Mooi dat het geen pijn doet in ieder geval. Jeukt het nog een beetje onder 't gips?quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:38 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Geen idee, er zit gips omheen.
Heb er geen last van, moet nog 3 weken en dan hoop ik dat de breuk genezen is.
Jeukt totaal niet, da's wel relax!quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mooi dat het geen pijn doet in ieder geval. Jeukt het nog een beetje onder 't gips?.
quote:
sloom as usualquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wilde t ook quoten maar helaas je was me al even voor
Hives Ongefundeerd.quote:
Wanneer is de baby uitgerekend?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
We hebben alleen wat gemsnt, gaan gewoon wat drinken op een terrasje in Utrecht.
Ah okay. Hattrick Organizer ken ik wel, wist alleen de afkorting niet te plaatsenquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:52 schreef Ubriaco het volgende:
Hattrick Organizer, hierin importeer je je teamdata en kun je allerlei statistieken zien zoals voorspelling van het aantal sterren wat een speler gaat halen op bep posities etc.
quote:
9 maanden na vannacht als Nico nog kan presterenquote:
quote:
damn, je leest gewoon alle topics sneaky meequote:Op zaterdag 18 april 2009 18:06 schreef komrad het volgende:
sta ik nu nog steeds bovenaan in die lijst, doe eens allemaal wat beter je best.
BTW: er was ook een lijst (die op verzoek werd geupdate) voor alle topics inclusief cup, VJ enz
En mijn team: Ik speel nog steeds ergens in de V zonder enige effort
had ik daar maar tijd voor .......quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
damn, je leest gewoon alle topics sneaky mee. Voor het eerst valt jou naam weer eens en meteen komt hij zich melden
Hoeist?
Kijk eens in de OPquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:06 schreef Ubriaco het volgende:
heb wat gevonden denk ik: www.hattrick-youthclub.org, iemand ervaring mee?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:09 schreef komrad het volgende:
[..]
had ik daar maar tijd voor .......
Het zal jouw naam wel zijn geweest die oplichtte.
Met mij alles goed hoor, maar ik doen weinig/niets meer aan Hattrick/Fok, veel te druk met andere dingen
Ideale tool voor je jeugd. Kwestie van je spelers handmatig invoeren en dan gaat de rest bijna vanzelf. Heel overzichtelijk!quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:06 schreef Ubriaco het volgende:
heb wat gevonden denk ik: www.hattrick-youthclub.org, iemand ervaring mee?
Ik moest toch naar Alkmaar.. Dus bij deze eenquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
9 maanden na vannacht als Nico nog kan presteren![]()
trouwens van Rotterdam naar Utrecht alleen voor een date
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |