Raad eens waar ik nu speelquote:Op maandag 16 maart 2009 16:34 schreef Grumpey het volgende:
Je moet trouwens altijd hoger willen spelen, jezelf niet laten promoveren (omdat je team het niet waardig is) is dom, aangezien je hogere divisies altijd meer inkomsten kan genereren (de omslag bevind zich pas in de IV)
Dat ben ik dus niet met je eens.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:34 schreef Grumpey het volgende:
Je moet trouwens altijd hoger willen spelen, jezelf niet laten promoveren (omdat je team het niet waardig is) is dom, aangezien je hogere divisies altijd meer inkomsten kan genereren (de omslag bevind zich pas in de IV)
Ben ik op zich wel met je eens (vandaar dat ik nu ook (al) in VI speel).quote:Op maandag 16 maart 2009 16:34 schreef Grumpey het volgende:
Ik zou wel willen, maar voor dat bedrag kan ik er straks misschien aan vast zitten. Als je om een openingsbod vraagt, moet je er zeker van zijn dat dat openingsbod wordt overboden...quote:Op maandag 16 maart 2009 18:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
het is niet veel maar heeft iemand een openingsbod voor deze prutser?
208117821
Het is precies dat wat ik nodig heb voor een nieuwe winger.
Ik heb er op gebodenquote:Op maandag 16 maart 2009 18:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar voor dat bedrag kan ik er straks misschien aan vast zitten. Als je om een openingsbod vraagt, moet je er zeker van zijn dat dat openingsbod wordt overboden...
Plus het feit dat ik dan een kans heb op een TS-hit....sorry
Mocht niet overbieden dan speelt die maar een paar keer mee gaat die na een rank hoger weer verkocht worden.quote:
Hij gaat niet heel snel in PM stijgen hoor.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:30 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Mocht niet overbieden dan speelt die maar een paar keer mee gaat die na een rank hoger weer verkocht worden.
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
Heb overigens wel een TS hit gehad. Mijn TS was vanmorgen na de update 7.5. Ik heb nu nog steeds satisfied, het effect zit dus ergens tussen de 0.5 levels of 1/15de deel. Preciezer kan ik het niet stellen omdat mijn TS na de volgende update normaal gesproken op 7.00 zou staan, en nu dus 6.**
WTF heb ik hier nou weer aan.quote:Trainer: Mark Esch
Dit zijn de opmerkingen van Mark Esch voor deze wedstrijd:
Hoi!
Bennie Koers: Hij speelde een prachtige wedstrijd deze week. Hij vocht harder dan al onze andere spelers. (dat is nou al de 10e X dat ik dit berichtje zie)
Matthijs Weyerman: Hij was in een prima bui deze week. Later hoorde ik dat dit kwam omdat hij jarig was. (dit is altijd zulke interessante info)
Franklin Macor: Hij is zwak wat betreft Vleugelspel, zou ik zeggen. (was hij al toen hij gescout werd)
Lenny Bongaarts: Hij kan nog wel wat leren, maar niet echt veel meer. (erg interessant)
Bennie Koers: Ik ben er inmiddels zeker van dat hij in de jeugdopleiding niets meer kan leren op het gebied van Verdedigen. (mn mid mid en ik train verdedigen en vleugel spel.)
Dat is alles wat ik vandaag te melden had, baas.
Jij krijgt tenminste nog wat opmerkingen. Vorige week had ik 1 melding over een speler die uitgetraind is op Passen, gister 1 melding over huidig niveau Verdedigen en 1 over uitgetraind Verdedigen.. Iets meer informatie, al dan niet onhoudelijk, zou toch wel welkom zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:37 schreef Outpost76 het volgende:
Aangezien mn Senioren bagger spelen en punten verliezen dacht ik me ff te storten op mn jeugd. Jammer dat er dan zo een boeiend en interessante TU komt naar aanleiding van zondag.
[..]
WTF heb ik hier nou weer aan.![]()
Wat is t toch een kut spel dat Hattrick
quote:
Dan heb je tenminste nog iets met bruikbare info. Dat zie ik liever dan tich keer van die achterlijke onzin info.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Jij krijgt tenminste nog wat opmerkingen. Vorige week had ik 1 melding over een speler die uitgetraind is op Passen, gister 1 melding over huidig niveau Verdedigen en 1 over uitgetraind Verdedigen.. Iets meer informatie, al dan niet onhoudelijk, zou toch wel welkom zijn
Die bruikbare info staat ook in jouw trainingsrapport hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Begin steeds meer een schurft te krijgen aan hattrick
[..]
Dan heb je tenminste nog iets met bruikbare info. Dat zie ik liever dan tich keer van die achterlijke onzin info.
misschien moet je hem ook maar uit de VJ/GL schrappen.. hij heeft er gezien zn reacties ook niet echt zin meer inquote:
Daar zitten een paar leuke bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |