quote:
Zeg maar Conundrum, ik hoop dat Kusters deze week titanic wordt, ik heb al contact met potentiele kopers. . . .quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:05 schreef -J-D- het volgende:
Het moet niet gekker worden!
Welkom terug, One_condoom!
Volgens jaar zijn het er 2048 in de VIII volgens mijquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:55 schreef Daemon19 het volgende:
Gezien de 1024 leagues, is de kans erg klein..
tussen de 3 en 4 ton. . .quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:52 schreef DJqbl5 het volgende:
Weet iemand wat een goede prijs is om te betalen voor Goed ervaring, redelijk leiderschap?
you've got to be bullshitting me?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:09 schreef DJqbl5 het volgende:
Jens Ljungerberg (7020261)
29 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 140
Loon: 648 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Logtclub
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Gekocht voor 234.000
Toekomstige coachquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:11 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
you've got to be bullshitting me?
edit: ow, tis een toekomstige coach![]()
ik zou wel willen, maar ik ga kapot van mijn SW en Ma werkstukkenquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:14 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik schrok ook al, totdat ik ook zag dat het future coach was
Vergeten jullie allemaal IRC niet?
IRC
drie kwart van mijn SW af en MA voor de helft. Maar de energydrink is er dus ik zal wel de hele nach door moetenquote:
Nee 2 van soort projecten, Sector werkstuk en Maatschappelijk nog ietsquote:
zo dat is echt lang geleden, middelbare schoolquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nee 2 van soort projecten, Sector werkstuk en Maatschappelijk nog iets![]()
vervolg opleiding bedoel jequote:Op dinsdag 11 april 2006 22:27 schreef komrad het volgende:
[..]
zo dat is echt lang geleden, middelbare school
Nog steeds hoor ik er niet bijquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:39 schreef KaheemSaid het volgende:
Foetre, Flappekz, TwisteddLogic, Bonobo11, Macondo, Stefmans, Halleekes en KaheemSaid naar de VIII volgend jaar, zo op het eerste gezicht. Wordt gezellig inderdaad.
Maar eens kijken waar ik tegen moet over een paar weken, heb er zin in.
Foetre, Flappekz, TwisteddLogic, Bonobo11, Macondo, Stefmans, Lennox sorry!!! Halleekes en KaheemSaid naar de VIII volgend jaar, zo op het eerste gezicht. Wordt gezellig inderdaad.quote:
Zo goed knul?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:39 schreef KaheemSaid het volgende:
Foetre, Flappekz, TwisteddLogic, Bonobo11, Macondo, Stefmans, Halleekes ,KaheemSaid en Lennox naar de VIII volgend jaar, zo op het eerste gezicht. Wordt gezellig inderdaad.
Maar eens kijken waar ik tegen moet over een paar weken, heb er zin in.
iig welkom wout ben ik gelukkig van je gezeik afquote:Op woensdag 12 april 2006 00:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja wel blijven opletten he foetre!![]()
![]()
Als je geen geld hebt, wordt het lastig hequote:Op woensdag 12 april 2006 00:14 schreef Outpost76 het volgende:
Hallo allemaal ik ben wout Ik ben trainer\td van FC RKdeo. Dit is mijn eerste seizoen en met een beetje hulp via msn en htforum ben ik kampioen geworden in de 12e klasse. Ik zit nu op 30 sterren en 132 hatstats. (volgens ht ratings) Ik train verdediging en ben bezig om mn team klaar te maken voor de IX div (waar ik heen ga volgens foetre) Nu heb ik geen geld en moet eigenlijk nog een goede midmid hebben en een goede centrum spits. Wat kunnen jullie me aanraden? (foetre van jou weet ik t wel :-) )
Mij kan je er ook nog bijschrijven, niet dat ik een zeer frequent poster ben in de hattricktopics, maar vooruitquote:
Dat heb ik hem al 100 keer gezegd maar hij heeft een gat in ze hand .quote:Op woensdag 12 april 2006 09:53 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Als je geen geld hebt, wordt het lastig he![]()
edit: Maareh, tip, ga eens even snel geld verdienen!
Anders maak je meteen ff een lijstje van Fok!kers in de overige divisiesquote:Op woensdag 12 april 2006 10:22 schreef KaheemSaid het volgende:
Bonobo11, Foetre, Flappekz, Halleekes, KaheemSaid, Lemming22, Lennox, Macondo, Stefmans en TwisteddLogic naar VIII volgens jaar.
Heej, ik zag dat jij mee ging doen met de federatie-meet in het andere topic met je tvp daar?quote:Op woensdag 12 april 2006 09:59 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik ben 3de geworden in de VI.652, met een uitermate slechte 1ste gedeelte van het seizoen..
Heb 2.2 mil in de kasen 2 aankopen lopen.
Ligt eraan hoe, wat, waar en wanneer.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:39 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Heej, ik zag dat jij mee ging doen met de federatie-meet in het andere topic met je tvp daar?![]()
ik hoor daar ook bij te staan.... helaaschquote:Op woensdag 12 april 2006 10:22 schreef KaheemSaid het volgende:
Bonobo11, Foetre, Flappekz, Halleekes, KaheemSaid, Lemming22, Lennox, Macondo, Stefmans en TwisteddLogic naar VIII volgens jaar.
Hoe kan ik dan geld verdienen met ht ik heb nog weinig suporters? (Ik heb geen trainies die al flink geld waard zijn dus dat is geen optie.)Foetre verteld t me in chinees (quote:Op woensdag 12 april 2006 09:53 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Als je geen geld hebt, wordt het lastig he![]()
edit: Maareh, tip, ga eens even snel geld verdienen!
die waailappen moet ik zowiezo kwijt. Maar met 20 man een redelijke speler verkopen heeft in mijn ogen helemaal geen zin. Daar krijg ik geen geld mee en ik ben weer een speler armer! Met 19 man t nieuwe seizoen in lijkt me geen goed plan foetre! ;-) iemand een beter idee om geld te genereren?? (buiten de bonus die ik krijg voor t kampioenschap)quote:Op woensdag 12 april 2006 10:08 schreef foetre het volgende:
[..]
Dat heb ik hem al 100 keer gezegd maar hij heeft een gat in ze hand .
Hij denkt geld te kunnen verdienen door waailappen te verkopen![]()
Maar hij leerd het beetje bij beetje.![]()
het is lastig om in je eerste seizoenen rond te komen. en geld verdienen doe je pas na een paar seizoenen. het duurt dus even, maar je bent op de goede weg. neem de raad van foetre aan, hij is goed bezig. hij kan de komende weken flink cashen door zijn trainingsprogrammaquote:Op woensdag 12 april 2006 13:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
die waailappen moet ik zowiezo kwijt. Maar met 20 man een redelijke speler verkopen heeft in mijn ogen helemaal geen zin. Daar krijg ik geen geld mee en ik ben weer een speler armer! Met 19 man t nieuwe seizoen in lijkt me geen goed plan foetre! ;-) iemand een beter idee om geld te genereren?? (buiten de bonus die ik krijg voor t kampioenschap)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |