quote:Op zondag 15 maart 2009 21:55 schreef Flappekz het volgende:
2-2 1 - 1 gespeeld, had moeten winnenmeer hatstats
quote:Ryan Snip (48102703)
15 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 16-03-2009
Team: YMFC College
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 25-01-2009 09:57 (49 dagen geleden)
Waarschuwingen: 1
Blessures: fit
Notities over vaardigheden Refresh
Conditie: zwak Keepen:
Positiespel: Passen:
Vleugelspel: Verdedigen:
Scoren: Spelhervatting:
Notities bewerken
Conditie: zwak Keepen:
Positiespel: Passen:
Vleugelspel: Verdedigen:
Scoren: Spelhervatting:
Notities opslaan
Laatste 5 wedstrijden
15-03-2009 20:25 (7/38) YMFC College - Parels voor de zwijnen Middenvelder (90') ****+
08-03-2009 20:25 (6/38) De Nootjes - YMFC College Middenvelder (90') *****
04-03-2009 08:30 (6/38) Superbs-jr - YMFC College Middenvelder (90') ****+
01-03-2009 20:25 (5/38) YMFC College - Powerdashers Middenvelder (90') *****
Prima! Eerst even koffiequote:Op maandag 16 maart 2009 08:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
De nieuwe tussenstand is weer geupload naar de server, dus Gijs mag zijn skills weer uithalen.
Er is een nieuwe nummer 1 en nieuwe nummer 2.
quote:Trainingsrapport
Je trainer Gottfried Loss heeft het volgende vastgesteld:
Vaardigheidsniveau gedaald... Robbert-Jan Gadella Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Tot voor kort was hij reusachtig in positiespel, nu is dat afgezakt naar bovennatuurlijk.
Dan zal die ook wel niet hoog gezeten hebben. Mijn 31 jarige is al ruim een seizoen niet gedaald namelijk...quote:Op maandag 16 maart 2009 09:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
30, dus het zat er wel aan te komen....Maarja, we overleven het wel!
Ach, dat boeit me dan weer niet...Het is mn FCquote:Op maandag 16 maart 2009 09:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan zal die ook wel niet hoog gezeten hebben. Mijn 31 jarige is al ruim een seizoen niet gedaald namelijk...
quote:Op maandag 16 maart 2009 09:15 schreef foetre het volgende:
4-0 gewonnen 3-3 gelijk en nog 3 punten achter de nmmr1.
Ik heb wel een beter doelsaldo en dat zou nog wel is belangrijk zijn aan het einde vd rit.
Die 31 was mijn FC, hij is sinds gisteren de nieuwe coach.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, dat boeit me dan weer niet...Het is mn FC
quote:Op maandag 16 maart 2009 09:40 schreef Gijs_ het volgende:
En de nieuwe tussenstand van de Gouden schoen is weer terug te vinden op Fokhattrick.org
Met 0,5 punten voorsprong...quote:
Mijn stand met de VJ/GL award klopt niet. Zie wedstrijd 2/3 maar. Wedstrijd 2 moet ik veel meer punten hebben gescoord en bij wedstrijd 3 moet ik juist in de -3 zitten. Volgens mij heeft Arnoo mijn punten gekregen?quote:Op maandag 16 maart 2009 09:40 schreef Gijs_ het volgende:
En de nieuwe tussenstand van de Gouden schoen is weer terug te vinden op Fokhattrick.org
Heb ook 29 keer gescoord tegen de botjes.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met 0,5 punten voorsprong...
Jij hebt gewoon 50 doelpunten in 7 wedstrijden...
Al zitten er wel 3 bots in je divisie...
Dat kun je beter even bij Ruudt melden in het VJ/GL topic.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:24 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Mijn stand met de VJ/GL award klopt niet. Zie wedstrijd 2/3 maar. Wedstrijd 2 moet ik veel meer punten hebben gescoord en bij wedstrijd 3 moet ik juist in de -3 zitten. Volgens mij heeft Arnoo mijn punten gekregen?
Gelukkig loopt mijn FC al anderhalf seizoen in mijn team rondquote:Dov Yoked Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van leiderschap terug van goed naar redelijk.
Gijs heeft iets fout gedaan, in het VJ / GL topic klopt de stand gewoon: [Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker Award Seizoen 12.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:24 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Mijn stand met de VJ/GL award klopt niet. Zie wedstrijd 2/3 maar. Wedstrijd 2 moet ik veel meer punten hebben gescoord en bij wedstrijd 3 moet ik juist in de -3 zitten. Volgens mij heeft Arnoo mijn punten gekregen?
De mijne is vorige week na ruim 2 seizoenen gedaald van goed naar redelijk leiderschap. Nieuwe FC staat al klaar, hangt er een beetje vanaf in wat voor competitie ik tzt zit of ik 'm meteen promoveer wanneer Pruim naar matig leiderschap gaat, dan wel ik 'm tot zwak/slecht laat zakken.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:30 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Gelukkig loopt mijn FC al anderhalf seizoen in mijn team rond
Ja kan kloppen, misschien heb ik een paar weken niet goed gekopiëerd, excuses daarvoor!!quote:Op maandag 16 maart 2009 10:36 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Gijs heeft iets fout gedaan, in het VJ / GL topic klopt de stand gewoon: [Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker Award Seizoen 12.
quote:33. Gerd Grond (E1) [Staat op de transferlijst]
17 jaar en 16 dagen, TSI = 460
redelijk in vorm, conditie matig [Koppen]
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 6/20 redelijk
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 5/20 matig
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
quote:Op maandag 16 maart 2009 11:12 schreef Grumpey het volgende:
jo, ook maar eens weer een tvp.
quote:Op maandag 16 maart 2009 10:45 schreef Ruudt het volgende:
Met die stats ben je 100% VI-waardig.
Volgens Alltid hebben jullie inderdaad gelijk. Toch voelt het vreemd..quote:Op maandag 16 maart 2009 10:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
Je bent inderdaad VI waardig. V lijkt me nog wat hoog.
Verkoop ik met een beetje geluk voor ongeveer hetzelfde volgens de TC! Nog zo eentje en de jeugdopleiding heeft zich dit seizoen weer rendabel gemaakt...quote:Michael Goey [Staat op de transferlijst]
18 jaar en 20 dagen, TSI = 700
redelijk in vorm, conditie zwak
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 6/20 redelijk
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 3/20 slecht
quote:Riku Kilpinen Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van scoren terug van formidabel naar uitstekend.
Niet voor niets heb ik een net iets beter team dan die Allhitters natuurlijkquote:Op maandag 16 maart 2009 11:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je trainees momenteel? Tevreden met de nu ingeslagen weg? Ik zag overigens dat je nog moeite moet doen om rechtstreeks te degraderen ook.. Een (bijna) 'bot'-team erbij en die Allhitters kun je wel hebben.. Nouja, 'gelukkig' zijn er dan altijd nog de p/d's, goed voor extra training, ervaring en inkomsten
Heb je uitgedaagd... accepteer je m, dan kunnen we los!quote:Op maandag 16 maart 2009 12:08 schreef augurkenkoning het volgende:
Is goed. Ik doe het nog maar net hoor! Welke info moet je hebben?
party augurken (1218973)
Jeugdteam van Augurk
Ik ben ook nog niet van plan mijn FC te promoveren tot coach. Redelijk leiderschap is ook nog wel prima aangezien ik dit seizoen weinig meer kan winnen of verliezen. Daarnaast wil ik die optie behouden voor een eventuele blessure van mijn FC. Hij is 34 en basisspeler. Als ik hem dan coach maak is hij direct zijn blessure kwijtquote:Op maandag 16 maart 2009 10:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
De mijne is vorige week na ruim 2 seizoenen gedaald van goed naar redelijk leiderschap. Nieuwe FC staat al klaar, hangt er een beetje vanaf in wat voor competitie ik tzt zit of ik 'm meteen promoveer wanneer Pruim naar matig leiderschap gaat, dan wel ik 'm tot zwak/slecht laat zakken.
Klopt, alleen de beste 50% promoveert rechtstreeks. Mocht je bang worden dat je het te goed doet, kun je altijd nog de laatste competitiewedstrijden expres verliezen om een p/d duel te krijgenquote:Overigens, als reactie op een kleine 'discussie' n.a.v. m'n huidige onverwachte/onterechte p1-status op de chat gisteravond. Alleen de 50% beste nrs 1 promoveren rechtstreeks, de rest speelt een p/d. Derhalve loop ik weinig risico per abuis in V terecht te komen, lijkt me? Tenminste, ik mag hopen dat ik met mijn teampje niet de resterende 7 wedstrijd ook ga winnen
* Proud2beDiepfries zich namelijk absoluut niet V-waardig voelt en zich eigenlijk ook nog steeds af vraagt of 'ie wel al in VI had moeten zitten...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |