Wat is er gebeurt met de Outpost die iedereen enthousiast verwelkomde, iedereen hielp en vooral iedereen verdoemde die het in z'n hoofd haalde te stoppen ?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:37 schreef Outpost76 het volgende:
Wat is t toch een kut spel dat Hattrick
quote:
hij heeft 4 keer op rij niet gewonnen..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt met de Outpost die iedereen enthousiast verwelkomde, iedereen hielp en vooral iedereen verdoemde die het in z'n hoofd haalde te stoppen ?
Gewoon ff doorbijten, volgend seizoen gaat het vast weer beterquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:37 schreef Outpost76 het volgende:
Aangezien mn Senioren bagger spelen en punten verliezen dacht ik me ff te storten op mn jeugd. Jammer dat er dan zo een boeiend en interessante TU komt naar aanleiding van zondag.
[..]
WTF heb ik hier nou weer aan.![]()
Wat is t toch een kut spel dat Hattrick
Ik zou eens je mail controleren...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:42 schreef Flappekz het volgende:
Ik kan niet meer inloggen? Krijg constant de melding: login failed
EDIT - en nu heb ik een runtime error....
Daarin heb ik geen mail van HT ofzoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou eens je mail controleren...
Misschien dat je een mail het met dat je team geblokkeerd was of zo...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daarin heb ik geen mail van HT ofzo
Waarom zou dat zijn?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Misschien dat je een mail het met dat je team geblokkeerd was of zo...
zelfde verhaal hierquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Waarom zou dat zijn?
Ben blij dat pekel ook niet kan inloggen, dan ligt het iig niet aan mij
Ik bedoelde het als grapje dan ook...quote:
Ik kan ook niet inloggen overigens.quote:Ben blij dat pekel ook niet kan inloggen, dan ligt het iig niet aan mij
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik kan ook niet inloggen overigens.
Ja, in de tussenseizoenen en dergelijke hadden ze het prima voor elkaar en ook de eerste bekerwedstrijden waren vaak zelfs te volgen!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:51 schreef Flappekz het volgende:
Best wel lang geleden eigenlijk, dergelijke problemen
geen grappen over hattrick!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het als grapje dan ook...
Dat is ook niet grappigquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik kan slecht grappen maken over de rode string die je altijd naar het werk aan hebt...
ik had gedacht dat je het ongelooflijk sexy zou vinden!quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Jij in een rode string is ongelooflijk sexy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |