Dan is t goedquote:Op donderdag 16 april 2009 21:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geen geld. Voor een award...
Hij speelt 3-4-3, dus 2 halve trainees dan.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je traint PM? Dan kun je nog gewoon vier halve trainees aanschaffen om te beginnen.
hij traint scorenquote:Op donderdag 16 april 2009 21:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij speelt 3-4-3, dus 2 halve trainees dan.
Daar ging het mij niet om. Het ging mij er om dat je met 3-4-3 en PM maar 2 halve trainees zou kunnen hebben.quote:
quote:
Dat is bijna dierenmishandeling...quote:Op donderdag 16 april 2009 22:02 schreef GotC het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_je_een_kameel_.html
Het lijkt me (zoals de anderen ook zeggen) verstandig om het rustig te beginnen. Dus niet allerlei gekke dingen erbij doen. Alleen de uitslagen van 5 wedstrijden, en eventueel het totaal aantal doelpunten in deze wedstrijden, maar meer niet. Een aparte TOTO hiervoor is wel een goed idee.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
Over de TOTO.
Mijn idee was om inderdaad 5 vragen hier van te maken. Maar niet alleen met betrekking tot de uitslag. Ook met betrekking tot ratings van een bepaalde linie, of totale ratings. Ook kun je zo vragen stellen over het aantal blessures of het aantal rode kaarten in een wedstrijd en natuurlijk nog veel meer. Denk aan sterren, 1e doelpunt, hoeveel doelpunten totaal.
Bij de meeste vragen zal altijd een marge zitten, en hoe dichter je in de buurt zit, hoe meer punten je haalt.
Laat maar weten hoe jullie daar over denken.
Bijna?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is bijna dierenmishandeling...
je hebt (weer) gelijkquote:Op donderdag 16 april 2009 22:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar ging het mij niet om. Het ging mij er om dat je met 3-4-3 en PM maar 2 halve trainees zou kunnen hebben.
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:02 schreef GotC het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Bijna?
Paar mensen in m'n klas kwamen niet meer bij toen ze dit zagen, heb ze effe verteld dat ik over ze kots dat ze zo kunnen lachen om zoiets.
Het is toch hilarisch om te zien hoe zo'n couch potato niet alleen door de homo sapiens wordt afgewezen?quote:
Beetje jammer dat t ten koste van zo'n dier moet zijnquote:Op donderdag 16 april 2009 22:11 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het is toch hilarisch om te zien hoe zo'n couch potato niet alleen door de homo sapiens wordt afgewezen?
Zeg, 'tis de SC niet hierquote:Op donderdag 16 april 2009 22:02 schreef GotC het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Ik vind het afgrijselijk dat dieren zo misbruikt worden..quote:Op donderdag 16 april 2009 22:11 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het is toch hilarisch om te zien hoe zo'n couch potato niet alleen door de homo sapiens wordt afgewezen?
Dat is waar. Opdat het een eyeopener mag zijnquote:Op donderdag 16 april 2009 22:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Beetje jammer dat t ten koste van zo'n dier moet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:14 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat is waar. Opdat het een eyeopener mag zijnVandaar dat ik t even liet zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als die nou eens die bolle Yank zou vangen hoefde hij voorlopig niet te jagenquote:Op donderdag 16 april 2009 22:15 schreef Lyzio het volgende:
Ik bedoelde dus niet dat filmpje van die kameel. Dat vind ik echt verschrikkelijk en moest verboden worden, maar mijn reactie was op dat vosje dat even een ferme duik neemt om een visje te vangen! Zo horen dieren te leven!
HAIL!
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:16 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Als die nou eens die bolle Yank zou vangen hoefde hij voorlopig niet te jagen
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:16 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Als die nou eens die bolle Yank zou vangen hoefde hij voorlopig niet te jagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |