hoe weet je dat ik van de week mn eerste grijze haren heb ontdekt?quote:
tsja.. geheimpjequote:Op donderdag 5 maart 2009 21:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hoe weet je dat ik van de week mn eerste grijze haren heb ontdekt?
Ik wil niet heel vervelend doen, of ik snap het gewoon niet, maar ik had 2 gele kaarten en m'n tegenstander 2 kruisjes en toch heb ik maar 2 punten ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:02 schreef Ruudt het volgende:
De stand na speelronde 6:
Waar het bovenin spannend is en het onderin al beslist lijkt..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:18 schreef Ruudt het volgende:
Je hebt 4 punten, had het nog gecheckt en aangepast maar niet opgeslagen dus. Zal het even aanpassen en weer uploaden, zowel hier als op fokhattrick.org.
Mijn stand met de VJ/GL award klopt niet. Zie wedstrijd 2/3 maar. Wedstrijd 2 moet ik veel meer punten hebben gescoord en bij wedstrijd 3 moet ik juist in de -3 zitten. Volgens mij heeft Arnoo mijn punten gekregen?quote:Op maandag 16 maart 2009 09:40 schreef Gijs_ het volgende:
En de nieuwe tussenstand van de Gouden schoen is weer terug te vinden op Fokhattrick.org
Ik had al gereageerd in 'het gewone' topicquote:Op maandag 16 maart 2009 11:01 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Mijn stand met de VJ/GL award klopt niet. Zie wedstrijd 2/3 maar. Wedstrijd 2 moet ik veel meer punten hebben gescoord en bij wedstrijd 3 moet ik juist in de -3 zitten. Volgens mij heeft Arnoo mijn punten gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |