hoe weet je dat ik van de week mn eerste grijze haren heb ontdekt?quote:
tsja.. geheimpjequote:Op donderdag 5 maart 2009 21:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hoe weet je dat ik van de week mn eerste grijze haren heb ontdekt?
Ik wil niet heel vervelend doen, of ik snap het gewoon niet, maar ik had 2 gele kaarten en m'n tegenstander 2 kruisjes en toch heb ik maar 2 punten ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:02 schreef Ruudt het volgende:
De stand na speelronde 6:
Waar het bovenin spannend is en het onderin al beslist lijkt..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:18 schreef Ruudt het volgende:
Je hebt 4 punten, had het nog gecheckt en aangepast maar niet opgeslagen dus. Zal het even aanpassen en weer uploaden, zowel hier als op fokhattrick.org.
Mijn stand met de VJ/GL award klopt niet. Zie wedstrijd 2/3 maar. Wedstrijd 2 moet ik veel meer punten hebben gescoord en bij wedstrijd 3 moet ik juist in de -3 zitten. Volgens mij heeft Arnoo mijn punten gekregen?quote:Op maandag 16 maart 2009 09:40 schreef Gijs_ het volgende:
En de nieuwe tussenstand van de Gouden schoen is weer terug te vinden op Fokhattrick.org
Ik had al gereageerd in 'het gewone' topicquote:Op maandag 16 maart 2009 11:01 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Mijn stand met de VJ/GL award klopt niet. Zie wedstrijd 2/3 maar. Wedstrijd 2 moet ik veel meer punten hebben gescoord en bij wedstrijd 3 moet ik juist in de -3 zitten. Volgens mij heeft Arnoo mijn punten gekregen?
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:01 schreef Anno20 het volgende:
op fokhattrick.org staat er bij mij dat ik in ronde 2 10 punten heb gehaald, dat klopt natuurlijk niet... bij de stand zoals hierboven klopt het beter... Maar daar klopt een andere wedstrijd weer niet, zoals al aangegeven is
Dat ging over fokhattrick.org dus...quote:Op maandag 16 maart 2009 11:12 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn een paar cellen van de week daarvoor blijven staan. En aangezien iedereen op de ranglijst wat is verplaatst klopt dat niet meer. Totaalpunten en stand kloppen echter wel!
Lukt wel hoor, beetje druk maar hij is bijna klaar.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
Lukt het allemaal Ruudt? Of heb je hulp nodig?
gele kaart = 1quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
6 punten maar? Ik had een +1 en een +2 blessure veroorzaakt en een gele kaart... Dat is toch 9?
Dan verschillen de Nederlandse teksten dus van de Engelse teksten... Ik dacht even dat je een blessure als pleister gezien had.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:55 schreef Ruudt het volgende:
[..]
gele kaart = 1
eerste blessure is niet veroorzaakt = 1
tweede blessure is wel veroorzaakt = 1+3 =4
totaal = 6
Het gaat niet om de lengte van de blessure maar het gaat erom of ie veroorzaakt is, de ja of de nee..
quote:Na 27 minuten moest Rafael Vogten worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander.
Niet erg hoor, maar dan weet ik wel de reden.quote:Na een gemene trap tegen zijn schenen moest Kanslooz-speler Marcin Banasiewicz in de 79e minuut mank het veld verlaten.
Daarom roep ik regelmatig dat ik de punten baseer op basis van de Engelse teksten.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan verschillen de Nederlandse teksten dus van de Engelse teksten... Ik dacht even dat je een blessure als pleister gezien had.
[..]
[..]
Niet erg hoor, maar dan weet ik wel de reden.
Nog steeds respect voor het werk wat je doet trouwens.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:58 schreef Flappekz het volgende:
Nah, die titel kan ik dit seizoen denk ik wel vergeten....
En dat al vanaf speelronde 1.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:19 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik vind het toch opvallend dat de organisatie 1 van de eerste plekken in neemt
quote:1 booking accumulated Dariusz Szkaut 44'
1 booking accumulated Eddo van Loo 45'
1 booking accumulated Nicola Mezzogori 45'
1 booking accumulated Gabriel Zein 62'
Suspended for next match Nicola Mezzogori 83'
1 booking accumulated Tonny Stomphorst 90'
Got injured Pitt Blasig 45'
Got injured Ruben Steinicke 90'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |