Bewijs?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
![]()
Die van mij daalde al binnen een paar weken!
ja ja ja blah blah blah.. dat weten we nou welquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:51 schreef Outpost76 het volgende:
En maar klagen dat je nooit wat leuks pulled
blader maar terug naar de Fok! topics van toen.quote:
quote:10-07-2008
13:34 Werd trainer van RKDEO.
hehehehe jah sorry kon t niet latenquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ja ja blah blah blah.. dat weten we nou wel
je krijgt eens 2 keer een leuke pull zeg..
En wanneer zakte die dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
blader maar terug naar de Fok! topics van toen.
[..]
Ik heb geen idee over de datum dat ie zakte maar ik weet zeker dat t niet 16 weken duurde. Eerder een week of 4 a 6quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En wanneer zakte die dan?
30 Oktober?
Hmm, ze komen lichtgevend terug uit Kazachstan, denk ik.quote:Uranium237 has accepted your suggestion for a friendly. The game will soon be booked.
Kun je je shirts daarna aanpassen naar groen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, ze komen lichtgevend terug uit Kazachstan, denk ik.
ik zou ze in witte pakken laten spelen..quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
mijn verjaardagquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En wanneer zakte die dan?
30 Oktober?
Misschien levert het nog een aantal leuke mutanten op!quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Volgende wedstrijd hebben ze allemaal 4 benen en 4 armen. Kan nog best eens positief uitpakken dacht ik zoquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
je hebt die van mij ook niet onthoudenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mijn verjaardag
allemaal onthouden he!
Voor je keeper misschien.....anders 4 keer zoveel kans op een strafschop tegen, a la Delorge gisterenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Volgende wedstrijd hebben ze allemaal 4 benen en 4 armen. Kan nog best eens positief uitpakken dacht ik zo
Het topic is bijna vol en jij gaat in eens ontopic ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nog trainingsverwachtingen iemand qua poppers en zo?
Ik verwacht nix....des te leuker is het als ik toch poppers blijk te hebbenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
ik verwacht er veel.. (spelhervattingenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maar ik verwacht ook niksquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dat is zodat niemand ziet dat ik af en toe ontopic post. Anders past die varkensgriep-award niet zo bij mij.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:47 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het topic is bijna vol en jij gaat in eens ontopic ?
die past sowieso wel bij je hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is zodat niemand ziet dat ik af en toe ontopic post. Anders past die varkensgriep-award niet zo bij mij.
ah dat verklaart een hoop!quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is zodat niemand ziet dat ik af en toe ontopic post. Anders past die varkensgriep-award niet zo bij mij.
hmm.. ja, maar dat was gewoon voor de spanningquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor je keeper misschien.....anders 4 keer zoveel kans op een strafschop tegen, a la Delorge gisteren
verwacht je wat anders dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:51 schreef Gijs_ het volgende:
En al een nieuwe klaarstaan Koekje, voor die eerste plaats ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |