Ja, het zijn wel 2 geweldige platen van den Nederlandschen bodem achter elkaarquote:Op zondag 20 juli 2008 17:43 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat een Kunt U Tennissen nummer is dit toch!!
Praat normaal nederlands of doe t niet, maar dit...
Alleen tijdens het NOS journaal maar dat is per uitzending maar 1 a 2 minuten..quote:Op zondag 20 juli 2008 17:43 schreef Sirolf het volgende:
Tour de Frats heb ik nog geen minuut van geluisterd/gezien.
Ow, dáárom zei-ie dat-ie vanavond moest werken! Ik dacht dattie vannacht=morgenochtend bedoelde...quote:Op zondag 20 juli 2008 17:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alleen tijdens het NOS journaal maar dat is per uitzending maar 1 a 2 minuten..
Zometeen Martijn Muijs, geloof ik want volgens mij is Barbara op vakantie maar kan me ook vergissen. Schakel pas net in.
Ik weet niet Jannekje maar voorlopig zie ik nog helemaal niemand in de studio. Het zou natuurlijk kunnen dat de uitzending is opgenomen (misschien horen we zometeen Barbara vanaf een bandjequote:Op zondag 20 juli 2008 18:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Ow, dáárom zei-ie dat-ie vanavond moest werken! Ik dacht dattie vannacht=morgenochtend bedoelde...
Nouw, gezellig!
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 20 juli 2008 18:08 schreef Piles het volgende:
Hoorde Bart toch net zeggen dat Barbera vanaf een strandfeest ofzo uitzendt
Luisterde niet echt goed, dus kan het mis hebben
Ik hoorde Klaas onlangs op radio1 en dat deed ie goedquote:Op zondag 20 juli 2008 18:12 schreef Marc63 het volgende:
Martijn valt in voor Klaas.
Euh, ik loop al maanden in shirts..het is toch veel te warm voor andere dingen?quote:Op zondag 20 juli 2008 18:30 schreef Marc63 het volgende:
Wat een zomerse kneiters
Terwijl het hier nog niet eens t-shirt weer is
Ik heb vandaag nog lange tijd met een shirt gelopen, maar nu toch maar een vest bij aangetrokken. Ben ook behoorlijk verkouden, dus misschien ligt het daaraan.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:32 schreef Glacier het volgende:
[..]
Euh, ik loop al maanden in shirts..het is toch veel te warm voor andere dingen?
Beach Boys is helemaal niets mis meequote:Op zondag 20 juli 2008 18:59 schreef Piles het volgende:
Beach Boys, best jeugdsentiment
Nee, zo oud ben ik niet, maar had een doos vol cassettebandjes van moeders
* Glacier fruitmand stuurt naar Marcquote:Op zondag 20 juli 2008 18:37 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb vandaag nog lange tijd met een shirt gelopen, maar nu toch maar een vest bij aangetrokken. Ben ook behoorlijk verkouden, dus misschien ligt het daaraan.
Zoek je op haar naam dan is de derde hit direct een topic hier op Fokquote:
Dus..quote:Zo, de link is er al, haar geile hoofdje maakt mij geil, ik krijg zin om haar keihard te palen maar het kan niet want er zit altijd een scherm tussen ons! Ook vind ik dat ze geile tietjes heeft en een lekker kontje!!!!
quote:Op zondag 20 juli 2008 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zoek je op haar naam dan is de derde hit direct een topic hier op Fok
Gabriella Cilmi maakt mij geil
[..]
Dus..
LOLquote:Op zondag 20 juli 2008 19:39 schreef morpheus_at_work het volgende:Cilmi heeft dan inderdaad mazzel dat er een scherm tussen zit.
quote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 19:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kippensoepje maakt voor Marc63
Bedankt maareh... weten jullie iets over mijn lichamelijke toestand dat ik niet weet? Lig ik op sterven?quote:Op zondag 20 juli 2008 19:33 schreef -Hans- het volgende:
Sterkte Marc.. !
wat wil je op je crematie voor muziek horenquote:Op zondag 20 juli 2008 19:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt maareh... weten jullie iets over mijn lichamelijke toestand dat ik niet weet? Lig ik op sterven?
Alain Clark, Leaf... als het maar kapotgedraaid wordt op 3FM. Des te minder moeite heb ik om deze wereld te verlatenquote:Op zondag 20 juli 2008 19:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat wil je op je crematie voor muziek horen
1ste keer dat ik ga luisterenquote:Op zondag 20 juli 2008 20:04 schreef muisje-eliza het volgende:
zow net optijd om Martijn te luisteren
quote:Op zondag 20 juli 2008 19:48 schreef Marc63 het volgende:
Alain Clark, Leaf... als het maar kapotgedraaid wordt op 3FM. Des te minder moeite heb ik om deze wereld te verlaten
Echt een flinke tijd niet meer gehoord, maar wel leuk om die eens te horen want het zijn vaak de bekende MJ platen (beat it, etc) die je op de radio hoort.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Michael Jackon - they do'nt care about us
Huh? Jurre Bosman van 3FM ??quote:Op zondag 20 juli 2008 20:31 schreef muisje-eliza het volgende:
*gaat straks samen met Djurre nieuw topic openen*
*wow*
MJ heeft genoeg goede platen gemaakt om te kunnen draaien.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt een flinke tijd niet meer gehoord, maar wel leuk om die eens te horen want het zijn vaak de bekende MJ platen (beat it, etc) die je op de radio hoort.
Nee ik heet in echt eggie Djurrequote:Op zondag 20 juli 2008 20:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Huh? Jurre Bosman van 3FM ??
Kylie
Maar nog 4 reacties en dan is dit topic al vol.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |