Hij promoveert met zijn eigen ranking al naar de VIII, dan moet dat ook lukken met de ranking van het andere team, aangezien die zeker hoger isquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
das correctedit- mits de ranglijstpositie van degene die je vervangt hoog genoeg is om te promoveren door herstructurering
Daar zit wat in jaquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:40 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Hij promoveert met zijn eigen ranking al naar de VIII, dan moet dat ook lukken met de ranking van het andere team, aangezien die zeker hoger is
meer dan dubbel, want de tweede lading supporters is 10% van 110% van je huidige supportersquote:
Zit de kans er ook in de ik naar de 7e ga?dus meer als 7000 bots onder mij?Nee tochquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:40 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Hij promoveert met zijn eigen ranking al naar de VIII, dan moet dat ook lukken met de ranking van het andere team, aangezien die zeker hoger is
Nee, Daemon promoveert al niet, en die is 3e in de VIII, dan promoveert de nummer 7 uit de IX ook nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:44 schreef foetre het volgende:
[..]
Zit de kans er ook in de ik naar de 7e ga?dus meer als 7000 bots onder mij?Nee toch![]()
ok gelukkig ,het gaat me nu al te snel.Seizoen overslaan vindt ik maar niks.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:46 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Nee, Daemon promoveert al niet, en die is 3e in de VIII, dan promoveert de nummer 7 uit de IX ook niet
Lekkere spelert!quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:24 schreef One_conundrum het volgende:
Damn, tis wel ouderwets gezellig hier! Net als vroeger.
maar even mijn laatste aankoop pimpen
[..]
iets aan de dure kant met 4,5 mil, maar mooi jong en nederlands. Goed voor 6,5 ster
Dat is juist, mits je twee divisies hoger gaat..quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:34 schreef foetre het volgende:
[..]
yep en en al promoveer je ook dan is et.
promotiebonus+10% sups+10%sups van de herstructurering toch?
krijg je een fok! clashquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:40 schreef Lennox het volgende:
Aardig wat VIII spelers volgend seizoen dus. Zou lachen zijn als je bij een "bekende" komt.
Is al geweest, vorig seizoen tussen mij en Uddel...quote:
in mij tijd was dat wel andersquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:43 schreef halleekes het volgende:
ben net op dat fok irc.....we zitten warempel met zijn 3en:D
Hij blij!quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:40 schreef AirRaid het volgende:
arg, ik dacht dat ik morgen miijn friendly moest spelen, maar ik moest vandaag
helemaal geen team opgestelt, een walkover voor mijn duitse gasheer dus
quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:40 schreef AirRaid het volgende:
arg, ik dacht dat ik morgen miijn friendly moest spelen, maar ik moest vandaag
helemaal geen team opgestelt, een walkover voor mijn duitse gasheer dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |