Mijn speler is 20k TSI gezakt na een vormdaling, dus dat die niet veel gestegen is zegt niet veel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:43 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Alleen op passen haalt ie dat niet, positiespel was ie net gestegen, daarom verkocht ik hem... hij is ook maar een kleine 2000 gestegen in TSI, dat is geen level PM.
Je hebt nog een uurtje ongeveer, dus neem de tijd.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:45 schreef NelisZ het volgende:
[..]
oohwja
* NelisZ gaat nog ff aan zn opstelling sleutelen
Hij is nu in goed vorm... redelijk toen ik hem verkocht volgens mij!quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn speler is 20k TSI gezakt na een vormdaling, dus dat die niet veel gestegen is zegt niet veel.
Maar dan moet je gewoon een cheatrapport sturen.
graag gedaanquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:45 schreef NelisZ het volgende:
[..]
oohwja
* NelisZ gaat nog ff aan zn opstelling sleutelen
ik kan niet wachten!!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Trouwens daarnet nog 2 supporterslotjes vrijgemaakt en vergeven aan mijn trouwe supporters yurtjuh en Ruudt.. Aan de overige fok!kers die mijn avonturen volgen dmv supporterschap: wanneer er nieuwe slots vrij komen/aangevraagd kunnen worden zijn jullie aan de beurt
Ik geloof niet dat jij mij supportertquote:
uhm.. niet?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij mij supportert
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Trouwens daarnet nog 2 supporterslotjes vrijgemaakt en vergeven aan mijn trouwe supporters yurtjuh en Ruudt.. Aan de overige fok!kers die mijn avonturen volgen dmv supporterschap: wanneer er nieuwe slots vrij komen/aangevraagd kunnen worden zijn jullie aan de beurt
Nope... Uiteraard mag het nog wel, maar ik moet je waarschuwen dat er nog een aantal je voor zijnquote:
Ik ben gewoon supporterquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nope... Uiteraard mag het nog wel, maar ik moet je waarschuwen dat er nog een aantal je voor zijn
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:35 schreef MrMoon het volgende:
Ik heb overigens ook weer een supporterslotje vrij..
quote:
Als je gaat voor succesvolle managersquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:42 schreef Gijs_ het volgende:
Hmmm, ik heb er nog een oud klasgenoot in staan, die kan er wel uit! Die is in dik drie jaar nooit verder gekomen dan een 7de plaats in de VII
successupporter!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:42 schreef Gijs_ het volgende:
Hmmm, ik heb er nog een oud klasgenoot in staan, die kan er wel uit! Die is in dik drie jaar nooit verder gekomen dan een 7de plaats in de VII
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Als je gaat voor succesvolle managers
Dan had ik Possie er na vorig seizoen ook wel uitgemieterd hoor!quote:
ja, mooi zo'n gastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |