Leuke foto's!!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 05:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Owja, ik ben er idd nog. Ben toch nog te wakker, maar heb mezelf nu een flinke kop thee gemaakt, denk dat t gaat helpen.
Ondertussen ook kaartlezertje gevonden en ff wat foto's gekeken; uh-oh...
kHeb er alvast een paar verkleind voor de Sneak Preview... (kort zwart haar; Eliza. Lang opgestoken bruin haar; ik)
Gezellig met Michiel en Sandstorm
[ afbeelding ]
Hip met Piet
[ afbeelding ]
Intiem met Michiel
[ afbeelding ]
Stoer met Domien
[ afbeelding ]
Dus... met Tjibbe
[ afbeelding ]
En veel lol met Gerard en Michiel
[ afbeelding ]
He halloquote:
Nou hè!?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 08:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
He hallo
Lekker overigens, Mothers Finest!
Wat ik al schreef: feestjes komen gewoon lastig door via de ether. Hoewel het meestal wel aardig lukt bij Ekstra weekendquote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:18 schreef Jannekje7 het volgende:
Heb ff wat gelezen van wat jullie schreven tijdens de uitzending. Ik vond het op de BBQ erg gezellig, maar kan me voorstellen dat t aan de andere kant van de radio niet helemaal overkwam.
Viel mij bij SBS op dat het inderdaad veel 3FM was. Niet zo vreemd dus dat bijna niemand een uitnodiging heeft gekregenquote:Ff wat dingen beantwoord: Hoe veel luisteraars denk je dat er waren? Ik gok dat het Elies en ik en nog twee meiden waren. Misschien hier en daar nog een verdwaald luisteraartje, maar meer dan 8 zullen t er nooit geweest zijn. Voor de rest allemaal vrienden-en-bekenden had ik het idee.
Aha, dat was dus die dame die bij hem liepquote:Domien (idd incl vriendin)
Het is publieke omroep hoor. Er zijn zat vaste 3FM fans die niet op FOK! komen. En gezien het aantal luisteraars dat was uitgenodigd lijkt het mij inderdaad geen enkele reden om je beledigd te gaan voelen. En dat mag je best zeggen als newbiequote:Snap overigens deels dat jullie beledigd zijn dat er geen FOK'ers waren uitgenodigd, en deels niet (en nee, ik reken mezelf nog niet als FOK'er na een week nee). Van de ene kant, ja, jullie zijn de vaste kern and all. Maar van de andere kant, waarom zouden andere trouwe luisteraars die gewoon nooit op FOK zijn beland, minder recht hebben om op die BBQ rond te hangen? Vind t een beetje... uh... arrogant overkomen?
(of is dat niet slim om te zeggen als je hier net een week zit? Wat overigens ook al heel subtiel en vriendelijk werd gebracht ook door sommigen, alsof je dan minderwaardig bent, maargoed, geeft niet).
Hoe dan ook, voel je niet beledigd door 3FM, er waren vrijwel geen luisteraars uitgenodigd. Ik stem voor een FOK-BBQ
Ooohw, ik ga maandag.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:35 schreef Cee het volgende:
Bonjour![]()
Even douchen eten boodschappen doen en dan zie ik wel weer. Hopelijk vanavond een beetje mooi weer, kan ik paupers gaan kijken op de Tilburgse kermis.
Haha, bedankt voor de steunquote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:01 schreef Againzender het volgende:
Nou nou, wat een verhaal. Daar moet ik wel even wat op zeggen natuurlijk
[..]
Wat ik al schreef: feestjes komen gewoon lastig door via de ether. Hoewel het meestal wel aardig lukt bij Ekstra weekend
[..]
Viel mij bij SBS op dat het inderdaad veel 3FM was. Niet zo vreemd dus dat bijna niemand een uitnodiging heeft gekregen(you lucky bastards
)
[..]
Aha, dat was dus die dame die bij hem liep![]()
[..]
Het is publieke omroep hoor. Er zijn zat vaste 3FM fans die niet op FOK! komen. En gezien het aantal luisteraars dat was uitgenodigd lijkt het mij inderdaad geen enkele reden om je beledigd te gaan voelen. En dat mag je best zeggen als newbie
quote:
Should I shit the f*** up over die BBQ of heeft de zucht een andere betekenis?quote:
Nee, was over de 310de keer Amy Macdonald.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:49 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Should I shit the f*** up over die BBQ of heeft de zucht een andere betekenis?
Ow, ja, nou, die ben ik ondertussen ook meer dan zat. Zijn van die nummers die in t begin nog wel klinken, maar daarna....quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, was over de 310de keer Amy Macdonald.
Zeer toffe foto's, Janneke ! Ziet er leuk uit hoor en jullie hebben ook volgens mij wel geluk gehad qua weer. Zou het door Piet komen?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 05:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Owja, ik ben er idd nog. Ben toch nog te wakker, maar heb mezelf nu een flinke kop thee gemaakt, denk dat t gaat helpen.
Ondertussen ook kaartlezertje gevonden en ff wat foto's gekeken; uh-oh...
kHeb er alvast een paar verkleind voor de Sneak Preview... (kort zwart haar; Eliza. Lang opgestoken bruin haar; ik)
Gezellig met Michiel en Sandstorm
[ afbeelding ]
Hip met Piet
[ afbeelding ]
Intiem met Michiel
[ afbeelding ]
Stoer met Domien
[ afbeelding ]
Dus... met Tjibbe
[ afbeelding ]
En veel lol met Gerard en Michiel
[ afbeelding ]
Thanx.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeer toffe foto's, Janneke ! Ziet er leuk uit hoor en jullie hebben ook volgens mij wel geluk gehad qua weer. Zou het door Piet komen?Misschien leuk om de foto's even naar de desbetreffende dj's te mailen? Al zien Domien en Michiel het misschien zo ook wel.
![]()
Leuk verslag ook.![]()
Ennuh, nu wakker worden met de EX-Megahit is zeker niet verkeerd. Goedemorgen !
Mocht je nog wat toffe foto's vinden die geschrikt zijn om online te zetten en als je dat ook wilt doen natuurlijk dan lijkt mij dat wel leuk. Is ook een keer wat anders dan alleen maar reacties bestaande uit tekst.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Thanx.
En ja, was wel van plan om wat door te mailen hier en daarMaar kheb in totaal 64 foto's, dus wil ff verder uitzoeken, dit waren er pas een paar
quote:11:34| Supertramp - School
11:30| Snoop Dogg - Beautiful
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |