Speciaal voor jou dan omdat ik toch bezig ben:quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:17 schreef Flappekz het volgende:
Ik vond die van drnet nou niet echt lekker ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees dan ook gewoon eens normaal!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom worden die lekkere wijven hier wel neergespamt en moet ik het weer zelf doen
Ik word gediscrimineerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tot zover de dramaqueen
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan omdat ik toch bezig ben:Kudo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van pindavlees
quote:
quote:
En een vriendelijke bijdrage vanuit Fryslânquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom worden die lekkere wijven hier wel neergespamt en moet ik het weer zelf doen
Ik word gediscrimineerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tot zover de dramaqueen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan omdat ik toch bezig ben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De homo wil ook wat
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
En een vriendelijke bijdrage vanuit Fryslândoe me dan maar een onvriendelijke bijdrageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Het was al 14 minuten stil... het tempo is er inmiddels wel weer uit!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:37 schreef MrMoon het volgende:
tvp..
voor het geval ik überhaupt nog zin heb om dit allemaal terug te lezen..
vast nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:37 schreef MrMoon het volgende:
tvp..
voor het geval ik überhaupt nog zin heb om dit allemaal terug te lezen..
sorry, was even rokenquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het was al 14 minuten stil... het tempo is er inmiddels wel weer uit!
En Koekje zoekt een fles cola?quote:
je kan altijd wel een competitie vinden via de advertenties volgens mij.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:41 schreef airedale1002 het volgende:
Ik ga dan toch maar proberen een nieuwe jeugdopleiding te starten. Wat nu als er in mijn competitie geen deelnemers zijn?
Je kunt in het begin zoeken naar competities en dan één selecteren waar je in wilt! Je kunt dan ook zien hoe groot de competitie is en voor hoe ver die al gevuld is!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:41 schreef airedale1002 het volgende:
Ik ga dan toch maar proberen een nieuwe jeugdopleiding te starten. Wat nu als er in mijn competitie geen deelnemers zijn?
Net wat je zelf wilt! Als je er weinig naar om wilt kijken kun je in een grote stappen. Wil je bijvoorbeeld straks nog switchen om mij een bekende of wat dan ook in de competitie te komen kun je beter in een kleine beginnen!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:44 schreef airedale1002 het volgende:
Wat is een goede competitie om in mee te gaan draaien een grote of juist een kleine?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |