ik ben veel leuker hoorquote:
Ik ben gewoon heel eerlijk in dat soort dingen. Ik kan nooit zo cool als jou worden natuurlijk!quote:
We hebben alleen wat gemsnt, gaan gewoon wat drinken op een terrasje in Utrecht.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:22 schreef Ruudt het volgende:
Serieus een date of kennen jullie elkaar al?
Veel plezier en misschien moet je het houden bij tapdansen en net niet zoenen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
We hebben alleen wat gemsnt, gaan gewoon wat drinken op een terrasje in Utrecht.
Ook al zou ik UAE nog niet hebben, altijd doen. Scheelt zo'n 100 users, dus je hebt altijd meer kans UAE zelf te regelen dan Benin..quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:49 schreef ScudRaket het volgende:
Nice, ik kan mijn UAE friendly misschien inwisselen voor Benin
Daarom, het gaat er nu alleen om of de weken overeen kunnen komenquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ook al zou ik UAE nog niet hebben, altijd doen. Scheelt zo'n 100 users, dus je hebt altijd meer kans UAE zelf te regelen dan Benin..
hmm, dat heeft me aan het denken gezet. Volgens mij kan niemand dat eigenlijkquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel eerlijk in dat soort dingen. Ik kan nooit zo cool als jou worden natuurlijk!
quote:
Tja wie wel.....quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel eerlijk in dat soort dingen. Ik kan nooit zo cool als jou worden natuurlijk!
Vervolgens bleek 'ie in trainingsrapporten in september en oktober nog maar op zwak Vleugelspel te zitten en had 'maar' slecht PMquote:Zonder verdere training denk ik dat hij waardeloos zal blijven in Passen. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens uitstekend kunnen worden.
Gezien z'n +5 (opgelopen donderdagavond in Benin meteen ook maar ontslagen. U wordt bedankt, u kunt wel gaanquote:Arie Baert (242400077)
Nederland 18 jaar en 107 dagen
In redelijk vorm, zwak conditie
Een sympathieke speler die temperamentvol en oprecht is.
Heeft waardeloos ervaring en slecht leiderschap.
Eigenaar: SC diepFries
Total Skill Index (TSI): 200
Loon: 270 ¤/week
Blessure: 5 weken
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 5/20 matig
Passen: 3/20 slecht
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
Hoest met je enkel eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:44 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Veel plezier en misschien moet je het houden bij tapdansen en net niet zoenen.
zoveel heb ik er toch nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
all1 qua topic's openen haal ik je nooit in maat.
Wie heeft de hoest? Hoelang heeft die persoon er al last van? Wat heeft die persoon er reeds tegen gedaan (welke medicatie gebruiken die persoon al)? Zijn er verder nog andere klachten?quote:
Geen idee, er zit gips omheen.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Wie heeft de hoest? Hoelang heeft die persoon er al last van? Wat heeft die persoon er reeds tegen gedaan (welke medicatie gebruiken die persoon al)? Zijn er verder nog andere klachten?
* Hives is nu bezig in zijn boek voor assistent-drogist![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
En mijn posts zijn allemaal inhoudelijk, die van jou alleen maar slowchat, spam enzovoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |