WIl die de economie herstellen moet je beginnen met een nieuwe munteenheidquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Land is gewoon failliet , slaat toch nergens meer op 100.000.000.000 biljetjes
Doen we gewoon daar de Zeuro invoeren, anneext de euro ook over een tijdje afrika.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:49 schreef borisz het volgende:
[..]
WIl die de economie herstellen moet je beginnen met een nieuwe munteenheid
Jammer joh, al wachtend op het Foute Uur heb ik het genoegen gehad 'm al regelmatig gehoord te hebben. Vooral de ingenieuze tekst van het refreinquote:Op zondag 20 juli 2008 00:34 schreef on_air het volgende:
Ja, luister ik uit armoede Q in de auto, hoor ik gvd dat er een nieuwe Enrique is. Die draaien ze niet op 3FM.
sarcasme mensen, sarcasme
Ke had wrong turn moeten kijkenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:18 schreef muisje-eliza het volgende:
*grrrrr* zit iemand hier een rampetampe buitenfeestje te geven ofzo
al een uur hoor ik *bwoembwoembwoem bwoem bwoem*
ik probeer TotalRecall te kijken ja
Nou, dát dus! Het wekte allerlei gevoelens bij me op. Het pakte me.quote:Op zondag 20 juli 2008 00:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Jammer joh, al wachtend op het Foute Uur heb ik het genoegen gehad 'm al regelmatig gehoord te hebben. Vooral de ingenieuze tekst van het refrein
Hey.. Hey.. all the way
D J let it play.
Hey Hey Can You Hear Me?
Oooow
...ik weet niet, het PAKT me gewoon. Zo mooi.
Welterustenquote:Op zondag 20 juli 2008 01:12 schreef on_air het volgende:
En met de mooie klanken van Enrique ga ik mijn bed opzoeken.
Zelfs 538 was eerder met de alarmschijfquote:Op zondag 20 juli 2008 09:37 schreef Glacier het volgende:
OMG...Coldplay megahit? Nu pas?
Hebben ze nu alsnog megahit gemaakt ja. Ach, je raakt er aan gewend hèquote:Op zondag 20 juli 2008 09:37 schreef Glacier het volgende:
OMG...Coldplay megahit? Nu pas?
Niet zwaarquote:Op zondag 20 juli 2008 10:52 schreef on_air het volgende:
Ben ik zwaar in gebreke als in Icehouse niet ken(de)?
Dan heb ik het nooit als dusdanig geregistreerd of opgezocht.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:10 schreef Glacier het volgende:
[..]
Niet zwaarMaar je hoort de band best regelmatig op 3FM..zeker bij de Arbeidsvitaminen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |