Speciaal voor jou dan omdat ik toch bezig ben:quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:17 schreef Flappekz het volgende:
Ik vond die van drnet nou niet echt lekker ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees dan ook gewoon eens normaal!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom worden die lekkere wijven hier wel neergespamt en moet ik het weer zelf doen
Ik word gediscrimineerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tot zover de dramaqueen
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan omdat ik toch bezig ben:Kudo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van pindavlees
quote:
quote:
En een vriendelijke bijdrage vanuit Fryslânquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom worden die lekkere wijven hier wel neergespamt en moet ik het weer zelf doen
Ik word gediscrimineerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tot zover de dramaqueen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan omdat ik toch bezig ben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De homo wil ook wat
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
En een vriendelijke bijdrage vanuit Fryslândoe me dan maar een onvriendelijke bijdrageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Het was al 14 minuten stil... het tempo is er inmiddels wel weer uit!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:37 schreef MrMoon het volgende:
tvp..
voor het geval ik überhaupt nog zin heb om dit allemaal terug te lezen..
vast nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:37 schreef MrMoon het volgende:
tvp..
voor het geval ik überhaupt nog zin heb om dit allemaal terug te lezen..
sorry, was even rokenquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het was al 14 minuten stil... het tempo is er inmiddels wel weer uit!
En Koekje zoekt een fles cola?quote:
je kan altijd wel een competitie vinden via de advertenties volgens mij.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:41 schreef airedale1002 het volgende:
Ik ga dan toch maar proberen een nieuwe jeugdopleiding te starten. Wat nu als er in mijn competitie geen deelnemers zijn?
Je kunt in het begin zoeken naar competities en dan één selecteren waar je in wilt! Je kunt dan ook zien hoe groot de competitie is en voor hoe ver die al gevuld is!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:41 schreef airedale1002 het volgende:
Ik ga dan toch maar proberen een nieuwe jeugdopleiding te starten. Wat nu als er in mijn competitie geen deelnemers zijn?
Net wat je zelf wilt! Als je er weinig naar om wilt kijken kun je in een grote stappen. Wil je bijvoorbeeld straks nog switchen om mij een bekende of wat dan ook in de competitie te komen kun je beter in een kleine beginnen!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:44 schreef airedale1002 het volgende:
Wat is een goede competitie om in mee te gaan draaien een grote of juist een kleine?
Ik ben ook benieuwd naar die van mij. Eens kijken of ik dat van vorige woensdag kan evenaren...quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:49 schreef Gijs_ het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar mijn aanvalsratings vanavond! Ik haal sowieso een hatstats record als alles goed gaat en iedereen heel blijft!
Verder zal ik jullie niet teveel vervelen met ontopic geblaat!
Drie juffrouw Jannies? Goed bezig!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die hoef ik zelf niet meer te zoeken. Sinds ik 3 nieuwe collegea heb die dat voor me doen.
Voordat ik bij die van jou kom ben ik twee seizoenen verder! Maar daarvoor trainen we!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd naar die van mij. Eens kijken of ik dat van vorige woensdag kan evenaren...
Ik heb die spelers die daar nu staan aangekocht, niet zelf getrained.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Voordat ik bij die van jou kom ben ik twee seizoenen verder! Maar daarvoor trainen we!
Dat weet ik!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb die spelers die daar nu staan aangekocht, niet zelf getrained.
Dan mag je trainen tot buitenaards. Haal je dat in 2 seizoenen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:56 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat weet ik!Ik had het over m'n eigen scoren trainees samen met het stemmetje in m'n hoofd, vandaar dat ik over 'we' sprak!
Dat kost me een extra seizoen, maar aangezien ik met 3 spitsen speel moeten de aanvalsratings dan wel in de buurt komen...quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan mag je trainen tot buitenaards. Haal je dat in 2 seizoenen?
Ik ben er denk ik wel even!quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Succes voor alle bekerhelden vanavond.
Zijn er nog mensen op IRC te vinden straks?
Weet je dat heel zeker? Zo nee, scroll dan maar snel door...quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
doe me dan maar een onvriendelijke bijdrage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, en als je aan 1 niet genoeg hebt, dan zijn er hier 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je overigens tot adoptie over willen gaan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal ws. wel even een kijkje nemen.. Nog minder dan 2 uur.. Eens zien of ik de 3e ronde overleef (het halen daarvan was al een clubrecordquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Succes voor alle bekerhelden vanavond.
Zijn er nog mensen op IRC te vinden straks?)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)![]()
Ik heb mijn opstelling met mijn B team goed doorgenomen.Zij hebben mij beloofd te gaan spelen alsog ze tegen Barcalona aan d slag gaan(geen MOTS)
Nu maar kijken of ik mooie stats haal.Hattrick: Dutch Airedales
#1 VII 511
Deeelnemer aan de FOK! cup in poule C![]()
goed zo. Gewoon zeggen dat ze nu de kans hebben om zich te bewijzen. Dit soort wedstrijden kunnen ze een plekje bij het A team veroveren natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:20 schreef airedale1002 het volgende:
Ik heb mijn opstelling met mijn B team goed doorgenomen.Zij hebben mij beloofd te gaan spelen alsog ze tegen Barcalona aan d slag gaan(geen MOTS)
Nu maar kijken of ik mooie stats haal.![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker? Zo nee, scroll dan maar snel door...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, en als je aan 1 niet genoeg hebt, dan zijn er hier 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je overigens tot adoptie over willen gaan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Bekeren doen we straks toch.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
vvolgens mij probeert tie je te bekeren ofzo.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker? Zo nee, scroll dan maar snel door...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, en als je aan 1 niet genoeg hebt, dan zijn er hier 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je overigens tot adoptie over willen gaan:En als je dan nog een hond wil:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:30 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En als je dan nog een hond wil:Die is helaas overleden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zat trouwens even te kijken, ik heb eind vorig seizoen een briljant middenvelder met goed passen verkocht voor 2,6 miljoen. Die is gister verkocht voor 5 miljoen!Hij kan hooguit in passen nog een level gestegen zijn...
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
Fokhattrick.org!![]()
Wat gaf de TV aan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:36 schreef Gijs_ het volgende:
Ik zat trouwens even te kijken, ik heb eind vorig seizoen een briljant middenvelder met goed passen verkocht voor 2,6 miljoen. Die is gister verkocht voor 5 miljoen!Hij kan hooguit in passen nog een level gestegen zijn...
![]()
Ik heb het verder niet gezien toen ie op de lijst stond! Maar toen ik hem verkocht lag de gemiddelde grens net onder de 2,4 voor een 21-jarige briljant middenvelder met goed passen. Lijkt me heel stug dat ie nu ruim 2 keer zoveel waard is.quote:Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
Fokhattrick.org!![]()
Cheat rapportje sturen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb het verder niet gezien toen ie op de lijst stond! Maar toen ik hem verkocht lag de gemiddelde grens net onder de 2,4 voor een 21-jarige briljant middenvelder met goed passen. Lijkt me heel stug dat ie nu ruim 2 keer zoveel waard is.
Maar als hij 1 level passen en 1 leven positiespel gestegen is, dan kan dat aardig in prijs oplopen.![]()
![]()
Alleen op passen haalt ie dat niet, positiespel was ie net gestegen, daarom verkocht ik hem... hij is ook maar een kleine 2000 gestegen in TSI, dat is geen level PM.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Cheat rapportje sturen.
Maar als hij 1 level passen en 1 leven positiespel gestegen is, dan kan dat aardig in prijs oplopen.
edit: Wonderbaarlijk PM met uitstekend Passen gaat voor rond de 3,2 miljoen weg... en het lijkt me heel sterk dat ie die stats ook in zo'n korte tijd bereikt heeft!Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
Fokhattrick.org!![]()
oohwjaquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:16 schreef Psychonikeo het volgende:
oh ja.. denk aan de strafschopnemers!
Voor de mensen die er nog wel in zitten
* NelisZ gaat nog ff aan zn opstelling sleutelenLack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: