he watquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:22 schreef teigan het volgende:
Ik zag net in de duitse nieuwsbrief staan dat er weer een hele rij produkten verdwijnt?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:22 schreef teigan het volgende:
Ik zag net in de duitse nieuwsbrief staan dat er weer een hele rij produkten verdwijnt?
oh eerst gesmolten dan? Leuk!quote:
Komt doordat de OP te lang is. Kun je alsnog wijzigen door alles te kopieren, leeg te halen en enkel een punt ofzo te plaatsen. Dan op invoeren klikken. Er staat dan enkel een punt in de OP.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:42 schreef lienelien het volgende:
pfff.zit ik net de hele op aan te passen met toffe plaatjes ed, kapt fok ermee..
ahh, ok, thnx!quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Komt doordat de OP te lang is. Kun je alsnog wijzigen door alles te kopieren, leeg te halen en enkel een punt ofzo te plaatsen. Dan op invoeren klikken. Er staat dan enkel een punt in de OP.
Vervolgens opnieuw wijzigen, plakken, wat je wil toevoegen en invoeren.
Gatver die was echt rankquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:53 schreef lienelien het volgende:
Iemand trouwens al die Go Green geroken?
Ik zie jou nog rondrennen.. 'whaaa, het moet er af, doekje, doekjequote:Op dinsdag 6 november 2007 20:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gatver die was echt rankWel grappig dat ik zei dat het eruit ziet als een plantenspuit en het ook echt zo ruikt
![]()
Mja duh, had jij die lucht op je laten zitten danquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:45 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik zie jou nog rondrennen.. 'whaaa, het moet er af, doekje, doekje![]()
'
Neuhh..quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja duh, had jij die lucht op je laten zitten dan![]()
![]()
ik ook, die van AC dan, morgen zit ik bij de rechtbank (voor mn studiequote:Op dinsdag 6 november 2007 21:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
Neuhh..
Morgen (of overmorgen) sp van HIWTK en American Cream en van Silky Underwear halen![]()
![]()
![]()
Oehquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
Neuhh..
Morgen (of overmorgen) sp van HIWTK en American Cream en van Silky Underwear halen![]()
![]()
![]()
ik wou zeggen 'zal ik die van hiwtk voor je meenemen' maar je bent er nu toch vaak zat zelf bij in de buurtquote:
Lekker offtopic, maar kwam je morgen bij de pub quiz? Ik heb nog zo'n HMH muntje rondslingeren hier, ik zocht iemand om er blij mee te makenquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ook, die van AC dan, morgen zit ik bij de rechtbank (voor mn studie) en ligt eraan hoe laat dat afgelopen is en donderdag naar de HMH en heb dan misschien ook wel tijd om daarvoor de stad in te gaan )rest van de komende weken geen rijd namelijk
)
quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:45 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik zie jou nog rondrennen.. 'whaaa, het moet er af, doekje, doekje![]()
'
Oeh oeh oeh! Jammer dat we geen geld krijgen van Lush voor nieuwe slachtoffersquote:Op woensdag 7 november 2007 08:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb even de website bekeken, en veel gehoord van CL en Memento-Mori. Maar ik ga me binnenkort ook maar eens trakteren op een badbruisding of iets dergelijks.
.
whehehehequote:Op woensdag 7 november 2007 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh! Jammer dat we geen geld krijgen van Lush voor nieuwe slachtoffers. Dan zou ik echt rijk zijn
.
Jaquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:53 schreef lienelien het volgende:
Iemand trouwens al die Go Green geroken?
Die gebruik ik ook! Een erg fijne crème.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:17 schreef progje het volgende:
iemand ervaring met de gezichtcreme's van lush?
mij leek deze wel fijn: Imperialis
Jaloersquote:Op woensdag 7 november 2007 19:59 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori heeft HIWTK en AC solids
Oeh kan ik me voorstellen jaquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:41 schreef lienelien het volgende:
Ik heb die van American Cream en ik zit de hele dag aan m'n pols te snuffelen
En Silky Underwearwil ik ook nog maar die was er nog niet...
Nee ik vond HIWTK toch net een beetje té..quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh kan ik me voorstellen jaIk ruik ook altijd aan mijn haar als ik het net gewassen heb
En de dag erna ruik je het ook nog, zelfs vaak na het stappen
Heb je ook HIWTK gekocht? Silky Underwear wil ik ook eens gaan proberen
quote:Viele Eurer heißbegehrten Produkte müssen uns leider verlassen :-(
Daher haben wir eine ganz besondere Aktion für Euch veranlasst.
In JEDEM LUSH-SHOP (Deutschland) gilt ab heute folgendes:
Such Dir vier gleiche Produkte aus und bezahle nur drei.
Ist das nicht ein Deal ? Also los in die Shops...
Zu diesen Produkten zählen:
Happy Talk Lip Balm
Party On Temple Balm
Lip Lime Lip Balm
Tea Tree Simplex Lip Balm
White Toothpaste
Black Toothpaste
Lavender Deo
Fuwari Deo
Krysztal Deo
Powder Puff Deo
Powdry Deo
17 Cherry Tree Lane Soap
Gratuitous Violets Soap
Avowash Soap
Alkmaar Soap
Something wicked Bath Melt
Nude Bath Melt
Elixir Bath Melt
Sugar Rush Ballistic
Romance in a stone Ballistic
Golden Slumbers Ballistic
Chelsea Garden Ballistic
Dream On Ballistic
Ne worry pas Ballistic
Temple of Truth Bubble Bar
Marathon Bubble Bar
17 Cherry Lane vind ik echt ergquote:Op zondag 11 november 2007 17:39 schreef CherryLips het volgende:
Oja, die lijst klopt ja.
Gelukkig zit er voor mij iig niks schokkends bij, alleen 17 Cherry Tree Lane misschien.
Je mag mijn stukje wel hebbenquote:Op maandag 12 november 2007 16:15 schreef MaJo het volgende:
Begin ik 17 Cherry Tree Lane net lekker te vinden gaat ie eruit
ik heb hem nu.. 5 uur gleden op gedaan en als ik echt met mijn neus op mijn polsen zit ruik ik het nog, maar verder niet meer.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
leuk die solid perfumes!
blijft de geur daarvan lang hangen?
ik had met die temple balms (bijv. flying fox) helemaal niet het idee dat dat lang bleef hangen, na een uurtje rook ik al niets meer
Vond Black eigenlijk best wel lekkerquote:Op zondag 11 november 2007 17:43 schreef lienelien het volgende:
toch avowash maar eens halen dan, die wilde ik nog steeds een keertje uitproberen
En fijn dat ze tot de conclusie zijn gekomen dat die tandpasta weg mag
Ik heb het dus andersom, ik sta graag heel lang onder de douche en ik ben niet zo van het lang badderen. Daar krijg ik het echt benauwd van en dan laat ik m'n tijdschrift weer in het water vallen en breek ik m'n nek zowat als ik het bad uit wil stappen etc. Ik heb wel nog aardig wat BBS'en en Ballistics liggen om uit te proberen, maar ik heb het na een half uurtje badderen wel weer gezienquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:42 schreef Cat22 het volgende:
Lush is inderdaad aan de prijs, maar ik beschouw het als pure verwennerij voor mezelf. Geef verder weinig uit aan dure kledingmerken en make-up en zo. Dus dan mag ik van mezelf iets extra's uitgeven aan luxe badprodukten. Maar da's iets wat ieder voor zich moet bepalen natuurlijk.
Ik koop ook vooral badprodukten, ik ga namelijk graag uitgebreid in bad en dan is het leuk om elke keer een ander geurtje erin te doen en te wisselen tussen bruisbal, bathmelts en BBS. Voor douche en haar zou ik weer niet zo snel naar Lush gaan, douchen bij mij is altijd snel snel, en daar vind ik het te duur voor.
nou die ¤ 6.50 heb je er ook zo uit toch? wanneer je met de auto gaat neem ik aan, benzine en parkeer geld moet betalen waar je ook bentquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:19 schreef Koningin het volgende:
Waarom ligt mijn lush winkel toch zo ver weg???![]()
Ik wil ook die kerstspullen.
De online shop vind ik best duur aan verzendkosten (voor dat beetje wat ik altijd bestel).
Toch maar eens regelen in de vakantie of ik er niet effe heen kan gaan...
Ruilen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het dus andersom, ik sta graag heel lang onder de douche en ik ben niet zo van het lang badderen. Daar krijg ik het echt benauwd van en dan laat ik m'n tijdschrift weer in het water vallen en breek ik m'n nek zowat als ik het bad uit wil stappen etc. Ik heb wel nog aardig wat BBS'en en Ballistics liggen om uit te proberen, maar ik heb het na een half uurtje badderen wel weer gezien.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:35 schreef Adelante het volgende:
ik dacht vanmiddag dat m'n vriendin een taart had gebakken toen ik ons appartement binnenkwam, maar ze had zich alleen maar gedoucht
Whahaha jij bent ook zó voorspelbaar.quote:Op maandag 3 december 2007 18:47 schreef lienelien het volgende:
Vanmiddag had ik voor meer dan ¤40 aan spul gehaald in de Leidse, en toen mocht ik een briefje invullen met naam en telefoonnummer, werd ik net gebeld dat ik een cadeautje heb gewonnen!![]()
Ik kon alleen niet verstaan wát.. iets met een S volgens mij
Nietesquote:Op maandag 3 december 2007 22:24 schreef Unity het volgende:
[..]
Whahaha jij bent ook zó voorspelbaar.
Welke zeep vinden jullie lekker ruiken/raden jullie aan voor een jongen? Ik heb nu vigs & leaves ofzo en die is wel chill, maar ik wil meer.
Freeze? Die is tandpasta-fris, net zoals Demon in the Dark, als ze die nog hebben.quote:Op maandag 3 december 2007 22:24 schreef Unity het volgende:
[..]
Whahaha jij bent ook zó voorspelbaar.
Welke zeep vinden jullie lekker ruiken/raden jullie aan voor een jongen? Ik heb nu vigs & leaves ofzo en die is wel chill, maar ik wil meer.
Dan kun je beter de boel los kopen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:45 schreef Irien het volgende:
Die kerspakketjes van Lush zijn echt zooo verleidelijk! Maar durf niet aan familie cadeau te vragen vanwege de prijzen. Misschien doe ik er eentje aan mezelf cadeau Snow Showers of Honey it's Christmas...
Dan kan je beter zo'n cadeaupakket in januari kopen, krijg je vaak gratis bij aankoop van een bepaald bedragquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan kun je beter de boel los kopen.
Ik heb voor de gein een paar van die cadeautjes uitgerekend. En het is elke keer 5 euro of meer wat je alleen maar voor het doosje, het papier en de strik eromheen betaalt.
Ja, daaag. Die mag 'ie niet, dat spul is ranzigquote:
Volgens mij is die er al uit..quote:net zoals Demon in the Dark
Oh daar heb ik vandaag een stukje van gekregen, is wel érg citroenig ja!quote:, als ze die nog hebben.
Anders misschien Bohemian, die is heel fris citroenig
Die gaat er binnenkort uit toch?quote:, of Extra Virgin Olive, die is ook heel fris en dus niet bloemig.
en ik maar denken dat ze goedkoper zijn, pwndquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan kun je beter de boel los kopen.
Ik heb voor de gein een paar van die cadeautjes uitgerekend. En het is elke keer 5 euro of meer wat je alleen maar voor het doosje, het papier en de strik eromheen betaalt.
wat cool!quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:44 schreef lienelien het volgende:
Ik heb net mijn cadeautje opgehaald: een super deluxe was het, met 8 baddingetjes, 2 zeepjes en een douchegel![]()
Jaloersquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Kreeg vandaag de fles slammer die ik over gekocht heb en binnenkort komt mn snowcake showergel
Ja, dat noemen ze bij Lush een 'eerlijke prijs'quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:04 schreef Muck het volgende:
wat belachelijk trouwens dat de pakketten duurder zijn dan de losse artikelen![]()
dan frummel ik er zelf wel een leuke strik omheen!
Ja, het verpakken belast het milieu zogenaamd extra. Alsof ik het zelf niet verpak als ik dingen cadeau geefquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, dat noemen ze bij Lush een 'eerlijke prijs'
oh, jammer, wilde begin volgende week misschien naar den haag om eens te gaan snuffelenquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik baal ervan dat 17 Cherry Tree Lane eruit is.
Die balsems van Karma en HIWTK zijn niet aan te slepen, in Den Haag waren ze al een tijd uitverkocht.
Wat goed van je!quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:36 schreef Burdie het volgende:
Vandaag mijn eerste lush gekocht en gebruikt.
De Happy Soap is fantastisch!!!
Zoiets dan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:51 schreef Burdie het volgende:
Ik voel me enorm welkom hier.
Welkom bij de Lushaholics Anonymousquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:36 schreef Burdie het volgende:
Vandaag mijn eerste lush gekocht en gebruikt.
De Happy Soap is fantastisch!!!
En een paar jaar geleden zaten we in de SC nog mensen uit te lachen die ¤50 uitgaven aan zeepjesquote:
quote:
Jeetje, ik heb dat ding al een jaar geloof ik en mis nog 3 stempelsquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:03 schreef lienelien het volgende:
Ik vrees dat ik morgen even Silky Underwear SP ga halen. Ik heb binnen 2 maanden ofzo weer bijna m'n 2espaarkaart vol als ik zo doorga
In m'n eentje had ik hem ook nooit vol gekregen hoor, maar m'n nicht is een grote fan van de bubble barsquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..].
[..]
Jeetje, ik heb dat ding al een jaar geloof ik en mis nog 3 stempels. Voordeel is dat ik niet zo vaak in Amsterdam ga winkelen, maar vooral dat ik geen bad heb (
.). Als ik een bad zou hebben zou het echt vréselijk mislopen.
Shampoobarsquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:00 schreef grasmat het volgende:
nou als het zo bijzonder is dan wil ik het wel eens proberen![]()
Welke raden jullie me aan als amateur op lush gebied?, gewoon om te beginnen
showergel, cremes en scrubjes spreken mij wel aan.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:03 schreef CherryLips het volgende:
Wat voor produkten lijken je leuk? Zeepjes, shampoos, showergels, cremes, dingen voor in bad, scrubjes, maskers? Hou je van zoet of van fris of ben een combinatie?
Ze hebben echt van alles wat.
Je moet 't gewoon even goed leren te gebruiken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:23 schreef Unity het volgende:
Die ocean salt scrub zou ik trouwens niet gebruiken als je een gevoelige huid hebt... Dat spul irriteert als de pest doordat die zoutkorrels veel te groot zijn en nauwelijks oplossen met water. Oke, iets minder dan de pest maar alsnog wel. Beter koop je scrub van een ander merk, met van die microkorreltjes ofzo. Dat is beter smeerbaar en niet alles flikkert van je gezicht af als je je probeert te scrubben (nog een nadeel met die scrub, tenzij dat aan mij ligt).
ik heb wel interesse hoorquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:09 schreef lienelien het volgende:
Iemand trouwens interesse in 100 gram Sonic Death Monkey (ongebruikt)?
Ik word misselijk van die geur
Nah, ik wil gewoon asap van dat vieze spul af, dus je mag 'm gewoon hebben, ik hoef geen ruilmateriaalquote:Op zondag 9 december 2007 15:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb wel interesse hoor
alleen bar weinig ruilmateriaal op het moment.....
meen je dat nou?quote:Op zondag 9 december 2007 15:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nah, ik wil gewoon asap van dat vieze spul af, dus je mag 'm gewoon hebben, ik hoef geen ruilmateriaal
Nou, hij past denk ik niet door de brievenbus, en pakketpost is ¤6,50 oid?quote:Op zondag 9 december 2007 16:21 schreef Muck het volgende:
[..]
meen je dat nou?
wow!
heb je enig idee wat de verzendkosten zijn?
hmmm, en anders is het bijna kerstvakantie, dus kan ik wel ene keertje in de trein naar a'dam springen hoorquote:Op zondag 9 december 2007 16:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nou, hij past denk ik niet door de brievenbus, en pakketpost is ¤6,50 oid?
Zie net op de lush site staan dat SDM 100gr ¤6,25 kost..
Misschien moet er weer eens een lush-meet komen dan
quote:Op zondag 9 december 2007 16:28 schreef Muck het volgende:
[..]
hmmm, en anders is het bijna kerstvakantie, dus kan ik wel ene keertje in de trein naar a'dam springen hoor
lang leve mijn OV
Ja ze zijn gewoon 'voor altijd' geldigquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Klopt, ze zijn in december niet te gebruiken. Ik weet niet precies of je er in januari ook nog wat aan hebt, maar ik heb nog wel een bon over. Ik heb goed zitten zoeken naar een datum, maar blijkbaar zijn die dingen tegenwoordig onbeperkt geldigLaat maar ff weten.
Damn, was ik toch maar naar de winkel geweest dan ipv online bestellen, had ik al 5 stempelsquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:31 schreef lienelien het volgende:
kortingsbon zit in vaak in een cadeaupakket, een een spaarkaart kan je in de winkel krijgen, iedere ¤20=1 stempel, en 10(?) stempels= een lushtas cadeau
Januari wordt krap maar kan nog net, hoop ik. Maar goed, ik heb inmiddels wel een bon gevonden in een oud adressenboek. Ik heb me vorige week rotgezocht naar die bon en nu kwam ik 'm toevallig tegen bij het kerstkaarten schrijven.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Klopt, ze zijn in december niet te gebruiken. Ik weet niet precies of je er in januari ook nog wat aan hebt, maar ik heb nog wel een bon over. Ik heb goed zitten zoeken naar een datum, maar blijkbaar zijn die dingen tegenwoordig onbeperkt geldigLaat maar ff weten.
Téring wat was het druk en proppen in de Lush. Ik heb wel een cadeautje kunnen scoren en voor de rest had ik gewoon geen zin om rond te kijken, want dat was dus amper te doen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:09 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga morgen naar Düsseldorf.
En dan hop ik meteen even de Lush binnen. Even een cadeautje voor mijn moeder scoren daar.
oehquote:Op zondag 16 december 2007 21:01 schreef ijsmeis het volgende:
HIWTK parfum is echt. En ik ruik hem eigenlijk best goed. Gewoon precies goed genoeg eigenlijk.
Die had ik meegenomen voor mijn schoonmoeder, want die wilde ze wel uitproberen. En uiteraard mocht ik ook even proefpersoon spelen. Mwheheh.
Ligt ook aan je betalingswijze, maar blijkbaar is het heel druk, een bestelling met creditcard van mij vorige week is nu pas binnen. Ik zou voor de kerst niet meer gokken.quote:Op maandag 17 december 2007 17:20 schreef honderd het volgende:
Wil even wat bestellen via de website maar hoelang duurt het nou voordat het daadwerkelijk binnen is? Maximaal 10 dagen, staat er maar dit is in de praktijk minder? Anders wordt het te laa.
oehquote:Op woensdag 19 december 2007 14:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Kreeg dit net binnen![]()
![]()
tis van een grouporder uit de UK. En nee geen geld teveel maar niks mis met jezelf verwennen af en toe lijkt mequote:Op woensdag 19 december 2007 15:36 schreef nikkie1985 het volgende:
je betaalt 6,50 verzend kosten voor 1 flesje
:S:S:S geld teveel ofzo?
preciesquote:Op woensdag 19 december 2007 15:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tis van een grouporder uit de UK. En nee geen geld teveel maar niks mis met jezelf verwennen af en toe lijkt me
en flesJE? tis 500mlquote:Op woensdag 19 december 2007 15:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tis van een grouporder uit de UK. En nee geen geld teveel maar niks mis met jezelf verwennen af en toe lijkt me
Hmm, niet zien liggen. Weet het niet zeker dus..quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Balen, in Den Haag hebben ze de Karma solid steeds niet! Is ie er in Amsterdam wel altijd?
Vandaag was die op in Adamquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Balen, in Den Haag hebben ze de Karma solid steeds niet! Is ie er in Amsterdam wel altijd?
heb 'm vorige week bij de leidse zien liggen, waar de parfum ook staatquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:41 schreef cinnamongirl het volgende:
sex bomb is dat toch? Die heb ik in Engeland gekocht en ook gebruikt (omdat ik hier geen bad hebquote:Op woensdag 26 december 2007 14:43 schreef lienelien het volgende:
Eergisteren in bad gelegen met een bruisbal, weet alleen niet meer hoe 'ie heet, een roze met een beetje paars, en binnenin zat een roze roosje (die nogal slijmerig was.. ) hele badwater werd roze![]()
Zo weer in bad
Ik vind Angels on Bare Skin heel lekker en ik heb vrijwel geen last meer van puistjes (alleen af en toe van die lekkere dikke onderhuidse knoeperds, lekker). Dat is een milde scrub die je een paar keer per week kunt gebruiken. Welke crème je vervolgens kunt gebruiken, weet ik niet. Ik ken alleen Almond Kisses en die was te vettig voor me, ik gebruik nu Oligo van Vichyquote:Op donderdag 27 december 2007 15:36 schreef Lov1 het volgende:
Hello Lush-peeps!Hier ook een fan!
![]()
Nu heb ik een vraagje: Ik heb last van kleine pukkeltjes op mn wangen en rond mn neus... Volgens de plaatselijke drogist was het geirriteerd van al het slechts in den wereld (luchtvervuiling, verwarming etc.) Ik gebruik verder geen dag/nachtcreme. Hebben jullie ideeen voor een goede (en lekkere?) gezichtscleaner en -creme?
Oja, hooray voor de American Creamen de HIWTK!
*En wanneer opent Lush in Arnhem???*
Dat is die we toen allebei gekocht hebben he? Ben er al een paar keer mee in bad geweest, echt te lekkerquote:Op woensdag 26 december 2007 14:43 schreef lienelien het volgende:
Eergisteren in bad gelegen met een bruisbal, weet alleen niet meer hoe 'ie heet, een roze met een beetje paars, en binnenin zat een roze roosje (die nogal slijmerig was.. ) hele badwater werd roze![]()
Zo weer in bad
Lush.co.uk doet het bij mij ook niet en op het forum wordt m'n account of telkens gedelete of ik kan simpelweg nooit inloggen en als ik dan een nieuwe account aanmaak, krijg ik een foutmelding en geen activeringscode. Handig!quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:30 schreef Maeghan het volgende:
Mij hebben ze eenhalf jaar geleden dus twee keer m'n bestelling gestuurd. We zaten toen midden in de verbouwing, het geld ging snel op en de enige reden dat ik besteld had was dat m'n shampoo op was, en ik kan niet tegen conserveermiddelen dus ik moet bijna wel Lush kopen. Wat dat betreft was de timing perfect, ik was eerst alleen bang dat ze nog een rekening zouden sturen, of een brief dat ik een pakket terug moest sturen of zo haha.
Ik heb weleens voor 70 euro gekocht in Amsterdam, toen zat ik ook krap maar alles was op: shampoo, bodylotion, gezichtscreme, etc. En op het station kwam ik erachter dat ik m'n tas in de tram had laten staan
Zeg, wat is die sale op de Engelse site? Je kan wel op het plaatje klikken, maar die site werkt niet. Ik heb trouwens heel veel problemen met lush.co.uk sinds ze de site veranderd hebben. En blijkbaar was m'n account ook verdwenen.
Als je meer dan ¤20 uitgeeft krijg je een gratis kerstprodukt, en als je meer uitgeeft zelfs een heel kerstpakketquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:50 schreef Lov1 het volgende:
Na lang pluizen door oude Foktopics en het Lushforum heb ik een mooi lijstje gemaakt met wat ik allemaal wil hebben/proberen...Nog tips? Ik wil sowieso kijken naar gezichtsreinigers en -cremes, douchegel, massagebars, solid perfumes en wie weet nog een bruisbal voor in ons bad
![]()
Enne, die sale, hoe zit dat precies? Want ik ben 2 of 3 januari nog bij een Lush in of Amsterdam of Haarlem te vinden
*jaloers* gelukkig heb iki m binnenkort ookquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:11 schreef CherryLips het volgende:
EN m'n Snowcake solid perfume is binnen![]()
.
Ik heb pas geleden de bath melts ontdekt. Als ik in bad ben geweest is mijn huid wat uitgedroogd en moet je weer met cremes aan de gang. Maar als je een -halve- melt in je bad gooit dan is hij heerlijk geolied. Binnenkort eens een melt-bruisbal combinatie proberen. Want tot mijn verrassing bleek de Christmas angel zowel bruis als olie te bevatten en dat beviel prima.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:50 schreef Lov1 het volgende:
Na lang pluizen door oude Foktopics en het Lushforum heb ik een mooi lijstje gemaakt met wat ik allemaal wil hebben/proberen...Nog tips? Ik wil sowieso kijken naar gezichtsreinigers en -cremes, douchegel, massagebars, solid perfumes en wie weet nog een bruisbal voor in ons bad
![]()
Enne, die sale, hoe zit dat precies? Want ik ben 2 of 3 januari nog bij een Lush in of Amsterdam of Haarlem te vinden
Oeh, waar kan je die halen/bestellen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:11 schreef CherryLips het volgende:
EN m'n Snowcake solid perfume is binnen![]()
.
Ik had meebesteld met een group order op het Nederlandse Lush forum.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:45 schreef MissBehave het volgende:
[..]
Oeh, waar kan je die halen/bestellen?
Ja, verslaafdquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:26 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Iemand ervaring met de American Cream?
De Fresh Farmacy zeep schijnt daar goed voor te zijn. Er zit ook een scrubblokje op, die je om de paar dagen kan gebruiken.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:09 schreef Huppelei het volgende:
Ik heb nogal last van een gevoelige huid. Ook heb ik wel wat puistjes op me wangen en bij me kin. Het zijn er niet extreem veel maar ik vind het wel vervelend.
Ik hoor iedereen hier en op andere fora over Lush en ik vroeg me af of jullie mij een product kunnen aanraden. Dan kan ik binnenkort eens langs de winkel gaan. Ruikt ook altijd zo lekker als ik er langs loop!
O dat is wel lekker dan! Ik zit te denken om er dan Angels On Bare Skin bij te halen. Maar dat kan ik dan ook laten.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De Fresh Farmacy zeep schijnt daar goed voor te zijn. Er zit ook een scrubblokje op, die je om de paar dagen kan gebruiken.
Ik heb trouwens al heel gauw dat dingen van de Lush veel te zwaar ruiken, na gebruik. Big maakte me misselijk en hoe lekker ik die jelly die naar de Comforter ruikt ook vind, ik kan het niet hebben dat hij zo sterk ruikt.
Ik he eze maand een euro of 90 uitgegeven aan Lush, ik ben er wel even klaar meequote:Op woensdag 2 januari 2008 14:27 schreef Cat22 het volgende:
De sale is begonnen!
Zijin er nog mensen die bestellen of een winkel gaan bezoeken? Ik denk dat ik toch nog maar even langs ga, is maar een kwartiertje van mijn werk.
Ja, hoe werkt dat dan?? Ik probeerde het vandaag, maar ik smeer het een beetje op me en daarna valt het er gelijk af... Is er ook een goede manier?quote:
De Lush-service kennende waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
ow ja ik had voor 84,60
neem toch aan dat ze daar niet moeilijk over doen eigenlijk....
Je kunt het ook in een puff proppen, maar ik neem altijd een kwakje en smeer dat dus uit (even de douche uitdoen anders spoel je het idd gelijk weg). Ik vind het minder uitdrogend dan een zeepje.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, hoe werkt dat dan?? Ik probeerde het vandaag, maar ik smeer het een beetje op me en daarna valt het er gelijk af... Is er ook een goede manier?
Ik had ze even gemaild en ik moet ze morgen even bellen als ik nog een produkt toe wil voegen. Ik had twee euro te weinig besteld ofzo. Hopelijk staat m'n bestelling niet 'on hold' ofzo zodat de twee cadeaus die ik had aangeklikt al weg zijnquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De Lush-service kennende waarschijnlijk niet.
netjes van zequote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben vandaag teruggeweest voor dat flesje Ambrosia wat ze vergeten waren in m'n tasje te doen, en omdat ze geen flesjes meer van 100g had, kreeg ik er maar gewoon één mee van 250g, zonder bij te hoeven betalen.
ik neem de mijne niet eens meequote:Oh en Lov1, mijn vriend besluit na een halve minuut altijd dat hij wel buiten wacht.
Da's ook goequote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:51 schreef -Marjo- het volgende:
Hier een bon voor een gratis stuk zeep.
http://www.llink.nl/index.php?id=1015
Geen idee of dit al ergens in het topic staat
Lushontmaagdingquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:40 schreef Kuukske het volgende:
Een tijd terug was ik in de winkel in Den Bosch, maar ik wist niet zo goed hoe en wat enzo. CL; de volgende keer moet je met me mee
.
Oh godquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:14 schreef CherryLips het volgende:
Lushontmaagding.
Daar ben ik wel goed in.
Mijn vriend is juist gek op Lush.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh en Lov1, mijn vriend besluit na een halve minuut altijd dat hij wel buiten wacht.
de mijne is pas nog gewassen met HIWTKquote:
Mijnes ookquote:Op maandag 7 januari 2008 15:01 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Mijn vriend is juist gek op Lush. [afbeelding]
[quote]quote:
Ah, Glamour Puss.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:32 schreef CherryLips het volgende:
Iemand interesse in een ongebruike Potion solid perfume voor ¤7,50 inc? Ik vind hem echt niet lekker ruiken.
Aan die bon heb je niet zoveelquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:29 schreef MaJo het volgende:
Wat uitverkoopLees het nu pas
Misschien maar goed ook want ik heb niet zoveel geld op het moment
Toch snel even naar de Lush, heb ook die llink bon en mijn American Cream is bijna opVerder nog ambrosia halen voor mijn huisgenootje, die ben ik ook verslaafd aan het maken
Hoezo, je krijgt toch een gratis stuk HIWTK?quote:
Moet je lid zijn van link was nogal n rel over op lushforumquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo, je krijgt toch een gratis stuk HIWTK?
Mijn zus is lid van llink en ik heb de bon via haar...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Moet je lid zijn van link was nogal n rel over op lushforum
Nope loopt tot 31 januariquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:16 schreef CherryLips het volgende:
volgens mij is die actie verlopen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Moet je lid zijn van link was nogal n rel over op lushforum
Nee volgens mij niet, die woensdag dat het begon kreeg Lush meteen de betalingen van creditcards binnen, die pakketjes konden ze dus al klaar zetten. Als je woensdag dmv bank transfer betaalde kregen zij t geld pas op maandag ongeveer en maakten ze dan pas je pakje gereed.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht altijd dat het ging op bestelling?
Dat zou wel jammer zijn, volgende keer ga ik dan wel gewoon gelijk naar de winkel, alleen dan ben ik meer kwijt aan een treinkaartjequote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:24 schreef radioanne het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, die woensdag dat het begon kreeg Lush meteen de betalingen van creditcards binnen, die pakketjes konden ze dus al klaar zetten. Als je woensdag dmv bank transfer betaalde kregen zij t geld pas op maandag ongeveer en maakten ze dan pas je pakje gereed.
Volgens mij gaat t zo
Dat zou ik wel doen op het moment dat je zo'n actie organiseert. Of kondig duidelijk aan dat klanten pech kunnen hebben door traagheid bij triple deal. Dan kunnen ze altijd zelf een keuze maken.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind het op zich wel logisch, je maakt de pakketjes klaar waarvan de betaling binnen is en die al verstuurd kunnen worden, dan kijk je niet eerst naar de bestellingen waarvan de betaling nog niet binnen is om daarvan de gewenste cadeaus opzij te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |