ik heb al iemand kampioen gemaakt in d'r eerste (niet eens volledige) seizoenquote:
Dus ik kan nu niks ?quote:Wachtlijst
Normaal gesproken zul je binnen een week een team krijgen. Als er in jouw league veel mensen op de wachtlijst staan om een team te krijgen kan het een paar dagen langer duren. De GameMasters kunnen dit niet sneller laten verlopen of je een exacte datum geven, dus neem hierover a.u.b. geen contact met hen op.
Wanneer het jouw beurt is om een team te krijgen, ontvang je daarover een e-mail met de informatie die je nodig hebt.
Je krijgt zsm bericht, waarschijnlijk binnen 24 uur.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:53 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb me ook maar ingeschreven voor Hattrick. Maar ik krijg het volgende bericht :
[..]
Dus ik kan nu niks ?
Nee, nu pas vol.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:09 schreef DeHovenier het volgende:
Nu al vol
Gister friendly vergeten te regelen
Waar is outpussy gebleven?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:10 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Nee, nu pas vol.
In de echte spamdagen deden we een topic per dag ofzo...
The Hovv in the housequote:Op donderdag 16 april 2009 20:09 schreef DeHovenier het volgende:
Nu al vol
quote:Ook niet-Supporters kunnen vanaf vandaag langere HT-mails schrijven, zodat mails niet meer in twee of meer delen gesplitst hoeven te worden. De limiet voor het aantal karakters is vanaf nu voor iedereen 1000.
Tegelijkertijd kunnen Supporters zich verheugen op het schrijven van langere persberichten. De nieuwe limiet zal, jawel, 1000 karakters zijn. Dit zal vooral nuttig blijken te zijn voor "langdradiger" talen, talen waarbij je meer karakters nodig hebt dan in het Engels en andere korte talen.
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:29 schreef Lyzio het volgende:
Ja, ik heb gehuild van blijdschap in mijn roze tutu onder de zoldertrap.
Dude! Koei!quote:Op donderdag 16 april 2009 20:09 schreef DeHovenier het volgende:
Nu al vol
Je traint PM? Dan kun je nog gewoon vier halve trainees aanschaffen om te beginnen.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:19 schreef neilpad het volgende:
Wat te doen met 500k in kas en promotie naar de VIII aanstaande.
Ik speel 3-4-3 en heb al zes trainees en een goed coach.
Proberen een sterk middenveld te kopen of ga ik het toch wel afleggen met een "zwak" middenveld...
Een sterke defensief kopen en me gaan richten op counteren ofzo...
Overigens zag ik dat een uitstekende middenvelder aardig aan de prijs is. Pre season kocht ik er nog eentje voor 55k in een slechte vorm. Dacht er nu wel eentje voor 100k te kunnen strikken maar daar lijkt het niet op.
Nee ik trainen scoren, vergeten te vermeldenquote:Op donderdag 16 april 2009 21:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je traint PM? Dan kun je nog gewoon vier halve trainees aanschaffen om te beginnen.
Mwah, er komt vast nog iets ergers voorbij.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:22 schreef rompompom het volgende:
Leest iedereen nou hier overheen?
[..]
Dude! Koei!
We kunnen hem wel op de site zetten.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:37 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Mwah, er komt vast nog iets ergers voorbij.
Gewoon beginnen met een normale toto van 5 wedstrijden van leden.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
Over de TOTO.
Mijn idee was om inderdaad 5 vragen hier van te maken. Maar niet alleen met betrekking tot de uitslag. Ook met betrekking tot ratings van een bepaalde linie, of totale ratings. Ook kun je zo vragen stellen over het aantal blessures of het aantal rode kaarten in een wedstrijd en natuurlijk nog veel meer. Denk aan sterren, 1e doelpunt, hoeveel doelpunten totaal.
Bij de meeste vragen zal altijd een marge zitten, en hoe dichter je in de buurt zit, hoe meer punten je haalt.
Laat maar weten hoe jullie daar over denken.
Sowieso hebben al die vragen betrekking op wedstrijden van leden.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:38 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met een normale toto van 5 wedstrijden van leden.
Eventueel een extra toto organiseren voor die bijzaken.
Ja dat bedoel ik ook, ter verduidelijking:quote:Op donderdag 16 april 2009 21:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sowieso hebben al die vragen betrekking op wedstrijden van leden.
eenschquote:Op donderdag 16 april 2009 21:43 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook, ter verduidelijking:
1. uitslagen toto van 5 wedstrijden
2. speciale toto met gebeurtenissen etc.
Dat kan ook ja.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:43 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook, ter verduidelijking:
1. uitslagen toto van 5 wedstrijden
2. speciale toto met gebeurtenissen etc.
Dat is gewoon het beste plan.quote:
Dat TOTO uitslagen ding waarschijnlijk wel ja. Eens kijken of ik daar een C# programma van maak.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:48 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dat is gewoon het beste plan.
Waarschijnlijk kan jij het ook nog zo maken dat je er niet veel werk mee hebt. Toch?
Geen geld. Voor een award...quote:Op donderdag 16 april 2009 21:49 schreef GotC het volgende:
Toto? Heb ik wat gemist? Voor geld enzo?
Verder:
Dan is t goedquote:Op donderdag 16 april 2009 21:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geen geld. Voor een award...
Hij speelt 3-4-3, dus 2 halve trainees dan.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je traint PM? Dan kun je nog gewoon vier halve trainees aanschaffen om te beginnen.
hij traint scorenquote:Op donderdag 16 april 2009 21:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij speelt 3-4-3, dus 2 halve trainees dan.
Daar ging het mij niet om. Het ging mij er om dat je met 3-4-3 en PM maar 2 halve trainees zou kunnen hebben.quote:
quote:
Dat is bijna dierenmishandeling...quote:Op donderdag 16 april 2009 22:02 schreef GotC het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_je_een_kameel_.html
Het lijkt me (zoals de anderen ook zeggen) verstandig om het rustig te beginnen. Dus niet allerlei gekke dingen erbij doen. Alleen de uitslagen van 5 wedstrijden, en eventueel het totaal aantal doelpunten in deze wedstrijden, maar meer niet. Een aparte TOTO hiervoor is wel een goed idee.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
Over de TOTO.
Mijn idee was om inderdaad 5 vragen hier van te maken. Maar niet alleen met betrekking tot de uitslag. Ook met betrekking tot ratings van een bepaalde linie, of totale ratings. Ook kun je zo vragen stellen over het aantal blessures of het aantal rode kaarten in een wedstrijd en natuurlijk nog veel meer. Denk aan sterren, 1e doelpunt, hoeveel doelpunten totaal.
Bij de meeste vragen zal altijd een marge zitten, en hoe dichter je in de buurt zit, hoe meer punten je haalt.
Laat maar weten hoe jullie daar over denken.
Bijna?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is bijna dierenmishandeling...
je hebt (weer) gelijkquote:Op donderdag 16 april 2009 22:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar ging het mij niet om. Het ging mij er om dat je met 3-4-3 en PM maar 2 halve trainees zou kunnen hebben.
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:02 schreef GotC het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Bijna?
Paar mensen in m'n klas kwamen niet meer bij toen ze dit zagen, heb ze effe verteld dat ik over ze kots dat ze zo kunnen lachen om zoiets.
Het is toch hilarisch om te zien hoe zo'n couch potato niet alleen door de homo sapiens wordt afgewezen?quote:
Beetje jammer dat t ten koste van zo'n dier moet zijnquote:Op donderdag 16 april 2009 22:11 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het is toch hilarisch om te zien hoe zo'n couch potato niet alleen door de homo sapiens wordt afgewezen?
Zeg, 'tis de SC niet hierquote:Op donderdag 16 april 2009 22:02 schreef GotC het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Ik vind het afgrijselijk dat dieren zo misbruikt worden..quote:Op donderdag 16 april 2009 22:11 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het is toch hilarisch om te zien hoe zo'n couch potato niet alleen door de homo sapiens wordt afgewezen?
Dat is waar. Opdat het een eyeopener mag zijnquote:Op donderdag 16 april 2009 22:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Beetje jammer dat t ten koste van zo'n dier moet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:14 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat is waar. Opdat het een eyeopener mag zijnVandaar dat ik t even liet zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als die nou eens die bolle Yank zou vangen hoefde hij voorlopig niet te jagenquote:Op donderdag 16 april 2009 22:15 schreef Lyzio het volgende:
Ik bedoelde dus niet dat filmpje van die kameel. Dat vind ik echt verschrikkelijk en moest verboden worden, maar mijn reactie was op dat vosje dat even een ferme duik neemt om een visje te vangen! Zo horen dieren te leven!
HAIL!
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:16 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Als die nou eens die bolle Yank zou vangen hoefde hij voorlopig niet te jagen
[..]
[..]
het is al overquote:Op donderdag 16 april 2009 22:18 schreef GotC het volgende:
[..]idd!
We kunnen nog beter op irc gaan zitten
Ja, ik denk dat je het ook rustig moet houden eerlijk gezegd! 5 wedstrijden lijkt me ideaal, ook omdat dat qua 'verdiepen' nog meevalt in tijd. Het invullen moet eigenlijk niet veel meer dan een paar minuten duren, één omdat er denk ik weinig mensen zijn met veel nutteloos in te vullen tijd en twee omdat mensen sneller verzaken als het 'meer werk' is en dat komt het idee van competitie denk ik weer niet ten goede.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:06 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Het lijkt me (zoals de anderen ook zeggen) verstandig om het rustig te beginnen. Dus niet allerlei gekke dingen erbij doen. Alleen de uitslagen van 5 wedstrijden, en eventueel het totaal aantal doelpunten in deze wedstrijden, maar meer niet. Een aparte TOTO hiervoor is wel een goed idee.
Ik heb mijzelf al eerder aangeboden om de (normale) TOTO te regelen, maar dat zou dan handmatig in excel ofzo gebeuren, niet erg efficiënt. Dus als er hier mensen zijn die dat beter kunnen regelen dan laat ik die graag hun gang gaan.
Fill me in pleasequote:
Dat is toch elke donderdag in de herhalingquote:Op donderdag 16 april 2009 22:39 schreef GotC het volgende:
[..]Klopt!
Ik wilde ik hou van holland gaan kijken, is t een herhaling
Ja, maar normaal gesproken kijk ik er in t weekend nooit naarquote:Op donderdag 16 april 2009 22:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is toch elke donderdag in de herhaling
Nou geil hoor, al die lelijke vrouwen die met zichzelf aan de slag gaanquote:Op donderdag 16 april 2009 22:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja, maar normaal gesproken kijk ik er in t weekend nooit naar
ik was aan t zappen, zag dit, en vond t wel wat voor jullie mannen
neh.. Ik kijk uit nieuwsgierigheid, maar jammer dat we op een gegeven moment zo diep de bossen in gingenquote:Op donderdag 16 april 2009 22:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja, maar normaal gesproken kijk ik er in t weekend nooit naar
ik was aan t zappen, zag dit, en vond t wel wat voor jullie mannen
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:43 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nou geil hoor, al die lelijke vrouwen die met zichzelf aan de slag gaan_!
Ze komen met bosjes klaarquote:
UK is leuker, maar dit gaat ook welquote:Op donderdag 16 april 2009 22:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat vind ik dus zo niet grappig..
Office UKquote:
Britse humorquote:Op donderdag 16 april 2009 22:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat vind jij dan echt leuk om te kijken?
echt leuk.. How I Met Your Mother vind ik echt heel leuk..quote:Op donderdag 16 april 2009 22:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat vind jij dan echt leuk om te kijken?
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 16 april 2009 23:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
echt leuk.. How I Met Your Mother vind ik echt heel leuk..
Ik heb al eerder een Koei-award gekregen voor exact dezelfde redenquote:Op donderdag 16 april 2009 21:22 schreef rompompom het volgende:
Leest iedereen nou hier overheen?
[..]
Dude! Koei!
Whehe die gast is geweldig.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb ook dat boek van Barney.. The Bro Code.. Echt legen.. wait for it.. dary!
Ja!quote:Op donderdag 16 april 2009 23:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
echt leuk.. How I Met Your Mother vind ik echt heel leuk..
Iddquote:Op donderdag 16 april 2009 23:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als we nu even doorbaggeren, dan kunnen we een nieuw topic openen met titel.
eens.. wel offensequote:Op donderdag 16 april 2009 23:30 schreef GotC het volgende:
[..]
IddWant die kansloze TT's zijn niks.. (no offense
)
Dat moet ik ook echt nog eens gaan proberen een keerquote:
Of bedoel je dat iemand dat voor jou doet?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
eens.. wel offense
[..]
Dat moet ik ook echt nog eens gaan proberen een keer
Ik moet echt weer geluid op m'n laptop installerenquote:Op donderdag 16 april 2009 23:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
eens.. wel offense
[..]
Dat moet ik ook echt nog eens gaan proberen een keer
mag ookquote:Op donderdag 16 april 2009 23:34 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Of bedoel je dat iemand dat voor jou doet?
ja installeer jij ff geluid.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik moet echt weer geluid op m'n laptop installeren
Ha-haquote:Op donderdag 16 april 2009 23:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mag ook
Maar waarschijnlijk houdt het daarna toch weer snel op
[..]
ja installeer jij ff geluid.
Heb hier nog wel een geluid.exe staan hier
Dus jij bent te vergelijken met Ted?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mag ook
Maar waarschijnlijk houdt het daarna toch weer snel op
[..]
ja installeer jij ff geluid.
Heb hier nog wel een geluid.exe staan hier
Sorryquote:
Nou.. ik heb mijn trouwerij nog niet gepland hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 23:36 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dus jij bent te vergelijken met Ted?
Klaverjastraining. Iedere speler die niet op een trainingsplek staat, krijgt 8% training.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vorm +2 / - 8
Conditie +6 / - 1
Scoren + 3. Ik wist niet eens dat andere spelers ook konden stijgen op scoren.
Mijn jeugdspelerquote:Otto Vennema [playerid=241260229]
17 jaar en 14 dagen, volgende verjaardag: 24-07-2009
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie matig
Een controversieel persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 03-04-2009 (10/38), 2w)
Total Skill Index (TSI): 1 070
Loon: 510 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Gekocht voor bijna 800k, zou nu tussen de 1.1 en 1.4 moeten kunnen opleveren.quote:Francesco Vian [playerid=236487699]
17 years and 78 days, Next birthday: 21-05-2009
Born in: Italia
In solid form, passable stamina.
A controversial person who is balanced and upright.
Has wretched experience and solid leadership abilities.
Owner: JHMWMJZMN (since 24-02-2009 (5/38), 7w 3d)
Total Skill Index (TSI): 2 260
Wage: 588 ¤ (490 ¤) /week including 20% Bonus
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: passable Keeper: disastrous
Playmaking: solid Passing: inadequate
Winger: solid Defending: poor
Scoring: poor Set pieces: weak
quote:Training
Dit zijn de opmerkingen van Armando Boskamp voor deze wedstrijd:
Het is tijd voor ons wekelijkse gesprek!
Rikkert van Gorp: De manier waarop hij alles gaf in onze laatste wedstrijd sprak me aan. Ik hoop dat binnenkort weer van 'm te zien.
Pol Budding: Training op het gebied van Passen zal geen effect meer op hem hebben.
Bye, bye - tot binnenkort.
Zal ik doenquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:21 schreef Puala het volgende:
Lyzio, post de volgende keer ff een linkje in je lapo
quote:Kostis Katsonis Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van uitmuntend naar briljant.
quote:Dolf Spin Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van uitstekend naar formidabel.
Geen echt boeiende trainingquote:Balthasar Dubbeldam Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van slecht naar zwak.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:56 schreef Outpost76 het volgende:hoi hoi iedereen
[..]
Geen echt boeiende trainingHij is mn 25 jarige mid mid
Met twee had ik rekening gehouden, die eerste twee zijn mijn vleugelspelers! !quote:Trainingsrapport
Je trainer Rene von Felten heeft het volgende vastgesteld:
dolgelukkig Viktor Benson Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in positiespel vooruit van goed naar uitstekend.
dolgelukkig Branimir Baković Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van zwak naar matig.
dolgelukkig Ralf Briët Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in positiespel vooruit van wonderbaarlijk naar wereldklasse.
dolgelukkig Walter Hupkes Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van uitmuntend naar briljant.
dolgelukkig Jari Rita Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van uitstekend naar formidabel.
Punt 1 hij is al 17 en punt 2 ik train geen positiespel dusquote:Ja? Oh, hallo Outpost76!
Hoor eens, Jeffrey Kiek is 17 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Verdedigen. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Positiespel wordt! Zijn overall vaardigheden zijn zwak. Dus wellicht is hij wat voor ons.
Deze speler is krachtig voor zijn leeftijd. Als het er op aankomt, weet ik zeker dat hij met zijn imposante bouw in het voordeel is ten opzichte van zijn tegenstanders.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:Bel Sebastian Bouwmans
| Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Isa Abbas Sulejmani heet en 16 jaar oud is.
Deze speler is slecht in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' zwak op het gebied van Positiespel wordt!
Dit type speler is nuttig, hij is erg snel, nu moet hij alleen nog net zo goed leren voetballen.
Geven we hem een contract, baas?
Nou ja vooruit dan maar. Wel knap dat ik mn scouts heb zoeken naar verdedigers en dat ze alle 3 met een middenvelder op de proppen komen.quote:Bel Jolyon de Hoon
| Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Hoor eens, Ruben Langhout is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer matig zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.
Nog pas een jochie, maar zijn bouw is krachtig. We zouden zijn moeder eens moeten vragen wat ze hem te eten geeft...
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Dat blijft gewoon random.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Punt 1 hij is al 17 en punt 2 ik train geen positiespel dus
[..]
Ook al is ie t broertje van....
[..]
Nou ja vooruit dan maar. Wel knap dat ik mn scouts heb zoeken naar verdedigers en dat ze alle 3 met een middenvelder op de proppen komen.
quote:Training report
Your trainer Johan Hurenkamp has noted the following:
delirious Tom Jansson All that hard work paid off! His passing skill improved from weak to inadequate.
delirious Espen Berntsen His training efforts showed good results as his passing abilities increased from excellent to formidable.
delirious Jurgen van Gelderen His training efforts showed good results as his passing abilities increased from poor to weak.
Tering, waarom heb ik dat nooitquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:22 schreef elby1988 het volgende:
Training:
Dave Stokvis
Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van briljant naar wonderbaarlijk.
Van wie kwam deze speler ook alweer? Hij is nu begin 20! Even nog naar wereldklasse en gaat dan de verkoop in!
Van mij. Hij draagt zelfs mijn voornaam.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:22 schreef elby1988 het volgende:
Training:
Dave Stokvis
Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van briljant naar wonderbaarlijk.
Van wie kwam deze speler ook alweer? Hij is nu begin 20! Even nog naar wereldklasse en gaat dan de verkoop in!
Dat snap ik maar dan mag ik t nog wel raar en irri vindenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat blijft gewoon random.
Alleen is de kans groter dat als ze een verdediger vinden, deze een betere potentie heeft dan op elke andere manier.
Ja of ontslaan en nieuwe aan nemenquote:
Jammer van zn leeftijd. Anders was t een leuke pull geweest.quote:Donald Gerards (242294190)
17 jaar en 106 dagen, volgende verjaardag: 23-04-2009
Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 17-04-2009 (12/38), )
Total Skill Index (TSI): 670
Loon: 310 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Ergens op de wereld is het nu na 6-en... zeg ik altijd maar.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuh niet door de weeksStrakkies na 6e mag dat weer
Neuh dan besodemieter ik mezelf. Ik drink gewoon niet door de weeksquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:09 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ergens op de wereld is het nu na 6-en... zeg ik altijd maar.
Was gewoon een redelijk middenvelder begin 17... en dan 3 seizoenen doortrainen! mijn eerste aankoop, voor 70.000..quote:
Dan kan je binnen 1 seizoen weer wat geld op je naam schrijven,,, al zal het voor jou maar een paar tienduizendjes zijn.. ;-)quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Van mij. Hij draagt zelfs mijn voornaam.
Het weekend begint officieel zaterdag Fritz. Over jezelf voor de gek houden gesproken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuh dan besodemieter ik mezelf. Ik drink gewoon niet door de weeks
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:17 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Het weekend begint officieel zaterdag Fritz. Over jezelf voor de gek houden gesproken.
4% van de verkoopprijs.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:15 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Dan kan je binnen 1 seizoen weer wat geld op je naam schrijven,,, al zal het voor jou maar een paar tienduizendjes zijn.. ;-)
week·ein·de het; o -n, -s, week·end [wiekent] het; o -s, -en periode van vrijdagavond tot maandagmorgen!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:17 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Het weekend begint officieel zaterdag Fritz. Over jezelf voor de gek houden gesproken.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
week·ein·de het; o -n, -s, week·end [wiekent] het; o -s, -en periode van vrijdagavond tot maandagmorgen!
Hij mag zelfs nog maandagmorgen een paar biertjes legitiem wegtikken dus!
Ik heb helemaal geen topics gemist man!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
Jezus heb al bijna een heel topic gemist joh
Ik heb het vorige topic gemist dus gaan we zeuren?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
Jezus heb al bijna een heel topic gemist joh
Ben jij de zus van FVP...quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen topics gemist man!
Om het precies te maken:quote:
Vanaf 186. En een tussenperiode van 213 naar 282.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik heb heel veel topics gemist maar was er rond de 180-190 al geloof ik
quote:
Gaan we t daar weer over hebben ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik heb heel veel topics gemist maar was er rond de 180-190 al geloof ik
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vanaf 186. En een tussenperiode van 213 naar 282.
Maar wel minder gemist dan Lyzio.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Gaan we t daar weer over hebben ?Nico kunnen we toch niet verslaan.....
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
Deze staat als eerste in mijn historie: Office 2003 spellingscontrole
En al direct praatjes in je 2e post!quote:
Ik heb de reeks al langer gevolgd maar nooit gepost.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]en dat voor een Fok!Hattricker regelen zonder dat je dat wist waarschijnlijk.
Godver hoe kan hij nou verbaast zijn dat hadden we nog getraind gisteren!quote:Waar iedereen een hoge bal verwachtte, besloot Rob Blommaert verrassend tot een lage voorzet in de 22e minuut. Rombout Hanemaaijer stond perfect opgesteld, maar hij was net zo verbaasd als de andere spelers en wist deze kans niet te verzilveren voor FCRA1.
quote:De Liechtenstein-Award
Uitleg:De ploeg die elke tegenstander een grote vernedering toebracht.
winnaar:Ruudt
Ik weet t je was ons aan t stalken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb de reeks al langer gevolgd maar nooit gepost.
Wat heeft onze jeugd gemaakt?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Godver hoe kan hij nou verbaast zijn dat hadden we nog getraind gisteren!
Eerst inlezen voordat je ergens aan begint.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet t je was ons aan t stalken.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:47 schreef Lyzio het volgende:
Limburg zeikerts
Mijn eerste post. Ik was toen al een topic-killer.
4 jaar inlezenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Eerst inlezen voordat je ergens aan begint.
De wedstrijd is nog bezig. Jij staat 1-0 voorquote:
quote:TMK deed wat de coach had opgedragen en mocht 61 procent balbezit laten aantekenen.
Oh ja. 12.00 kon niet meer. Ik had 13.00 gekozen toen. Sorry.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De wedstrijd is nog bezig. Jij staat 1-0 voor
Het is rust :
[..]
ok nu lees je niet meer in maar je meld soms wat onzinnigs.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben pas bij FOK! vanaf 2005... Dus geen 4 jaar...
geeft niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh ja. 12.00 kon niet meer. Ik had 13.00 gekozen toen. Sorry.
Als dat geen straf training wordt weet ik t ook niet meer.quote:Louwe Wynia van TMK kreeg in de 34e minuut een gele kaart toen hij het verzoek van de scheidsrechter om zijn shirt netjes in zijn broek te stoppen, naast zich neerlegde.
Mijn eerste post in de HT-reeks was eind september 2006: [Hattrick] Deel 181: De eerste mensen claimen de titelquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ok nu lees je niet meer in maar je meld soms wat onzinnigs.2009 - 2005 = 4 jaar
mijn eerste post in het eerste hattrick topicquote:Op vrijdag 16 januari 2004 13:25 schreef Psychonikeo het volgende:
Heb me een week geleden aangemeld en ik heb nu inmiddels eindelijk een team
Mijn team: "isane ones" in divisie VII.452
Heb inmiddels alle mogelijke tactiek, sites en adviezen gelezen en ga er nu hard tegenaan. 2 vrienden van me zijn al een paar weken bezig maar die begonnen in de divisie VIII dus ik heb geluk.
Ik sta nu wel 7e dus ik moet er voor zorgen dat ik nog dit seizoen een plekje stijgen. Het lijkt me onwijs gaaf en kan niet wachten tot ik zondag me eerste pot kan spelen.
Wordt lastig met allemaal waardeloze spelersmaarja.. komt vazelf!
en de 3e, toen werd ik dus al genaaid door de MEquote:Op zondag 18 januari 2004 21:58 schreef Psychonikeo het volgende:
Sjonge jonge.. heb me team nu sinds vrijdag, maar ik hoopte op een gelijkspel tegen de nummer 3. Sta nu in de rust met 4-0 achter!!
En me 1e keeper moest geblesseer van het veld na een ongelukkige botsing... in het doelgebied van de tegenstander!!! dat geloof je toch niet?
hoop dat de nummer 6 in me competitie punten laat liggen want ik sta 7e en dat betekend degradatie.. moest voor deze wedstrijd nog 3 punten goedmaken.. maar 8 februari krijg ik de nummer 6 thuis.. dan is het alles of nix
Barely legal toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik denk foto's voor jou site of zijn ze daar nog iets te jong voor?alweer FIPAPO
Toen had je zeker nog geen Mac waar standaard in alle programma's een spellingscontrole zit.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:04 schreef Psychonikeo het volgende:
zie trouwens dat ik toen al moeite had om mijn teamnaam goed te spellen.
Net als heel veel andere woorden, dat firefox spellingcheck ding was er toen nog niet blijkbaar
Jody Bernal zei: "Hoe dichter bij de nul...". Dus als we hem moeten geloven, dan maakt het niets uit...quote:
ook datquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Toen had je zeker nog geen Mac waar standaard in alle programma's een spellingscontrole zit.
gelukkig onthoud ik geen uitspraken van Jody Bernalquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jody Bernal zei: "Hoe dichter bij de nul...". Dus als we hem moeten geloven, dan maakt het niets uit...
quote:
quote:
Jody wie??? Ow die klap jostie uit delftquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jody Bernal zei: "Hoe dichter bij de nul...". Dus als we hem moeten geloven, dan maakt het niets uit...
nou idd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:08 schreef Psychonikeo het volgende:
gelukkig onthoud ik geen uitspraken van Jody Bernal
Mn nieuwe jeugd aanwinst van vandaagquote:FCRA1-speler Ruben Langhout maakte de 1-1 in de 57e minuut.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:24 schreef Flappekz het volgende:
Ik kom niet meer bij HT.... zijn er nog meer met dit probleem?
Dit is de transfer vergelijking mocht hij nog 1 keer poppen voor zijn 21 (wat natuurlijk wel gebeurd..)quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
4% van de verkoopprijs.
Voor hoeveel verwacht je hem te verkopen?
1 2 3 4 5 6 | 198640703 02-04-2009 23 320 3 185 000 ¤ 20 zwak 197766031 30-03-2009 20 090 3 060 000 ¤ 20 zwak 188527282 16-02-2009 31 070 3 397 000 ¤ 20 goed 183996564 10-01-2009 35 880 3 382 000 ¤ 20 goed 188133905 23-12-2008 31 670 4 483 000 ¤ 20 redelijk |
Wat een schatjes lopen er toch rond in dat jeugdteam...quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
oja en 4x geel en 1x rood.(voor jou) En een pleistert.(voor mij)
Geel 1 :quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat een schatjes lopen er toch rond in dat jeugdteam...
Geel 2 :quote:Louwe Wynia van TMK kreeg in de 34e minuut een gele kaart toen hij het verzoek van de scheidsrechter om zijn shirt netjes in zijn broek te stoppen, naast zich neerlegde.
Geel 3 (oorzaak pleister) :quote:In de 60e minuut viel Daan Hazewinkel van TMK op de rand van het strafschopgebied. De scheidsrechter was niet onder de indruk van de acteerprestaties van Daan Hazewinkel en gaf de jongeling resoluut een gele kaart voor een schwalbe.
Geel 4 + rood :quote:Veel moeders langs de lijn vonden dat de scheidsrechter in de 79e minuut niet streng genoeg optrad toen hij een te laat ingezette tackle van TMK-speler Mitchell Stalling slechts met geel bestrafte.
Hatstats :quote:De wedstrijd werd steeds grimmiger. TMK-speler Mitchell Stalling kreeg in de 82e minuut zijn tweede gele kaart en kon vertrekken.
quote:Toi :
HatStats (gedetailleerd) 153
Verdediging: 75
Middenveld: 21
Aanval: 57
Moi : 143
Verdediging: 82
Middenveld: 12
Aanval: 49
Ok een oud bericht en misschien is dit al ter sprake gekomen maar:quote:06-04-2009 Over de jeugdtraining
We hebben enkele meldingen ontvangen over het feit dat er soms trainingsopmerkingen lijken te ontbreken in de trainingsrapporten van de jeugdopleiding. Het ontbreken van deze opmerkingen heeft echter een reden. In elk rapport geeft je trainer je een trainingsverslag voor een speler voor elk trainingstype dat je traint. Als je trainer je dit verslag echter al heeft gegeven over de speler, houdt hij er verder zijn mond over, omdat hij niet in herhaling wil vallen. Het resultaat is dat je in dat trainingsverslag helemaal geen opmerking krijgt (voor dat type vaardigheid/trainingstype).
Verder is het zo dat we op het moment werken aan de trainingsrapporten van de jeugdopleiding. Het doel daarvan is de meldingen spannender te maken en de hele beleving rond de jeugdopleiding te verbeteren. We weten nog niet precies wanneer we hiermee klaar zijn voor de release, maar de eerste tests op Stage gaan binnenkort van start.
Of valt dit niet onder de noemer in herhaling vallen?quote:13-04-2009 22:10
Bennie Koers:
Ik ben er inmiddels zeker van dat hij in de jeugdopleiding niets meer kan leren op het gebied van Verdedigen.
26-03-2009 10:45
Bennie Koers:
Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Verdedigen. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.
23-03-2009 22:10
Bennie Koers:
Training op het gebied van Verdedigen zal geen effect meer op hem hebben.
16-03-2009 22:10
Bennie Koers:
Ik ben er inmiddels zeker van dat hij in de jeugdopleiding niets meer kan leren op het gebied van Verdedigen.
Blijf jij eens van die kleurstoffen afquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:53 schreef Lyzio het volgende:
Ik weet het toch ook allemaal niet Fritz. Waarom zijn bananen krom hé? Niemand die 't weet, niemand die 't wat boeit. Want 21 blijft 5!
Als je t dan niet weet hoef je er dus ook geen antwoord op te gevenquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:53 schreef Lyzio het volgende:
Ik weet het toch ook allemaal niet Fritz. Waarom zijn bananen krom hé? Niemand die 't weet, niemand die 't wat boeit. Want 21 blijft 5!
Wie is Aad nou weerquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:57 schreef Lyzio het volgende:
Het is waarheid! Aad heeft het zo voorspeld. Het is heus!
Waar in HO! Zit dat overzichtje eigenlijk? zoek me een ongeluk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
TU:
TSI: +3090 / -7920
Positiespel: +2 / -0
Conditie: +0 / -2
Vorm: +4 / -7
Tabblad 'Training Experience' en dan heb je links bovenin de keuze uit 'Training', 'Prediction', 'Analyzer' en 'Effect'quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:54 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Waar in HO! Zit dat overzichtje eigenlijk? zoek me een ongeluk.
Bedankt!quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Tabblad 'Training Experience' en dan heb je links bovenin de keuze uit 'Training', 'Prediction', 'Analyzer' en 'Effect'
Aha Piles ook gevondenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:15 schreef DeHovenier het volgende:
Mijn 1e post was in deel 26: [Hattrick] deel 26: de eerste kampioenen zijn bijna bekend
Wat leuke stats over de Hattrick-reeks:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=8quote:
Spelers gekocht voor een B team?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:12 schreef Jaheur het volgende:
Heb sinds 5 minuten geleden een B team
En heb voor te veel geld een speler gekocht, maar ook weer een koopje
Training spelers en wat reserve spelers gebruikt en toegewezen voor een aankomende friendly. Had eerder geen zin/tijd om een B team te maken.quote:
Ow ok ik schrok al.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:19 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Training spelers en wat reserve spelers gebruikt en toegewezen voor een aankomende friendly. Had eerder geen zin/tijd om een B team te maken.
Niet specifiek gekocht voor een B team.
Dat kan ook nog :pquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow ok ik schrok al.
Ik haal dan meestal een waailap uit mn jeugd voor opvulling in mn B team. Scheelt een berg aan geld en salaris nl.
ik ben veel leuker hoorquote:
Ik ben gewoon heel eerlijk in dat soort dingen. Ik kan nooit zo cool als jou worden natuurlijk!quote:
We hebben alleen wat gemsnt, gaan gewoon wat drinken op een terrasje in Utrecht.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:22 schreef Ruudt het volgende:
Serieus een date of kennen jullie elkaar al?
Veel plezier en misschien moet je het houden bij tapdansen en net niet zoenen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
We hebben alleen wat gemsnt, gaan gewoon wat drinken op een terrasje in Utrecht.
Ook al zou ik UAE nog niet hebben, altijd doen. Scheelt zo'n 100 users, dus je hebt altijd meer kans UAE zelf te regelen dan Benin..quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:49 schreef ScudRaket het volgende:
Nice, ik kan mijn UAE friendly misschien inwisselen voor Benin
Daarom, het gaat er nu alleen om of de weken overeen kunnen komenquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ook al zou ik UAE nog niet hebben, altijd doen. Scheelt zo'n 100 users, dus je hebt altijd meer kans UAE zelf te regelen dan Benin..
hmm, dat heeft me aan het denken gezet. Volgens mij kan niemand dat eigenlijkquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel eerlijk in dat soort dingen. Ik kan nooit zo cool als jou worden natuurlijk!
quote:
Tja wie wel.....quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel eerlijk in dat soort dingen. Ik kan nooit zo cool als jou worden natuurlijk!
Vervolgens bleek 'ie in trainingsrapporten in september en oktober nog maar op zwak Vleugelspel te zitten en had 'maar' slecht PMquote:Zonder verdere training denk ik dat hij waardeloos zal blijven in Passen. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens uitstekend kunnen worden.
Gezien z'n +5 (opgelopen donderdagavond in Benin meteen ook maar ontslagen. U wordt bedankt, u kunt wel gaanquote:Arie Baert (242400077)
Nederland 18 jaar en 107 dagen
In redelijk vorm, zwak conditie
Een sympathieke speler die temperamentvol en oprecht is.
Heeft waardeloos ervaring en slecht leiderschap.
Eigenaar: SC diepFries
Total Skill Index (TSI): 200
Loon: 270 ¤/week
Blessure: 5 weken
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 5/20 matig
Passen: 3/20 slecht
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
Hoest met je enkel eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:44 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Veel plezier en misschien moet je het houden bij tapdansen en net niet zoenen.
zoveel heb ik er toch nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
all1 qua topic's openen haal ik je nooit in maat.
Wie heeft de hoest? Hoelang heeft die persoon er al last van? Wat heeft die persoon er reeds tegen gedaan (welke medicatie gebruiken die persoon al)? Zijn er verder nog andere klachten?quote:
Geen idee, er zit gips omheen.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Wie heeft de hoest? Hoelang heeft die persoon er al last van? Wat heeft die persoon er reeds tegen gedaan (welke medicatie gebruiken die persoon al)? Zijn er verder nog andere klachten?
* Hives is nu bezig in zijn boek voor assistent-drogist![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
En mijn posts zijn allemaal inhoudelijk, die van jou alleen maar slowchat, spam enzovoort
Mooi dat het geen pijn doet in ieder geval. Jeukt het nog een beetje onder 't gips?quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:38 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Geen idee, er zit gips omheen.
Heb er geen last van, moet nog 3 weken en dan hoop ik dat de breuk genezen is.
Jeukt totaal niet, da's wel relax!quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mooi dat het geen pijn doet in ieder geval. Jeukt het nog een beetje onder 't gips?.
quote:
sloom as usualquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wilde t ook quoten maar helaas je was me al even voor
Hives Ongefundeerd.quote:
Wanneer is de baby uitgerekend?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
We hebben alleen wat gemsnt, gaan gewoon wat drinken op een terrasje in Utrecht.
Ah okay. Hattrick Organizer ken ik wel, wist alleen de afkorting niet te plaatsenquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:52 schreef Ubriaco het volgende:
Hattrick Organizer, hierin importeer je je teamdata en kun je allerlei statistieken zien zoals voorspelling van het aantal sterren wat een speler gaat halen op bep posities etc.
quote:
9 maanden na vannacht als Nico nog kan presterenquote:
quote:
damn, je leest gewoon alle topics sneaky meequote:Op zaterdag 18 april 2009 18:06 schreef komrad het volgende:
sta ik nu nog steeds bovenaan in die lijst, doe eens allemaal wat beter je best.
BTW: er was ook een lijst (die op verzoek werd geupdate) voor alle topics inclusief cup, VJ enz
En mijn team: Ik speel nog steeds ergens in de V zonder enige effort
had ik daar maar tijd voor .......quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
damn, je leest gewoon alle topics sneaky mee. Voor het eerst valt jou naam weer eens en meteen komt hij zich melden
Hoeist?
Kijk eens in de OPquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:06 schreef Ubriaco het volgende:
heb wat gevonden denk ik: www.hattrick-youthclub.org, iemand ervaring mee?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:09 schreef komrad het volgende:
[..]
had ik daar maar tijd voor .......
Het zal jouw naam wel zijn geweest die oplichtte.
Met mij alles goed hoor, maar ik doen weinig/niets meer aan Hattrick/Fok, veel te druk met andere dingen
Ideale tool voor je jeugd. Kwestie van je spelers handmatig invoeren en dan gaat de rest bijna vanzelf. Heel overzichtelijk!quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:06 schreef Ubriaco het volgende:
heb wat gevonden denk ik: www.hattrick-youthclub.org, iemand ervaring mee?
Ik moest toch naar Alkmaar.. Dus bij deze eenquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
9 maanden na vannacht als Nico nog kan presteren![]()
trouwens van Rotterdam naar Utrecht alleen voor een date
Wens Vitesse succes van me.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik moest toch naar Alkmaar.. Dus bij deze eenvanuit de Co Adriaanse persruimte
jaaaaha... Veul te vroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |