En de volgende moet je er even aan denken dat je de OP op Wiki wijzigt als je het topic geopend hebt.quote:
quote:
Ik moet nixquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En de volgende moet je er even aan denken dat je de OP op Wiki wijzigt als je het topic geopend hebt.
Dat vind ik nu ook... En dan zetten ze niet eens het linkje van het nieuwe topic erin...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:52 schreef The_Hives het volgende:
ik heb een hekel aan mensen die een topic volspammen en aan het einde schrijven: vol
Helaas zijn er 2 dingen in het leven die moeten. Dat is belasting betalen en doodgaan...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik moet nix![]()
Maar ik zal er aan proberen te denken...
poepen moet ook hoor..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Helaas zijn er 2 dingen in het leven die moeten. Dat is belasting betalen en doodgaan...
quote:
ja preciesquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat vind ik nu ook... En dan zetten ze niet eens het linkje van het nieuwe topic erin...
Ja. Afschieten moesten ze die. Of kielhalen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja precies
Heb je ook zo'n hekel aan die gasten
maar voordat dat gebeurt eerst levend scalperenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Afschieten moesten ze die. Of kielhalen.
hier niet hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:57 schreef jampot het volgende:
Hattrick is down hier...
Doenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik zie trouwens nu net dat m'n tegenstander voor zondag (begonnen maart 2005) afgelopen week speciaal voor deze dubbele ontmoeting Algemeen (vorm) getraind heeft, 5 basisspelers in uitstekende vormWat een kneus, bang dat 'ie anders niet van mijn ruim 2 jaar jongere team kan winnen?
![]()
Ik krijg bijna de neiging om 'm met een MOTS een hartverzakking te bezorgen (en het kampioenschap te beslissen in het voordeel van de huidig nr1)
Hmm.., ik vergooi er wel de rest van m'n eigen seizoen (kans op p2) mee en met een 'Normal' maak ik goede kans om 2 keer een resultaat neer te zetten.. Ik zit nog wat te twijfelen (ws. tot zondagavond 19:45u ofzo...)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:08 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Doen![]()
Ik heb op dit moment iets tegen teams waarvan de vorm belachelijk (hoog) is
Volledig mee eensch..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:08 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Doen![]()
Ik heb op dit moment iets tegen teams waarvan de vorm belachelijk (hoog) is
quote:
Overigens:quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Afschieten moesten ze die. Of kielhalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Overigens:Ah, van harte daarmee RealBizkit666 !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okequote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb trouwens nog even gevraagd op het forum naar die TS-hit dinges. Hier zijn nog verschillende meningen over, maar de meeste denken een percentage. Ook zou de hit verschillen per populariteit.
Maar meestal wordt inderdaad 5% als leidraad genomen.
Ik heb aanstoot gegeven tot onderzoekquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maar misschien dat we er een nieuw onderzoekje aan gaan besteden bij HAG. Daar zijn we nu over aan het brainstormen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maar misschien dat we er een nieuw onderzoekje aan gaan besteden bij HAG. Daar zijn we nu over aan het brainstormen.
Zeker een broekiequote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:57 schreef The_Hives het volgende:
Wat een broekie
Toch gefeliciteerd Limpie
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:58 schreef Happel het volgende:
17 jarige met goed vleugelspel goed passen verkocht voor ¤527.250![]()
Kon er zelfs niks mee.
24u na het einde van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:11 schreef Silver_Shark het volgende:
waar kan ik de training zien na de wedstrijd of moet ik tot morgen wachten?
Ik sta -93k(tussen haakjes) en kan geen bod van 100k doenquote:Op zondag 15 maart 2009 08:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Rik Jongbloed, 16j, huidig zwak Vleugelspel, potentieel zwak Passen
Yohan van Wijk, 16j, huidig slecht Vleugelspel, potentieel matig Positiespel![]()
Sidney Custers, 16j72d, huidig slecht Scoren, potentieel redelijk Vleugelspel
Nouja, 't is beter dan niks... Overigens, wat is dat gastje lelijk... Wat een punthoofd: [49961446] (jeugdspeler)![]()
Oja, en doe eens massaal bieden op András Pesti (64463173), hij staat nu voor nul op de lijst
Last but not least... WOEIERDEWOEIERDEWOEIIIII!!!!!!!! Ik ga naar Pakistan komende week. 79 actieve deelnemers en degene die afgelopen donderdag begonnen is, accepteert mijn uitdaging
Fuck die bezoekers, mooi vlaggetje erbij
En die gaat nog lekker in loon stijgen...quote:Op zondag 15 maart 2009 12:20 schreef Angelob het volgende:
Eerste aankoop binnen:
goed in vorm, conditie uitstekend
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Ajax Rotterdam
(sinds 15-03-2009 (7/38), )
Total Skill Index (TSI): 128 870
Loon: 45 230 ¤/week
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: mythisch Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
3,3 mil
quote:Op zondag 15 maart 2009 12:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En die gaat nog lekker in loon stijgen...![]()
Het dubbele ongeveer...
Geen dokters, omdat ik dacht: 5 weken, primaquote:Op zondag 15 maart 2009 12:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dat ligt eraan hoeveel dokters je hebt. Maar er zijn ook tools voor om dat te berekenen.
Je moet de +5 niet als weken zien, maar als hoogte van de blessure.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Geen dokters, omdat ik dacht: 5 weken, prima
Chill! ik wacht nog steeds op mijn Dominicaanse vlaggetje en heb natuurlijk nog UAE tegoed in week 16.quote:Op zondag 15 maart 2009 08:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Last but not least... WOEIERDEWOEIERDEWOEIIIII!!!!!!!! Ik ga naar Pakistan komende week. 79 actieve deelnemers en degene die afgelopen donderdag begonnen is, accepteert mijn uitdaging
Fuck die bezoekers, mooi vlaggetje erbij
quote:Bel Sebastian Bouwmans
| Ja? Oh, hallo Outpost76!
Geurt van Westerloo heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Deze speler is redelijk in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Deze speler is krachtig voor zijn leeftijd. Als het er op aankomt, weet ik zeker dat hij met zijn imposante bouw in het voordeel is ten opzichte van zijn tegenstanders.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Matig allround op zn 15equote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Wilco Gerritse heet en 15 jaar oud is.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer zwak zijn. Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' matig op het gebied van Scoren wordt!
Geven we hem een contract, baas?
mazzelaar.. ik had alleen maar zwakke broeders.. dus niks aangenomen..quote:
Is een paar levers passen daarbij zo verschrikkelijk duur?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:59 schreef Angelob het volgende:
Tweede aankoop binnen:
Salvador Mitjans (173081918)
22 jaar en 66 dagen, volgende verjaardag: 30-04-2009
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Ajax Rotterdam
(sinds 15-03-2009 (7/38), )
Total Skill Index (TSI): 33 880
Loon: 24 564 ¤ (20 470 ¤) /week inclusief een 20% bonus
Fysiek: Geblesseerd 2 we(e)k(en)
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: waardeloos
3,7 mil.. Is alleen nog 2 weekjes geblesseerd, maar heb m nu ook nog niet direct nodig.
quote:Op zondag 15 maart 2009 16:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Is een paar levers passen daarbij zo verschrikkelijk duur?
4,2milquote:Axel Andersson (128701764)
25 jaar en 49 dagen, volgende verjaardag: 17-05-2009
goed in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Deportivo de La Coruna
(sinds 12-03-2009 (7/38), 3d)
Total Skill Index (TSI): 75 350
Loon: 18 108 (15 090 ) ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 2/20 waardeloos
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 12/20 wonderbaarlijk
Scoren: 13/20 wereldklasse
Spelhervatting: 4/20 zwak
Dat blijkt ja.. Zelf de hele dag aan het klussen geweest (behangen, rolgordijnen ophangen, stevig vastgelijmde vloerbedekking eruit slopen, trapleuning gefixed, etc.). (Helaas) niet m'n eigen huisje, desalwelteplus even een dag me uit de naad gewerkt.quote:
Hmm.., dat is wel vaag ja.. Wat voor (aantallen) personeel heb je in dienst?quote:Op zondag 15 maart 2009 19:37 schreef The_Hives het volgende:
Ik speel tegen een botje, maar ik heb eerder ook al van een bot verloren. Zag net trouwens dat mijn sponsoren woedend zijn, maar ik snap niet waarom want heb 3 wedstrijden op rij verloren gewonnen.....
Kloptquote:Op zondag 15 maart 2009 20:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Klopt, met 3 overwinningen zouden ze gewoon blij moeten zijn... Van de andere soorten ook nergens meer dan 10 naar ik aanneem/hoop?
hebben ze VIP lounges? of maakt dat niet uit?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:25 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Klopt. 4 trainers omdat met weinig geld meer trainers te weinig toegevoegde waarde heeft. Paar fysio's en dokters. Thats it.
geen idee eigenlijk. Heb gewoon mijn stadion nog die ik in het begin gekregen hebt.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:29 schreef Re het volgende:
[..]
hebben ze VIP lounges? of maakt dat niet uit?
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:55 schreef Flappekz het volgende:
2-2 1 - 1 gespeeld, had moeten winnenmeer hatstats
quote:Ryan Snip (48102703)
15 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 16-03-2009
Team: YMFC College
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 25-01-2009 09:57 (49 dagen geleden)
Blessures: fit
Notities over vaardigheden Refresh
Conditie: zwak Keepen:
Positiespel: Passen:
Vleugelspel: Verdedigen:
Scoren: Spelhervatting:
Notities bewerken
Conditie: zwak Keepen:
Positiespel: Passen:
Vleugelspel: Verdedigen:
Scoren: Spelhervatting:
Notities opslaan
Laatste 5 wedstrijden
15-03-2009 20:25 (7/38) YMFC College - Parels voor de zwijnen Middenvelder (90') ****+
08-03-2009 20:25 (6/38) De Nootjes - YMFC College Middenvelder (90') *****
04-03-2009 08:30 (6/38) Superbs-jr - YMFC College Middenvelder (90') ****+
01-03-2009 20:25 (5/38) YMFC College - Powerdashers Middenvelder (90') *****
Prima! Eerst even koffiequote:Op maandag 16 maart 2009 08:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
De nieuwe tussenstand is weer geupload naar de server, dus Gijs mag zijn skills weer uithalen.
Er is een nieuwe nummer 1 en nieuwe nummer 2.
quote:Trainingsrapport
Je trainer Gottfried Loss heeft het volgende vastgesteld:
Vaardigheidsniveau gedaald... Robbert-Jan Gadella Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Tot voor kort was hij reusachtig in positiespel, nu is dat afgezakt naar bovennatuurlijk.
Dan zal die ook wel niet hoog gezeten hebben. Mijn 31 jarige is al ruim een seizoen niet gedaald namelijk...quote:Op maandag 16 maart 2009 09:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
30, dus het zat er wel aan te komen....Maarja, we overleven het wel!
Ach, dat boeit me dan weer niet...Het is mn FCquote:Op maandag 16 maart 2009 09:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan zal die ook wel niet hoog gezeten hebben. Mijn 31 jarige is al ruim een seizoen niet gedaald namelijk...
quote:Op maandag 16 maart 2009 09:15 schreef foetre het volgende:
4-0 gewonnen 3-3 gelijk en nog 3 punten achter de nmmr1.
Ik heb wel een beter doelsaldo en dat zou nog wel is belangrijk zijn aan het einde vd rit.
Die 31 was mijn FC, hij is sinds gisteren de nieuwe coach.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, dat boeit me dan weer niet...Het is mn FC
quote:Op maandag 16 maart 2009 09:40 schreef Gijs_ het volgende:
En de nieuwe tussenstand van de Gouden schoen is weer terug te vinden op Fokhattrick.org
Met 0,5 punten voorsprong...quote:
Mijn stand met de VJ/GL award klopt niet. Zie wedstrijd 2/3 maar. Wedstrijd 2 moet ik veel meer punten hebben gescoord en bij wedstrijd 3 moet ik juist in de -3 zitten. Volgens mij heeft Arnoo mijn punten gekregen?quote:Op maandag 16 maart 2009 09:40 schreef Gijs_ het volgende:
En de nieuwe tussenstand van de Gouden schoen is weer terug te vinden op Fokhattrick.org
Heb ook 29 keer gescoord tegen de botjes.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met 0,5 punten voorsprong...
Jij hebt gewoon 50 doelpunten in 7 wedstrijden...
Al zitten er wel 3 bots in je divisie...
Dat kun je beter even bij Ruudt melden in het VJ/GL topic.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:24 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Mijn stand met de VJ/GL award klopt niet. Zie wedstrijd 2/3 maar. Wedstrijd 2 moet ik veel meer punten hebben gescoord en bij wedstrijd 3 moet ik juist in de -3 zitten. Volgens mij heeft Arnoo mijn punten gekregen?
Gelukkig loopt mijn FC al anderhalf seizoen in mijn team rondquote:Dov Yoked Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van leiderschap terug van goed naar redelijk.
Gijs heeft iets fout gedaan, in het VJ / GL topic klopt de stand gewoon: [Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker Award Seizoen 12.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:24 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Mijn stand met de VJ/GL award klopt niet. Zie wedstrijd 2/3 maar. Wedstrijd 2 moet ik veel meer punten hebben gescoord en bij wedstrijd 3 moet ik juist in de -3 zitten. Volgens mij heeft Arnoo mijn punten gekregen?
De mijne is vorige week na ruim 2 seizoenen gedaald van goed naar redelijk leiderschap. Nieuwe FC staat al klaar, hangt er een beetje vanaf in wat voor competitie ik tzt zit of ik 'm meteen promoveer wanneer Pruim naar matig leiderschap gaat, dan wel ik 'm tot zwak/slecht laat zakken.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:30 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Gelukkig loopt mijn FC al anderhalf seizoen in mijn team rond
Ja kan kloppen, misschien heb ik een paar weken niet goed gekopiëerd, excuses daarvoor!!quote:Op maandag 16 maart 2009 10:36 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Gijs heeft iets fout gedaan, in het VJ / GL topic klopt de stand gewoon: [Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker Award Seizoen 12.
quote:33. Gerd Grond (E1) [Staat op de transferlijst]
17 jaar en 16 dagen, TSI = 460
redelijk in vorm, conditie matig [Koppen]
Positiespel: 6/20 redelijk
Passen: 5/20 matig
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
quote:Op maandag 16 maart 2009 11:12 schreef Grumpey het volgende:
jo, ook maar eens weer een tvp.
quote:Op maandag 16 maart 2009 10:45 schreef Ruudt het volgende:
Met die stats ben je 100% VI-waardig.
Volgens Alltid hebben jullie inderdaad gelijk. Toch voelt het vreemd..quote:Op maandag 16 maart 2009 10:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
Je bent inderdaad VI waardig. V lijkt me nog wat hoog.
Verkoop ik met een beetje geluk voor ongeveer hetzelfde volgens de TC! Nog zo eentje en de jeugdopleiding heeft zich dit seizoen weer rendabel gemaakt...quote:Michael Goey [Staat op de transferlijst]
18 jaar en 20 dagen, TSI = 700
redelijk in vorm, conditie zwak
Positiespel: 6/20 redelijk
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 3/20 slecht
quote:Riku Kilpinen Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van scoren terug van formidabel naar uitstekend.
Niet voor niets heb ik een net iets beter team dan die Allhitters natuurlijkquote:Op maandag 16 maart 2009 11:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je trainees momenteel? Tevreden met de nu ingeslagen weg? Ik zag overigens dat je nog moeite moet doen om rechtstreeks te degraderen ook.. Een (bijna) 'bot'-team erbij en die Allhitters kun je wel hebben.. Nouja, 'gelukkig' zijn er dan altijd nog de p/d's, goed voor extra training, ervaring en inkomsten
Heb je uitgedaagd... accepteer je m, dan kunnen we los!quote:Op maandag 16 maart 2009 12:08 schreef augurkenkoning het volgende:
Is goed. Ik doe het nog maar net hoor! Welke info moet je hebben?
party augurken (1218973)
Jeugdteam van Augurk
Ik ben ook nog niet van plan mijn FC te promoveren tot coach. Redelijk leiderschap is ook nog wel prima aangezien ik dit seizoen weinig meer kan winnen of verliezen. Daarnaast wil ik die optie behouden voor een eventuele blessure van mijn FC. Hij is 34 en basisspeler. Als ik hem dan coach maak is hij direct zijn blessure kwijtquote:Op maandag 16 maart 2009 10:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
De mijne is vorige week na ruim 2 seizoenen gedaald van goed naar redelijk leiderschap. Nieuwe FC staat al klaar, hangt er een beetje vanaf in wat voor competitie ik tzt zit of ik 'm meteen promoveer wanneer Pruim naar matig leiderschap gaat, dan wel ik 'm tot zwak/slecht laat zakken.
Klopt, alleen de beste 50% promoveert rechtstreeks. Mocht je bang worden dat je het te goed doet, kun je altijd nog de laatste competitiewedstrijden expres verliezen om een p/d duel te krijgenquote:Overigens, als reactie op een kleine 'discussie' n.a.v. m'n huidige onverwachte/onterechte p1-status op de chat gisteravond. Alleen de 50% beste nrs 1 promoveren rechtstreeks, de rest speelt een p/d. Derhalve loop ik weinig risico per abuis in V terecht te komen, lijkt me? Tenminste, ik mag hopen dat ik met mijn teampje niet de resterende 7 wedstrijd ook ga winnen
* Proud2beDiepfries zich namelijk absoluut niet V-waardig voelt en zich eigenlijk ook nog steeds af vraagt of 'ie wel al in VI had moeten zitten...![]()
Raad eens waar ik nu speelquote:Op maandag 16 maart 2009 16:34 schreef Grumpey het volgende:
Je moet trouwens altijd hoger willen spelen, jezelf niet laten promoveren (omdat je team het niet waardig is) is dom, aangezien je hogere divisies altijd meer inkomsten kan genereren (de omslag bevind zich pas in de IV)
Dat ben ik dus niet met je eens.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:34 schreef Grumpey het volgende:
Je moet trouwens altijd hoger willen spelen, jezelf niet laten promoveren (omdat je team het niet waardig is) is dom, aangezien je hogere divisies altijd meer inkomsten kan genereren (de omslag bevind zich pas in de IV)
Ben ik op zich wel met je eens (vandaar dat ik nu ook (al) in VI speel).quote:Op maandag 16 maart 2009 16:34 schreef Grumpey het volgende:
Ik zou wel willen, maar voor dat bedrag kan ik er straks misschien aan vast zitten. Als je om een openingsbod vraagt, moet je er zeker van zijn dat dat openingsbod wordt overboden...quote:Op maandag 16 maart 2009 18:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
het is niet veel maar heeft iemand een openingsbod voor deze prutser?
208117821
Het is precies dat wat ik nodig heb voor een nieuwe winger.
Ik heb er op gebodenquote:Op maandag 16 maart 2009 18:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar voor dat bedrag kan ik er straks misschien aan vast zitten. Als je om een openingsbod vraagt, moet je er zeker van zijn dat dat openingsbod wordt overboden...
Plus het feit dat ik dan een kans heb op een TS-hit....sorry
Mocht niet overbieden dan speelt die maar een paar keer mee gaat die na een rank hoger weer verkocht worden.quote:
Hij gaat niet heel snel in PM stijgen hoor.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:30 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Mocht niet overbieden dan speelt die maar een paar keer mee gaat die na een rank hoger weer verkocht worden.
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
Heb overigens wel een TS hit gehad. Mijn TS was vanmorgen na de update 7.5. Ik heb nu nog steeds satisfied, het effect zit dus ergens tussen de 0.5 levels of 1/15de deel. Preciezer kan ik het niet stellen omdat mijn TS na de volgende update normaal gesproken op 7.00 zou staan, en nu dus 6.**
WTF heb ik hier nou weer aan.quote:Trainer: Mark Esch
Dit zijn de opmerkingen van Mark Esch voor deze wedstrijd:
Hoi!
Bennie Koers: Hij speelde een prachtige wedstrijd deze week. Hij vocht harder dan al onze andere spelers. (dat is nou al de 10e X dat ik dit berichtje zie)
Matthijs Weyerman: Hij was in een prima bui deze week. Later hoorde ik dat dit kwam omdat hij jarig was. (dit is altijd zulke interessante info)
Franklin Macor: Hij is zwak wat betreft Vleugelspel, zou ik zeggen. (was hij al toen hij gescout werd)
Lenny Bongaarts: Hij kan nog wel wat leren, maar niet echt veel meer. (erg interessant)
Bennie Koers: Ik ben er inmiddels zeker van dat hij in de jeugdopleiding niets meer kan leren op het gebied van Verdedigen. (mn mid mid en ik train verdedigen en vleugel spel.)
Dat is alles wat ik vandaag te melden had, baas.
Jij krijgt tenminste nog wat opmerkingen. Vorige week had ik 1 melding over een speler die uitgetraind is op Passen, gister 1 melding over huidig niveau Verdedigen en 1 over uitgetraind Verdedigen.. Iets meer informatie, al dan niet onhoudelijk, zou toch wel welkom zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:37 schreef Outpost76 het volgende:
Aangezien mn Senioren bagger spelen en punten verliezen dacht ik me ff te storten op mn jeugd. Jammer dat er dan zo een boeiend en interessante TU komt naar aanleiding van zondag.
[..]
WTF heb ik hier nou weer aan.![]()
Wat is t toch een kut spel dat Hattrick
quote:
Dan heb je tenminste nog iets met bruikbare info. Dat zie ik liever dan tich keer van die achterlijke onzin info.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Jij krijgt tenminste nog wat opmerkingen. Vorige week had ik 1 melding over een speler die uitgetraind is op Passen, gister 1 melding over huidig niveau Verdedigen en 1 over uitgetraind Verdedigen.. Iets meer informatie, al dan niet onhoudelijk, zou toch wel welkom zijn
Die bruikbare info staat ook in jouw trainingsrapport hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Begin steeds meer een schurft te krijgen aan hattrick
[..]
Dan heb je tenminste nog iets met bruikbare info. Dat zie ik liever dan tich keer van die achterlijke onzin info.
misschien moet je hem ook maar uit de VJ/GL schrappen.. hij heeft er gezien zn reacties ook niet echt zin meer inquote:
Daar zitten een paar leuke bijquote:
Wat is er gebeurt met de Outpost die iedereen enthousiast verwelkomde, iedereen hielp en vooral iedereen verdoemde die het in z'n hoofd haalde te stoppen ?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:37 schreef Outpost76 het volgende:
quote:
hij heeft 4 keer op rij niet gewonnen..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt met de Outpost die iedereen enthousiast verwelkomde, iedereen hielp en vooral iedereen verdoemde die het in z'n hoofd haalde te stoppen ?
Gewoon ff doorbijten, volgend seizoen gaat het vast weer beterquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:37 schreef Outpost76 het volgende:
Aangezien mn Senioren bagger spelen en punten verliezen dacht ik me ff te storten op mn jeugd. Jammer dat er dan zo een boeiend en interessante TU komt naar aanleiding van zondag.
[..]
WTF heb ik hier nou weer aan.![]()
Ik zou eens je mail controleren...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:42 schreef Flappekz het volgende:
Ik kan niet meer inloggen? Krijg constant de melding: login failed
EDIT - en nu heb ik een runtime error....
Daarin heb ik geen mail van HT ofzoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou eens je mail controleren...
Misschien dat je een mail het met dat je team geblokkeerd was of zo...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daarin heb ik geen mail van HT ofzo
Waarom zou dat zijn?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Misschien dat je een mail het met dat je team geblokkeerd was of zo...
zelfde verhaal hierquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Waarom zou dat zijn?
Ben blij dat pekel ook niet kan inloggen, dan ligt het iig niet aan mij
Ik bedoelde het als grapje dan ook...quote:
Ik kan ook niet inloggen overigens.quote:Ben blij dat pekel ook niet kan inloggen, dan ligt het iig niet aan mij
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik kan ook niet inloggen overigens.
Ja, in de tussenseizoenen en dergelijke hadden ze het prima voor elkaar en ook de eerste bekerwedstrijden waren vaak zelfs te volgen!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:51 schreef Flappekz het volgende:
Best wel lang geleden eigenlijk, dergelijke problemen
geen grappen over hattrick!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het als grapje dan ook...
Dat is ook niet grappigquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik kan slecht grappen maken over de rode string die je altijd naar het werk aan hebt...
ik had gedacht dat je het ongelooflijk sexy zou vinden!quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Jij in een rode string is ongelooflijk sexy
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik had gedacht dat je het ongelooflijk sexy zou vinden!
[..]
Als paula of GotC dat nu aan hadden en voor de rest niets, dan zou ik dat sexy vinden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik had gedacht dat je het ongelooflijk sexy zou vinden!
[..]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als paula of GotC dat nu aan hadden en voor de rest niets, dan zou ik dat sexy vinden.
Puur gekeken naar personen uit de FOK!-hattrick groep.
En toch moet je Nico en Vullie dan niet onderschattenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als paula of GotC dat nu aan hadden en voor de rest niets, dan zou ik dat sexy vinden.
Met een bijpassend bh'tje is het ook nog wel sexy toch ?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En toch moet je Nico en Vullie dan niet onderschatten
mja ik vind dat toch minder aantrekkelijk.. mannen in zulke setjes.. geef mij zoals Bizkit al aangaf maar vrouwtjes in zulke setjesquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Naakte tieten vind ik toch net wat sexier dan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:20 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Met een bijpassend bh'tje is het ook nog wel sexy toch ?
Setjes
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Naakte tieten vind ik toch net wat sexier dan.
Bij vrouwen dan. Mannentieten zijn gewoon nooit de moeite waard.
Ik had t dan ook niet echt direct over de Jeugd TU. Het was meer een optelling van alles wat de laatste tijd gebeurt met hattrick.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die bruikbare info staat ook in jouw trainingsrapport hoorOverigens, ik zou de laatste moeten zijn die jou 'corrigeert' wegens klagen over onzinnige jeugdtrainingsrapporten.. Kan me namelijk herinneren dat ik daar ook wel eens op 'los' ben gegaan...
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
misschien moet je hem ook maar uit de VJ/GL schrappen.. hij heeft er gezien zn reacties ook niet echt zin meer in
Ik heb t ook (nog) niet over stoppen maar ze halen zo wel je plezier weg. Ik heb het 2e beste team van mn div maar t kampioenschap en de promotie kan ik nu wel vergeten nadat er 10 punten door mn neus zijn geboord door de ME.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt met de Outpost die iedereen enthousiast verwelkomde, iedereen hielp en vooral iedereen verdoemde die het in z'n hoofd haalde te stoppen ?
Dat denk ik al een paar seizoenen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:41 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Gewoon ff doorbijten, volgend seizoen gaat het vast weer beter
Maar goed ik zal deze week niet meer klagen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hij heeftis 4 keer op rij niet gewonnen..Genaaid dor de ME
Was makkelijker als je dat gewoon even kort verteld had. Dan hoef ik t niet zelf helemaal te lezenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Moet je even lezen in het achtergrondverhaal.
Ik heb m al gelezen voor jequote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Was makkelijker als je dat gewoon even kort verteld had. Dan hoef ik t niet zelf helemaal te lezen
quote:Sinterklaas komt vroeg dit jaar voor onze Supporters
2009-03-17 11:33:00
Met gepaste trots brengen we een grote upgrade uit van ons Supporterpakket. Afgelopen jaar hebben we met veel succes de functionaliteit en stabiliteit van de site verbeterd. Tegenwoordig draait de site erg goed (wat jullie hopelijk ook hebben opgemerkt). Met dit in gedachten voelt het extra goed om een zak vol cadeautjes uit te delen aan jullie, aan degenen die al deze verbeteringen mogelijk hebben gemaakt: onze Supporters.
Onder deze goodies vind je een briljante wedstrijdvoorbeschouwingsfeature die het je makkelijker maakt om je tegenstander te analyseren. Je krijgt de optie om je eigen zoekprofielen voor transfers en je eigen snelkoppelingen te creëren. Andere nieuwe functies in deze Supporterupgrade zijn een HT-ML editor voor persberichten en het gastenboek, het met elkaar delen van wedstrijdtenues, federatieverbeteringen en nog veel meer.
Het is zeker niet overdreven als we stellen dat onze Supporters en het Hattrick Supporterpakket erg belangrijk voor ons zijn. Het zijn tenslotte onze Supporters die het mogelijk maken om Hattrick als gratis spel aan te blijven bieden voor het overgrote merendeel van onze gebruikers. En het is ook dankzij jullie, onze Supporters, dat we Hattrick kunnen blijven ontwikkelen en verbeteren. Het afgelopen jaar brachten we de grootste verbetering ooit aan de Hattricksite aan: we herschreven elk stukje webcode, verpakten het in een nieuw ontwerp en voerden enkele hardwarematige verbeteringen uit. Dit resulteerde in een erg stabiele, betrouwbare en functionele site; onze inspanningen waren dus een erg goede investering. Bij de release van het nieuwe ontwerp voegden we ook enkele erg leuke Supporteropties toe. Voordat we ons op nieuwe projecten konden gaan storten, vonden we het echter tijd worden om nog wat meer cadeautjes te geven aan jullie, de Supporters die al deze verbeteringen mogelijk maakten. Dus hier zijn - vergezeld van onze grote dank - de nieuwste toevoegingen: voor jullie, van ons:
'Head to Head'
We hebben de oude 'onderlinge ontmoetingen' verbeterd en deze veranderd in een fantastische wedstrijdvoorbeschouwing. Deze functie geeft je een compleet overzicht van je komende tegenstander, wat het makkelijker voor je maakt om te analyseren hoe je hem te slim af kunt zijn. Je krijgt onmiddellijk te zien hoe het bij hem zit met blessures of kaarten, of hij onlangs nog transfers heeft gedaan en nog veel meer. Je vindt de nieuwe 'Head to Head'-optie door op een van je komende wedstrijden te klikken. Het eerste tabblad is voor iedereen zichtbaar. Status, meest recente wedstrijden en geschiedenis zijn er alleen voor Supporters.
Creëer en bewerk je snelkoppelingen
Als Supporter heb je als extraatje rechts bovenin van die handige snelkoppelingen. Nu kun je ze ook naar eigen smaak bewerken - en zelfs je eigen snelkoppelingen creëren. Leuker konden we het niet maken! Beweeg met de muiscursor over de snelkoppelingen. Er verschijnt dan een optie 'wijzig' om de pictogrammen van je snelkoppeling te bewerken, de volgorde te wijzigen of zelfs nieuwe te creëren.
Creëer je eigen zoekprofielen voor transfers
Je hebt nu de optie om je eigen zoekprofielen voor transfers te creëren en ook om je eigen standaard zoekopdracht in te stellen. Erg makkelijk in het gebruik en een flinke tijdbesparing, zeker als je elke dag de zelfde zoekopdracht doet. Je stelt je profielen in via de transferpagina.
Transfer hotlist
Als een van je gebookmarkte spelers te koop wordt gezet, krijg je hierover informatie via het Mijn Hattrick-gedeelte. Ook krijg je de optie om de speler te hotlisten. Dit betekent dat zijn biedingenstatus wordt getoond op je Lopende Transfers-pagina. Dit maakt het gemakkelijker voor je om de biedrace te volgen.
Creëer je persoonlijke wedstrijdorders
Met de opstellingsopties wordt het je makkelijker en sneller gemaakt om bijvoorbeeld te wisselen tussen je standaardteam en je reserves wanneer je je wedstrijdorders instelt. Je kunt persoonlijke orders toevoegen door de opstellingsopties te gebruiken die je onderaan het wedstrijdordersformulier vindt. Je kunt al je eerdere wedstrijdopstellingen bewaren of de opstelling voor een nog te spelen wedstrijd opslaan als persoonlijke orders (om dus een voorgedefinieerde order te plaatsen, moet je eerst orders voor een nog te spelen wedstrijd maken en bewaren, en ze dan opslaan als persoonlijke orders onder de opstellingsopties). Je spelersorders worden dan ook bewaard.
Het delen van wedstrijdtenues
Sinds het uitkomen van onze nieuwe tenue-ontwerper in december hebben we al veel mooie en coole tenues voorbij zien komen, en vanaf nu hopen we er nog meer te gaan zien. Je kunt vanaf nu namelijk je geweldige ontwerpen delen met de hele gemeenschap, of een limited edition-tenue ontwerpen voor één of een paar teams. Voor iedereen die geen tijd, zin of kennis heeft om z'n eigen buitenaardse tenue te ontwerpen, komt er nu een hele garderobe aan mooie shirts en broeken om uit te kiezen.
Federatieverbeteringen
We hebben de leden in de federaties wat meer aandacht gegeven en de ledenpagina interessanter gemaakt. Je krijgt daar nu wat meer info te zien over je medeleden: vlag, teamnaam, plaats in de competitie, laatste resultaat en persbericht. We hebben ook de optie 'Recente bezoekers' toegevoegd, snel browsen onder de federatieleden, en een zogenaamde 'search cloud' wanneer je zoekt naar federaties.
Bewerk je avatar
Je kunt via je avatar laten zien hoe jij in je vel zit, of juist het tegendeel. Dit doe je door te spelen met de ogen en mond. Je kunt ook de haarkleur en huidskleur veranderen, zodat hij meer op je gaat lijken. Je moet wel nog steeds 'Toon gezichten' aan hebben staan bij je Sitevoorkeuren om überhaupt een avatar te krijgen.
Een gebruiker op de zwarte lijst zetten
Als je om wat voor reden dan ook niet wilt dat een bepaalde gebruiker jouw supporter wordt of in je gastenboek schrijft, dan kun je hem bij je voorkeuren op de zwarte lijst zetten.
Toevoegingen aan de HT-ML editor en het mailarchief
In deze upgrade hebben we het ook mogelijk gemaakt om de HT-ML editor te gebruiken als je een persbericht schrijft of een gastenboek tekent. Bovendien kun je nu ook je verzonden mails behoeden voor verwijdering door ze te bewaren in je mailarchief.
Geen banners meer
Lest best, als Supporter zul je geen traditionele banners meer krijgen. Het niet herladen van banners zat altijd al in het Supporterpakket, maar nu gaan we een stapje verder en beloven we je dat je helemaal geen banners meer ziet. Er zullen eventueel nog wel banners verschijnen om onze eigen producten of sponsors te laten zien aan Supporters, maar die knipperende, irritante banners worden als wilde papegaaien op de Zuidpool: niet-bestaand.
Er zit gewoon niemand op...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
Btw: Is er een nieuw irc kanaal of zit er gewoon echt niemand op telkens als ik er in ga?
Goed samengevat!quote:
Zie de bovenste 2 reacties Te traag.quote:
Ze zijn anders allemaal nieuw...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zie de bovenste 2 reacties Te traag.
Al vind ik t wel knap dat ik de meeste al kende en er volgens mij weinig nieuws is....
Ja, met Foxtrick had je al een paar opties idd. En de tenues uitwisselen en het kunnen veranderen van de stemming van je avatar is ook meer ' voor de leuk'.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Al vind ik t wel knap dat ik de meeste al kende en er volgens mij weinig nieuws is....
Wanneer je toch besluit te stoppen, mag ik je glazen bol dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De optie om meerdere standaardopstellingen op te kunnen slaan vind ik de belangrijkste. Zo hoe je niet elke week je B-team met waailappen handmatig op de plek te zettenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, met Foxtrick had je al een paar opties idd. En de tenues uitwisselen en het kunnen veranderen van de stemming van je avatar is ook meer ' voor de leuk'.
De tabs bij een wedstrijdvoorbeschouwing vind ik echter wel erg handig zo op het eerste gezicht, kun je in één oogopslag schorsingen en blessures e.d. bekijken!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, met Foxtrick had je al een paar opties idd. En de tenues uitwisselen en het kunnen veranderen van de stemming van je avatar is ook meer ' voor de leuk'.
De tabs bij een wedstrijdvoorbeschouwing vind ik echter wel erg handig zo op het eerste gezicht, kun je in één oogopslag schorsingen en blessures e.d. bekijken!
eensch met deze 2!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:51 schreef NelisZ het volgende:
[..]
De optie om meerdere standaardopstellingen op te kunnen slaan vind ik de belangrijkste. Zo hoe je niet elke week je B-team met waailappen handmatig op de plek te zetten
Ik pak altijd de opstelling van de week daarvoor eigenlijk, dat is ook één klik!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:51 schreef NelisZ het volgende:
[..]
De optie om meerdere standaardopstellingen op te kunnen slaan vind ik de belangrijkste. Zo hoe je niet elke week je B-team met waailappen handmatig op de plek te zetten
je probeert je er wel weer gemakkelijk vanaf te maken he?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Was makkelijker als je dat gewoon even kort verteld had. Dan hoef ik t niet zelf helemaal te lezen
Misschien verliest ie daarom ook wel zo vaak...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je probeert je er wel weer gemakkelijk vanaf te maken he?
ahh zou dat het zijn?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:37 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Misschien verliest ie daarom ook wel zo vaak...
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:37 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:37 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Das knap want ik had de meeste zogenaamde nieuwe opties al. Ik heb denk ik al sinds de nieuwe skin al een eigen avatar op hattrick en zo zijn ze allemaal niet nieuw voor mij...... Volgens mij dus ook een late melding van iets wat al lang mogelijk was.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ze zijn anders allemaal nieuw...
dan heb je niet goed gelezen, want er zijn wijzigingen bij het maken van een nieuwe avatar.. en die waren er nog niet..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Ik heb al vanalles geprobeerd. Tot ik t niet meer wist en afgelopen zondag heb gespeeld met een opstelling gemaakt door RealBizkit666. Ook dat mocht niet baten.
[..]
Das knap want ik had de meeste zogenaamde nieuwe opties al. Ik heb denk ik al sinds de nieuwe skin al een eigen avatar op hattrick en zo zijn ze allemaal niet nieuw voor mij...... Volgens mij dus ook een late melding van iets wat al lang mogelijk was.
Die avatar was er ook inderdaad, maar niet de extra mogelijkheden die je nu hebt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Ik heb al vanalles geprobeerd. Tot ik t niet meer wist en afgelopen zondag heb gespeeld met een opstelling gemaakt door RealBizkit666. Ook dat mocht niet baten.
[..]
Das knap want ik had de meeste zogenaamde nieuwe opties al. Ik heb denk ik al sinds de nieuwe skin al een eigen avatar op hattrick en zo zijn ze allemaal niet nieuw voor mij...... Volgens mij dus ook een late melding van iets wat al lang mogelijk was.
quote:Gerlof Bianchi [playerid=68476430]
29 jaar en 78 dagen, volgende verjaardag: 20-04-2009
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft wereldklasse ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 22-01-2009 (16/37), 7w 5d)
Total Skill Index (TSI): 22 830
Loon: 9 270 ¤/week
Conditie: goed Keepen: wonderbaarlijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig
quote:Eerdere transfers met vergelijkbare spelers:
ID Datum TSI Prijs Leeftijd Vorm
65668800 15-03-2009 (7/38) 26 420 2 550 000 ¤ 29 redelijk
76308168 15-03-2009 (7/38) 30 900 3 060 000 ¤ 29 goed
67687495 14-03-2009 (7/38) 23 940 3 215 000 ¤ 29 redelijk
82375355 14-03-2009 (7/38) 24 060 3 150 000 ¤ 29 redelijk
78854328 13-03-2009 (7/38) 25 270 2 800 000 ¤ 29 matig
140629236 13-03-2009 (7/38) 21 410 2 999 000 ¤ 29 matig
67171587 12-03-2009 (7/38) 23 330 3 060 000 ¤ 29 redelijk
80055338 12-03-2009 (7/38) 29 430 3 200 000 ¤ 29 redelijk
81065045 10-03-2009 (7/38) 24 540 2 875 000 ¤ 29 matig
78978661 10-03-2009 (7/38) 24 480 2 993 000 ¤ 29 redelijk
Mediaangemiddelde prijs 3 029 500 ¤
Gemiddelde prijs 2 990 200 ¤
Hij staat er op!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:30 schreef ScudRaket het volgende:
Ik wil wel 2.4 mln bieden, maar hij nog lniet gelist.
Shop ze!quote:
quote:
quote:Julius Alexandersson [playerid=183535754]
25 jaar en 11 dagen, volgende verjaardag: 26-06-2009
Geboren in: Sverige
goed in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: HAJDUK JAJCE (sinds 21-11-2007 (3/34), 4s 4w 6d)
Total Skill Index (TSI): 56 100
Loon: 27 756 (23 130 ) ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: goed Keepen: reusachtig
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Deadline: 17-03-2009 17:37
(0m)
Vraagprijs: 5 000 000 ¤
Hoogste bod: 5 000 000 ¤ door YMFC
Het bieden is geëindigd!
5 mlnquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij is binnen, mijn duurste aankoop ooit!
[..]
Besef wel dat de afschrijving nu pas begint...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jah...zelfs nog onder de transfervergelijkingen
We moeten speciaal voor jou een award maken: "De openingsbodbieder".quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:30 schreef ScudRaket het volgende:
Ik wil wel 2.4 mln bieden, maar hij nog lniet gelist.
Ik kan jullie helpen en ik heb het geld: Why not, ik koop die spelers toch nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
We moeten speciaal voor jou een award maken: "De openingsbodbieder".
zo zeg, wat een geld die lui..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:41 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Besef wel dat de afschrijving nu pas begint...
Edit:
Tja als je 174 mln hebt
Ik heb ooit iets voor hem teruggedaan!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:39 schreef Flappekz het volgende:
Scud heeft me al vaker zo geholpen, held
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb ooit iets voor hem teruggedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:33 schreef Grumpey het volgende:
Kan iemand even kijken hoe ik ervoor sta met mijn geldvoorraad? Het zal niet extreem hoog zijn, aangezien ik ook nog een talentvolteam heb ingekocht, maar toch ben ik wel benieuwd...ben te vinden bij III
Dat is dus 1 van de nieuwe Supporter opties.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]1. FcGeoffreyvooruit III.4 50 769 834 ¤ 2. Helgo Sport III.7 39 772 735 ¤ 3. spieker fc III.2 30 139 473 ¤ 4. FC De Laatste Minuut III.11 29 543 745 ¤ 5. Kings Squad III.9 29 508 911 ¤ 6. FC OTB III.16 27 985 179 ¤ 7. Grumpelix III.8 24 117 413 ¤ 8. The Allhitters III.8 20 393 246 ¤ 9. Team Arnold III.4 20 384 481 ¤ 10. Hercules Calisante III.6 19 267 346 ¤
Dat beantwoord mn vraag dan dus nog niet.......quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Die statistiekfunctie zit er dus al jaren in...
Ik kan het niet opzoeken nu. Hattrick is nog steeds geblokeerd op het werk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat beantwoord mn vraag dan dus nog niet.......
Via je clubpagina kun je naar 'supporterstatistieken' (aan je rechterkant, onder Eregalerij). Vervolgens heb je 'Algemene Statistieken' en daar moet je maar gewoon even wat rondklikken om een idee te krijgen wat er allemaal te vinden is..quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is dus 1 van de nieuwe Supporter opties.
Hoe en waar zien jullie datteh?
Weet je dat niet eens uit je hoofd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik kan het niet opzoeken nu. Hattrick is nog steeds geblokeerd op het werk.
Top thanksquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Via je clubpagina kun je naar 'supporterstatistieken' (aan je rechterkant, onder Eregalerij). Vervolgens heb je 'Algemene Statistieken' en daar moet je maar gewoon even wat rondklikken om een idee te krijgen wat er allemaal te vinden is..
Toch maar goed dat ik met de limo ga.quote:Team Kilometers
1. Ossie united 164 km
2. SCC Scharnegoutum 144 km
3. v.v. Butcher-Lions 144 km
4. AC Karlovacko 135 km
5. RKDEO 131 km
6. Soyse Boys 114 km
7. berg je maar op 111 km
8. No Tax 107 km
Dit is de gemiddelde afstand in kilometers die het team dit seizoen moet afleggen naar uitwedstrijden.
is ook al een oude optie hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:29 schreef Outpost76 het volgende:
Pleuris eind in de bus.
[..]
Toch maar goed dat ik met de limo ga.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:37 schreef Flappekz het volgende:
Schadevrij uit Kroatie. Nieuwe keeper haalt 7 sterren
En of!quote:
Zeker nice ja!quote:
ja precies, maar had je em dan ook niet kunnen laten invallen 5 minuten voor tijd?quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En of!
Maar ik heb hem in de rust gewisseld, zodat ie toch nog wat heeft gespeeld voor de vormupdate....Wilde zo min mogelijk risico lopen op blessures
Omdat ik niet precies wist of de vormupdate ook rekening houdt met het aantal gespeelde minuten, heb ik maar voor de gulden middenweg gekozenquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja precies, maar had je em dan ook niet kunnen laten invallen 5 minuten voor tijd?
Slim, in de regels staat idd ook niet meer dan dat het belangrijk is dat de speler een wedstrijd heeft gespeeld!quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Omdat ik niet precies wist of de vormupdate ook rekening houdt met het aantal gespeelde minuten, heb ik maar voor de gulden middenweg gekozen
nee dat is waar.. maar goed het gaat erom dat ie geen blessure heeft opgelopenquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Omdat ik niet precies wist of de vormupdate ook rekening houdt met het aantal gespeelde minuten, heb ik maar voor de gulden middenweg gekozen
nog beter dus.. en hoe zit het met spelers die moeten spelen omdat je ze anders niet kunt verkopen.. is 5 minuten spelen genoeg daarvoor?quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
Vorm houdt geen rekening meer met een wedstrijd spelen. Het beste had je hem gewoon niet laten spelen.
Nu krijgt hij wel 45 minuten conditie update met daarin het risico voor een vormdaling door de conditietraining.
Of is het jullie nog nooit opgevallen dat alleen geblesseerde spelers uitstekend vorm kunnen halen? Dat komt doordat ze geen conditietraining krijgen maar wel een vormupdate.
1 Minuut is al genoeg.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nog beter dus.. en hoe zit het met spelers die moeten spelen omdat je ze anders niet kunt verkopen.. is 5 minuten spelen genoeg daarvoor?
Dat was inderdaad zo.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:09 schreef Flappekz het volgende:
Ik dacht altijd dat een speler een grotere kans had op vormdalingen als ie niet had gespeeld....ach ja, we zien het wel tijdens de TU
mja maar je kunt niet 1 minuut voor tijd wisselenquote:
Je kunt een vaste wissel inderdaad niet instellen voor 1 minuut. Maar je kunt wel een bepaalde voorwaarde voor een wissel opgeven die toevallig in de 1e minuut al valt, of in de 89e minuut.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja maar je kunt niet 1 minuut voor tijd wisselenIk had et al op 5 minuten staan omdat het niet dichter bij de 90 kon..
ach ik neem het risico wel met de 85ste minuut..quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt een vaste wissel inderdaad niet instellen voor 1 minuut. Maar je kunt wel een bepaalde voorwaarde voor een wissel opgeven die toevallig in de 1e minuut al valt, of in de 89e minuut.
Op hattrick zelf staat het nog wel in de regels anders, tenminste... dat het spelen van een wedstrijd een van de factoren is die invloed heeft op de vorm!quote:
De achtergrond vorm zal wel dalen. Maar de voorgrondvorm kan niet ge-update worden als de speler geen training krijgt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Op hattrick zelf staat het nog wel in de regels anders, tenminste... dat het spelen van een wedstrijd een van de factoren is die invloed heeft op de vorm!
Ik zelf heb ook een speler die 4 weken geblesseerd was geweest en ook terugkwam met goede vorm, dus het zal vast een stuk minder invloed hebben dan voorheen! Maar het zal ook vast niet voor niks nog in de regels staan neem ik aan
Ik dacht dat spelers die niet gespeeld hadden en fit zijn altijd 50% conditietraining kregen, welke wél weer invloed kan hebben op de voorgrondvorm.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De achtergrond vorm zal wel dalen. Maar de voorgrondvorm kan niet ge-update worden als de speler geen training krijgt.
Waar huizen al jouw tegenstanders johquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:29 schreef Outpost76 het volgende:
Pleuris eind in de bus.
[..]
Toch maar goed dat ik met de limo ga.
Ik stuur ze soms op de fietsquote:Team Kilometres
1. the healing gekken 156 km
2. matarazzi 114 km
3. De Memflashers 80 km
4. Star gouda 70 km
5. Ajax Leerdam 70 km
6. i dont kow 70 km
7. FC Mattheus Eugeniu 58 km
8. Twan the Man 58 km
Nette 3e plek zou ik voor tekenen dit seizoenquote:1. fc schaesberg 216 km
2. Moolie 206 km
3. Insane Ones 174 km
4. frisbeegooiers 163 km
5. Boca LWD 152 km
6. ZVP 150 km
7. Kowet Adelaars 138 km
8. Audere-est-Facere 134 km
Ze krijgen 50% van de ingestelde conditietraining.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:37 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat spelers die niet gespeeld hadden en fit zijn altijd 50% conditietraining kregen, welke wél weer invloed kan hebben op de voorgrondvorm.
-lama-quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:37 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat spelers die niet gespeeld hadden en fit zijn altijd 50% conditietraining kregen, welke wél weer invloed kan hebben op de voorgrondvorm.
oke, dan is het helemaal duidelijk!quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ze krijgen 50% van de ingestelde conditietraining.
Minder risico op een vormdaling die onstaat bij conditietraining dus dan bij iemand die wel speelt.
Dit telt trouwens voor alle spelers die niet gespeeld hebben, dus ook geblesseerden, alleen krijgen geblesseerde dan weer geen voorgrondvormupdate...
random kakquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
Waarom was mijn vorm dan zo extreem kak in het tussenseizoen, of was dat ook random?
Je vorm is niet kak in het tussenseizoen, maar na het tussenseizoen omdat dan de voorgrondvorm naar de achtergrondvorm gaat.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
Waarom was mijn vorm dan zo extreem kak in het tussenseizoen, of was dat ook random?
Dat was me wel duidelijk!quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
Vorm is gewoon de grootste random factor in de HT-wereld.
stond ik maar eerstequote:Reisstatistieken
1. Dynamo Groningen 199 km
2. VV Frikandel 157 km
3. De Orca's 131 km
4. Mancunian Violence 121 km
5. SEG05 117 km
6. puma444 113 km
7. the t.e.a.m. 101 km
8. Smurfs I.A. 95 km
Dit is de gemiddelde afstand in kilometers die het team dit seizoen moet afleggen naar uitwedstrijden.
Een tweede plek, das ook ongeveer mijn doel voor dit seizoenquote:Team Kilometers
1. Bulkem FC 212 km
2. Raging Bulls United 200 km
3. Kleb 190 km
4. The Bulldoggs 173 km
5. tetedelacourse 171 km
6. Casanokids 157 km
7. Fc drunen 1 134 km
8. Real Martinez 134 km
Al kan ik ook nog vol voor het kampioenschap gaan, of zomaar zesde worden!quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:25 schreef NelisZ het volgende:
Team Kilometers
1. pompen of verzuipen 225 km
2. FC Bifröst 169 km
3. Paupers Geldrop 153 km
4. Holland Sport 72 114 km
5. The Eagles 004 106 km
6. BVV'70 106 km
7. FC KNORS 102 km
8. Soepie United 100 km
Een tweede plek, das ook ongeveer mijn doel voor dit seizoen
Forum Opties | |
---|---|