Trusten, Fquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:23 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf gaat nog even Simpsons kijken @ CC en dan slapen. Truste!
Jup, dat vind ik dus ook. Prima service als je het mij zou vragen en ik betwijfel of het ook een negatieve invloed heeft op de luistercijfers. Zolang de playlist goed is dan heeft dat denk ik weinig invloef op de luistercijfers. Ik denk zelfs dat het positief uitpakt. Anyway, ben blij dat er nog programma's zijn die dergelijke service aanbieden. Vooral zo doorgaan. TOP !quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik leer een hoop van MYA, zeker doordat de playlist vooraf bekend is, koppel ik makkelijk nummers aan namen en ga is verder luisteren dan het nummer dat jullie draaien.
dat vind ik het goede van 3voor12 en mya
Floortje Dessing? Volgens mij hadden ze haar een keer gevraagd.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:25 schreef -Hans- het volgende:
Maar gaat Rudy ook op vakantie dan en wie neemt dan de show over?
Je mag het hier niet zeggen maar volgens mij hadden jullie ook liever Hit Me TV en andere onbekende (Nederlandse-) bands als Megahit gehad. Lachertje toch dat Coldplay nu nog een keer Megahit is geworden..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:43 schreef robertjanglas3fm het volgende:
Dat wordt voor elk programma bepaald. Wij hebben dezelfde vrijheid als 3voor12 omdat we in het zelfde tijdsvak zitten. En omdat we vrijheid hebben geven we jonge onbekende en nederlandse bands vaak wel een kans.
Da's idd de grote vraag, wie is de vervanger van Rudy...?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:25 schreef -Hans- het volgende:
Maar gaat Rudy ook op vakantie dan en wie neemt dan de show over?
Ik ken 'Sober' nog, dat was nog een klein mini-hitje en toen werd het stil rondom het persoon Paige.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel is ondertussen bezig met rommelen met z'n pallet cd's, het rippen van een cd'tje van Novastaren het luisteren naar Stranded van Jennifer Paige. Laatsgenoemde heeft meer dan één prettig nummer gemaakt
.
Dat noem ik dan geen vakantie. Meer een paar dagen vrij.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:28 schreef robertjanglas3fm het volgende:
Rudy is optijd weer terug ^^
Floortje? zou ze nog weten hoe alle knopjes werken?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Floortje Dessing? Volgens mij hadden ze haar een keer gevraagd.
oohh okay. Gewoon Rudy en Kevin dus.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:28 schreef robertjanglas3fm het volgende:
Rudy is optijd weer terug ^^
EDIT:quote:1. Mystery Repeats - Pete Philly & Perquisite
2. Stake Your Clame - Eli "Paperboy" Reed
3. Make It Mine - Jason Mraz
4. 21 Century Life - Sam Sparro
5. Jackson Avenue - Stephanie Mckay
6. Greenlight - John Legend & Andre 2000
7. I'm Not Gonna Teach Your Boyfriend How To Dance With You - Black Kids
8. Don't Change - Lyrics Born
9. Magic - Robin Thicke
10. Heartbeat - Late Of The Pier
11. Love Is Noise - The Verve
Dat is dan ook wel een allejezus lekkere plaat!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:30 schreef Marc63 het volgende:
We hebben trouwens een nieuwe Freakandel Speciaal!!
1. Mystery Repeats - Pete Philly & Perquisite
TOP ! als meer 3FM jocks nou eens wat andere platen, dus buiten de huidige single release, van artiesten zouden gaan draaien.. Kan me niet voorstellen dat Amy Mcdonald alleen this is the life heeft uitgebracht en zo zijn er nog wel een paar voorbeelden te noemen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:30 schreef robertjanglas3fm het volgende:
NERD wordt heeel wat anders..let maar op....
Wanneer 't einde van de week nadert ga ik me ook eens afvragen wat de nieuwe Megahit wordt, en vaak zit ik er naast.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:26 schreef -Hans- het volgende:
Lachertje toch dat Coldplay nu nog een keer Megahit is geworden..
Viva La Vida werd dagelijks al 4 a 5 keer gedraaid nou dat is echt wel de hoge rotatie. Als je de plaat dan ook nog eens Megahit maakt dan is de meerwaarde van de Megahit volgens mij vrij te verwaarlozen. Echt, als je dan ook weer Hit Me TV, Moke en veel andere nieuwe bandjes hoort dan begrijp ik het al helemaal niet. Lijkt mij ook uitermate frustrerend om bij zo'n verkiezing te moeten zitten.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Wanneer 't einde van de week nadert ga ik me ook eens afvragen wat de nieuwe Megahit wordt, en vaak zit ik er naast.Ik vind Viva la Vida een geweldig mooie plaat (de hele cd is top) maar ook ik kan er met m'n pet niet bij dat het de MH is geworden. Pleur het gewoon op heavy rotation als je het dan zonodig kapot wil draaien, maar het leuke aan de opzet van de MH wordt een beetje om zeep geholpen zo. Of je zou een Steuntje In De Rug-plaat iedere week moeten opstellen. Een SIDR. SIDDERplaat! Zoals Hit Me TV. Goh. Ik ga maar eens slapen.
Precies, dat nut van een MH ontgaat me ook een beetje. Je draait een plaat vaak omdat je een vergadering hebt gehouden waarin werd geraden welke plaat sowieso een hit zal worden, ongeacht of je het vaak draait of niet. Zodat je na afloop kan zeggen "Kijk eens jongens, hadden we toch goed geraden!"quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:43 schreef Marc63 het volgende:
Maar ik vraag me persoonlijk wel af wat je dan met een MH wil bereiken. Dat je em kapot draait voordat ie door de andere radiostations wordt kapotgedraaid? Ik zou ook leuker vinden als de MH dient als een steuntje in de rug.
Hmja. Maar zie op http://en.wikipedia.org/wiki/Jennifer_Paige dat ze blijkbaar dit jaar weer twee singles heeft uitgebracht. Heb die verder (nog??) niet gehoord.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ken 'Sober' nog, dat was nog een klein mini-hitje en toen werd het stil rondom het persoon Paige.
Ik ook en zo was het vroeger.... dus ook. Krezip, Kane en de Racoon's zijn zo allemaal begonnen. Maar het beleid was toen zo helder dat als die gasten 1 a 2 grote hits hadden gehad dan werden ze gewoon geen Megahit meer. Klaar. Immers als je een paar keer een top 10 hit hebt gehad dan ben je "bekend" bij het grote publiek en dan heb je de steun ook minder nodig. Ging het ook maar zo met bijv. Hit Me TV.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:43 schreef Marc63 het volgende:
Ik zou ook leuker vinden als de MH dient als een steuntje in de rug.
Fijne vakantiequote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:56 schreef robertjanglas3fm het volgende:
Bedankt voor jullie aandacht! Wij gaan inpakken, de ballen!
Nah! dan neem ik er nog wel eentje extraquote:
Wel Coldplay MH maar geen Gotyequote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:39 schreef Marc63 het volgende:![]()
Gotye
![]()
Staat niet eens meer in de Freak11
Tjonge wat een verhaal!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:18 schreef Jannekje7 het volgende:
[knip]
Heb je een kutcam?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Tsja, dan heb je de foto's nog niet gezien!
(ik ook niet, kutcam)
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je een kutcam?Gewaagd hoor!
TerugVindPost! Dan staat het bij je actieve topics zodat je het weer gemakkelijk kan terugvinden.quote:
Leuke foto's!!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 05:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Owja, ik ben er idd nog. Ben toch nog te wakker, maar heb mezelf nu een flinke kop thee gemaakt, denk dat t gaat helpen.
Ondertussen ook kaartlezertje gevonden en ff wat foto's gekeken; uh-oh...
kHeb er alvast een paar verkleind voor de Sneak Preview... (kort zwart haar; Eliza. Lang opgestoken bruin haar; ik)
Gezellig met Michiel en Sandstorm
[ afbeelding ]
Hip met Piet
[ afbeelding ]
Intiem met Michiel
[ afbeelding ]
Stoer met Domien
[ afbeelding ]
Dus... met Tjibbe
[ afbeelding ]
En veel lol met Gerard en Michiel
[ afbeelding ]
He halloquote:
Nou hè!?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 08:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
He hallo
Lekker overigens, Mothers Finest!
Wat ik al schreef: feestjes komen gewoon lastig door via de ether. Hoewel het meestal wel aardig lukt bij Ekstra weekendquote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:18 schreef Jannekje7 het volgende:
Heb ff wat gelezen van wat jullie schreven tijdens de uitzending. Ik vond het op de BBQ erg gezellig, maar kan me voorstellen dat t aan de andere kant van de radio niet helemaal overkwam.
Viel mij bij SBS op dat het inderdaad veel 3FM was. Niet zo vreemd dus dat bijna niemand een uitnodiging heeft gekregenquote:Ff wat dingen beantwoord: Hoe veel luisteraars denk je dat er waren? Ik gok dat het Elies en ik en nog twee meiden waren. Misschien hier en daar nog een verdwaald luisteraartje, maar meer dan 8 zullen t er nooit geweest zijn. Voor de rest allemaal vrienden-en-bekenden had ik het idee.
Aha, dat was dus die dame die bij hem liepquote:Domien (idd incl vriendin)
Het is publieke omroep hoor. Er zijn zat vaste 3FM fans die niet op FOK! komen. En gezien het aantal luisteraars dat was uitgenodigd lijkt het mij inderdaad geen enkele reden om je beledigd te gaan voelen. En dat mag je best zeggen als newbiequote:Snap overigens deels dat jullie beledigd zijn dat er geen FOK'ers waren uitgenodigd, en deels niet (en nee, ik reken mezelf nog niet als FOK'er na een week nee). Van de ene kant, ja, jullie zijn de vaste kern and all. Maar van de andere kant, waarom zouden andere trouwe luisteraars die gewoon nooit op FOK zijn beland, minder recht hebben om op die BBQ rond te hangen? Vind t een beetje... uh... arrogant overkomen?
(of is dat niet slim om te zeggen als je hier net een week zit? Wat overigens ook al heel subtiel en vriendelijk werd gebracht ook door sommigen, alsof je dan minderwaardig bent, maargoed, geeft niet).
Hoe dan ook, voel je niet beledigd door 3FM, er waren vrijwel geen luisteraars uitgenodigd. Ik stem voor een FOK-BBQ
Ooohw, ik ga maandag.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:35 schreef Cee het volgende:
Bonjour![]()
Even douchen eten boodschappen doen en dan zie ik wel weer. Hopelijk vanavond een beetje mooi weer, kan ik paupers gaan kijken op de Tilburgse kermis.
Haha, bedankt voor de steunquote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:01 schreef Againzender het volgende:
Nou nou, wat een verhaal. Daar moet ik wel even wat op zeggen natuurlijk
[..]
Wat ik al schreef: feestjes komen gewoon lastig door via de ether. Hoewel het meestal wel aardig lukt bij Ekstra weekend
[..]
Viel mij bij SBS op dat het inderdaad veel 3FM was. Niet zo vreemd dus dat bijna niemand een uitnodiging heeft gekregen(you lucky bastards
)
[..]
Aha, dat was dus die dame die bij hem liep![]()
[..]
Het is publieke omroep hoor. Er zijn zat vaste 3FM fans die niet op FOK! komen. En gezien het aantal luisteraars dat was uitgenodigd lijkt het mij inderdaad geen enkele reden om je beledigd te gaan voelen. En dat mag je best zeggen als newbie
quote:
Should I shit the f*** up over die BBQ of heeft de zucht een andere betekenis?quote:
Nee, was over de 310de keer Amy Macdonald.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:49 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Should I shit the f*** up over die BBQ of heeft de zucht een andere betekenis?
Ow, ja, nou, die ben ik ondertussen ook meer dan zat. Zijn van die nummers die in t begin nog wel klinken, maar daarna....quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, was over de 310de keer Amy Macdonald.
Zeer toffe foto's, Janneke ! Ziet er leuk uit hoor en jullie hebben ook volgens mij wel geluk gehad qua weer. Zou het door Piet komen?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 05:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Owja, ik ben er idd nog. Ben toch nog te wakker, maar heb mezelf nu een flinke kop thee gemaakt, denk dat t gaat helpen.
Ondertussen ook kaartlezertje gevonden en ff wat foto's gekeken; uh-oh...
kHeb er alvast een paar verkleind voor de Sneak Preview... (kort zwart haar; Eliza. Lang opgestoken bruin haar; ik)
Gezellig met Michiel en Sandstorm
[ afbeelding ]
Hip met Piet
[ afbeelding ]
Intiem met Michiel
[ afbeelding ]
Stoer met Domien
[ afbeelding ]
Dus... met Tjibbe
[ afbeelding ]
En veel lol met Gerard en Michiel
[ afbeelding ]
Thanx.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeer toffe foto's, Janneke ! Ziet er leuk uit hoor en jullie hebben ook volgens mij wel geluk gehad qua weer. Zou het door Piet komen?Misschien leuk om de foto's even naar de desbetreffende dj's te mailen? Al zien Domien en Michiel het misschien zo ook wel.
![]()
Leuk verslag ook.![]()
Ennuh, nu wakker worden met de EX-Megahit is zeker niet verkeerd. Goedemorgen !
Mocht je nog wat toffe foto's vinden die geschrikt zijn om online te zetten en als je dat ook wilt doen natuurlijk dan lijkt mij dat wel leuk. Is ook een keer wat anders dan alleen maar reacties bestaande uit tekst.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Thanx.
En ja, was wel van plan om wat door te mailen hier en daarMaar kheb in totaal 64 foto's, dus wil ff verder uitzoeken, dit waren er pas een paar
quote:11:34| Supertramp - School
11:30| Snoop Dogg - Beautiful
Geloof dat wij net onder de roze pit zitten nou dat zegt wel genoeg.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:44 schreef Sjowhan het volgende:
Ah, geen regen hier. 't blijft droog volgens http://www.buienradar.nl/
Nouja, uh, lang... zeker 1.80, mss wel 1.85m. Ze oogde iig ook heel lang, want ze is ook nog eens erg slank en dan dr lange haren los; lang!quote:
Tuurlijk, k maak wel ff een apart paginaatje, mss zet ik t zelfs wel op mn website (maar twijfel, kwaliteit foto's is best wel bagger door weinig licht). Elies heeft ook nog foto's gemaakt, en ik heb nog gefilmd, dus materiaal genoeg!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mocht je nog wat toffe foto's vinden die geschrikt zijn om online te zetten en als je dat ook wilt doen natuurlijk dan lijkt mij dat wel leuk. Is ook een keer wat anders dan alleen maar reacties bestaande uit tekst.![]()
quote:
Geweldig, dank !quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Tuurlijk, k maak wel ff een apart paginaatje, mss zet ik t zelfs wel op mn website (maar twijfel, kwaliteit foto's is best wel bagger door weinig licht). Elies heeft ook nog foto's gemaakt, en ik heb nog gefilmd, dus materiaal genoeg!
Maar dat komt allemaal morgen of van de week welHoe dan ook, ik gooi hier dan wel ff een linkje neer
1.70, puh!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
de dames zijn zelf rond de 165 , dan is annemiek met haar 183 lang
ja dat is een mini mannetjequote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
1.70, puh!
Maar ik voelde me idd erg klein tussen alle mensen daar zeg! Zelfs Gerard leek groot met die koksmuts op
Weet ik welquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Janneke denk dat men zich een beetje genomen voelde , door het feit dat er zo weinig luisteraars waren en te veel vreemden, had niets met jullie te maken.
Ik ben toch nog bij het terugfietsen met de boodschappen een buitje tegengekomenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat wij net onder de roze pit zitten nou dat zegt wel genoeg.
Maaruh, dan heb je wel geluk als het bij jou droog blijft, maar de buien lijken met name het Noorden te treffen.Take a parachute and jump
Scherpe pics hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:38 schreef Jannekje7 het volgende:
In een verloren momentje toch nog wat foto's verkleind...
Barbieknoei!
[ afbeelding ]
Ekdommm
[ afbeelding ]
Veenstra Veenstra
[ afbeelding ]
Eliza paaldansend
[ afbeelding ]
Het weer klaarde op
[ afbeelding ]
Dus tijd voor ijs!
[ afbeelding ]
Owja, de gast... Kees Geel ofzo..? Ja, ken m wel half van "waar ken ik die ookweer van..?"
[ afbeelding ]
De strooifoto en een half geslachte anananananananas
[ afbeelding ]
En tot slot nog een *normale* foto met de mannen
[ afbeelding ]
uuhhm minder ja! ik wacht maar even tot een uurtje of 14:00 voor ik naar buiten ga. Moet immers weer even naar mijn favo DHZ-zaak de Praxis.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:41 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ben toch nog bij het terugfietsen met de boodschappen een buitje tegengekomen![]()
het is hier knipperlicht regen droog regen droog reden droog zon , moet straks nog bbq-enquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ben toch nog bij het terugfietsen met de boodschappen een buitje tegengekomen![]()
Hier nu ook onweerquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
extreme outdoor, recordpoging regendans
Maar het album is kut. Hoef er helemaal niets meer van te horen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hier nu ook onweer![]()
Straks eerst maar even de F1 kwalificatie checken en hopen dat het daarna droog is..
Anouk mag ook wel eens een nieuwe single gaan uitbrengen want haar huidige single heb ik wel erg vaak gehoord.
't is vooral het feit dat ze zo veel oproepen gedaan hebben voor luisteraars om zich op te geven en er dan vervolgens maar een paar uitnodigen. Dat komt gewoon op z'n zachtst gezegd nogal erg krom over.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Janneke denk dat men zich een beetje genomen voelde , door het feit dat er zo weinig luisteraars waren en te veel vreemden, had niets met jullie te maken.
Zoals ik net ook al Twitter:quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goed weer hier. Zon. Prima temperatuur.
't giet, het donderdt, en ik moet zo nog boodschappen doen anders heb ik niets te eten in huis voor de komende dagenquote:Troosteloos weer buiten, de komende drie weken lang alleen thuis én alleen op het werk, de eenzaamheid slaat toe. I think I need a hug :-(
Drie weken lang lekker alles doen en organiseren zoals jij dat wilt. Top toch.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:02 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zoals ik net ook al Twitter:
[..]
't giet, het donderdt, en ik moet zo nog boodschappen doen anders heb ik niets te eten in huis voor de komende dagen.
Doen en organiseren zoals ik dat wil doe ik toch al welquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:15 schreef on_air het volgende:
[..]
Drie weken lang lekker alles doen en organiseren zoals jij dat wilt. Top toch.
Allemaal lekkere dingen in huis halen, nieuwe gerechten proberen. Op werk eens flink filen en reorganiseren. Thuis dingetjes pimpen, updaten. Lekker jezelf installeren met dingen die jij leuk vindt.
Dat is wel een goed album ja, maar haar nieuwe album heb ik nog niet gehoord. Zal ook eerlijk zeggen dat ik niet echt een Anouk fan ben..quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:17 schreef on_air het volgende:
[..]
Maar het album is kut. Hoef er helemaal niets meer van te horen.
Gewoon weer The Dark gaan draaien ofzo.
Annemieke draaide em vanochtend al. The Long Way is echtquote:
De eenzaamheid begint zo erg aan em te knagen dat hij simpele spelfouten gaat maken om aandacht te krijgenquote:
Hoi,quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:35 schreef Cee het volgende:
Zo, net even de stad ingeweest (wilde eigenlijk boodschappen gaan doen, auto netjes geparkeerd bij de XL en prompt liep ik het parkeerterrein af en voor ik het wist was ik midden in de stad shirtjes en sjaaltjes aan het kopen! Hebben jullie die vlagen van verstandsverbijstering ook wel eens?)Toen m'n buit thuis gedumpt en weer terug naar de XL voor de écht nodige boodschappen.
En de hele tijd mooi weer, zelfs zon! Maar hier begint het dan ook te regenen.
Ach ja, reden om binnen te prutsen met de radio aan.
*proest*quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:38 schreef on_air het volgende:
[..]
Hoi,
Ja. All with no reason what so ever.
Groetjes
Onair.
Glad I can make you laugh.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
*proest*
Kan net mijn thee binnenhouden
Neuken zei je?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:59 schreef on_air het volgende:
[..]
Glad I can make you laugh.
Maar die vlagen van verstandsverbijstering zijn verneukeratief.
Vandaag goed geweest, had drie topjes, een jasje en een truitje in mijn handen. Allemaal niet gekocht.
Want het was nergens voor nodig.
Nooit wijzen op fouten behalve als het in je eigen nadeel isquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:02 schreef Cee het volgende:
Ik heb aan passieve winkeldiefstal gedaan.
Oftewel: niet-snugger cassière die, in plaats van 4,50 korting te geven, me 4,50 liet afrekenen voor 2 Mexx-shirts. Nog heel even zoiets gezegd van "Nou, mooie korting!", cassière zegt "Ja he!" en toen ben ik 'm gesmeerd.
Score.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:02 schreef Cee het volgende:
Oftewel: niet-snugger cassière die, in plaats van 4,50 korting te geven, me 4,50 liet afrekenen voor 2 Mexx-shirts. Nog heel even zoiets gezegd van "Nou, mooie korting!", cassière zegt "Ja he!" en toen ben ik 'm gesmeerd.
I know! Tsja, ik ben dan toch te bang dat ze het doorhebben en dat ik dan zo zit van "Oh haha ja je hebt gelijk goh ik had het niet door!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nooit wijzen op fouten behalve als het in je eigen nadeel is
Heb alleen maar de laatste 20 seconden van de nieuwe single gehoord dus dat was wel balen. Maar ik neem aan dat de plaat nog met enig regelmaat op 3FM zal zijn te horen dus dan hoor ik 'm vast wel een keer.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Annemieke draaide em vanochtend al. The Long Way is echtSinds Pinkpop mn favoriete Moke-plaat.
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:07 schreef on_air het volgende:
[..]
Score.
Ga jij dan ook meteen het geld wat je dus zou gaan uitgeven, dan alsnog uitgeven, omdat je het toch "uit gegeven had", ondanks dat ze het niet afrekende?.
Meesterlijkquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:02 schreef Cee het volgende:
Excuses, 'k ben inderdaad niet echt helemaal helder op het momentquote:
Edwin Evers heeft die plaat gemaaktquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:20 schreef Glacier het volgende:
OMG, wat is dit voor plaat? Kid Rock vermengt met George Baker?
Muzieksmaak in Nederland is al net zo slecht als het weer. Behoorlijk stormachtige bui hier nu.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:56 schreef Broekie het volgende:
Jan Smit die binnen komt op 1, waar gaat het heen met de muzieksmaak in NL?![]()
Waar is dat alles te bewonderen?quote:
Ik kijk nu WK beach soccerquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:21 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dramatisch slechte plaat zeg..vanaf het moment dat ik die hoorde, luister ik eigen mp3s
Oe, da's stoer! Wat voor tooltje is dat?quote:
En die man blijft maar aan de macht daarquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:55 schreef borisz het volgende:
Zimbabwe krijgt een bankbiljet van 100.000.000.000 Zimbabwaanse dollar. Door de enorme inflatie in het land voldoen oudere bankbiljetten niet meer. Volgens de centrale bank is de inflatie 2,2 miljoen procent. Economen houden het op 10 à 15 miljoen procent.
Die is pas weg als hij dood gaat.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:33 schreef Glacier het volgende:
[..]
En die man blijft maar aan de macht daar
Kan niet wachtenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:40 schreef muisje-eliza het volgende:
gaat mega-port hier zo neerzetten met foto's en verslag.......
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:40 schreef muisje-eliza het volgende:
gaat mega-port hier zo neerzetten met foto's en verslag.......
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:47 schreef muisje-eliza het volgende:
oh dan ga ik niemeer tegen je kletse hhahahahaha
Land is gewoon failliet , slaat toch nergens meer op 100.000.000.000 biljetjesquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:11 schreef Glacier het volgende:
[..]
Helaas vrees ik dat ook....arme bevolking
Oh ja, ik nu ookquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:45 schreef muisje-eliza het volgende:
*gaat zo proberen om wakker te blijven voor Stenders op KX*
WIl die de economie herstellen moet je beginnen met een nieuwe munteenheidquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Land is gewoon failliet , slaat toch nergens meer op 100.000.000.000 biljetjes
Doen we gewoon daar de Zeuro invoeren, anneext de euro ook over een tijdje afrika.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:49 schreef borisz het volgende:
[..]
WIl die de economie herstellen moet je beginnen met een nieuwe munteenheid
Jammer joh, al wachtend op het Foute Uur heb ik het genoegen gehad 'm al regelmatig gehoord te hebben. Vooral de ingenieuze tekst van het refreinquote:Op zondag 20 juli 2008 00:34 schreef on_air het volgende:
Ja, luister ik uit armoede Q in de auto, hoor ik gvd dat er een nieuwe Enrique is. Die draaien ze niet op 3FM.
sarcasme mensen, sarcasme
Ke had wrong turn moeten kijkenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:18 schreef muisje-eliza het volgende:
*grrrrr* zit iemand hier een rampetampe buitenfeestje te geven ofzo
al een uur hoor ik *bwoembwoembwoem bwoem bwoem*
ik probeer TotalRecall te kijken ja
Nou, dát dus! Het wekte allerlei gevoelens bij me op. Het pakte me.quote:Op zondag 20 juli 2008 00:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Jammer joh, al wachtend op het Foute Uur heb ik het genoegen gehad 'm al regelmatig gehoord te hebben. Vooral de ingenieuze tekst van het refrein
Hey.. Hey.. all the way
D J let it play.
Hey Hey Can You Hear Me?
Oooow
...ik weet niet, het PAKT me gewoon. Zo mooi.
Welterustenquote:Op zondag 20 juli 2008 01:12 schreef on_air het volgende:
En met de mooie klanken van Enrique ga ik mijn bed opzoeken.
Zelfs 538 was eerder met de alarmschijfquote:Op zondag 20 juli 2008 09:37 schreef Glacier het volgende:
OMG...Coldplay megahit? Nu pas?
Hebben ze nu alsnog megahit gemaakt ja. Ach, je raakt er aan gewend hèquote:Op zondag 20 juli 2008 09:37 schreef Glacier het volgende:
OMG...Coldplay megahit? Nu pas?
Niet zwaarquote:Op zondag 20 juli 2008 10:52 schreef on_air het volgende:
Ben ik zwaar in gebreke als in Icehouse niet ken(de)?
Dan heb ik het nooit als dusdanig geregistreerd of opgezocht.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:10 schreef Glacier het volgende:
[..]
Niet zwaarMaar je hoort de band best regelmatig op 3FM..zeker bij de Arbeidsvitaminen
MVquote:Op zondag 20 juli 2008 11:00 schreef Broekie het volgende:
http://www.michielveenstra.nl/angrylog/log/148292/U%20zegt%3F
Erg leuk inderdaad.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:00 schreef Broekie het volgende:
http://www.michielveenstra.nl/angrylog/log/148292/U%20zegt%3F
Dank je, de woonkamer en slaapkamer zijn (zo goed als) schoon, nu de badkamer nog... maar eerst even zitten.quote:
Weer dagje "vrijnemen"quote:Op zondag 20 juli 2008 14:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dank je, de woonkamer en slaapkamer zijn (zo goed als) schoon, nu de badkamer nog... maar eerst even zitten.
*I kissed a girl*
Morgen roze maandag Tilburg!
Wist niet dat rose goed medicijn wasquote:Op zondag 20 juli 2008 14:40 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik was wel echt ziek hoor vrijdagmiddag... kheb best wat pijnstillers naar binnen moeten werken. Maar geef toe, ik kon die BBQ toch niet missen?
Maar morgen ga ik gewoon na mn werk naar de roze maandag! kHeb er nu al zin in!
Rosé is een geweldig medicijn, prima pijnstillendquote:Op zondag 20 juli 2008 14:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wist niet dat rose goed medicijn was
Je hebt mazzel dat je in de buurt woon van de leuke feesten, ik zit er net iets te ver vandaan om er even heen te gaan.
Ik luister al sinds het begin van de tour om 1400 radio TDF. En ook de tv aanquote:Op zondag 20 juli 2008 16:26 schreef Marc63 het volgende:
Zit al een paar middagen met de radio op 3FM en de tv op de Tour. Radio staat dan harder dan de tv tot de finale, maar vanmiddag gebeurt er zoveel in de Tour dat de radio zelden harder dan de tv staat.
Ja, het zijn wel 2 geweldige platen van den Nederlandschen bodem achter elkaarquote:Op zondag 20 juli 2008 17:43 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat een Kunt U Tennissen nummer is dit toch!!
Praat normaal nederlands of doe t niet, maar dit...
Alleen tijdens het NOS journaal maar dat is per uitzending maar 1 a 2 minuten..quote:Op zondag 20 juli 2008 17:43 schreef Sirolf het volgende:
Tour de Frats heb ik nog geen minuut van geluisterd/gezien.
Ow, dáárom zei-ie dat-ie vanavond moest werken! Ik dacht dattie vannacht=morgenochtend bedoelde...quote:Op zondag 20 juli 2008 17:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alleen tijdens het NOS journaal maar dat is per uitzending maar 1 a 2 minuten..
Zometeen Martijn Muijs, geloof ik want volgens mij is Barbara op vakantie maar kan me ook vergissen. Schakel pas net in.
Ik weet niet Jannekje maar voorlopig zie ik nog helemaal niemand in de studio. Het zou natuurlijk kunnen dat de uitzending is opgenomen (misschien horen we zometeen Barbara vanaf een bandjequote:Op zondag 20 juli 2008 18:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Ow, dáárom zei-ie dat-ie vanavond moest werken! Ik dacht dattie vannacht=morgenochtend bedoelde...
Nouw, gezellig!
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 20 juli 2008 18:08 schreef Piles het volgende:
Hoorde Bart toch net zeggen dat Barbera vanaf een strandfeest ofzo uitzendt
Luisterde niet echt goed, dus kan het mis hebben
Ik hoorde Klaas onlangs op radio1 en dat deed ie goedquote:Op zondag 20 juli 2008 18:12 schreef Marc63 het volgende:
Martijn valt in voor Klaas.
Euh, ik loop al maanden in shirts..het is toch veel te warm voor andere dingen?quote:Op zondag 20 juli 2008 18:30 schreef Marc63 het volgende:
Wat een zomerse kneiters
Terwijl het hier nog niet eens t-shirt weer is
Ik heb vandaag nog lange tijd met een shirt gelopen, maar nu toch maar een vest bij aangetrokken. Ben ook behoorlijk verkouden, dus misschien ligt het daaraan.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:32 schreef Glacier het volgende:
[..]
Euh, ik loop al maanden in shirts..het is toch veel te warm voor andere dingen?
Beach Boys is helemaal niets mis meequote:Op zondag 20 juli 2008 18:59 schreef Piles het volgende:
Beach Boys, best jeugdsentiment
Nee, zo oud ben ik niet, maar had een doos vol cassettebandjes van moeders
* Glacier fruitmand stuurt naar Marcquote:Op zondag 20 juli 2008 18:37 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb vandaag nog lange tijd met een shirt gelopen, maar nu toch maar een vest bij aangetrokken. Ben ook behoorlijk verkouden, dus misschien ligt het daaraan.
Zoek je op haar naam dan is de derde hit direct een topic hier op Fokquote:
Dus..quote:Zo, de link is er al, haar geile hoofdje maakt mij geil, ik krijg zin om haar keihard te palen maar het kan niet want er zit altijd een scherm tussen ons! Ook vind ik dat ze geile tietjes heeft en een lekker kontje!!!!
quote:Op zondag 20 juli 2008 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zoek je op haar naam dan is de derde hit direct een topic hier op Fok
Gabriella Cilmi maakt mij geil
[..]
Dus..
LOLquote:Op zondag 20 juli 2008 19:39 schreef morpheus_at_work het volgende:Cilmi heeft dan inderdaad mazzel dat er een scherm tussen zit.
quote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 19:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kippensoepje maakt voor Marc63
Bedankt maareh... weten jullie iets over mijn lichamelijke toestand dat ik niet weet? Lig ik op sterven?quote:Op zondag 20 juli 2008 19:33 schreef -Hans- het volgende:
Sterkte Marc.. !
wat wil je op je crematie voor muziek horenquote:Op zondag 20 juli 2008 19:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt maareh... weten jullie iets over mijn lichamelijke toestand dat ik niet weet? Lig ik op sterven?
Alain Clark, Leaf... als het maar kapotgedraaid wordt op 3FM. Des te minder moeite heb ik om deze wereld te verlatenquote:Op zondag 20 juli 2008 19:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat wil je op je crematie voor muziek horen
1ste keer dat ik ga luisterenquote:Op zondag 20 juli 2008 20:04 schreef muisje-eliza het volgende:
zow net optijd om Martijn te luisteren
quote:Op zondag 20 juli 2008 19:48 schreef Marc63 het volgende:
Alain Clark, Leaf... als het maar kapotgedraaid wordt op 3FM. Des te minder moeite heb ik om deze wereld te verlaten
Echt een flinke tijd niet meer gehoord, maar wel leuk om die eens te horen want het zijn vaak de bekende MJ platen (beat it, etc) die je op de radio hoort.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Michael Jackon - they do'nt care about us
Huh? Jurre Bosman van 3FM ??quote:Op zondag 20 juli 2008 20:31 schreef muisje-eliza het volgende:
*gaat straks samen met Djurre nieuw topic openen*
*wow*
MJ heeft genoeg goede platen gemaakt om te kunnen draaien.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt een flinke tijd niet meer gehoord, maar wel leuk om die eens te horen want het zijn vaak de bekende MJ platen (beat it, etc) die je op de radio hoort.
Nee ik heet in echt eggie Djurrequote:Op zondag 20 juli 2008 20:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Huh? Jurre Bosman van 3FM ??
Kylie
Maar nog 4 reacties en dan is dit topic al vol.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |