Geloof dat wij net onder de roze pit zitten nou dat zegt wel genoeg.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:44 schreef Sjowhan het volgende:
Ah, geen regen hier. 't blijft droog volgens http://www.buienradar.nl/
Nouja, uh, lang... zeker 1.80, mss wel 1.85m. Ze oogde iig ook heel lang, want ze is ook nog eens erg slank en dan dr lange haren los; lang!quote:
Tuurlijk, k maak wel ff een apart paginaatje, mss zet ik t zelfs wel op mn website (maar twijfel, kwaliteit foto's is best wel bagger door weinig licht). Elies heeft ook nog foto's gemaakt, en ik heb nog gefilmd, dus materiaal genoeg!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mocht je nog wat toffe foto's vinden die geschrikt zijn om online te zetten en als je dat ook wilt doen natuurlijk dan lijkt mij dat wel leuk. Is ook een keer wat anders dan alleen maar reacties bestaande uit tekst.![]()
quote:
Geweldig, dank !quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Tuurlijk, k maak wel ff een apart paginaatje, mss zet ik t zelfs wel op mn website (maar twijfel, kwaliteit foto's is best wel bagger door weinig licht). Elies heeft ook nog foto's gemaakt, en ik heb nog gefilmd, dus materiaal genoeg!
Maar dat komt allemaal morgen of van de week welHoe dan ook, ik gooi hier dan wel ff een linkje neer
1.70, puh!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
de dames zijn zelf rond de 165 , dan is annemiek met haar 183 lang
ja dat is een mini mannetjequote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
1.70, puh!
Maar ik voelde me idd erg klein tussen alle mensen daar zeg! Zelfs Gerard leek groot met die koksmuts op
Weet ik welquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Janneke denk dat men zich een beetje genomen voelde , door het feit dat er zo weinig luisteraars waren en te veel vreemden, had niets met jullie te maken.
Ik ben toch nog bij het terugfietsen met de boodschappen een buitje tegengekomenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat wij net onder de roze pit zitten nou dat zegt wel genoeg.
Maaruh, dan heb je wel geluk als het bij jou droog blijft, maar de buien lijken met name het Noorden te treffen.Take a parachute and jump
Scherpe pics hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:38 schreef Jannekje7 het volgende:
In een verloren momentje toch nog wat foto's verkleind...
Barbieknoei!
[ afbeelding ]
Ekdommm
[ afbeelding ]
Veenstra Veenstra
[ afbeelding ]
Eliza paaldansend
[ afbeelding ]
Het weer klaarde op
[ afbeelding ]
Dus tijd voor ijs!
[ afbeelding ]
Owja, de gast... Kees Geel ofzo..? Ja, ken m wel half van "waar ken ik die ookweer van..?"
[ afbeelding ]
De strooifoto en een half geslachte anananananananas
[ afbeelding ]
En tot slot nog een *normale* foto met de mannen
[ afbeelding ]
uuhhm minder ja! ik wacht maar even tot een uurtje of 14:00 voor ik naar buiten ga. Moet immers weer even naar mijn favo DHZ-zaak de Praxis.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:41 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ben toch nog bij het terugfietsen met de boodschappen een buitje tegengekomen![]()
het is hier knipperlicht regen droog regen droog reden droog zon , moet straks nog bbq-enquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ben toch nog bij het terugfietsen met de boodschappen een buitje tegengekomen![]()
Hier nu ook onweerquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
extreme outdoor, recordpoging regendans
Maar het album is kut. Hoef er helemaal niets meer van te horen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hier nu ook onweer![]()
Straks eerst maar even de F1 kwalificatie checken en hopen dat het daarna droog is..
Anouk mag ook wel eens een nieuwe single gaan uitbrengen want haar huidige single heb ik wel erg vaak gehoord.
't is vooral het feit dat ze zo veel oproepen gedaan hebben voor luisteraars om zich op te geven en er dan vervolgens maar een paar uitnodigen. Dat komt gewoon op z'n zachtst gezegd nogal erg krom over.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Janneke denk dat men zich een beetje genomen voelde , door het feit dat er zo weinig luisteraars waren en te veel vreemden, had niets met jullie te maken.
Zoals ik net ook al Twitter:quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goed weer hier. Zon. Prima temperatuur.
't giet, het donderdt, en ik moet zo nog boodschappen doen anders heb ik niets te eten in huis voor de komende dagenquote:Troosteloos weer buiten, de komende drie weken lang alleen thuis én alleen op het werk, de eenzaamheid slaat toe. I think I need a hug :-(
Drie weken lang lekker alles doen en organiseren zoals jij dat wilt. Top toch.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:02 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zoals ik net ook al Twitter:
[..]
't giet, het donderdt, en ik moet zo nog boodschappen doen anders heb ik niets te eten in huis voor de komende dagen.
Doen en organiseren zoals ik dat wil doe ik toch al welquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:15 schreef on_air het volgende:
[..]
Drie weken lang lekker alles doen en organiseren zoals jij dat wilt. Top toch.
Allemaal lekkere dingen in huis halen, nieuwe gerechten proberen. Op werk eens flink filen en reorganiseren. Thuis dingetjes pimpen, updaten. Lekker jezelf installeren met dingen die jij leuk vindt.
Dat is wel een goed album ja, maar haar nieuwe album heb ik nog niet gehoord. Zal ook eerlijk zeggen dat ik niet echt een Anouk fan ben..quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:17 schreef on_air het volgende:
[..]
Maar het album is kut. Hoef er helemaal niets meer van te horen.
Gewoon weer The Dark gaan draaien ofzo.
Annemieke draaide em vanochtend al. The Long Way is echtquote:
De eenzaamheid begint zo erg aan em te knagen dat hij simpele spelfouten gaat maken om aandacht te krijgenquote:
Hoi,quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:35 schreef Cee het volgende:
Zo, net even de stad ingeweest (wilde eigenlijk boodschappen gaan doen, auto netjes geparkeerd bij de XL en prompt liep ik het parkeerterrein af en voor ik het wist was ik midden in de stad shirtjes en sjaaltjes aan het kopen! Hebben jullie die vlagen van verstandsverbijstering ook wel eens?)Toen m'n buit thuis gedumpt en weer terug naar de XL voor de écht nodige boodschappen.
En de hele tijd mooi weer, zelfs zon! Maar hier begint het dan ook te regenen.
Ach ja, reden om binnen te prutsen met de radio aan.
*proest*quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:38 schreef on_air het volgende:
[..]
Hoi,
Ja. All with no reason what so ever.
Groetjes
Onair.
Glad I can make you laugh.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
*proest*
Kan net mijn thee binnenhouden
Neuken zei je?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:59 schreef on_air het volgende:
[..]
Glad I can make you laugh.
Maar die vlagen van verstandsverbijstering zijn verneukeratief.
Vandaag goed geweest, had drie topjes, een jasje en een truitje in mijn handen. Allemaal niet gekocht.
Want het was nergens voor nodig.
Nooit wijzen op fouten behalve als het in je eigen nadeel isquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:02 schreef Cee het volgende:
Ik heb aan passieve winkeldiefstal gedaan.
Oftewel: niet-snugger cassière die, in plaats van 4,50 korting te geven, me 4,50 liet afrekenen voor 2 Mexx-shirts. Nog heel even zoiets gezegd van "Nou, mooie korting!", cassière zegt "Ja he!" en toen ben ik 'm gesmeerd.
Score.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:02 schreef Cee het volgende:
Ik heb aan passieve winkeldiefstal gedaan.
Oftewel: niet-snugger cassière die, in plaats van 4,50 korting te geven, me 4,50 liet afrekenen voor 2 Mexx-shirts. Nog heel even zoiets gezegd van "Nou, mooie korting!", cassière zegt "Ja he!" en toen ben ik 'm gesmeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |