daarvoor moet je supporter zijn. Als je supporter bent, kan je je aanmelden voor 3 federaties.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:38 schreef komrad het volgende:
nog ff een vraag hoe kom je in de fok federatie
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:23 schreef sir_dalord het volgende:
nou, jongens en meisjes, kijk eens wat ome dalord nou weer voor jullie heeft gemaakt:
het allstar team
[afbeelding]
To do list:allstar team maken stappenplan maken
Je kunt zelfs kiezen. Ik heb ook een creditcard en maak graag mensen Hattrick supporter! En van mij hoef je niet eens mijn supporter te wordenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:59 schreef Johan-Derksen het volgende:
En om supporter te worden, dien je 6 euro per 3 maanden of 19.50 euro per jaar te betalen.
Dit moet je activeren met een creditcard..
Ja maar ja maar ik heb geen creditcard... Houdt hier de zin van het leven voor me op?
Neen, maak het bedrag over op 6430184 (Rekening nr van Johan-Derksen) en meldt het even hier.
Zodra het geld binnen is, ben je diezelfde dag nog supporter...
De enige verplichting die je dan aangaat, is dat je supporter van me moet wordenDat leggen we dan wel uit
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:14 schreef SuperWeber het volgende:
Jeuses na vorige week een matige update is dit mijn meest flexe update ooit...
Verdedigen +5!!!
Vorm +8/-10
TSI +1230/-530
wie gaat hierover heen en biedt gratis supporterschap aan? nog paar weken en dan is mijn supporterschap verlopen. gaarne reactiesquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:10 schreef engessa het volgende:
Je kunt zelfs kiezen. Ik heb ook een creditcard en maak graag mensen Hattrick supporter! En van mij hoef je niet eens mijn supporter te worden
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:57 schreef The_Hives het volgende:
mijn spelers staan niet in het allstar-team![]()
en ze doen zo hun best![]()
heej ome dalord......... waarom staan mijn spelers er niet bij?? 4.5 sterren middenvelders....... blijf ze niet opsturen ??quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:23 schreef sir_dalord het volgende:
nou, jongens en meisjes, kijk eens wat ome dalord nou weer voor jullie heeft gemaakt:
het allstar team
[afbeelding]
To do list:allstar team maken stappenplan maken
zie wel mijn def erbij staanquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:55 schreef Tim_G het volgende:
[..]
heej ome dalord......... waarom staan mijn spelers er niet bij?? 4.5 sterren middenvelders....... blijf ze niet opsturen ??![]()
we proberen het eerst met 1, omdat anders de topploegen het hele all star team bezettenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:06 schreef Tim_G het volgende:
[..]
zie wel mijn def erbij staanIs het dan zo dat je maar 1 speler in het team kan krijgen ?? dacht dat je er 2 kon hebben......
al kan ik natuurlijk maandag besluiten 3-4-3 te gaan spelenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:09 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
we proberen het eerst met 1, omdat anders de topploegen het hele all star team bezetten
ik zat idd te twijfelen over je middenvelder, maar ik had voor de rest geen goede verdedigers meer over.
Mocht iemand een verdediger opsturen die beter is dan de jouwe, komt je middenvelder erin
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:36 schreef DeHovenier het volgende:
ff offtopic: ik kijk hier al tijden op t forum, maar 't was zo dat ik me niet kon registreren omdat ik een Hotmailaccountje heb. Wat later wilde ik mn emailadres gebruiken van mn provider (Wanadoo), maar dat liep ook een beetje mis. Nu is het tenslotte toch gelukt. In de tussentijd heb ik maar even alle topics over Hattrick vanaf Deel 1 tot en met Deel 10 (Deel 11 ben ik bezig
) gelezen........anders was het zo saai
.
welkomquote:Mijn eerste post!!!
![]()
op irc regelt JD het voor jequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:40 schreef DeHovenier het volgende:
Oja.....en ik wil graag supporter worden
nee, hoor. Ik wordt er nog steeds niet vanaf gegooidquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:43 schreef DeHovenier het volgende:
IRC kan je toch maar 30 dagen proberen? Da's wel jammer.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:36 schreef DeHovenier het volgende:
Echt lache man, dit!
Hattrick!
![]()
doen we, samen met RoBu zijn jullie onze toekomstquote:Sindsdien ben ik eigenaar van de 9e divisieclub 'Sys rq' (503460). Houd die naam in de gaten!![]()
Dan heb je nu nog geen flauw idee wie ik ben...quote:In de tussentijd heb ik maar even alle topics over Hattrick vanaf Deel 1 tot en met Deel 10 (Deel 11 ben ik bezig) gelezen........anders was het zo saai
.
nee, het blijft gewoon werken, je moet bij het begin gewoon wat langer wachten voordat je verder magquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:43 schreef DeHovenier het volgende:
IRC kan je toch maar 30 dagen proberen? Da's wel jammer.
msnquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:48 schreef Johan-Derksen het volgende:
Kom dr net achter dat ik nog een week vrij ben... wist ik veel :S
ik wil dat best doen jong, maar dan moet je wel supporter worden van mijn teamquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:53 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hey sirda, voeg ook ff mijn stukje toe in de OP over supporter worden met reknr enz...
Dank je
Gaat sneller dan iemand naar irc sturen die dat niet kent, of via de site van een onbekende...
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:21 schreef Johan-Derksen het volgende:
sir_dalord hahahahahahahahahahahahahhaha
deal
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:11 schreef pekel het volgende:
Hier heeft de topictitel ook wel een aardige betrekking op mij..
Jaja, bruin en wel van de vakantie..quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:46 schreef The_Hives het volgende:
He Timmy![]()
leef je nog
binnen hoeveel weken wordt je kampioen?
moet je nog tegen de nummer 2 of 3?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Jaja, bruin en wel van de vakantie..
9 gespeeld, 27 punten, 10 voor op nummer 3, 6 op de nummer 2..
Ik zeg nog 4 wedstrijdjes en ik ben zeker van het kampioenschap
dat hangt er van af. Net in wat voor league je komt. Een neef van me wordt nu voor het tweede jaar achtereen kampioen. Terwijl iemand anders die tegelijkertijd begon steeds blijft hangen. Je moet wat geluk hebben.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:52 schreef komrad het volgende:
hoe lang duurt het gemiddeld voordat iemand voor het eerst kampioen wordt?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:58 schreef The_Hives het volgende:
[..]
moet je nog tegen de nummer 2 of 3?
wat Hives zegt. ik ga vanavond overigens hopelijk kampioen worden in mijn eerste seizoenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:52 schreef komrad het volgende:
hoe lang duurt het gemiddeld voordat iemand voor het eerst kampioen wordt?
ehm,quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:38 schreef DeHovenier het volgende:
Mja......ik ben er halverwege het seizoen ingekomen, dusseh.......ik doe het ff rustigejs aan. Maar hoe zit het met de seizoenen? Na elke seizoen wordt toch je TS en nog wat zaken gereset? Maar je geld blijf je houden toch? En hoe zit het dan met de trainingen? Datgene waar je in getraind hebt, dat hou je toch ook?
Ik ben namelijk van plan om niet voor de promotie te gaan dit seizoen (hoelang duurt een seizoen eigenlijk), maar ff te trainen en goede spelers aan te trekken die ik dan op de basis zet, zodat ik een goed team heb om mee te beginnenn volgend seizoen. Is het slim om dan gelijk (in mijn geval) een andere opstelling te spelen? Dan krijg ik daar dit seizoen ervaring mee, en kan ik dus volgend seizoen op twee opstellingen spelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |