nogal, daarom prent ik de data er nu vast goed in. Misschien helpt datquote:
inderdaad, je leert ze snel kennen. Als ze nu over een bepaalde datum begint dan gooi ik er maar uit dat we dan al zolang samen zijnquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je gaat te veel met vrouwen om de laatste tijd...![]()
jawel.. ik ben een lesbische vrouw in een mannenlichaamquote:[..]
Je bent dan ook geen vrouw he.
en terecht!quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:53 schreef Flappekz het volgende:
Jeetje, dan heb ik bijna een week een realnametopic gehad
Is het dan heel erg dat ik weet op welke dag we elkaar hebben leren ontmoeten...quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nogal, daarom prent ik de data er nu vast goed in. Misschien helpt dat
[..]
inderdaad, je leert ze snel kennen. Als ze nu over een bepaalde datum begint dan gooi ik er maar uit dat we dan al zolang samen zijn
[..]
jawel.. ik ben een lesbische vrouw in een mannenlichaam
Ik kom er nog steeds niet voor in aanmerking.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:53 schreef Gijs_ het volgende:
Hoi
Nieuws over de Fok!Hattrick Awards seizoen 28
Dit seizoen de Márcio Santos- Award voor de snelste rode kaart en...
De Hans Kraay jr.- Award voor de snelste gele kaart!
Speel je dit seizoen een wedstrijd en denk je van 'Hey, dat is een snelle kaart!', laat het mij dan even weten middels een PM en misschien kom je in aanmerking voor één van deze twee Awards!
Voor de duidelijkheid: Het telt vanaf het moment dat een speler in het veld staat! Een basisspeler die 5 min na rust een kaart pakt zal dus al 50 minuten spelen en dat is niet bijster snel! Wanneer een wisselspeler er in de 75ste minuut in komt en in de 77ste een gele kaart pakt, is dit wel snel!!
Er zal regelmatig even een tussenstand voorbij komen met de snelsten tot dat moment, zodat je weet of het wel of niet zinvol is nog een inzending te doen!
Tussenstand:
Snelste tijd rode kaart: -
Snelste tijd gele kaart:4 min.
Jij en Nico?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Is het dan heel erg dat ik weet op welke dag we elkaar hebben leren ontmoeten...
ik weet het ook, maar dat is voor mij pas een maand en 2 dagen geledenquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Is het dan heel erg dat ik weet op welke dag we elkaar hebben leren ontmoeten...
8 jaar, 8 maanden en 2 dagen gelden...quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik weet het ook, maar dat is voor mij pas een maand en 2 dagen geleden
Tenminste dat was online en een maand en 1 dag geleden was de eerste echte ontmoeting
De Nederlandse blijft cooler.quote:Maar goed.. even ontopic:
Ik heb over een paar uur ook de Duitse Nico Martens binnen![]()
19 jaar Uitmuntend verdedigen
Ik had m'n vrouwelijke momentje!quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Zo las ik m eerst ook en ik hoopte dat niemand het zou zien
dus over 6 dagen verwacht ze iets van jequote:Op woensdag 3 juni 2009 13:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
8 jaar, 8 maanden en 2 dagen gelden...![]()
die is er nietquote:[..]
De Nederlandse blijft cooler.
Euhm. Over 4 al. Dan is ze jarig...quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dus over 6 dagen verwacht ze iets van je
[..]
Dus jij heet geen Nico Martens?quote:die is er niet
Dat is een Limburger... Belg dus!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
Dus jij heet geen Nico Martens?
Ah, ja die mag je ook niet vergeten inderdaadquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Euhm. Over 4 al. Dan is ze jarig...![]()
Oooh.. Ik dacht even dat het over hattrick ging hierquote:[..]
Dus jij heet geen Nico Martens?
Het ging over leren kennen toch!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Al zo lang. Ik dacht dat jullie minder lang bij elkaar waren.
Die in HT welquote:
Dat stellen ze wel op prijs inderdaad ja.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ah, ja die mag je ook niet vergeten inderdaad
[..]
En je wilt ze alle 4 hebben?quote:Oooh.. Ik dacht even dat het over hattrick ging hier
Maar in hattrick zijn er nu 4. er zijn 2 Belgen en 2 Duitsers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |