten in te stellen ofzo?
.
Ik ben zonder kleerscheuren uit m'n Tunesische friendly gekomen..
![]()
Ik wel in ieder geval.Maar ik heb dan ook een penaltykiller als keeperquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:39 schreef rompompom het volgende:
[..]! Waren jullie ze allebei vergeten in te stellen ofzo?
.
Ik ben zonder kleerscheuren uit m'n Tunesische friendly gekomen..
![]()
![]()
hij heeft dan in ieder geval zn reputatie waargemaakt..quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:40 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval.Maar ik heb dan ook een penaltykiller als keeper
Het is dat ik af en toe teruglees! Nog maar eens quoten omdat het vlot wegzakt:Tof interview.quote:Naam team: Scottish Peanuts
Coach: Graceyy
Intro:
Wat leuk, team vd maand!
Jullie kennen me vast wel als de vriendin van Flappekz, of het enige meisje op de meet bij Nico Ik ben pas 1 seizoen bezig, maar toch al kampioen geworden in de 10e divisie. Nu in de 9e, ga ik natuurlijk ook weer kampioen worden!
Vragen:
1.-Vertel eens wat over je irl leven...
Mijn echte naam is Grace vd Berg. Ik ben 21 jaar jong, geboren op 14 oktober 1987 in Delft. Na 20 jaar in Naaldwijk te hebben gewoond, woon ik nu heerlijk samen met m'n vriend Yöran oftewel Flappekz.
Qua school ben ik nu bezig verpleegkundige te worden, een uitermate logische stap na de opleiding marketing en communicatie te hebben voltooid!
Ik vind t leuk om te fitnessen, naar korfbal te kijken, commentaar te geven op andere autobestuurders en naar Schotland te gaan (mits zon ). Natuurlijk maak je me ook gelukkig door een filmpje te gaan kijken, naar het casino te gaan of gewoon heerlijk met Yur op de bank te hangen!
2.-Hoe ben je op hattrick terecht gekomen?
Via Flappekz. Ik was wel benieuwd waar hij nou elke avond naar zat te kijken op internet. Nja, misschien was ik het gewoon zat. If you can't beat them, join them gevalletje . En het beviel, vreemd genoeg. Heb hiervoor ook wel onlinesoccermanager gespeeld, waar geen ruk aan is uiteraard.
3.-Hoeveel vrienden heb je al enthousiast aan het hattricken gezet?
Heh, geen!
4.-Hoe kom je aan je teamnaam?
Scottish Peanuts..nou, ik ben half Schots, dat is een verklaring voor dat 1e. Peanuts, omdat Yur ergens een deeltje pinda is Logisch, I know.
5.-Op welke hattrick prestatie ben je het meest trots?
Op het feit dat ik gelijk bij m'n 1e seizoen Hattrick kampioen ben geworden! Ok ok, het was het 10e..maar toch! Nu speel ik in een divisie met 1 echte speler en verder bots dus.. Voorzie geen problemen
6.-Welke grote blunder staat daar tegenover?
Af en toe vergeten opstelling te maken voor woensdag.. Geen grote blunders dus nog, maar dat komt vast nog wel
7.-Als je opnieuw mocht beginnen, wat had je dan anders gedaan?
Niks! Door veel te lezen, veel te vragen aan Yur of anderen op het forum, heb ik de grove fouten kunnen vermijden (geen jeugdteam begonnen, niks met stadion gedaan..dat soort dingen)
8.-Wat voor soort manager ben jij? Bijv. gericht op trainen, snel succes, daytraden voor zover nog mogelijk enz.
1 die geirriteerd raakt als er in de laatste minuut nog over me heen wordt geboden! ARGH!
Nee, verder 1 die voornamelijk op het middenveld concentreerd, en gewoon een algemeen goed team wil neerzetten voor zo min mogelijk geld.
9. -Wat train je en waarom?
Positiespel. Eerst middenveld in orde, de rest komt later wel. Merk het goed, middenveld is tot nu toe bijna altijd sterker geweest dan die van de tegenstander.
10.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?
Mmm..alle mensen die me hebben geholpen, en nog steeds helpen. Soms komen de meest lompe vragen om de hoek bij mij, en toch is iedereen wel lief en geduldig.
11.-Hoe veel uur zit je gemiddeld prive achter je pc (en dus Hattrick) per week?
Hattrick niet zooo vaak, iig niet ivm Yur, maar ik kijk elke dag wel eventjes. Dat ik dan alsnog vergeet een opstelling te maken blijf ik knap vinden .
12.-In hoeverre speelt Hattrick een rol in jouw leven?
Het is wel zo dat elke zondagavond, tenzij we iets belangrijks aan de hand hebben, we gezellig hier met z'n 2en achter de laptops zitten.. Best een aardige rol als je het mij vraagt, voor een spelletje
13. Verzin een eigen vraag die je van de volgende geďnterviewde FOK!Hattricker wilt weten en beantwoord die van de vorige geďnterviewde.
De vraag van de vorige keer was:
Vind je de ME van HT realistisch genoeg, of kan het nog veel beter (met uitleg graag)?
Ik heb persoonlijk geen problemen met ME, vind het wel grappig. Natuurlijk kan het altijd realistischer, maar er is maar zo veel mogelijk. Omdat ik nog zo laag zit, word ik ook praktisch niet genaaid door ME (he Silver_Shark? ).
Nu mijn vraag:
Wat zou voor jou een reden zijn om met Hattrick te stoppen?
14. -Wie wil jij dat er volgende maand geďnterviewd wordt?
TheVulture.
![]()
Nu is alles groen
Ik hoop dat ik deze trend nog lang vol kan houden.quote:Het team is de laatste 10 officiële duels ongeslagen. Hiervan werden de laatste 5 gewonnen.![]()
![]()
Hij ook, alleen iets minder. Was die laatste je SH-vent trouwens?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:40 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval.Maar ik heb dan ook een penaltykiller als keeper
Netjes trouwens die serie.![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:48 schreef rompompom het volgende:
Het is dat ik af en toe teruglees! Nog maar eens quoten omdat het vlot wegzakt:
[..]
Tof interview..
En ik moet aan de bak zie ik
Neehoor dat was de eerst.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij ook, alleen iets minder. Was die laatste je SH-vent trouwens?
Netjes trouwens die serie.
De winnende werd door deze gemaakt.quote:Oralcan Ildır
28 jaar en 65 dagen, TSI = 36 600
matig in vorm, conditie uitstekend [Technisch]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: matig![]()
Door naar de 4e ronde, gewonnen met 6-3
Eerst 1-1 gelijkspel maar daarna gewonnen op penalty's.Children of the night. What music they make.![]()
Thuiswedstrijdquote:10-06-2009 17:00 United Black Panthers - Bola IJsselstein wij zijn favoriet![]()
Favoriet![]()
![]()
Via de HAG federatie kwam ik bij deze wedstrijd, check de 45e minuut (234746386):quote:0 - 1 Tiemen Robbers 14'
0 - 2 Corné Rubens 23'
1 - 2 José Nooren 42'
1 - 3 Tim Langman 45'
1 - 4 Frits Rots 45'
1 - 5 Corné Rubens 45'
1 - 6 Per Thyerberg 47'
1 - 7 Corné Rubens 50'
1 - 8 Corné Rubens 62'
1 - 9 Corné Rubens 82'
1 maal een kaart gekregen Marlon Ruppenthal 27'
1 maal een kaart gekregen Gerold Aarnoudse 45'
1 maal een kaart gekregen Darren Danderson 45'
1 maal een kaart gekregen Nicky Zwaab 78'
Raakte geblesseerd Tiemen Robbers 45'
Raakte geblesseerd Corsin Faber 45'
Raakte geblesseerd Gerold Aarnoudse 45'
Liep een pleister op Janus Broeren 79'
Wissel Uit Tiemen Robbers
In Corsin Faber 45'
Wissel Uit Corsin Faber
In Per Thyerberg 45'
Wissel Uit Gerold Aarnoudse
In Nicky Zwaab 45'![]()
het is te doen, mits de training vrijdag meezit..quote:10-06-2009 17:00 Beker Dynamo Groningen - Siha we zijn aan elkaar gewaagdHT: FC Dinamo Assen (504765)![]()
Thuis. Tegen iemand met een zwakke aanval, zwak middenveld en een zwakke verdediging...
196 Hatstats vandaag slechts...![]()
Uitgedaagd.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:21 schreef MrMoon het volgende:
iemand nog een oefenpotje voor de jeugd?
die van mij zijn uitdaagbaar (11723)
En die Halpe krijgt een borstverkleiningquote:When asked about the decision, Simona stated the following: "This fall I'll have a breast reduction operation. The breasts make me uncomfortable when I play. It's the weight that troubles me - my ability to react quickly."Children of the night. What music they make.![]()
Met je b-team gespeeld?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
Thuis. Tegen iemand met een zwakke aanval, zwak middenveld en een zwakke verdediging...
196 Hatstats vandaag slechts...
Es kijken of we morgen weer eens een leuke friendly kunnen charteren..
Edit: Ik moet niet deze zondag maar de zondag daarop van een botje verliezen. Kan ik dan 323 met keeper spelen? Dan heb ik er 9 bij het begin en krijg ik geen WO tegen toch? Misschien is het handiger zelfs om 423 zonder keeper te doen? Lastig!.
[ Bericht 16% gewijzigd door rompompom op 03-06-2009 20:47:09 ]![]()
Mijn tegenstander voor volgende week haalt slechts 196 hatstats. Ik had er 261 (Met PIC).quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Met je b-team gespeeld?
Es kijken of we morgen weer eens een leuke friendly kunnen charteren..
![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:47 schreef foetre het volgende:
Wie zijn er door in de beker?
Moon
real
hovenier
foetre
Gijs
dF
Mis ik nog iemand van hier
![]()
Richt er een op.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:51 schreef rompompom het volgende:
Hmpf, er is niet eens een degradatie fed..
Samen met Nico heb je al 2 leden. En ik wil er wil in komen totdat jullie minimaal 5 leden hebben zodat de fed kan blijven bestaan.![]()
![]()
Ik zit er serieus aan te denken, maar ik ben zelf (nog) bepaald geen expert. Pas als het verliezen van een botje me lukt, begint het er op te lijken, vind ik.quote:.
Tevens moet ik minimaal vijf leden zien te vinden. Ik denk dat ik er hier wel één kan vinden (* rompompom schudt Nico de hand), maar voor de rest... En ik heb niet bijster veel zin om op het NL forum zieltjes te gaan winnen.![]()
Wie weet vind je meteen iemand die je een tip kan geven. Ik zelf zou proberen met 5-5-0 te spelen en alles verdedigend. Dan weet je bijna zeker dat je geen doelpunt zelf maakt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zit er serieus aan te denken, maar ik ben zelf (nog) bepaald geen expert. Pas als het verliezen van een botje me lukt, begint het er op te lijken, vind ik..
![]()
![]()
Ik wil er geen vleugeltraining voor weggooien.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wie weet vind je meteen iemand die je een tip kan geven. Ik zelf zou proberen met 5-5-0 te spelen en alles verdedigend. Dan weet je bijna zeker dat je geen doelpunt zelf maakt.![]()
Oh. Dan moet je je aanvallers verdedigend zetten allemaal. En dus 2-5-3 spelen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik wil er geen vleugeltraining voor weggooien.
![]()
![]()
Mjah, met 3 IM's win ik vrijwel zeker het middenveld, dan zijn die drie aanvallers helemaal link. Als ik met 9 spelers begin en ik krijg rood tegen, stopt de wedstrijd dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh. Dan moet je je aanvallers verdedigend zetten allemaal. En dus 2-5-3 spelen.
Ik train vleugelaanval trouwens, geen lange pass.
Misschien is een frisse-start-federatie een haalbaardere kaart trouwens, dan kan je het ook nog hebben over wat je met 40 mln in de X gaat doen..
![]()
Nee. Als je met 9 man begint, dan speel je de wedstrijd uit. Ook al krijg je 8 rode kaarten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mjah, met 3 IM's win ik vrijwel zeker het middenveld, dan zijn die drie aanvallers helemaal link. Als ik met 9 spelers begin en ik krijg rood tegen, stopt de wedstrijd dan?Prima idee inderdaad.quote:Ik train vleugelaanval trouwens, geen lange pass.
Misschien is een frisse-start-federatie een haalbaardere kaart trouwens, dan kan je het ook nog hebben over wat je met 40 mln in de X gaat doen..
Er zullen genoeg teams zijn die dat doen.![]()
Da's mooi om te weten, dan wordt het in ieder geval met maar negen starten. Nu nog bedenken of het met of zonder keeper is.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Als je met 9 man begint, dan speel je de wedstrijd uit. Ook al krijg je 8 rode kaarten..
Nog maar eens een nachtje over slapen. Als er hier al geďnteresseerden zijn, laat het effe weten via PM of HT-mail, dan maakt m'n besluit makkelijker.quote:[..]
Prima idee inderdaad.
Er zullen genoeg teams zijn die dat doen.![]()
Keeper is verplicht.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's mooi om te weten, dan wordt het in ieder geval met maar negen starten. Nu nog bedenken of het met of zonder keeper is..
[..]
Nog maar eens een nachtje over slapen. Als er hier al geďnteresseerden zijn, laat het effe weten via PM of HT-mail, dan maakt m'n besluit makkelijker.
![]()
![]()
Hup Menzoquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:18 schreef rompompom het volgende:
Nu trouwens maar eens RKC (1-0 voor!) en Cambuur aanmoedigen..
edit Cambuur 1-0
Children of the night. What music they make.![]()
out na penals ...quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:46 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Same here, mijn tegenstander weer 65% bb, maar ook nog steeds geen kans gehad
en dat was hun eerste kans, geen goal
Pfff, wat een deceptie hier in Leeuwarden! Ik stond even op het plein met een groot scherm, maar dit is wel erg zuur op deze manier! Niet dat ik die-hard fan ben, maar toch!![]()
Volgende week in HT tegen iemand uit de III, als ie met zijn b-team speelt (wat ie steeds doet in de beker) maak ik een kans... maar ik denk dat ik met mijn a-team PIC, na zondag gePIC't te hebben tegen een botje...Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
Fokhattrick.org!![]()
Mijn eerste succes via de Flag lottery: Volgende week iemand uit Malta over de vloer
Hmpf, ik wacht nog op de eerste keer mazzel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:20 schreef TheVulture het volgende:
Mijn eerste succes via de Flag lottery: Volgende week iemand uit Malta over de vloer.
Ik ga morgen Kazachstan maar eens proberen los te weken ergens in de IVe divisie aldaar.Wel lullig ja, maar die 1e pingel was al mazzel. Ik moet eerlijk zeggen dat beide ploegen van mij in de Jupiler hadden mogen spelen, wat een dramatisch niveau.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:55 schreef Gijs_ het volgende:
Pfff, wat een deceptie hier in Leeuwarden! Ik stond even op het plein met een groot scherm, maar dit is wel erg zuur op deze manier! Niet dat ik die-hard fan ben, maar toch!![]()
Volgende week in HT tegen iemand uit de III, als ie met zijn b-team speelt (wat ie steeds doet in de beker) maak ik een kans... maar ik denk dat ik met mijn a-team PIC, na zondag gePIC't te hebben tegen een botje....
![]()
Nja, die pingel was meer een goedmakertje voor die overduidelijke handsbal van Lachambre denk ik, maar goed... het niveau was idd niet om over naar huis te schrijvenquote:Op donderdag 4 juni 2009 01:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Wel lullig ja, maar die 1e pingel was al mazzel. Ik moet eerlijk zeggen dat beide ploegen van mij in de Jupiler hadden mogen spelen, wat een dramatisch niveau..
maar eredivisie hier in de stad was wel leuk geweest!
Fokhattrick.org!![]()
Om je fed in leven te houden zijn er vast wel Fok!fed leden die lid willen worden. Real is er 1 van en ikke zelf ook dus dan heb je er nog maar 1 nodigquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zit er serieus aan te denken, maar ik ben zelf (nog) bepaald geen expert. Pas als het verliezen van een botje me lukt, begint het er op te lijken, vind ik..
Tevens moet ik minimaal vijf leden zien te vinden. Ik denk dat ik er hier wel één kan vinden (* rompompom schudt Nico de hand), maar voor de rest... En ik heb niet bijster veel zin om op het NL forum zieltjes te gaan winnen.Ja dat was zuur ja. Al was die 1e pingel van jansen niet terecht imo.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:55 schreef Gijs_ het volgende:
Pfff, wat een deceptie hier in Leeuwarden! Ik stond even op het plein met een groot scherm, maar dit is wel erg zuur op deze manier! Niet dat ik die-hard fan ben, maar toch!
Stel zondag je B team op met pic tegen die bot dan kan je woensdag knallen met je A teamquote:Volgende week in HT tegen iemand uit de III, als ie met zijn b-team speelt (wat ie steeds doet in de beker) maak ik een kans... maar ik denk dat ik met mijn a-team PIC, na zondag gePIC't te hebben tegen een botje...![]()
![]()
Nou je moet op woensdagavond rond middernacht gewoon een van die loterijen volgen en sommige gasten geven vlaggetjes weg aan de eerste bieder, eigenlijk heel simpelquote:Op donderdag 4 juni 2009 01:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmpf, ik wacht nog op de eerste keer mazzel..
* Psychonikeo handje schudtquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tevens moet ik minimaal vijf leden zien te vinden. Ik denk dat ik er hier wel één kan vinden (* rompompom schudt Nico de hand), maar voor de rest... En ik heb niet bijster veel zin om op het NL forum zieltjes te gaan winnen.![]()
Nicequote:Op donderdag 4 juni 2009 00:20 schreef TheVulture het volgende:
Mijn eerste succes via de Flag lottery: Volgende week iemand uit Malta over de vloer![]()
Ik heb ik laatst Malta gewoon kunnen regelen via de oefenpot, en nog uit ook
Altijd baas boven baas hequote:Op donderdag 4 juni 2009 09:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nice![]()
Ja, Malta is niet echt heel boeiend op zich. Het is één van de weinige die ik uit en thuis gehad heb, er zijn dan ook bijna 700 actieve spelers; best veel voor zo'n klein prutsland.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nice![]()
Zo, 25 uitdagingen gedaan in Kazachstan. Now, we wait.![]()
Nieuwe jeugdpulldie gaat er vanavond op
quote:Ard Doorman (248334833)
Nederland 17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 24-09-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Dynamo Groningen (sinds 04-06-2009)
Total Skill Index (TSI): 890
Loon: 430 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 7/20 goed
Vleugelspel: 5/20 matig
Passen: 3/20 slecht
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 3/20 slechtHT: FC Dinamo Assen (504765)![]()
Leuk spul!quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
![]()
Wat geeft de TV aan?Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
Fokhattrick.org!![]()
Toch een leuk bedrag!quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zo'n 4 tot 6 ton..
ach ja alle beetjes helpen..
Fokhattrick.org!![]()
Dan geef je teveel uit.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb het momenteel niet op mn HT-rekening staan hoor...
![]()
![]()
dat is waar.. ik had alleen wat meer verwacht.. maar goed wie weet kan ik er nog meer uit slepen als ie zondag afloopt..quote:HT: FC Dinamo Assen (504765)![]()
Hoeft niet toch?quote:
Mja, met wat meer passen was ie meer waard geweest! Maar misschien heb je geluk met een bidwar!quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is waar.. ik had alleen wat meer verwacht.. maar goed wie weet kan ik er nog meer uit slepen als ie zondag afloopt..
Fokhattrick.org!![]()
precies dus daar hopen we dan maar op..quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:03 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hoeft niet toch?![]()
[..]
Mja, met wat meer passen was ie meer waard geweest! Maar misschien heb je geluk met een bidwar!
Ik heb op t moment 5,5 ton op mn rekening staan. Het is niet genoeg om een leuke speler te kopen maar wel genoeg om mn FC coach te maken mocht dat dit seizoen nodig blijkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb het momenteel niet op mn HT-rekening staan hoor...![]()
![]()
Erg lekker iig. Jammer voor je dat je geen positiespel traintquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]![]()
![]()
Een mogelijk FC is bij mij gister ook in ervaring gestegen (plus nog 2 anderen btw), maar hij heeft maar redelijk leiderschap!quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb op t moment 5,5 ton op mn rekening staan. Het is niet genoeg om een leuke speler te kopen maar wel genoeg om mn FC coach te maken mocht dat dit seizoen nodig blijken
Fokhattrick.org!![]()
ja idd.. 2 weken terug ook al zo'n topper gehad..quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Erg lekker iig. Jammer voor je dat je geen positiespel traint
Das weer minder ik ga toch voor een FC met goed leiderschap. Zeker omdat dat het gene was wat bij mn vorige coach binnen een paar weken al daalde naar redelijk. Liever 1 die van goed naar redelijk zakt dan 1 die van redelijk naar matig zaktquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:46 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Een mogelijk FC is bij mij gister ook in ervaring gestegen (plus nog 2 anderen btw), maar hij heeft maar redelijk leiderschap!En maar klagen dat je nooit wat leuks pulledquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja idd.. 2 weken terug ook al zo'n topper gehad..![]()
![]()
Minimaal 16 weken hebben ze hetzelfde leiderschap. Een extern daalt altijd na precies 16 weken en een intern kan soms wel 4 seizoenen niet dalen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das weer minder ik ga toch voor een FC met goed leiderschap. Zeker omdat dat het gene was wat bij mn vorige coach binnen een paar weken al daalde naar redelijk. Liever 1 die van goed naar redelijk zakt dan 1 die van redelijk naar matig zakt
[..]quote:En maar klagen dat je nooit wat leuks pulled
![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Minimaal 16 weken hebben ze hetzelfde leiderschap. Een extern daalt altijd na precies 16 weken en een intern kan soms wel 4 seizoenen niet dalen.
[..]![]()
![]()
Die van mij daalde al binnen een paar weken!![]()
Bewijs?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
![]()
Die van mij daalde al binnen een paar weken!
![]()
ja ja ja blah blah blah.. dat weten we nou welquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:51 schreef Outpost76 het volgende:
En maar klagen dat je nooit wat leuks pulled
je krijgt eens 2 keer een leuke pull zeg..
blader maar terug naar de Fok! topics van toen.quote:quote:10-07-2008
13:34 Werd trainer van RKDEO.hehehehe jah sorry kon t niet latenquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ja ja blah blah blah.. dat weten we nou wel
je krijgt eens 2 keer een leuke pull zeg..
2 erg leuke pulls imo.![]()
En wanneer zakte die dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
blader maar terug naar de Fok! topics van toen.
[..]
30 Oktober?![]()
Ik heb geen idee over de datum dat ie zakte maar ik weet zeker dat t niet 16 weken duurde. Eerder een week of 4 a 6quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En wanneer zakte die dan?
30 Oktober?![]()
Toen ging het niet zo hard met de Fok!Hattrick topics, dus dat moet best terug te vinden zijn
Fokhattrick.org!![]()
Hmm, ze komen lichtgevend terug uit Kazachstan, denk ik.quote:Uranium237 has accepted your suggestion for a friendly. The game will soon be booked.![]()
Kun je je shirts daarna aanpassen naar groen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, ze komen lichtgevend terug uit Kazachstan, denk ik.Ik ben van pindavlees![]()
ik zou ze in witte pakken laten spelen..quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, ze komen lichtgevend terug uit Kazachstan, denk ik.
mijn verjaardagquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En wanneer zakte die dan?
30 Oktober?
allemaal onthouden he!![]()
![]()
Misschien levert het nog een aantal leuke mutanten op!quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, ze komen lichtgevend terug uit Kazachstan, denk ik.
Fokhattrick.org!![]()
Volgende wedstrijd hebben ze allemaal 4 benen en 4 armen. Kan nog best eens positief uitpakken dacht ik zoquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, ze komen lichtgevend terug uit Kazachstan, denk ik.![]()
![]()
je hebt die van mij ook niet onthoudenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mijn verjaardag
allemaal onthouden he!
Voor je keeper misschien.....anders 4 keer zoveel kans op een strafschop tegen, a la Delorge gisterenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Volgende wedstrijd hebben ze allemaal 4 benen en 4 armen. Kan nog best eens positief uitpakken dacht ik zoIk ben van pindavlees![]()
Het topic is bijna vol en jij gaat in eens ontopic ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nog trainingsverwachtingen iemand qua poppers en zo?
Fokhattrick.org!![]()
Ik verwacht nix....des te leuker is het als ik toch poppers blijk te hebbenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
ik verwacht er veel.. (spelhervattingenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
).. en ik hoop dat de vorm ongeveer hetzelfde blijft of misschien nog wel beter wordt..
Maar ik verwacht ook niksquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hoop op een paar leuke vromstijgingen morgen, word wel weer eens tijd!
Fokhattrick.org!![]()
Dat is zodat niemand ziet dat ik af en toe ontopic post. Anders past die varkensgriep-award niet zo bij mij.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:47 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het topic is bijna vol en jij gaat in eens ontopic ?
![]()
![]()
die past sowieso wel bij je hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is zodat niemand ziet dat ik af en toe ontopic post. Anders past die varkensgriep-award niet zo bij mij.
![]()
ah dat verklaart een hoop!quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is zodat niemand ziet dat ik af en toe ontopic post. Anders past die varkensgriep-award niet zo bij mij.
Fokhattrick.org!![]()
En al een nieuwe klaarstaan Koekje, voor die eerste plaats ?Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
Fokhattrick.org!![]()
hmm.. ja, maar dat was gewoon voor de spanningquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor je keeper misschien.....anders 4 keer zoveel kans op een strafschop tegen, a la Delorge gisteren![]()
![]()
verwacht je wat anders dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:51 schreef Gijs_ het volgende:
En al een nieuwe klaarstaan Koekje, voor die eerste plaats ?
Yup.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:51 schreef Gijs_ het volgende:
En al een nieuwe klaarstaan Koekje, voor die eerste plaats ?
Hattrick #343: 29 Topics geopend *O*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: