Om een paar weken 'hoofdpijn' te voorkomen is het slim idd om hem niet te vergeten!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ah, ja die mag je ook niet vergeten inderdaad
[..]
Dit is de tweede verdachte opmerking die je maakt als je het over Nico hebt!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat is HT? We hebben het over liefde en zo...
ook goed onderwegquote:
hoeft niet. Maar de 2 die ik nu heb zijn nog redelijk jong en hebben aardige verdedigingstats. Dus die wil ik dan wel een beetje optrainenquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat stellen ze wel op prijs inderdaad ja.
[..]
En je wilt ze alle 4 hebben?
Volgens mij hoef ik daar niet zo bang voor de zijn. Waarschijnlijk ben ik de eerste die hoofdpijn krijg als ik zoiets vergeetquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:03 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Om een paar weken 'hoofdpijn' te voorkomen is het slim idd om hem niet te vergeten!
Het is nog veel verdachter dat jij alles aan Nico linkt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dit is de tweede verdachte opmerking die je maakt als je het over Nico hebt!
Jij reageert op mijn opmerking over de HT Nico dat je het niet over HT hebt en over echte liefde praatquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het is nog veel verdachter dat jij alles aan Nico linkt.
Dat je enkel uberhaupt iets kan linken is al knap.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:08 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Jij reageert op mijn opmerking over de HT Nico dat je het niet over HT hebt en over echte liefde praat![]()
Die link verbaasde me enkel!
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:10 schreef Psychonikeo het volgende:
mijn speler die zondag een +1 kreeg en de volgende dag al zonder dokters weer op een pleister stond is bijna weer fit
Hij linkt ook m'n voet met m'n been anders...quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat je enkel uberhaupt iets kan linken is al knap.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:10 schreef Psychonikeo het volgende:
mijn speler die zondag een +1 kreeg en de volgende dag al zonder dokters weer op een pleister stond is bijna weer fit
Ook voor het record wat je geëvenaard hebt!quote:
welke record?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:12 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ook voor het record wat je geëvenaard hebt!
Record?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:12 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ook voor het record wat je geëvenaard hebt!
Ik keek even bij de Pilesquote:
Zoek maar op google images naar lekker ding. Daar staat er meer dan genoeg.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:13 schreef TheVulture het volgende:
Zo je bent even weg en gelijk een nieuw topic... nog bedankt voor de halfnaakte kerel
Ik wil meer.....
Waarom worden die lekkere wijven hier wel neergespamt en moet ik het weer zelf doenquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zoek maar op google images naar lekker ding. Daar staat er meer dan genoeg.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom worden die lekkere wijven hier wel neergespamt en moet ik het weer zelf doen
Ik word gediscrimineerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tot zover de dramaqueen
je liegtquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:17 schreef Flappekz het volgende:
Ik vond die van drnet nou niet echt lekker ofzo
Tsss. Ik heb er toch al een neergeplempt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom worden die lekkere wijven hier wel neergespamt en moet ik het weer zelf doen
Ik word gediscrimineerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tot zover de dramaqueen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |