echt leuk.. How I Met Your Mother vind ik echt heel leuk..quote:Op donderdag 16 april 2009 22:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat vind jij dan echt leuk om te kijken?
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 16 april 2009 23:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
echt leuk.. How I Met Your Mother vind ik echt heel leuk..
Ik heb al eerder een Koei-award gekregen voor exact dezelfde redenquote:Op donderdag 16 april 2009 21:22 schreef rompompom het volgende:
Leest iedereen nou hier overheen?
[..]
Dude! Koei!
Whehe die gast is geweldig.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb ook dat boek van Barney.. The Bro Code.. Echt legen.. wait for it.. dary!
Ja!quote:Op donderdag 16 april 2009 23:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
echt leuk.. How I Met Your Mother vind ik echt heel leuk..
Iddquote:Op donderdag 16 april 2009 23:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als we nu even doorbaggeren, dan kunnen we een nieuw topic openen met titel.
eens.. wel offensequote:Op donderdag 16 april 2009 23:30 schreef GotC het volgende:
[..]
IddWant die kansloze TT's zijn niks.. (no offense
)
Dat moet ik ook echt nog eens gaan proberen een keerquote:
Of bedoel je dat iemand dat voor jou doet?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
eens.. wel offense
[..]
Dat moet ik ook echt nog eens gaan proberen een keer
Ik moet echt weer geluid op m'n laptop installerenquote:Op donderdag 16 april 2009 23:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
eens.. wel offense
[..]
Dat moet ik ook echt nog eens gaan proberen een keer
mag ookquote:Op donderdag 16 april 2009 23:34 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Of bedoel je dat iemand dat voor jou doet?
ja installeer jij ff geluid.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik moet echt weer geluid op m'n laptop installeren
Ha-haquote:Op donderdag 16 april 2009 23:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mag ook
Maar waarschijnlijk houdt het daarna toch weer snel op
[..]
ja installeer jij ff geluid.
Heb hier nog wel een geluid.exe staan hier
Dus jij bent te vergelijken met Ted?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mag ook
Maar waarschijnlijk houdt het daarna toch weer snel op
[..]
ja installeer jij ff geluid.
Heb hier nog wel een geluid.exe staan hier
Sorryquote:
Nou.. ik heb mijn trouwerij nog niet gepland hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 23:36 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dus jij bent te vergelijken met Ted?
Klaverjastraining. Iedere speler die niet op een trainingsplek staat, krijgt 8% training.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vorm +2 / - 8
Conditie +6 / - 1
Scoren + 3. Ik wist niet eens dat andere spelers ook konden stijgen op scoren.
Mijn jeugdspelerquote:Otto Vennema [playerid=241260229]
17 jaar en 14 dagen, volgende verjaardag: 24-07-2009
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie matig
Een controversieel persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 03-04-2009 (10/38), 2w)
Total Skill Index (TSI): 1 070
Loon: 510 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Gekocht voor bijna 800k, zou nu tussen de 1.1 en 1.4 moeten kunnen opleveren.quote:Francesco Vian [playerid=236487699]
17 years and 78 days, Next birthday: 21-05-2009
Born in: Italia
In solid form, passable stamina.
A controversial person who is balanced and upright.
Has wretched experience and solid leadership abilities.
Owner: JHMWMJZMN (since 24-02-2009 (5/38), 7w 3d)
Total Skill Index (TSI): 2 260
Wage: 588 ¤ (490 ¤) /week including 20% Bonus
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: passable Keeper: disastrous
Playmaking: solid Passing: inadequate
Winger: solid Defending: poor
Scoring: poor Set pieces: weak
quote:Training
Dit zijn de opmerkingen van Armando Boskamp voor deze wedstrijd:
Het is tijd voor ons wekelijkse gesprek!
Rikkert van Gorp: De manier waarop hij alles gaf in onze laatste wedstrijd sprak me aan. Ik hoop dat binnenkort weer van 'm te zien.
Pol Budding: Training op het gebied van Passen zal geen effect meer op hem hebben.
Bye, bye - tot binnenkort.
Zal ik doenquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:21 schreef Puala het volgende:
Lyzio, post de volgende keer ff een linkje in je lapo
quote:Kostis Katsonis Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van uitmuntend naar briljant.
quote:Dolf Spin Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van uitstekend naar formidabel.
Geen echt boeiende trainingquote:Balthasar Dubbeldam Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van slecht naar zwak.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:56 schreef Outpost76 het volgende:hoi hoi iedereen
[..]
Geen echt boeiende trainingHij is mn 25 jarige mid mid
Met twee had ik rekening gehouden, die eerste twee zijn mijn vleugelspelers! !quote:Trainingsrapport
Je trainer Rene von Felten heeft het volgende vastgesteld:
dolgelukkig Viktor Benson Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in positiespel vooruit van goed naar uitstekend.
dolgelukkig Branimir Baković Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van zwak naar matig.
dolgelukkig Ralf Briët Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in positiespel vooruit van wonderbaarlijk naar wereldklasse.
dolgelukkig Walter Hupkes Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van uitmuntend naar briljant.
dolgelukkig Jari Rita Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van uitstekend naar formidabel.
Punt 1 hij is al 17 en punt 2 ik train geen positiespel dusquote:Ja? Oh, hallo Outpost76!
Hoor eens, Jeffrey Kiek is 17 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Verdedigen. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Positiespel wordt! Zijn overall vaardigheden zijn zwak. Dus wellicht is hij wat voor ons.
Deze speler is krachtig voor zijn leeftijd. Als het er op aankomt, weet ik zeker dat hij met zijn imposante bouw in het voordeel is ten opzichte van zijn tegenstanders.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:Bel Sebastian Bouwmans
| Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Isa Abbas Sulejmani heet en 16 jaar oud is.
Deze speler is slecht in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' zwak op het gebied van Positiespel wordt!
Dit type speler is nuttig, hij is erg snel, nu moet hij alleen nog net zo goed leren voetballen.
Geven we hem een contract, baas?
Nou ja vooruit dan maar. Wel knap dat ik mn scouts heb zoeken naar verdedigers en dat ze alle 3 met een middenvelder op de proppen komen.quote:Bel Jolyon de Hoon
| Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Hoor eens, Ruben Langhout is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer matig zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.
Nog pas een jochie, maar zijn bouw is krachtig. We zouden zijn moeder eens moeten vragen wat ze hem te eten geeft...
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Dat blijft gewoon random.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Punt 1 hij is al 17 en punt 2 ik train geen positiespel dus
[..]
Ook al is ie t broertje van....
[..]
Nou ja vooruit dan maar. Wel knap dat ik mn scouts heb zoeken naar verdedigers en dat ze alle 3 met een middenvelder op de proppen komen.
quote:Training report
Your trainer Johan Hurenkamp has noted the following:
delirious Tom Jansson All that hard work paid off! His passing skill improved from weak to inadequate.
delirious Espen Berntsen His training efforts showed good results as his passing abilities increased from excellent to formidable.
delirious Jurgen van Gelderen His training efforts showed good results as his passing abilities increased from poor to weak.
Tering, waarom heb ik dat nooitquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:22 schreef elby1988 het volgende:
Training:
Dave Stokvis
Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van briljant naar wonderbaarlijk.
Van wie kwam deze speler ook alweer? Hij is nu begin 20! Even nog naar wereldklasse en gaat dan de verkoop in!
Van mij. Hij draagt zelfs mijn voornaam.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:22 schreef elby1988 het volgende:
Training:
Dave Stokvis
Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van briljant naar wonderbaarlijk.
Van wie kwam deze speler ook alweer? Hij is nu begin 20! Even nog naar wereldklasse en gaat dan de verkoop in!
Dat snap ik maar dan mag ik t nog wel raar en irri vindenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat blijft gewoon random.
Alleen is de kans groter dat als ze een verdediger vinden, deze een betere potentie heeft dan op elke andere manier.
Ja of ontslaan en nieuwe aan nemenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |