ik ben kampioen geworden in VI hoor. . .quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:46 schreef halleekes het volgende:
[..]
is zuur he.....ik ben zelf: Ranglijst: 19562
komen we volgend jaar een beetje met al die Xde klassers :|:|:|
quote:Aan het eind van het volgende seizoen (d.w.z. pas na de kwalificatiewedstrijden) vindt er een eenmalige reorganisatie plaats in alle landen. Om te beginnen worden alle normale promoties (ook die na promotie/degradatiewedstrijden) uitgevoerd. Vervolgens worden alle clubs zonder eigenaar uit alle divisies teruggezet naar de laagste divisie van hun land. Daarna krijgt een aantal clubs promotie om de opengevallen plaatsen te bezetten die het gevolg zijn van de collectieve degradatie van de eigenaarloze clubs. Deze promotie wordt gebaseerd op de plaats die de clubs innemen op een ranglijst, die het hele seizoen zichtbaar zal zijn. Omdat de nieuwe divisiestructuur compacter wordt dan de oude, wat de lagere divisies betreft, lijkt het erop dat er veel "extra promotie" zal plaatsvinden vanuit de divisies 9 en lager.
maar geen 100 clubs... en het is slechter dan jijquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:09 schreef twisteddlogic het volgende:
Misschien zijn er wel clubs die het nog slechter doen als jou
Ik zou je aanraden naar alltidhattrick te gaan, te kijken met wie je switched en vervolgens de ranking van die persoon op te zoeken. Dat is waarschijnlijk de ranking die je krijgt na p/d en die dus bepalend is voor de herstructurering.quote:Degene die promoveert krijgt idd de ranking van de degradant die hij vervangt. Op basis van díe ranking wordt er geherstructureert.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]
maar geen 100 clubs... en het is slechter dan jij
Waarschijnlijk niet nee, de bot-teams die in V zitten, degraderen via de P/d als het goed is. Dan zijn er boven jou nog maar heel weinig bots, als ze er al zijn, dus dan is er heel kleine kans dat je terug promoveerquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]
anyway.. ik denk dat de huidige ranglijst niet bepalend is, maar dat je pas na de p/d de echte ranglijst ziet en dat er op basis daarvan herindeling plaatsvind. Ik heb dan de plek van de gepromoveerde uit VI aangenomen en zal dus niet teruggeplaatst worden in V. Heb overigens deze vraag gesteld op het hattrickforum, dus hoop zometeen antwoord te krijgen
m.a.w. doen wat hierboven staat als je promoveert/degadeert, als je dat niet doet is je huidige ranking bepalend.quote:Na de gewone promotie/degradatie heeft iedereen een ranking.
Die telt.
Stel nr 7 degradeert en wordt vervangen door n nummer 1. Ze hebben ook van positie op de ranking geswitched. Nu wordt de ranking bekeken met verwijdering van de Bots.
Bots worden verwijderd (naar laagste divisie gezet).
Doorstroming op basis van ranking gebeurt nu.
Bijzonderheid: teams die na promotie/degradatiewedstrijd zijn gedegradeerd staan dus lager dan teams die rechtstreeks gedegradeerd zijn. (beste nrs 1 vervangen rechtstreekse degradant en je neemt op de ranking de plaats in van het vervangende team)
iets aan de dure kant met 4,5 mil, maar mooi jong en nederlands. Goed voor 6,5 sterquote:Okke Verhoeff (38173400)
23 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 38 880
Loon: 7 800 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 9
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 2
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
zeer mooie spelerquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:24 schreef One_conundrum het volgende:
Damn, tis wel ouderwets gezellig hier! Net als vroeger.
maar even mijn laatste aankoop pimpen
[..]
iets aan de dure kant met 4,5 mil, maar mooi jong en nederlands. Goed voor 6,5 ster
Zondag is p/d zeker, daarna moeten de botteams eruit en dat gaat wel ff duren denk ik. Ik verwacht pas na woensdag volgende week dat de echte divisies bekend zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:29 schreef foetre het volgende:
thnx voor de info maniack.
Het is voor mij gewoon afwachten,maar het blijft spannend in watvoor poule je terecht komt.
Zondag is dat toch 100% zeker?
@ joralf kom je vanaaf nog online ?ik heb wat vraagjes over team van de maand.
altijd lekker zijn er voor mij 70.1quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:31 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik heb ook gevraagd op het HT-forum, en de teams die alleen door de herstructurering promoveren krijgen alleen de 10% supporters erbij
och och... dan heeft ie alleen een hoofdquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
altijd lekker zijn er voor mij 70.1![]()
bij de volgende promotie krijg ik de rest van zijn lijfquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:33 schreef maniack28 het volgende:
[..]
och och... dan heeft ie alleen een hoofd
Voor mij 46,7quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
altijd lekker zijn er voor mij 70.1![]()
yep en en al promoveer je ook dan is et.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:31 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik heb ook gevraagd op het HT-forum, en de teams die alleen door de herstructurering promoveren krijgen alleen de 10% supporters erbij
Dat weet ik niet, zal je op het HT-forum moeten vragen ook.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:34 schreef foetre het volgende:
[..]
yep en en al promoveer je ook dan is et.
promotiebonus+10% sups+10%sups van de herstructurering toch?
das correctquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:34 schreef foetre het volgende:
[..]
Hij promoveert met zijn eigen ranking al naar de VIII, dan moet dat ook lukken met de ranking van het andere team, aangezien die zeker hoger isquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
das correctedit- mits de ranglijstpositie van degene die je vervangt hoog genoeg is om te promoveren door herstructurering
Daar zit wat in jaquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:40 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Hij promoveert met zijn eigen ranking al naar de VIII, dan moet dat ook lukken met de ranking van het andere team, aangezien die zeker hoger is
meer dan dubbel, want de tweede lading supporters is 10% van 110% van je huidige supportersquote:
Zit de kans er ook in de ik naar de 7e ga?dus meer als 7000 bots onder mij?Nee tochquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:40 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Hij promoveert met zijn eigen ranking al naar de VIII, dan moet dat ook lukken met de ranking van het andere team, aangezien die zeker hoger is
Nee, Daemon promoveert al niet, en die is 3e in de VIII, dan promoveert de nummer 7 uit de IX ook nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:44 schreef foetre het volgende:
[..]
Zit de kans er ook in de ik naar de 7e ga?dus meer als 7000 bots onder mij?Nee toch![]()
ok gelukkig ,het gaat me nu al te snel.Seizoen overslaan vindt ik maar niks.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:46 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Nee, Daemon promoveert al niet, en die is 3e in de VIII, dan promoveert de nummer 7 uit de IX ook niet
Lekkere spelert!quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:24 schreef One_conundrum het volgende:
Damn, tis wel ouderwets gezellig hier! Net als vroeger.
maar even mijn laatste aankoop pimpen
[..]
iets aan de dure kant met 4,5 mil, maar mooi jong en nederlands. Goed voor 6,5 ster
Dat is juist, mits je twee divisies hoger gaat..quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:34 schreef foetre het volgende:
[..]
krijg je een fok! clashquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:40 schreef Lennox het volgende:
Aardig wat VIII spelers volgend seizoen dus. Zou lachen zijn als je bij een "bekende" komt.
Is al geweest, vorig seizoen tussen mij en Uddel...quote:
in mij tijd was dat wel andersquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:43 schreef halleekes het volgende:
ben net op dat fok irc.....we zitten warempel met zijn 3en:D
Hij blij!quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:40 schreef AirRaid het volgende:
arg, ik dacht dat ik morgen miijn friendly moest spelen, maar ik moest vandaag
helemaal geen team opgestelt, een walkover voor mijn duitse gasheer dus
quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:40 schreef AirRaid het volgende:
arg, ik dacht dat ik morgen miijn friendly moest spelen, maar ik moest vandaag
helemaal geen team opgestelt, een walkover voor mijn duitse gasheer dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |