Helloow allemaal!
Zoooo, ik ben ook weer terug van de BBQ. Nouja, dat was ik al een tijdje, maar heb eerst een poging tot slapen gedaan. Niet gelukt.
Heb ff wat gelezen van wat jullie schreven tijdens de uitzending. Ik vond het op de BBQ erg gezellig, maar kan me voorstellen dat t aan de andere kant van de radio niet helemaal overkwam.
Ff wat dingen beantwoord: Hoe veel luisteraars denk je dat er waren? Ik gok dat het Elies en ik en nog twee meiden waren. Misschien hier en daar nog een verdwaald luisteraartje, maar meer dan 8 zullen t er nooit geweest zijn. Voor de rest allemaal vrienden-en-bekenden had ik het idee.
Qua DJ's waren t natuurlijk Gerard & Michiel, maar ook Rudy was er, Domien (idd incl vriendin), Roosmarijn, Annemiek heel even (wat is die láng), Edwin Diergaarde kwam heel kort buurten...
Oww en die Piet Paulusma...
Mgoed, kheb er echt niet veel van meegekregen, was eigenlijk nogal ziek en liep daar op pijnstillers en alcohol (die combi ook...), maar vond het desondanks erg gezellig!
Snap overigens deels dat jullie beledigd zijn dat er geen FOK'ers waren uitgenodigd, en deels niet (en nee, ik reken mezelf nog niet als FOK'er na een week nee). Van de ene kant, ja, jullie zijn de vaste kern and all. Maar van de andere kant, waarom zouden andere trouwe luisteraars die gewoon nooit op FOK zijn beland, minder recht hebben om op die BBQ rond te hangen? Vind t een beetje... uh... arrogant overkomen?
(of is dat niet slim om te zeggen als je hier net een week zit? Wat overigens ook al heel subtiel en vriendelijk werd gebracht ook door sommigen, alsof je dan minderwaardig bent, maargoed, geeft niet).
Hoe dan ook, voel je niet beledigd door 3FM, er waren vrijwel geen luisteraars uitgenodigd. Ik stem voor een FOK-BBQ

Margoed, wilde even foto's kijken, maar de batterij van mn cam is leeg en kan mn kaartlezertje niet vinden... Dus dat komt wel weer. Morgen ofzo. Of morgen zaterdag of zondag is, ligt er denk ik aan of ik zometeen wel kan slapen... volgens mij heeft Eliza me Speed gevoerd ipv Saridon...