ik heb al iemand kampioen gemaakt in d'r eerste (niet eens volledige) seizoenquote:
Dus ik kan nu niks ?quote:Wachtlijst
Normaal gesproken zul je binnen een week een team krijgen. Als er in jouw league veel mensen op de wachtlijst staan om een team te krijgen kan het een paar dagen langer duren. De GameMasters kunnen dit niet sneller laten verlopen of je een exacte datum geven, dus neem hierover a.u.b. geen contact met hen op.
Wanneer het jouw beurt is om een team te krijgen, ontvang je daarover een e-mail met de informatie die je nodig hebt.
Je krijgt zsm bericht, waarschijnlijk binnen 24 uur.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:53 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb me ook maar ingeschreven voor Hattrick. Maar ik krijg het volgende bericht :
[..]
Dus ik kan nu niks ?
Nee, nu pas vol.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:09 schreef DeHovenier het volgende:
Nu al vol
Gister friendly vergeten te regelen
Waar is outpussy gebleven?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:10 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Nee, nu pas vol.
In de echte spamdagen deden we een topic per dag ofzo...
The Hovv in the housequote:Op donderdag 16 april 2009 20:09 schreef DeHovenier het volgende:
Nu al vol
quote:Ook niet-Supporters kunnen vanaf vandaag langere HT-mails schrijven, zodat mails niet meer in twee of meer delen gesplitst hoeven te worden. De limiet voor het aantal karakters is vanaf nu voor iedereen 1000.
Tegelijkertijd kunnen Supporters zich verheugen op het schrijven van langere persberichten. De nieuwe limiet zal, jawel, 1000 karakters zijn. Dit zal vooral nuttig blijken te zijn voor "langdradiger" talen, talen waarbij je meer karakters nodig hebt dan in het Engels en andere korte talen.
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:29 schreef Lyzio het volgende:
Ja, ik heb gehuild van blijdschap in mijn roze tutu onder de zoldertrap.
Dude! Koei!quote:Op donderdag 16 april 2009 20:09 schreef DeHovenier het volgende:
Nu al vol
Je traint PM? Dan kun je nog gewoon vier halve trainees aanschaffen om te beginnen.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:19 schreef neilpad het volgende:
Wat te doen met 500k in kas en promotie naar de VIII aanstaande.
Ik speel 3-4-3 en heb al zes trainees en een goed coach.
Proberen een sterk middenveld te kopen of ga ik het toch wel afleggen met een "zwak" middenveld...
Een sterke defensief kopen en me gaan richten op counteren ofzo...
Overigens zag ik dat een uitstekende middenvelder aardig aan de prijs is. Pre season kocht ik er nog eentje voor 55k in een slechte vorm. Dacht er nu wel eentje voor 100k te kunnen strikken maar daar lijkt het niet op.
Nee ik trainen scoren, vergeten te vermeldenquote:Op donderdag 16 april 2009 21:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je traint PM? Dan kun je nog gewoon vier halve trainees aanschaffen om te beginnen.
Mwah, er komt vast nog iets ergers voorbij.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:22 schreef rompompom het volgende:
Leest iedereen nou hier overheen?
[..]
Dude! Koei!
We kunnen hem wel op de site zetten.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:37 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Mwah, er komt vast nog iets ergers voorbij.
Gewoon beginnen met een normale toto van 5 wedstrijden van leden.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
Over de TOTO.
Mijn idee was om inderdaad 5 vragen hier van te maken. Maar niet alleen met betrekking tot de uitslag. Ook met betrekking tot ratings van een bepaalde linie, of totale ratings. Ook kun je zo vragen stellen over het aantal blessures of het aantal rode kaarten in een wedstrijd en natuurlijk nog veel meer. Denk aan sterren, 1e doelpunt, hoeveel doelpunten totaal.
Bij de meeste vragen zal altijd een marge zitten, en hoe dichter je in de buurt zit, hoe meer punten je haalt.
Laat maar weten hoe jullie daar over denken.
Sowieso hebben al die vragen betrekking op wedstrijden van leden.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:38 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met een normale toto van 5 wedstrijden van leden.
Eventueel een extra toto organiseren voor die bijzaken.
Ja dat bedoel ik ook, ter verduidelijking:quote:Op donderdag 16 april 2009 21:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sowieso hebben al die vragen betrekking op wedstrijden van leden.
eenschquote:Op donderdag 16 april 2009 21:43 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook, ter verduidelijking:
1. uitslagen toto van 5 wedstrijden
2. speciale toto met gebeurtenissen etc.
Dat kan ook ja.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:43 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook, ter verduidelijking:
1. uitslagen toto van 5 wedstrijden
2. speciale toto met gebeurtenissen etc.
Dat is gewoon het beste plan.quote:
Dat TOTO uitslagen ding waarschijnlijk wel ja. Eens kijken of ik daar een C# programma van maak.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:48 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dat is gewoon het beste plan.
Waarschijnlijk kan jij het ook nog zo maken dat je er niet veel werk mee hebt. Toch?
Geen geld. Voor een award...quote:Op donderdag 16 april 2009 21:49 schreef GotC het volgende:
Toto? Heb ik wat gemist? Voor geld enzo?
Verder:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |