abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 maart 2009 @ 13:16:08 #201
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_67134217
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 13:15 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

ik had gedacht dat je het ongelooflijk sexy zou vinden!
[..]

Ik ben van pindavlees
pi_67134227
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 13:15 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

ik had gedacht dat je het ongelooflijk sexy zou vinden!
[..]

Als paula of GotC dat nu aan hadden en voor de rest niets, dan zou ik dat sexy vinden.
Puur gekeken naar personen uit de FOK!-hattrick groep.
pi_67134277
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 13:16 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Als paula of GotC dat nu aan hadden en voor de rest niets, dan zou ik dat sexy vinden.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 13:20:05 #204
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_67134320
quote:

[..]

En toch moet je Nico en Vullie dan niet onderschatten
Ik ben van pindavlees
pi_67134334
quote:

[..]

Met een bijpassend bh'tje is het ook nog wel sexy toch ?
Setjes
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_67134344
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 13:20 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Fokhattrick.org!
pi_67134412
quote:

[..]

mja ik vind dat toch minder aantrekkelijk.. mannen in zulke setjes.. geef mij zoals Bizkit al aangaf maar vrouwtjes in zulke setjes
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  dinsdag 17 maart 2009 @ 13:24:06 #208
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_67134420
2 000 online gebruikers

Ik ben ingelogd
Ik ben van pindavlees
pi_67134457
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 13:24 schreef Flappekz het volgende:
2 000 online gebruikers

Ik ben ingelogd
Op koopjesjacht dus...
Shit, extended...
pi_67134503
quote:

[..]

pi_67134637
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 13:20 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Met een bijpassend bh'tje is het ook nog wel sexy toch ?
Setjes
Naakte tieten vind ik toch net wat sexier dan.
Bij vrouwen dan. Mannentieten zijn gewoon nooit de moeite waard.
pi_67134803
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 13:32 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Naakte tieten vind ik toch net wat sexier dan.
Bij vrouwen dan. Mannentieten zijn gewoon nooit de moeite waard.

Die toevoeging ook echt
  dinsdag 17 maart 2009 @ 13:52:29 #213
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_67135210
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Die bruikbare info staat ook in jouw trainingsrapport hoor Overigens, ik zou de laatste moeten zijn die jou 'corrigeert' wegens klagen over onzinnige jeugdtrainingsrapporten.. Kan me namelijk herinneren dat ik daar ook wel eens op 'los' ben gegaan...
Ik had t dan ook niet echt direct over de Jeugd TU. Het was meer een optelling van alles wat de laatste tijd gebeurt met hattrick.
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:14 schreef MrMoon het volgende:

[..]

misschien moet je hem ook maar uit de VJ/GL schrappen.. hij heeft er gezien zn reacties ook niet echt zin meer in

Neuh doe dat nog maar niet..... Mocht dat zover komen meld ik dat zelf wel.
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 12:35 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Wat is er gebeurt met de Outpost die iedereen enthousiast verwelkomde, iedereen hielp en vooral iedereen verdoemde die het in z'n hoofd haalde te stoppen ?
Ik heb t ook (nog) niet over stoppen maar ze halen zo wel je plezier weg. Ik heb het 2e beste team van mn div maar t kampioenschap en de promotie kan ik nu wel vergeten nadat er 10 punten door mn neus zijn geboord door de ME.
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 12:41 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Gewoon ff doorbijten, volgend seizoen gaat het vast weer beter
Dat denk ik al een paar seizoenen. En dat probeer ik ook steeds aan andere te melden maar nu wordt ik t zelf ook een beetje zat.
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 12:41 schreef MrMoon het volgende:

[..]

hij heeftis 4 keer op rij niet gewonnen..Genaaid dor de ME
Maar goed ik zal deze week niet meer klagen.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  dinsdag 17 maart 2009 @ 13:56:14 #214
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_67135310
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 12:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nieuwe supporteropties...
Welke dan?
pi_67135386
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 13:56 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Welke dan?
Moet je even lezen in het achtergrondverhaal.
pi_67135461
Nice
pi_67135494
Btw: Is er een nieuw irc kanaal of zit er gewoon echt niemand op telkens als ik er in ga?
  dinsdag 17 maart 2009 @ 14:05:31 #218
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_67135601
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 13:58 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Moet je even lezen in het achtergrondverhaal.
Was makkelijker als je dat gewoon even kort verteld had. Dan hoef ik t niet zelf helemaal te lezen
  dinsdag 17 maart 2009 @ 14:07:42 #219
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_67135668
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:05 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Was makkelijker als je dat gewoon even kort verteld had. Dan hoef ik t niet zelf helemaal te lezen
Ik heb m al gelezen voor je
quote:
Sinterklaas komt vroeg dit jaar voor onze Supporters

2009-03-17 11:33:00

Met gepaste trots brengen we een grote upgrade uit van ons Supporterpakket. Afgelopen jaar hebben we met veel succes de functionaliteit en stabiliteit van de site verbeterd. Tegenwoordig draait de site erg goed (wat jullie hopelijk ook hebben opgemerkt). Met dit in gedachten voelt het extra goed om een zak vol cadeautjes uit te delen aan jullie, aan degenen die al deze verbeteringen mogelijk hebben gemaakt: onze Supporters.

Onder deze goodies vind je een briljante wedstrijdvoorbeschouwingsfeature die het je makkelijker maakt om je tegenstander te analyseren. Je krijgt de optie om je eigen zoekprofielen voor transfers en je eigen snelkoppelingen te creëren. Andere nieuwe functies in deze Supporterupgrade zijn een HT-ML editor voor persberichten en het gastenboek, het met elkaar delen van wedstrijdtenues, federatieverbeteringen en nog veel meer.

Het is zeker niet overdreven als we stellen dat onze Supporters en het Hattrick Supporterpakket erg belangrijk voor ons zijn. Het zijn tenslotte onze Supporters die het mogelijk maken om Hattrick als gratis spel aan te blijven bieden voor het overgrote merendeel van onze gebruikers. En het is ook dankzij jullie, onze Supporters, dat we Hattrick kunnen blijven ontwikkelen en verbeteren. Het afgelopen jaar brachten we de grootste verbetering ooit aan de Hattricksite aan: we herschreven elk stukje webcode, verpakten het in een nieuw ontwerp en voerden enkele hardwarematige verbeteringen uit. Dit resulteerde in een erg stabiele, betrouwbare en functionele site; onze inspanningen waren dus een erg goede investering. Bij de release van het nieuwe ontwerp voegden we ook enkele erg leuke Supporteropties toe. Voordat we ons op nieuwe projecten konden gaan storten, vonden we het echter tijd worden om nog wat meer cadeautjes te geven aan jullie, de Supporters die al deze verbeteringen mogelijk maakten. Dus hier zijn - vergezeld van onze grote dank - de nieuwste toevoegingen: voor jullie, van ons:

'Head to Head'
We hebben de oude 'onderlinge ontmoetingen' verbeterd en deze veranderd in een fantastische wedstrijdvoorbeschouwing. Deze functie geeft je een compleet overzicht van je komende tegenstander, wat het makkelijker voor je maakt om te analyseren hoe je hem te slim af kunt zijn. Je krijgt onmiddellijk te zien hoe het bij hem zit met blessures of kaarten, of hij onlangs nog transfers heeft gedaan en nog veel meer. Je vindt de nieuwe 'Head to Head'-optie door op een van je komende wedstrijden te klikken. Het eerste tabblad is voor iedereen zichtbaar. Status, meest recente wedstrijden en geschiedenis zijn er alleen voor Supporters.

Creëer en bewerk je snelkoppelingen
Als Supporter heb je als extraatje rechts bovenin van die handige snelkoppelingen. Nu kun je ze ook naar eigen smaak bewerken - en zelfs je eigen snelkoppelingen creëren. Leuker konden we het niet maken! Beweeg met de muiscursor over de snelkoppelingen. Er verschijnt dan een optie 'wijzig' om de pictogrammen van je snelkoppeling te bewerken, de volgorde te wijzigen of zelfs nieuwe te creëren.

Creëer je eigen zoekprofielen voor transfers
Je hebt nu de optie om je eigen zoekprofielen voor transfers te creëren en ook om je eigen standaard zoekopdracht in te stellen. Erg makkelijk in het gebruik en een flinke tijdbesparing, zeker als je elke dag de zelfde zoekopdracht doet. Je stelt je profielen in via de transferpagina.

Transfer hotlist
Als een van je gebookmarkte spelers te koop wordt gezet, krijg je hierover informatie via het Mijn Hattrick-gedeelte. Ook krijg je de optie om de speler te hotlisten. Dit betekent dat zijn biedingenstatus wordt getoond op je Lopende Transfers-pagina. Dit maakt het gemakkelijker voor je om de biedrace te volgen.

Creëer je persoonlijke wedstrijdorders
Met de opstellingsopties wordt het je makkelijker en sneller gemaakt om bijvoorbeeld te wisselen tussen je standaardteam en je reserves wanneer je je wedstrijdorders instelt. Je kunt persoonlijke orders toevoegen door de opstellingsopties te gebruiken die je onderaan het wedstrijdordersformulier vindt. Je kunt al je eerdere wedstrijdopstellingen bewaren of de opstelling voor een nog te spelen wedstrijd opslaan als persoonlijke orders (om dus een voorgedefinieerde order te plaatsen, moet je eerst orders voor een nog te spelen wedstrijd maken en bewaren, en ze dan opslaan als persoonlijke orders onder de opstellingsopties). Je spelersorders worden dan ook bewaard.

Het delen van wedstrijdtenues
Sinds het uitkomen van onze nieuwe tenue-ontwerper in december hebben we al veel mooie en coole tenues voorbij zien komen, en vanaf nu hopen we er nog meer te gaan zien. Je kunt vanaf nu namelijk je geweldige ontwerpen delen met de hele gemeenschap, of een limited edition-tenue ontwerpen voor één of een paar teams. Voor iedereen die geen tijd, zin of kennis heeft om z'n eigen buitenaardse tenue te ontwerpen, komt er nu een hele garderobe aan mooie shirts en broeken om uit te kiezen.

Federatieverbeteringen
We hebben de leden in de federaties wat meer aandacht gegeven en de ledenpagina interessanter gemaakt. Je krijgt daar nu wat meer info te zien over je medeleden: vlag, teamnaam, plaats in de competitie, laatste resultaat en persbericht. We hebben ook de optie 'Recente bezoekers' toegevoegd, snel browsen onder de federatieleden, en een zogenaamde 'search cloud' wanneer je zoekt naar federaties.

Bewerk je avatar
Je kunt via je avatar laten zien hoe jij in je vel zit, of juist het tegendeel. Dit doe je door te spelen met de ogen en mond. Je kunt ook de haarkleur en huidskleur veranderen, zodat hij meer op je gaat lijken. Je moet wel nog steeds 'Toon gezichten' aan hebben staan bij je Sitevoorkeuren om überhaupt een avatar te krijgen.

Een gebruiker op de zwarte lijst zetten
Als je om wat voor reden dan ook niet wilt dat een bepaalde gebruiker jouw supporter wordt of in je gastenboek schrijft, dan kun je hem bij je voorkeuren op de zwarte lijst zetten.

Toevoegingen aan de HT-ML editor en het mailarchief
In deze upgrade hebben we het ook mogelijk gemaakt om de HT-ML editor te gebruiken als je een persbericht schrijft of een gastenboek tekent. Bovendien kun je nu ook je verzonden mails behoeden voor verwijdering door ze te bewaren in je mailarchief.

Geen banners meer
Lest best, als Supporter zul je geen traditionele banners meer krijgen. Het niet herladen van banners zat altijd al in het Supporterpakket, maar nu gaan we een stapje verder en beloven we je dat je helemaal geen banners meer ziet. Er zullen eventueel nog wel banners verschijnen om onze eigen producten of sponsors te laten zien aan Supporters, maar die knipperende, irritante banners worden als wilde papegaaien op de Zuidpool: niet-bestaand.
Ik ben van pindavlees
pi_67135965
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
Btw: Is er een nieuw irc kanaal of zit er gewoon echt niemand op telkens als ik er in ga?
Er zit gewoon niemand op...
pi_67136046
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:07 schreef Flappekz het volgende:

[..]

[..]
Goed verhaal
Alleen niet zo kort
pi_67136096
quote:

[..]

[..]

Goed samengevat!

Fokhattrick.org!
  dinsdag 17 maart 2009 @ 14:29:48 #223
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_67136352
Ach ja, ik ben nou eenmaal lang van stof
Ik ben van pindavlees
  dinsdag 17 maart 2009 @ 14:32:13 #224
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_67136423
quote:

[..]

[..]
Zie de bovenste 2 reacties Te traag.

Al vind ik t wel knap dat ik de meeste al kende en er volgens mij weinig nieuws is....
pi_67136648
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:32 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Al vind ik t wel knap dat ik de meeste al kende en er volgens mij weinig nieuws is....
Ze zijn anders allemaal nieuw...
pi_67136718
quote:

[..]

Ja, met Foxtrick had je al een paar opties idd. En de tenues uitwisselen en het kunnen veranderen van de stemming van je avatar is ook meer ' voor de leuk'.

De tabs bij een wedstrijdvoorbeschouwing vind ik echter wel erg handig zo op het eerste gezicht, kun je in één oogopslag schorsingen en blessures e.d. bekijken!
Fokhattrick.org!
pi_67136729
quote:

[..]

Wanneer je toch besluit te stoppen, mag ik je glazen bol dan?
  dinsdag 17 maart 2009 @ 14:51:49 #228
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_67137067
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:41 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Ja, met Foxtrick had je al een paar opties idd. En de tenues uitwisselen en het kunnen veranderen van de stemming van je avatar is ook meer ' voor de leuk'.

De tabs bij een wedstrijdvoorbeschouwing vind ik echter wel erg handig zo op het eerste gezicht, kun je in één oogopslag schorsingen en blessures e.d. bekijken!
De optie om meerdere standaardopstellingen op te kunnen slaan vind ik de belangrijkste. Zo hoe je niet elke week je B-team met waailappen handmatig op de plek te zetten
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_67137327
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:41 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:51 schreef NelisZ het volgende:

[..]

De optie om meerdere standaardopstellingen op te kunnen slaan vind ik de belangrijkste. Zo hoe je niet elke week je B-team met waailappen handmatig op de plek te zetten
eensch met deze 2!

Oh en Possie. Weet jij al of de meeting leuk wordt of niet?
pi_67138205
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:51 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Ik pak altijd de opstelling van de week daarvoor eigenlijk, dat is ook één klik!

Maar misschien moet ik me hier niet te veel over uitlaten, het niet ingesteld hebben van een standaard opstelling heeft me vorig seizoen een koei opgeleverd en een promotie gekost
Fokhattrick.org!
pi_67138384
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:05 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

je probeert je er wel weer gemakkelijk vanaf te maken he?
pi_67138645
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 15:30 schreef MrMoon het volgende:

[..]

je probeert je er wel weer gemakkelijk vanaf te maken he?
Misschien verliest ie daarom ook wel zo vaak...
Fokhattrick.org!
pi_67138814
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 15:37 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

ahh zou dat het zijn?
pi_67138855
quote:

[..]

dinsdag 17 maart 2009 @ 17:04:51 #235
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_67141785
quote:

[..]

Ik heb al vanalles geprobeerd. Tot ik t niet meer wist en afgelopen zondag heb gespeeld met een opstelling gemaakt door RealBizkit666. Ook dat mocht niet baten.
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:39 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ze zijn anders allemaal nieuw...
Das knap want ik had de meeste zogenaamde nieuwe opties al. Ik heb denk ik al sinds de nieuwe skin al een eigen avatar op hattrick en zo zijn ze allemaal niet nieuw voor mij...... Volgens mij dus ook een late melding van iets wat al lang mogelijk was.
pi_67141874
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 17:04 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ik heb al vanalles geprobeerd. Tot ik t niet meer wist en afgelopen zondag heb gespeeld met een opstelling gemaakt door RealBizkit666. Ook dat mocht niet baten.
[..]

Das knap want ik had de meeste zogenaamde nieuwe opties al. Ik heb denk ik al sinds de nieuwe skin al een eigen avatar op hattrick en zo zijn ze allemaal niet nieuw voor mij...... Volgens mij dus ook een late melding van iets wat al lang mogelijk was.
dan heb je niet goed gelezen, want er zijn wijzigingen bij het maken van een nieuwe avatar.. en die waren er nog niet..
pi_67142212
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 17:04 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

[..]

Die avatar was er ook inderdaad, maar niet de extra mogelijkheden die je nu hebt.

Het zijn echt allemaal nieuwe opties hoor...
  dinsdag 17 maart 2009 @ 17:21:03 #238
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_67142255
Is er iemand die eventueel vandaag een eerste bod van 2,5 miljoen kan en wil doen op deze Wonderbaarlijke en Nederlandse keeper, tevens Future Coach?
quote:
Gerlof Bianchi [playerid=68476430]
29 jaar en 78 dagen, volgende verjaardag: 20-04-2009

Geboren in: Nederland

redelijk in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft wereldklasse ervaring en is een redelijk leider.

Eigenaar: YMFC (sinds 22-01-2009 (16/37), 7w 5d)
Total Skill Index (TSI): 22 830
Loon: 9 270 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: goed Keepen: wonderbaarlijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig
quote:
Eerdere transfers met vergelijkbare spelers:
ID Datum TSI Prijs Leeftijd Vorm
65668800 15-03-2009 (7/38) 26 420 2 550 000 ¤ 29 redelijk
76308168 15-03-2009 (7/38) 30 900 3 060 000 ¤ 29 goed
67687495 14-03-2009 (7/38) 23 940 3 215 000 ¤ 29 redelijk
82375355 14-03-2009 (7/38) 24 060 3 150 000 ¤ 29 redelijk
78854328 13-03-2009 (7/38) 25 270 2 800 000 ¤ 29 matig
140629236 13-03-2009 (7/38) 21 410 2 999 000 ¤ 29 matig
67171587 12-03-2009 (7/38) 23 330 3 060 000 ¤ 29 redelijk
80055338 12-03-2009 (7/38) 29 430 3 200 000 ¤ 29 redelijk
81065045 10-03-2009 (7/38) 24 540 2 875 000 ¤ 29 matig
78978661 10-03-2009 (7/38) 24 480 2 993 000 ¤ 29 redelijk
Mediaangemiddelde prijs 3 029 500 ¤
Gemiddelde prijs 2 990 200 ¤
Ik ben van pindavlees
  dinsdag 17 maart 2009 @ 17:30:22 #239
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_67142583
Ik wil wel 2.4 mln bieden, maar hij nog lniet gelist.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  dinsdag 17 maart 2009 @ 17:33:53 #240
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_67142702
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 17:30 schreef ScudRaket het volgende:
Hij staat er op!
Ik ben van pindavlees
  dinsdag 17 maart 2009 @ 17:34:57 #241
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_67142739
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 17:33 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Hij staat er op!
Shop ze!
  dinsdag 17 maart 2009 @ 17:37:59 #242
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_67142836
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 17:34 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

Shop ze!

Hij is binnen, mijn duurste aankoop ooit!
quote:
Julius Alexandersson [playerid=183535754]
25 jaar en 11 dagen, volgende verjaardag: 26-06-2009

Geboren in: Sverige

goed in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.

Eigenaar: HAJDUK JAJCE (sinds 21-11-2007 (3/34), 4s 4w 6d)
Total Skill Index (TSI): 56 100
Loon: 27 756  (23 130 ) ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: goed Keepen: reusachtig
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

Deadline: 17-03-2009 17:37
(0m)
Vraagprijs: 5 000 000 ¤
Hoogste bod: 5 000 000 ¤ door YMFC
Het bieden is geëindigd!
Ik ben van pindavlees
  dinsdag 17 maart 2009 @ 17:38:51 #243
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_67142852
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 17:37 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Hij is binnen, mijn duurste aankoop ooit!
[..]

5 mln
  dinsdag 17 maart 2009 @ 17:39:44 #244
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_67142873
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 17:38 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

5 mln
Jah...zelfs nog onder de transfervergelijkingen
Ik ben van pindavlees
  dinsdag 17 maart 2009 @ 17:41:12 #245
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_67142909
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 17:39 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Jah...zelfs nog onder de transfervergelijkingen
Besef wel dat de afschrijving nu pas begint...
Edit:
Tja als je 174 mln hebt
pi_67144082
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 17:30 schreef ScudRaket het volgende:
We moeten speciaal voor jou een award maken: "De openingsbodbieder".
  dinsdag 17 maart 2009 @ 18:25:31 #247
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_67144106
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 18:24 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

We moeten speciaal voor jou een award maken: "De openingsbodbieder".
Ik kan jullie helpen en ik heb het geld: Why not, ik koop die spelers toch niet
  dinsdag 17 maart 2009 @ 18:39:32 #248
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_67144499
Scud heeft me al vaker zo geholpen, held
Ik ben van pindavlees
pi_67145413
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 17:41 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

Besef wel dat de afschrijving nu pas begint...
Edit:
Tja als je 174 mln hebt
zo zeg, wat een geld die lui..
pi_67145882
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 18:39 schreef Flappekz het volgende:
Scud heeft me al vaker zo geholpen, held
Ik heb ooit iets voor hem teruggedaan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')